Toon posts:

Hallo mensen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier. De reden dat ik hierop ben gekomen is dat ik wat verder wil dan alleen maar muziek afspelen. Een beetje mixen en misschien wat proberen muziek te maken. Uiteraard op amateur niveau.
Ik kreeg de folder van de Makro in mjn handen en toen viel ik (in eerste instantie) op de Mixman. Na het apparaat gezien te hebben (in de winkel wat droog mee zitten spelen -> jongens echt een kinder ding :r ) en via jullie topic (thanks guys ;) ) weet ik nu wel beter.
Dat apparaat van Behringer lijkt voor mijn doelen erg geschikt, ben benieuwd wanneer die uitkomt en wie als eerste zijn bevindingen beschrijft.
Ik hoop dat dit topic nog lang zal voortbestaan, met alle ontwikkelingen, wie weet kan ik nog mijn steentje bijdragen.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:17

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

New Topic ipv Post Reply?

Rail Away!

Verwijderd

Hij heeft ze 'tekst' ook al in de goede topic gedumpt dus deze kan opslot.

*wanna be mod :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 23:10 ]

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Modbreak:Normale omgangsnormen zijn jouw blijkbaar ook vreemd...
<!--Welkom jongen, zo'n goede topicnaam heb ik hier al jaren niet meer gezien, heel sociaal van je! Toppie ga zo door... -->

[ Voor 29% gewijzigd door moto-moi op 12-08-2005 23:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik klikte op new topic ipv post reply...hoe kan ik deze topic sluiten of willen jullie op het onderwerp 'Hallo mensen' doorgaan?

Grt.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op GoT GIS-ser :)

Aangezien je nieuw bent is het handig om Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime en Algemene gedragsregels (Netiquette) even door te nemen. Redelijke lap tekst maar het voorkomt ergernissen en onduidelijkheid :)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:15:
hoe kan ik deze topic sluiten of willen jullie op het onderwerp 'Hallo mensen' doorgaan?
Door op het handje bovenin te drukken en zo een "topic-report aan te maken. Daar kun je vragen het topic te sluiten.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:15:
Ja ik klikte op new topic ipv post reply...hoe kan ik deze topic sluiten of willen jullie op het onderwerp 'Hallo mensen' doorgaan?
Dat eerste kan ik wel, het laatste is niet echt nodig want je hebt het al op een betere plek gepost volgens mij :)
Nog veel plezier op GoT :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.