Nee, het was slechts een voorstel, ik vroeg ook niet of hij er zo fel in wilde gaan..
Ik vind het gewoon gek dat er altijd mensen zijn die zeggen, nog voor ze het met eigen ogen hebben gezien/met eigen oren hebben gehoord, bezig zijn over: dit is beter voor jou, dit zou een hele verbetering zijn, etc. Hoe kan je dat in godsnaam weten als je het nog niet hebt gezien/gehoord.
Als een poster zoiets schrijft komt dat over alsof hij de wijsheid in pacht heeft vind ik zelf. Vandaar dat ik er fel tegen inga. Sorry, that's me
Zo zegt een foto van een box niet hoe hij klinkt, evenzeer zegt de foto van een geprojecteerd beeld niets over de werkelijke beeldkwaliteit.
Het kan best zijn dat een projectiescherm iets uithaalt, maar veel beter is bullshit, we hebben hier thuis ook diaschermen (klein welliswaar), en mijn ongetrainde oog ziet geen fluit verschil.
De projectiemuur was even grijs als de andere muren in mijn kamer in het begin. Maar toen had ik eens een wit A4 tje aan de muur geplakt, en dát gaf veel verschil. Uiteraard, want je komt van vrij donker grijs naar helder wit. Wat is nu een projectiescherm? Helder wit. Wat is mijn muur? Helderwit. Misschien is het projectiescherm nog iets helderder maar of het de investering waard is? Zeker niet. (Wat niet wil zeggen dat dat het voor andere mensen niet waard is uiteraard. Heb je geen vlakke witte muur, dan is zo'n scherm wel een oplossing).
Aangezien Soul_assasin ergens in het weekend langskomt om mijn zussen zetel te checken en voor nog een paar andere zaken, kan ie het met zijn eigen ogen zien. Zegt hij dan dat het beeld beter kan, bv omdat hij zelf ervaring heeft met beamers en beamerbeeld, dan is zo'n advies iets waard, want het is gebaseerd op concrete waarnemingen.
Je hoeft je helemaal niet inhouden om zulke dingen te posten natuurlijk, je kan alleen verwachten dat ik fel zal reageren.
Als een poster zoiets schrijft komt dat over alsof hij de wijsheid in pacht heeft vind ik zelf. Vandaar dat ik er fel tegen inga. Sorry, that's me
Zo zegt een foto van een box niet hoe hij klinkt, evenzeer zegt de foto van een geprojecteerd beeld niets over de werkelijke beeldkwaliteit.
Het kan best zijn dat een projectiescherm iets uithaalt, maar veel beter is bullshit, we hebben hier thuis ook diaschermen (klein welliswaar), en mijn ongetrainde oog ziet geen fluit verschil.
De projectiemuur was even grijs als de andere muren in mijn kamer in het begin. Maar toen had ik eens een wit A4 tje aan de muur geplakt, en dát gaf veel verschil. Uiteraard, want je komt van vrij donker grijs naar helder wit. Wat is nu een projectiescherm? Helder wit. Wat is mijn muur? Helderwit. Misschien is het projectiescherm nog iets helderder maar of het de investering waard is? Zeker niet. (Wat niet wil zeggen dat dat het voor andere mensen niet waard is uiteraard. Heb je geen vlakke witte muur, dan is zo'n scherm wel een oplossing).
Aangezien Soul_assasin ergens in het weekend langskomt om mijn zussen zetel te checken en voor nog een paar andere zaken, kan ie het met zijn eigen ogen zien. Zegt hij dan dat het beeld beter kan, bv omdat hij zelf ervaring heeft met beamers en beamerbeeld, dan is zo'n advies iets waard, want het is gebaseerd op concrete waarnemingen.
Je hoeft je helemaal niet inhouden om zulke dingen te posten natuurlijk, je kan alleen verwachten dat ik fel zal reageren.
[ Voor 3% gewijzigd door MMach op 25-08-2005 16:49 ]
Verwijderd
Geen matches
@mmach: je hebt idd gelijk dat hoe beter je de warmte kant koelt van je peltier hoe kouder de koude kant komt. Khad eerst een klein koelblokje eropgehangen op de mijne en toen was er gewoon condens, effe groter koelblokje eraan gehangen en plots kreeg ik een ijslaag (op dezelfde dag met dezelfde temp, dus het is niet kwestie van temperatuursverschillen ofzo)
@ topic: ZALIGE zetel man, kzou ook nog zoiets moeten hebben
ik ben helaas wel niet goed in houtverwerking, moet wel zalig zijn zo een kamer hebben
.
@ topic: ZALIGE zetel man, kzou ook nog zoiets moeten hebben
Dit lijkt me dik in orde, alleen is je bed wel verdwenen in de toekomst, hoe ga je dat opvangen?Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:35:
heb ook wat plannen gemaakt voor waneer ik het geld heb om een tft te kunnen kopen..![]()
aleen zoals je ziet is dat hoekbureau niks waard![]()
[afbeelding]
edit W00t, ik zou het zo doen: op de plaats waar die 2 zetels +projector staan, een hoogslaper in deze richting |____|, dus langs de muur, vanboven een bed, en onderaan 2 zetels in de richting zoals die op je tekening staat+projector.
Nuttige peltier info, i'll keep that in mind.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:42:
@mmach: je hebt idd gelijk dat hoe beter je de warmte kant koelt van je peltier hoe kouder de koude kant komt. Khad eerst een klein koelblokje eropgehangen op de mijne en toen was er gewoon condens, effe groter koelblokje eraan gehangen en plots kreeg ik een ijslaag (op dezelfde dag met dezelfde temp, dus het is niet kwestie van temperatuursverschillen ofzo)
@ topic: ZALIGE zetel man, kzou ook nog zoiets moeten hebbenik ben helaas wel niet goed in houtverwerking, moet wel zalig zijn zo een kamer hebben
.
Tjsa van die houtbewerking, ik ben er ook niet zo goed in hoor, het is niet dat ik meubelbewerking of zo studeer
[ Voor 9% gewijzigd door MMach op 25-08-2005 15:02 ]
Heeft iemand hier een screenshot gemaakt van de orginele foto van die zus van hem? Ik wil wel eens wat wat er zo bijzonder aan is
[CiP] Le Régional Built To Last.
- netsensei916
- Registratie: Februari 2003
- Laatst online: 16-10-2006
Convicted Debian Junkie
Geen matches
Het enige wat ik daarop te zeggen heb is: hallelujah!
Mijn held!
Mijn held!
"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"
Gasten kom op zeg...
Onwijs mooie mod en het topic gaat ook over deze mod. Kijken naar dames is een gezonde hobby maar toch niet hier? Ik heb de pagez door zitten lezen en elke pagina waren wel min 6 reply's over de zussen
stick to the topic I think
Onwijs mooie mod en het topic gaat ook over deze mod. Kijken naar dames is een gezonde hobby maar toch niet hier? Ik heb de pagez door zitten lezen en elke pagina waren wel min 6 reply's over de zussen

