Hiiiiii
Ik heb vorige week een een pc samengesteld en dit eergisteren in elkaar gezet.
Het gaat hier om een:
Asus A8N-E (laatste bios)
AMD 3500+ Venice
TwinMOS DDR PC3200 1 GB Dual-Channel Kit
ATI X800XT videokaart
Zalman 400Watt voeding
Audigy 2 ZS
Maxtor 200 GB
En nu bij de probleem.
Hij wordt heel warm/heet, als ik de pc opstart en ik doe er niks mee gaatie vanzelf naar 4 a 5 uurtjes uit en als ik in de bios kijk zie ik dat de processor al 70 C is geworden en de mobo 55 C. Na het opstarten als ik naar de videokaart kijk is die al 74 C. En als ff een spelletje speel maak niet uit wat gaat ie na 2 uur al uit.
Ik heb alles goed gecontroleerd alles is goed aangesloten. Alles draait ook. Maar mijn voeding heeft een 20 pins aansluiting en de moederbord een 24 pins, als het goed is moet dit niet de probleem zijn.
Kunnen jullie mij misschien helpen of een paar tips geven wat er misschien kan zijn?????
En een vraag tussen door.
Hoe kan ik zien of mijn geheugen op Dual-Channel staat?
Groetjes,
SekerOglan
Ik heb vorige week een een pc samengesteld en dit eergisteren in elkaar gezet.
Het gaat hier om een:
Asus A8N-E (laatste bios)
AMD 3500+ Venice
TwinMOS DDR PC3200 1 GB Dual-Channel Kit
ATI X800XT videokaart
Zalman 400Watt voeding
Audigy 2 ZS
Maxtor 200 GB
En nu bij de probleem.
Hij wordt heel warm/heet, als ik de pc opstart en ik doe er niks mee gaatie vanzelf naar 4 a 5 uurtjes uit en als ik in de bios kijk zie ik dat de processor al 70 C is geworden en de mobo 55 C. Na het opstarten als ik naar de videokaart kijk is die al 74 C. En als ff een spelletje speel maak niet uit wat gaat ie na 2 uur al uit.
Ik heb alles goed gecontroleerd alles is goed aangesloten. Alles draait ook. Maar mijn voeding heeft een 20 pins aansluiting en de moederbord een 24 pins, als het goed is moet dit niet de probleem zijn.
Kunnen jullie mij misschien helpen of een paar tips geven wat er misschien kan zijn?????
En een vraag tussen door.
Hoe kan ik zien of mijn geheugen op Dual-Channel staat?
Groetjes,
SekerOglan
https://card.exophase.com/1/1116015.png