Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MP3] Packard Bell Audiostar Mp3 / video player

Pagina: 1
Acties:

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28
Afbeeldingslocatie: http://www.comtech.de/images/products/1/21120.jpg

Packard Bell introduceert de AudioStar, een MP3-speler waarmee ook foto’s en filmpjes te bekijken zijn. Uit recent onderzoek van Packard Bell naar het gebruik van MP3-spelers is gebleken dat jongeren bij de aanschaf van een nieuwe MP3-speler vooral op zoek zijn naar uitgebreidere functionaliteiten. Met de AudioStar speelt het bedrijf hier dan ook op in.

Deze trendy MP3-speler is uitgerust met een stijlvolle aluminium behuizing en een extra groot kleurenscherm (1,8 inch / 4,5 cm) waarop foto’s en filmpjes uitstekend te bekijken zijn. Het scherm kan 65.000 kleuren weergeven voor een heldere beeldweergave.

De AudioStar is verkrijgbaar in twee varianten: met een opslagcapaciteit van 512 MB (+/- 120 muzieknummers) en 1 GB (+/- 240 muzieknummers). Packard Bell levert Magic Picture software mee om foto’s op de computer makkelijk te verkleinen en over te zetten op de AudioStar, zodat er voldoende opslagcapaciteit overblijft voor muziek.

Dankzij het ultralichte gewicht van 49 gram en het compacte formaat van 65 x 47 x 13 mm zijn foto’s, filmpjes en muziek overal af te spelen. De oplaadbare Li-Ion batterij zorgt voor 10 uur kijk- en luisterplezier.

De AudioStar wordt geleverd met oordopjes en halskoord, een USB 2.0-verlengkabeltje, een 220v-oplader en een beschermend draagtasje.

De AudioStar is direct beschikbaar via Packard Bell’s retailkanaal. Deelnemende winkels zijn te vinden op de site van Pachard Bell. De AudioStar met 512 MB opslagcapaciteit kost 149,99 euro (inclusief BTW). De 1 GB variant kost 199,99 euro (inclusief BTW).

Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/images/a/audiostar.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.kelkoo.com/CS/large/393/662/0032409462803863603377987234331228662393.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ns20223.ovh.net/pci/images/bd/news/18651.jpg

O+ :9~ wat een dingetje, ik las het vandaag in de computer totaal, en aangezien er hier op GoT niks over te vinden is open ik een topic,
WAt ik tot nu toe zie, is dat de ingang voor oordopjes lomp is geplaatst imo

Cons:::BB4E

• shameblaster
schup ^^

Nu mijn oude mp3 speler sinds vandaag weg is, vroeg ik me af of iemand deze toevallig al heeft.

Lijkt mij nog steeds ene mooi dingetje

edit

http://service.packardbel...Parent=platform_audiostar

hier staat nog meer,

[ Voor 31% gewijzigd door shameblaster op 28-09-2005 18:37 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vierkant blok met alleen een scherm erop, vind ik niet mooi, en bijzonder irritant dat dan de knoppen aan de zijkant zitten.
Veel video kun je er ook niet op kijken, aangezien er erg weinig geheugen in zit.
Een 1,8 inch scherm vind ik te klein om video op te kijken, moet voor mij toch minimaal 2,2inch zijn.
Die koptelefoonaansluiting zit er overigens ook wel heel lomp, dat zit vast niet lekker in je broekzak, en verhoogde kans op een kapotte koptelefoonaansluiting of plug.
Zie bijvoorbeeld dit topic.
Voor dit alles vind ik de prijs veelste hoog, en Packard Bell staat nou ook niet bepaald bekend om zn kwaliteit, dus ik vraag me af of video kijken wel enige waarde heeft op dat ding.

Positief puntje dan nog, hij is wel lekker licht :)
* RoD is benieuwd naar reviews.