stick to the topic I think

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
echt geweldig dit, jmmr dat k nog een jaartje moet wachten voordat k op kamers kan ( gezakt..
)
maar dit is zeker een voorbeeld voor elke student die een btj handig is

maar dit is zeker een voorbeeld voor elke student die een btj handig is
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Prachtige zetel die je gemaakt hebt.
mss een idee voor de neons = fan controller er tussen zodat je ze een beetje kan dimmen ?
en de Pelt voorzien van een stille PAPST 120mm fan zal wonderen doen
-Wim
mss een idee voor de neons = fan controller er tussen zodat je ze een beetje kan dimmen ?
en de Pelt voorzien van een stille PAPST 120mm fan zal wonderen doen
-Wim
De ccfl's gaan uit tijdens een film hoor, van te fel heb ik niet echt last. en idd komt er een 12cm fan op
Verwijderd
Geen matches
Ik heb geen goede muur om op te projecteren wat kan ik anders doen zonder een projectiescherm te kopen?
zelf een projectiescherm maken. Alles hangt af van de grootte van je kamer eigenlijk. Een kleine kamer is altijd moeilijker. Bij een grote kamer zou je bv een mooi muurtje kunnen zetten. Bij een kleine kamer is een frame met doek ongeveer de enige oplossing.
Kasten netjes wit schilderen of wat reorganiseren tot je wel een muur kan gebruiken (na wit te schilderen).Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:59:
Ik heb geen goede muur om op te projecteren wat kan ik anders doen zonder een projectiescherm te kopen?
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Verwijderd
Geen matches
heeft ze echt zulke grote voeten of is dat gezichtsbedrog door de foto ?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 20:22 ]
Als je geen lege muur hebt, gewoon een wit rolgordijn kopen en voor je kast/deur/whatever hangen. Als je wel een lege muur hebt, witten.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:59:
de zussen zal ik zeker aan een grondige test onderwerpen op de zetel zo sla ik 2 vliegen in een klapMMach schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:00:
Aangezien Soul_assasin ergens in het weekend langskomt om mijn zussen zetel te checken en voor nog een paar andere zaken, kan ie het met zijn eigen ogen zien. Zegt hij dan dat het beeld beter kan, bv omdat hij zelf ervaring heeft met beamers en beamerbeeld, dan is zo'n advies iets waard, want het is gebaseerd op concrete waarnemingen.![]()
offtopic:
mss hou ik het beter bij de zetel alleen geen zin om de vriendjes op mijn dak te krijgen
mss hou ik het beter bij de zetel alleen geen zin om de vriendjes op mijn dak te krijgen
SA@ Mysts Home
Vandaag trotse bezitter van een grotere kamerRHE123 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:14:
[...]
Bied ze een filmavondje aan zou ik zeggen!
Morgen behang trekken, en alle gaten dichtplamuren
Verwijderd
Geen matches
aarg luckybastard... ik zit hier opgesloten in een kleine kamer. maar lukken zal het me een cinema bouwen
gewoon nog ff gedult op geld en vrije tijd
gewoon nog ff gedult op geld en vrije tijd

Dan wordt het hele idee van zetelmodden onderuitgehaald heVerwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:32:
Ik zou voor de autentieke bios-feel 2 bioscoopstoelen kopen
Speciaal voor Guido om aan te tonen dat een scherm onzin is als je al een mooie witte muur hebt:
http://www.lumenlab.com/f....php?showtopic=2114&st=40
ergens in het midden, een vergelijking tussen een muur met witte verf en een zilververf (projectieverf)
http://www.lumenlab.com/f....php?showtopic=2114&st=40
ergens in het midden, een vergelijking tussen een muur met witte verf en een zilververf (projectieverf)
[ Voor 6% gewijzigd door MMach op 26-08-2005 19:29 ]
Verwijderd
Geen matches
Mja, op een forum waar de meest budget oplossingen worden gebruikt zou ik nou niet echt als objectief bestempelen

dit moet je als bouwpakket gaan verkopen
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Ik zou eerder de forums die dure oplossingen aanbieden wantrouwen, die willen namelijk dure dingen verkopen. En trouwens; de foto's staan er, wat is er niet objectief aan? De kijker kan zelf oordelen of de dure zilververf (= duur projectiescherm) de investering waard is.Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:38:
Mja, op een forum waar de meest budget oplossingen worden gebruikt zou ik nou niet echt als objectief bestempelen
En wanneer laat je dat fricking '

[ Voor 20% gewijzigd door MMach op 26-08-2005 19:52 ]
Mmach trek het je zo hard niet aan morgen kom ik alles daar es aan een grondige test onderwerpen en eens een beetje traffick door je netwerk halen 
btw pimp liever ons GoT meeting eens der zijn nog maar 8à9 leden...
www.weefab.com
Wees gerust, ik kijk al uit naar de sick 2TB laptopSoul__assasin schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:57:
Mmach trek het je zo hard niet aan morgen kom ik alles daar es aan een grondige test onderwerpen en eens een beetje traffick door je netwerk halen
http://mmach.samymodding.be/MMach/DC++.jpg
[ Voor 10% gewijzigd door MMach op 21-09-2005 14:30 ]
oeps: dubbel
[ Voor 163% gewijzigd door MMach op 27-08-2005 00:14 ]
je vergat de mooiste... denk dat heel wat tweakers dit window trucje wel kenne hoor
http://www.samymodding.be/varia/share.JPG
edit: ff tags veranders had geen zin om te resizen
http://www.samymodding.be/varia/share.JPG
edit: ff tags veranders had geen zin om te resizen
[ Voor 20% gewijzigd door Soul__assasin op 27-08-2005 00:18 ]
www.weefab.com
srry voor de dubbelpost...
maar ik heb de de zetel grondig getest hier volgt dus een eerlijke review...
de kuipzetel zit echt ZALIG daar kan ik uren in computeren, de andere zetel zit goed
maar iets minder zalig...
de afwerking van de mod is goed tot zeergoed echt leuk om te zien..
over de beamer goede schermkwaliteit eerlijkheidshalve je mag het niet vergelijken met een echte beamer maar om films te zien (en naaktfoto's met de knappe zus) is het meer dan deftig...
alles samengevad het was tof bij Mmach behalve spijtig voor het konijnenvoer srry mmach
...
geniet btw van je nieuwe spullettje next maand krijg je wel een update
maar ik heb de de zetel grondig getest hier volgt dus een eerlijke review...
de kuipzetel zit echt ZALIG daar kan ik uren in computeren, de andere zetel zit goed
maar iets minder zalig...
de afwerking van de mod is goed tot zeergoed echt leuk om te zien..
over de beamer goede schermkwaliteit eerlijkheidshalve je mag het niet vergelijken met een echte beamer maar om films te zien (en naaktfoto's met de knappe zus) is het meer dan deftig...
offtopic:
over de zussen heb er 2 gezien en ze zien er leuk uit ze lachebn zo liev
over de zussen heb er 2 gezien en ze zien er leuk uit ze lachebn zo liev
alles samengevad het was tof bij Mmach behalve spijtig voor het konijnenvoer srry mmach
geniet btw van je nieuwe spullettje next maand krijg je wel een update
www.weefab.com
Hehe, bedankt. De zetel is dus geslaagd voor zijn examen, nu ik nog
.
Er komt nog een rolgordijn om de kamer extra te verduisteren btw. Nu had ik even een deken voor het raam geniet omdat mijn standaard gordijnen niet verduisterend genoeg zijn
Er komt nog een rolgordijn om de kamer extra te verduisteren btw. Nu had ik even een deken voor het raam geniet omdat mijn standaard gordijnen niet verduisterend genoeg zijn

offtopic:
konijnenvoer:

konijnenvoer:
[ Voor 3% gewijzigd door MMach op 21-09-2005 14:30 ]
Zeer mooie mod. Jammer dat mijn kamer niet zo groot is en echt geen ruimte/geld meer voor beamer muur.
offtopic:
WTF is er met die bak gebeurt
WTF is er met die bak gebeurt
[ Voor 11% gewijzigd door Darksheep op 27-08-2005 18:50 ]
Verwijderd
Geen matches
voor zover ik et versta heeft Soul_assasin die bak aangevallen ^^
Als ik eens ee gaatje vind (in mn drukke agenda) moet ik ook is kome kijke...
Als ik eens ee gaatje vind (in mn drukke agenda) moet ik ook is kome kijke...
Sow, gaaf man, je brengt me op ideeen
Heeft ook een computer!

ik had voor de film van Mmach mijn airsoft wapens mee en hebben die eens getets op een tupperware potje afstand was ongeveer 10meter tot het target...
www.weefab.com
Verwijderd
Geen matches
Maar uh, een film liggend bekijken, is dat wel lekker? Als ik in mijn bed lig val ik vaak in slaap
Mooie aeg! Wat is die revolver? Glock 18 / 19 ofzo?
Prachtige zetel mod, spijtig dat mijn kamer geen plaats heeft daarvoor, maar toch ....
@S__A, moogde die dingen wel buiten de club gebruiken + Welke heeft meeste kracht ? MP5 of handgun ( glock / baretta , ik weet het niet )
@S__A, moogde die dingen wel buiten de club gebruiken + Welke heeft meeste kracht ? MP5 of handgun ( glock / baretta , ik weet het niet )
OMG een tweaker kent airsoft :p:p en nog de juiste benamingen het is btw een Glock 19c GBBIves schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:50:
Mooie aeg! Wat is die revolver? Glock 18 / 19 ofzo?
heeft ives msn ????
[ Voor 5% gewijzigd door Soul__assasin op 27-08-2005 20:55 ]
www.weefab.com
In belgie mag je die dingen legaal bezitten en ermee in je achtertuintje schieten (natuurlijk indien je boven 18 j bent).
Offtopic gaan kan beter langs msn, voor we hier weer een modbreak krijgen
. (in .nl niet toegestaan in .be wel die wapens).
Ja liggend een film kijken is slaapverwekkend als het een slechte film is misschien
, ik heb het nog niet voorgehad, maar als je geluid luid genoeg staat en de film niet té saai is zo'n zetel ongelooflijk relaxed.
Ja liggend een film kijken is slaapverwekkend als het een slechte film is misschien
offtopic:
idd srry Mmach de zetel ligt idd zalig
idd srry Mmach de zetel ligt idd zalig
www.weefab.com
mss idee voor de beter cinema experience ==> zo'n THX certified setje van Logitech kopen
Die geven voldoende geluide om de mensen van een straat verder mee te laten genieten ven je films / muziek ^^
En die Subwoofer is ook uiterste krachtig, ooit geïnstalleerd in een winkel bij een rek vol met LCD schermen, heb hem trug moeten verwijderen omdat het rek te hard meetrilde ....
Dus een echte aanrader
( mss mee inbouwen in kuipzetel zoals men in de Pyramat die techniek gebruik )
-Wim
Die geven voldoende geluide om de mensen van een straat verder mee te laten genieten ven je films / muziek ^^
En die Subwoofer is ook uiterste krachtig, ooit geïnstalleerd in een winkel bij een rek vol met LCD schermen, heb hem trug moeten verwijderen omdat het rek te hard meetrilde ....
Dus een echte aanrader
-Wim
Jij raad hem aan om z'n versterker + boxen te verwisselen voor een cheap logitech setje??Brubacker schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:59:
mss idee voor de beter cinema experience ==> zo'n THX certified setje van Logitech kopen
Dus een echte aanrader![]()
-Wim