• shameblaster
X-Micro MP3-Videoplayer

:P

mjah, ik ga dus nieuwe kopen, en leek me wel "leuk" om ook fototjes en videotjes te kunnen bekijken, maar gaat vooral om de muziek,

• RoD
  • Niet online

RoD

Om de video en foto's moet je het ook zeker niet doen nee.
Ik zou gewoon voor een "normale" flash speler gaan, die zijn handiger in gebruik (denk aan iRiver, iAudio) en hoge kwaliteit.
Je betaalt veel voor features waar je niks aan hebt, voor 200 euro kun je veel betere dingen krijgen, vóóral als het je om de muziek gaat.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb hem vandaag (naja, gisteren) bij de Dixons gezien en je wilt echt geen filmpjes kijken op dat minischermpje, hoor. Ook foto's kijken lijkt me niet prettig.

• crashmatrix
  • Laatst online: 28-10 19:27
Ik heb hem nu zelf ook, paar weken terug gekocht bij de Dixons. Erg prettig wanneer je de controls een beetje door hebt, minpuntjes zijn de menu's en 'look' van de GUI als je muziek aan het spelen bent. Een puntje dat zeker genoemd mag worden, hij speelt ook Ogg files af, en nee, dat staat nergens vermeld, daar ben ik achter gekomen door de firmware met een hex editor te bekijken (ben van plan zelf het een en ander te veranderen).

• RoD
  • Niet online

RoD

^^ Hoe voelt het ding aan? Is het een beetje een stabiel apparaat, of rammelt er van alles? En hoe klinkt het geluid?

• crashmatrix
  • Laatst online: 28-10 19:27
Hij voelt solide aan, en erg duurzaam, volgens mij is behuizing van magnesium. En over het geluid heb ik niets te klagen, het is geen vervanger voor mijn audigy 2 zs kaart, maar het scoort zeker boven gemiddeld in verhouding met andere mp3 spelers die ik gehad heb.

Verwijderd

Oké, we zijn nu 16 dagen verder sinds laatste reply...
Nog steeds geen kwalitatieve mankementen ontdenkt?
En het scherm... is de behulzing ervan van glas, of van een flexibeler materiaal? ( bij m' n vorige packard bell brak het glazen scherm al na 2 weken)

Verwijderd

sorry voor de schop
ik heb de mp3 speler nu enige dagen in het bezit.
leuk ding ( de 1 gig versie voor 180 gekocht ) vooral wat anders dan de Ipod nano die je overal ziet maar nu zit ik met een probleem.
Ik kan er geen films op bekijken de Magic Movie ( of hoe dat programma ook heet )
de cd was ook best wel knaken hij starte al meteen niet op
als ik er films wil op kijken krijg ik een foutmelding dat ik naamvanbestand.mtv niet word ondersteund door dit apparaat aan het eind van het converteren.
Ik denk dat het mischien ligt aan die cd dus ik vroeg me af of iemand het programma online heeft of online wil zetten ( sturen naar mij mag ook altijd )

Alvast bedankt Rob

• RoD
  • Niet online

RoD

Als ik het goed begrijp heb je problemen met video coderen? :? Probeer dan eens een ander programma en niet de rommel die PB meelevert.

Verwijderd

sorry dat mijn bovenstaande post zo onduidelijk was ( moest ff snel typen aangezien je bij ons op school alleen de comp mag gebruiken voor schoolzaken :/ )
Als ik de video bestand bv type mpeg om wil zetten naar .mtv ( zo heten die bestanden na omzetten ) dan zie je het programma de video omzetten en wanneer die klaar is geeft die een foutmelding dat naamvanbestand.mtv niet word ondersteund door het apparaat
btw weet je mischien andere programma's die je ook kunt gebruiken voor omzetten ?

Alvast bedankt rob

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, dus het omzetten lukt wel, maar op je speler werkt het niet? Dan lijkt het me dat het aan de speler ligt als het wel de goeie bestanden zijn. Probeer ns PB te mailen hierover.
Pagina: 1