[ Voor 10% gewijzigd door Satch op 27-08-2005 21:09 ]
Hehe, deze boxen kunnen een kaars uitblazen als ze redelijk luid staan en goed klinken ze ook, lekker zwoel en met de EQ toch ook deftige boventonen. Ik hou enorm van bassen, vandaar dat de pioneers mij heel goed bevallen. En in de kuipzetel zit er ook een sub, die doet niet veel maar hij is er gewoon om de zetel wat te laten shaken.Brubacker schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:59:
Dus een echte aanrader![]()
-Wim
En ja G, hard != kwaliteit
Exactly, misschien dat mijn achterste boxen veel beter kunnen, maar er komt misschien een extra versterker voor de rears en andere rears, maar ook dat is net als de koelkast toekomstmuziek (wel voor de nabije toekomst)Metal schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:06:
[...]
Jij raad hem aan om z'n versterker + boxen te verwisselen voor een cheap logitech setje??Dat zo'n setje hard kan zal wel waar zijn. Maar dat lijkt me niet het punt van een home cinema. Eerder geluidskwaliteit Een subwoofer is ook niet bedoeld om dingen mee te laten trillen zoals je stoel maar gewoon de lage geluiden beter te kunnen weergeven.
[ Voor 27% gewijzigd door MMach op 27-08-2005 21:09 ]
die logitech setjes zijn zeer high end hoor anders zouden ze niet het THX trademark meekrijgen
www.weefab.com
indeed, jouw boxen kunnen prachtig klinken ( ik heb het nog niet gehoord )
Ik weet alleen uit ervaring dat die THX setjes van Logitech prachtig zijn , en een THX certificaat krijg je pas als je product een geluid van 103 dBA kan maken zonder enige ruis ( of was het 130? ).
Dus deze moet je niet onderschatten
*knip*
Ik weet alleen uit ervaring dat die THX setjes van Logitech prachtig zijn , en een THX certificaat krijg je pas als je product een geluid van 103 dBA kan maken zonder enige ruis ( of was het 130? ).
Dus deze moet je niet onderschatten
*knip*
[ Voor 25% gewijzigd door Brubacker op 27-08-2005 21:21 ]
Verwijderd
Geen matches
Mmm bedanktMMach schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:56:
Ja liggend een film kijken is slaapverwekkend als het een slechte film is misschien, ik heb het nog niet voorgehad, maar als je geluid luid genoeg staat en de film niet té saai is zo'n zetel ongelooflijk relaxed.
http://www.italianclassic...product-display.asp?id=12
http://www.italianclassic...product-display.asp?id=10
Vette stoelen, maar die prijsVerwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:13:
[...]
Mmm bedanktIk ben zelf niet handig genoeg een mooie kwaliteit stoel te maken, maar ik zat aan deze stoel te denken:
[ Voor 4% gewijzigd door MMach op 27-08-2005 21:17 ]
Woow , die stoelen zijn nice , maar duur, voor dat geld laat je ze op maat makenVerwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:13:
[...]
Mmm bedanktIk ben zelf niet handig genoeg een mooie kwaliteit stoel te maken, maar ik zat aan deze stoel te denken:
of koop je gewoon heel wat andere zetel / stoeltjes
Waarom heeft er zowat niemand in dit topic: Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 18Soul__assasin schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:07:
die logitech setjes zijn zeer high end hoor anders zouden ze niet het THX trademark meekrijgen
dan zo'n logitech setje?
Het blijft ook een pc speakerset. Wat ook voor films gebruikt kan worden, maar voor een serieuze home-cinema + projector zou ik het niet kiezen.
/offSoul__assasin schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:53:
[...]
OMG een tweaker kent airsoft :p:p en nog de juiste benamingen het is btw een Glock 19c GBB
heeft ives msn ????
ik ken het ook. ben steeds van plan eraan te beginnen, maar het komt er nooit van.
Dit mede door het feit dat ik in NL leef.
maar goed mooie speeltjes
/on
MMach, je bent mijn held !
Juich ende feest, het extra gordijn (dat rode) ter extra verduistering is geplaatst. Geen id wat het nu gaat geven bij klaarlichte dag (of het voldoende is), maar dat wacht ik in spanning af.
Zelfs het gordijn moest gemod worden. De enige maat die in de buurt kwam van de benodigde 108*210cm was 120*175cm. Dus opzij een stuk af en eronder plakken met mijn goede vriend het lijmpistool, en alles past nu zoals het hoort
.

Gordijnen in Casemodding&Electronica, veel gekker moet het niet worden. Gelukkig heeft het rechtstreeks te maken met mijn zetelmod en de projector
Zelfs het gordijn moest gemod worden. De enige maat die in de buurt kwam van de benodigde 108*210cm was 120*175cm. Dus opzij een stuk af en eronder plakken met mijn goede vriend het lijmpistool, en alles past nu zoals het hoort
Gordijnen in Casemodding&Electronica, veel gekker moet het niet worden. Gelukkig heeft het rechtstreeks te maken met mijn zetelmod en de projector
[ Voor 3% gewijzigd door MMach op 21-09-2005 14:29 ]
aan elkaar geplakt ?!?MMach schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:51:
Juich ende feest, het extra gordijn ter extra verduistering is geplaatst. Geen id wat het nu gaat geven bij klaarlichte dag (of het voldoende is), maar dat wacht ik in spanning af.
Zelfs het gordijn moest gemod worden. De enige maat die in de buurt kwam van de benodigde 108*210cm was 120*175cm. Dus opzij een stuk af en eronder plakken met mijn goede vriend het lijmpistool, en alles past nu zoals het hoort.
[afbeelding]
waarom niet even met het naaimachine erover ? ( steviger / mooier )
Ziet er net uit
is het een gewone lap stof, of een stuk verduistering ( verduistering = dikker en zwaarder, en verduistert helemaal )
Een lijmpistool met transparante lijm ownt alles, nu is er geen draad of niets te zien. En ik ben geen held met naaimachines enzo. Als je daar even fout stikt blijven er gaatjes achter, het is nl een vrij zware stof. De verduistering zal gebeuren samen met die andere donkerdere gordijnen die er voor hangen. Tesamen zou het genoeg lichtweerstand moeten hebben.Brubacker schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:19:
[...]
aan elkaar geplakt ?!?
waarom niet even met het naaimachine erover ? ( steviger / mooier )
Ziet er net uit
is het een gewone lap stof, of een stuk verduistering ( verduistering = dikker en zwaarder, en verduistert helemaal )
Get the Idea,MMach schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:28:
[...]
Een lijmpistool met transparante lijm ownt alles, nu is er geen draad of niets te zien. En ik ben geen held met naaimachines enzo. Als je daar even fout stikt blijven er gaatjes achter, het is nl een vrij zware stof. De verduistering zal gebeuren samen met die andere donkerdere gordijnen die er voor hangen. Tesamen zou het genoeg lichtweerstand moeten hebben.
Maar ik heb vaak het probleem met warme lijm dat deze (eenmaal aangebracht en terug afgekoeld) makkelijk los te halen is door er eventje kracht op te zetten, of door er eventje met je nagel onder te zitten ....
ik hoop dat gordijn blijft hangen looks nice
Ja dat is inderdaad een 2snijdend mes. Langs de ene kant is het goed dat het lijmproces reversibel is zonder schade, langs de andere kant heb ik gemerkt dat stoffen daar goed mee te lijmen zijn. Je moet nl de lijm aanbrengen en dan stevig aandrukken. Door het gaaspatroon van de stof wordt de lijm tussen de gaatjes geperst, waardoor de verbinding steviger is. Time will tell of het voldoende stevig is. Anders moet ik alsnog de -door mij gevreesde- naaimachine bovenhalen (hoe krijg je in hemelsnaam die draad via de juiste weg van de bobijn naar de speld, dat blijft me een raadselBrubacker schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:31:
[...]
Get the Idea,
Maar ik heb vaak het probleem met warme lijm dat deze (eenmaal aangebracht en terug afgekoeld) makkelijk los te halen is door er eventje kracht op te zetten, of door er eventje met je nagel onder te zitten ....
ik hoop dat gordijn blijft hangen looks nice
je kan het ook simpel met naald en draad doen, en er een paar keer doorhalenMMach schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:39:
[...]
Ja dat is inderdaad een 2snijdend mes. Langs de ene kant is het goed dat het lijmproces reversibel is zonder schade, langs de andere kant heb ik gemerkt dat stoffen daar goed mee te lijmen zijn. Je moet nl de lijm aanbrengen en dan stevig aandrukken. Door het gaaspatroon van de stof wordt de lijm tussen de gaatjes geperst, waardoor de verbinding steviger is. Time will tell of het voldoende stevig is. Anders moet ik alsnog de -door mij gevreesde- naaimachine bovenhalen (hoe krijg je in hemelsnaam die draad via de juiste weg van de bobijn naar de speld, dat blijft me een raadsel).
en idd, voor textiel kan ik geloven dat het nog gaat, maar voor andere stuf vindt ik het niet zo stevieg ...
Verwijderd
Geen matches
Sja, het is een CorbusierBrubacker schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:20:
[...]
Woow , die stoelen zijn nice , maar duur, voor dat geld laat je ze op maat maken
of koop je gewoon heel wat andere zetel / stoeltjes
Daarnaast moet je het zien als een investering. Deze stoelen vervang je niet na 5 jaar, maar kun je over 30 jaar makkelijk voor meer dan de nieuwprijs verkopen
Dus die stoelen worden meer waard ?Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 01:19:
[...]
Sja, het is een CorbusierJe betaald hier voor design en kwaliteit. Vergeet ook niet dat deze stoel sinds 1929 al enorm goed verkoopt, dat zegt weldegelijk wat over de stoel
Daarnaast moet je het zien als een investering. Deze stoelen vervang je niet na 5 jaar, maar kun je over 30 jaar makkelijk voor meer dan de nieuwprijs verkopen
Het is een investering als een ander, maar als student zou ik het geld er niet voor hebben
Ik geef op het moment mijn geld uit aan mijn nieuwe laptop en aan het up-to-date houden van al mijn systemen ( 10 PC's van 1Ghz+ en 15 PC's tussen de 1Ghz en de 300 Mhz )
en waar haal je die stoelen ?
altijd online bestellen ?
Of zijn er winkels die die stoelen in hun toonzaal hebben staan ?
Spele
ik ga specs niet posten, als je die wilt moet je mij maar mailen ofzo ...
Ik heb een hoopje krachitge pc's gebruikt als gaming / werk pc's en een FTP ( 2Tb storage ) ene en home server om alle documenten veilig te houden.
en binnekort heb ik nog eentje extra ( een Centrino desktop )
laten we het zo stellen : ik ben verslaafd
[ Voor 4% gewijzigd door Brubacker op 28-08-2005 11:03 ]
Verwijderd
Geen matches
Deze stoelen waren in bv. 1970 lang niet zo duurBrubacker schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 09:37:
[...]
Dus die stoelen worden meer waard ?
Het is een investering als een ander, maar als student zou ik het geld er niet voor hebben
Ik geef op het moment mijn geld uit aan mijn nieuwe laptop en aan het up-to-date houden van al mijn systemen ( 10 PC's van 1Ghz+ en 15 PC's tussen de 1Ghz en de 300 Mhz )
en waar haal je die stoelen ?
altijd online bestellen ?
Of zijn er winkels die die stoelen in hun toonzaal hebben staan ?
Maar dit soort stoelen kun je in bijna elke zelf-respecterende design-winkel vinden. Voor je zo'n stoel koopt moet je er echt even in gaan zitten, want het zit gewoon über.
Ik ga hem overigens niet meer kopen, maar toch iets in een iets lagere prijsklasse. Ik heb gister wat schade gereden met mijn brommer

Verwijderd
Geen matches
De enigste Logitech set die is gekeurt door THX is die van 350 euro, dusq cheap issie niet he, en de kwali is subliem.Metal schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:06:
[...]
Jij raad hem aan om z'n versterker + boxen te verwisselen voor een cheap logitech setje??Dat zo'n setje hard kan zal wel waar zijn. Maar dat lijkt me niet het punt van een home cinema. Eerder geluidskwaliteit. Edit: Dat zo'n subwoofer hard kan trillen betekent nog niet meteen dat die goed is
Ik zou haast gaan zeggen dat die woofers van Logitech de Rockfords van de homecine zijn
Kun je makkelijk vinden voor onder de 300 euries.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:20:
[...]
De enigste Logitech set die is gekeurt door THX is die van 350 euro, dusq cheap issie niet he, en de kwali is subliem.
Ik zou haast gaan zeggen dat die woofers van Logitech de Rockfords van de homecine zijn
Bovendien is dat wel degelijk cheap wanneer je het vergelijkt met low-end hifi materiaal
EDIT: ik bedoel dus 'low-end hifi materiaal met THX certificering'... ff voor de duidelijkheid
[ Voor 11% gewijzigd door Wim Leers op 29-08-2005 22:36 . Reden: was niet heel duidelijk ]
Z-5500 en Z-640 zijn volgens mij beide THX certified... Maat van me heeft de Z-5500 en ik kan je verzekeren dat daar een stuk mooi geluid uit komt waar je u tegen zegt, maar op de een of andere manier spreekt een versterker met losse boxen mij meer aan (zal wel aan mij liggen
)
Verwijderd
Geen matches
THX certificering zegt eigenlijk totaal niets. Het ondergaat een keuring, maar als fabrikanten hun product niet opsturen voor een keuring (kost geld, etc, etc), zijn zij dus niet THX gekwalificeerd en een ander merk bijvoorbeeld wel. Zo komt het meer dan eens voor dat een product zonder THX 'beter' is dan een product met. Zeker voor een ietwat veredeld pcsetje zegt THX niets.
Ik heb zelf een AVC-A10se, met THX dus, maar in mijn kennissenkring is er genoeg te vinden wat beter is zonder die thx troep.
Ik heb zelf een AVC-A10se, met THX dus, maar in mijn kennissenkring is er genoeg te vinden wat beter is zonder die thx troep.
@squiddie
Dat kan heel goed zijn dat zulke boxjes mooi en ruisvrij geluid geven, maar ikzelf houd echt van bassen en die basspower die je voelt in je buik als de boxen al wat luider staan. Zulke effecten zal je niet snel bereiken met kleine boxen vermoed ik. Mijn versterker+boxen zullen zeker niet THX waardig zijn, maar ik houd van het geluid dat er uitkomt. Je zou het kunnen vergelijken met het verschil in sensatie van gewone oortjes en in-ear oortjes. Ik bedoel het overheersende van de muziek vind ik zo leuk. Bij in-ears heb je dat ook, zo het gevoel van 'alleen de muziek en ik'. Iets vergelijkbaars heb je met krachtige versterker+dito boxen. Kleine pc-achtige boxen klinken mij altijd schel in de oren, which isn't nice.
Dat kan heel goed zijn dat zulke boxjes mooi en ruisvrij geluid geven, maar ikzelf houd echt van bassen en die basspower die je voelt in je buik als de boxen al wat luider staan. Zulke effecten zal je niet snel bereiken met kleine boxen vermoed ik. Mijn versterker+boxen zullen zeker niet THX waardig zijn, maar ik houd van het geluid dat er uitkomt. Je zou het kunnen vergelijken met het verschil in sensatie van gewone oortjes en in-ear oortjes. Ik bedoel het overheersende van de muziek vind ik zo leuk. Bij in-ears heb je dat ook, zo het gevoel van 'alleen de muziek en ik'. Iets vergelijkbaars heb je met krachtige versterker+dito boxen. Kleine pc-achtige boxen klinken mij altijd schel in de oren, which isn't nice.
[ Voor 25% gewijzigd door MMach op 29-08-2005 22:54 ]
Verwijderd
Geen matches
ik was dan ook natuurlijk over de z 5500 bezig (welke ik d8 dat het de enigste was van logitech met een THX certificaat) En dat is al een behoorlijke set.MMach schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:50:
@squiddie
Ik ben ook al lang genoeg met audio appaeratuur bezig om te weten dat et allemaal dikke stoef is die certificaten, en dat een apparte set, daarmee beedoel ik je surround speakers, woofer en surround versterker appart. toch wel beter zullen klinken (als jer geld aan uitgeeft natuurlijk)
Maareh, als je kamer niet TE groot is kan je met die z5500 de basspower ook al in je buik voelen, voor minder doen we't nie hier, ons motto: "bass moet je niet alleen horen, maar ook voelen" 1ste reden waarom onze cars hier vol gestuffed zitten met lawaai
Bassen moet je idd voelen
:

niet alleen bij hardhouse enzo is dat een meerwaarde, maar ook bij jazz bv
niet alleen bij hardhouse enzo is dat een meerwaarde, maar ook bij jazz bv
[ Voor 3% gewijzigd door MMach op 21-09-2005 14:29 ]
Verwijderd
Geen matches

yap yap je moet ze voelen
Speaker is 1 meter hoog, weegt 30 kilo
over de woofer die erin zit:
250 rms 500 piek.
Verwijderd
Geen matches
Nee hoor, je kan er iemand zn oren doen mee tuiten, de midtones en tweeters die erin zitten geven wel wat (juiste waardes weet ik nie).
Maar hier staan ze amper aan
Pounding...
Ze staan precies wel op een hoge plaats, is dat niet vervelend? En ze staan zo te zien op een metalen kast, die ongetwijfeld zal meetrillen bij het betere beukwerk
nogn picje om het af te leren, ze zijn zo liev die boxen
Ze staan precies wel op een hoge plaats, is dat niet vervelend? En ze staan zo te zien op een metalen kast, die ongetwijfeld zal meetrillen bij het betere beukwerk
nogn picje om het af te leren, ze zijn zo liev die boxen
[ Voor 27% gewijzigd door MMach op 21-09-2005 14:28 ]
Verwijderd
Geen matches
Die kast trilt als de ziekte, niet normaal jahMMach schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 02:17:
Pounding...
nogn picje om het af te leren, ze zijn zo liev die boxen![]()
[afbeelding]

Ennuhm, die speakers van jou zijn zeker niet verkeerd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 08:06 ]
Verwijderd
Geen matches
Hij is naar de grond verhuist 
En als ik nu "BASS Sound Effects - THX - Boston Acoustics Bass Test CD - Woofer Cooker.mp3" aanzet, met de bass knop van me versterker vol open, en dan bij winamp alle schuifjes behalve die van 60hz naar beneden schuif, voel ik gewoon een druk op mijn oren
OMG Ik heb gewoon buikpijn gekregen van dat nummer
En als ik nu "BASS Sound Effects - THX - Boston Acoustics Bass Test CD - Woofer Cooker.mp3" aanzet, met de bass knop van me versterker vol open, en dan bij winamp alle schuifjes behalve die van 60hz naar beneden schuif, voel ik gewoon een druk op mijn oren
OMG Ik heb gewoon buikpijn gekregen van dat nummer
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 17:41 ]
Ik word daar ook soms misselijk van van die zware bassen. Als ge rechtstaat hebt ge zo geen 'last' van die bassen, maar ne keer als ge zit/in uw bedjen ligt met de bassen open, dan word ik daar na een tijdje nie goe van
.
Anyways, juust examen gehad, vanvond pauze. Ik zal eens mijn frigo uittekenen in solidworks
edit:bah, wat is dat een slecht staaltje AN, maar ik heb geen zin om het aan te passen
edit2: je moet eens zoeken naar 'big boi-speakerbox', echt zwaar, en Tranceballers van DJ dark E natuurlijk
Anyways, juust examen gehad, vanvond pauze. Ik zal eens mijn frigo uittekenen in solidworks
edit:bah, wat is dat een slecht staaltje AN, maar ik heb geen zin om het aan te passen
edit2: je moet eens zoeken naar 'big boi-speakerbox', echt zwaar, en Tranceballers van DJ dark E natuurlijk
[ Voor 32% gewijzigd door MMach op 31-08-2005 18:26 ]
De overtreffende trap,
hier klikken
Owja, 4 15" subs 500 watt ps zorg ervoor dat je jezelf niet meer hoort praten
hier klikken
Owja, 4 15" subs 500 watt ps zorg ervoor dat je jezelf niet meer hoort praten
[ Voor 22% gewijzigd door Ganzz op 31-08-2005 18:17 ]
[www.ganzz.nl]
w00t, spijtig dat ze dat in zo'n kutbak steken. Maar dat is inderdaad overkill2
Mmach die aflvering staat op je pc hoor kijk maar eens in het mapje pimp my ride season 4
www.weefab.com
Kben eerst Lost aant afwerkenSoul__assasin schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:51:
Mmach die aflvering staat op je pc hoor kijk maar eens in het mapje pimp my ride season 4
Soul__Assasin heeft coole reeksen niet???
[ Voor 63% gewijzigd door MYST op 31-08-2005 19:07 ]
Waar heb je eigenlijk dat UV-filter vandaan gehaald? Ik kan zoiets nergens vinden. Is er BTW nog iets wat ik zou kunnen gebruiken om het UV-licht tegen te houden? Ik hoorde namelijk ergens dat lexaan ook UV-licht tegenhield, maar ben daar niet zeker van.
Trouwens, kan je niet gewoon met de zoom-functie in het TFT het beeld wat kleiner maken, zodat het wel binnen de steunhoeken valt? Of ben ik dan fout bezig...
Je hebt het ook over een beelddiagonaal van 167", klopt dat wel? Dat is namelijk bijna 4 meter... Dan heb je pixels van bijna 2 bij 2cm
Als ik jou zo zie staan op die foto's lijkt me 4 meter wat overdreven, eerder 2 a 2,5m. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
Anyway, complimenten alom. Ik wil nu ook een DIY-beamer en een Home Cinema Set gaan maken/kopen, dus ik ga bij m'n baas vragen of hij me meer wil inzetten
Ik dacht aan:
- Kenwood KRF-5090D Zilver, 5.1
- Infinity Primus 250 (zuil) als front
- Infinity Primus C25 als center
- 2 Mission M30's die ik al heb als rears
- Pioneer S-W90 als sub (wat een design man)
Ik wil het dus gelijk goed aanpakken, zodat ik ook tevreden kan zijn. Bovendien is zo'n set volgens mij een zeer goede en duurzame investering, itt bijv. een processor oid. Dit is veel waardevaster.
Alleen nog ff dubbele muren op mijn kamer metselen, zodat het huis niet instort
Om ff jouw Vlaams taalgebruik over te nemen: Dit wordt een uitzonderlijk straffe set
Trouwens, kan je niet gewoon met de zoom-functie in het TFT het beeld wat kleiner maken, zodat het wel binnen de steunhoeken valt? Of ben ik dan fout bezig...
Je hebt het ook over een beelddiagonaal van 167", klopt dat wel? Dat is namelijk bijna 4 meter... Dan heb je pixels van bijna 2 bij 2cm

Als ik jou zo zie staan op die foto's lijkt me 4 meter wat overdreven, eerder 2 a 2,5m. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
Anyway, complimenten alom. Ik wil nu ook een DIY-beamer en een Home Cinema Set gaan maken/kopen, dus ik ga bij m'n baas vragen of hij me meer wil inzetten
Ik dacht aan:
- Infinity Primus 250 (zuil) als front
- Pioneer S-W90 als sub (wat een design man)
Ik wil het dus gelijk goed aanpakken, zodat ik ook tevreden kan zijn. Bovendien is zo'n set volgens mij een zeer goede en duurzame investering, itt bijv. een processor oid. Dit is veel waardevaster.

Om ff jouw Vlaams taalgebruik over te nemen: Dit wordt een uitzonderlijk straffe set
[ Voor 5% gewijzigd door Tim_R op 31-08-2005 20:12 ]
Mijn UV filter is idd van lexaan. Je kan ook filterfolie kopen bij inkoopacties.net. Daar heb ik nog geen ervaring mee.Timmyboy_ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:11:
Waar heb je eigenlijk dat UV-filter vandaan gehaald? Ik kan zoiets nergens vinden. Is er BTW nog iets wat ik zou kunnen gebruiken om het UV-licht tegen te houden? Ik hoorde namelijk ergens dat lexaan ook UV-licht tegenhield, maar ben daar niet zeker van.
Je hebt het ook over een beelddiagonaal van 167", klopt dat wel? Dat is namelijk bijna 4 meter... Dan heb je pixels van bijna 2 bij 2cm![]()
Ik dacht aan:
- Infinity Primus 250 (zuil) als front![]()
- Pioneer S-W90 als sub (wat een design man)![]()
Een TFT heeft geen zoonfunctie, je zit vast aan de native resolution. Ik heb wel al eens met ati catalyst control center het beeld kunnen verplaatsen, een heel klein beetje maar helaas. De enige oplossing is een 14.1 inch TFT scherm, welke vrij moeilijk zijn te krijgen omdat niemand dat moet hebben. Maar, geloof me vrij, die hoekjes storen echt niet.
De beelddiagonaal zou 422cm zijn (mochten die zwarte hoekjes er niet zijn), het is dus feitelijk de werkelijke beelddiagonaal. Dat van die 2*2cm pixels valt wel mee
Op de foto lijkt dat monsterlijk groot, maar vanaf 1m afstand zijn ze amper te zien, ik zet zelf speciaal het beeld wat onscherper omdat de pixels dan niet zo strak zijn afgelijnd. De resolutie is zonder meer goed vanop 1.5m, echt zoals een computerscherm, alleen wat groter
Ditzelfde stuk op mijn 19 inch crt @1024*768 meet 1.1cm. bijna factor 10 9 vergroting dus.
Op de CRT:(je moet de lat denkbeeldig een beetje verschuiven, de foto is niet recht op de lat genomen precies)
Dan hebben we nog deze foto:

Ik ben rond de 1m83, het scherm is een 30 tal cm van de grond.
Post eens de pics en specs van je straffe set
[ Voor 15% gewijzigd door MMach op 21-09-2005 14:28 ]
Plan gewijzigd: Kenwood -> Yamaha
Yamaha RX-V457

Specs
Infinity Primus 250

Specs
Infinity Primus C25

Specs
Mission M30 (heb ik nog staan dus)

Specs
Pioneer S-W90

Specs
Ik heb goede ervaringen met Stassen HiFi in Venlo (Limburg, NL), dus ik denk dat ik daar maar eens ga informeren naar een leuke offerte
Anyway, zeer straf dus
jeah dat is inderdaad heafty. Ik hoop dat je meer plaats hebt dan ik 
De specs zijn telkens iets zwaarder dan die van mij, maar uw versterker zou stukken beter moeten zijn dan de mijne.
De specs zijn telkens iets zwaarder dan die van mij, maar uw versterker zou stukken beter moeten zijn dan de mijne.
[ Voor 45% gewijzigd door MMach op 31-08-2005 21:54 ]
Ik heb een Dell 1504 Fp Ultrasharp TFT scherm op 't oog, is dit nou degene zonder vervelend FFC kabeltje?
Mijn kamer is 3,40 bj 4,25 meter... Maar we gaan binnenkort misschien verhuizen (nieuwbouw), misschien kan ik wat regelen voor een iets grotere kamer... maar in principe voldoet dit al, tis alleen passen en metenMMach schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:52:
jeah dat is inderdaad heafty. Ik hoop dat je meer plaats hebt dan ik
Ik moet alleen nog ff wat sparen, misschien dat ik in december ofzo genoeg heb... Dat wordt dus bijna niets uitgeven de komende maanden... Gelukkig heb ik daar nooit zo'n moeite mee, ik ben tenslotte geen vrouw [/discrimineer-modus]
[ Voor 19% gewijzigd door Tim_R op 31-08-2005 22:07 ]
Je moet eens zoeken in google naar "Dell 1504 FFC-problems". Misschien staat ie in een lijst met geschikte DIY-compatibele TFT's. Het blijft altijd spannend dat openvijzenD Mombasa schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:00:
Ik heb een Dell 1504 Fp Ultrasharp TFT scherm op 't oog, is dit nou degene zonder vervelend FFC kabeltje?
Dit hier is ook een Dell, geen problemen met de FFC dus, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat die van jou ook geen problemen zou hebben. Ik zou het er op wagen.
Overigens is het binnenwerk van deze Dell TFT van samsung, misschien dat je eens kan kijken of de samsungmonitor met dezlfde specs als de dell FFC problemen heeft. Veel kans namelijk dat het gewoon dezelde monitor is.
Verwijderd
Geen matches
Dikke photoshopTimmyboy_ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:45:
[...]
Plan gewijzigd: Kenwood -> Yamaha
Yamaha RX-V457
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs
Infinity Primus 250
[afbeelding]
Specs
Infinity Primus C25
[afbeelding]
Specs
Mission M30 (heb ik nog staan dus)
[afbeelding]
Specs
Pioneer S-W90
[afbeelding]
Specs
Ik heb goede ervaringen met Stassen HiFi in Venlo (Limburg, NL), dus ik denk dat ik daar maar eens ga informeren naar een leuke offerte
Anyway, zeer straf dus
Ontopic: Gaaf zeg!
Wil ik ook wel hebben

Wie heeft er een beamer van 1000€? Of versta ik de zin gewoon niet?Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:13:
[...]
Dikke photoshop
Wil ik ook wel hebbenAlleen dan zit je met een beamer die 1000 euro kost
[ Voor 7% gewijzigd door MMach op 31-08-2005 22:18 ]
Idd, dit zijn producttekeningen, gezien het feit dat alle speakers (behalve de Missions) pas net uit zijn.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:13:
[...]
Dikke photoshop
Wil ik ook wel hebbenAlleen dan zit je met een beamer die 1000 euro kost
Verwijderd
Geen matches
Is deze al langsgeweest?
http://www.tomshardware.com/howto/20041113/index.html
Inclusief filmpje met uitleg.
Ze vergeten het een en het ander in dat artikel (de uv-filter enzo), maar dat is idd het artikel dat mij heeft aangezet heeft tot de cinematransformatieVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:25:
Is deze al langsgeweest?
Hoe groot moet die uv filter zijn? Ik denk dat 50*50cm toch wel ruim zat zal zijn en dat à €50,-/m² dan kom je uit op €12,50, dus zo duur is dat nu ook weer niet.
Bij Tom hebben ze er wel een xtra cooler bij. Maar is dit ook nodig bij 250Watt of alleen bij 300Watt en hoger.
Verwijderd
Geen matches
Zijn er dan goedkopere? Wat is de goedkoopste?MMach schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:15:
[...]
Wie heeft er een beamer van 1000€? Of versta ik de zin gewoon niet?