Tweakzone wordt Techzine t.g.v. tweakers.net

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ze gaan gewoon met hun doelgroep mee...

Tweakers > Tweakzone.. hmm, niveau is niet echt vergelijkbaar...

Fok!zine > Techzine perfecte match!

:+

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 02:06:
[...]

offtopic:
Ach, sommige mensen hebben geen verstand van zaken, anderen wonen in Nieuwegein. Zo hebben we allemaal wat. :+
Gelukkig woon ik in Utrecht sinds 1-7-2005 :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 18-08-2005 12:52 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 17:51

AngryAngel

Veni Vidi Vici

vind het nogal kinderachtig van tweakers.net
tweakzone en tweakers zit nogal een groot verschil in. het gaat over hetzelfde. namelijk tweaken/computers. dat een deel van de namen op elkaar lijkt maakt niet zo veel uit imho.
als het nou was tweaken.net en tweakers.net kan ik me nog iets bij indenken. maar tweakzone, kinderachtig, heel erg kinderachtig. en dan wordt er iets gezecht over niveau van fokz!ne... ik vind die van tweakers veel een veel lager liggen.
maar meeste rechtzaken over merknamen zijn nogal kinderachtig, ook allemaal van die kinderachtige commerciele bedrijven die denken dat het ook maar iets uit maakt voor hun omzet/klanten. ze moeten toch is wat beter opletten bij marketing denk ik.

just my 2 cents.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

AngryAngel schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:59:
kinderachtig, heel erg kinderachtig. en dan wordt er iets gezecht over niveau van fokz!ne... ik vind die van tweakers veel een veel lager liggen.
Graag zie ik onderbouwing bij dit soort uitspraken. Ik kan me niet voorstellen dat je dat ook echt meent namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:06:
[...]

Graag zie ik onderbouwing bij dit soort uitspraken. Ik kan me niet voorstellen dat je dat ook echt meent namelijk.
dat meen ik echt. onderbouwing staat erboven. het feit dat er zo kinderachtig wordt gedaan over namen die niet echt op elkaar lijken.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

AngryAngel:
zeef schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:05:
[...]Nee, er is geen enkele juridische actie (lees een brief van ons) meer geweest naar Tweakzone sinds pak hem beet herfst 2004.. Accepteer dat nu eens!![...]
Ja, die kastijding dat is het dus wel want nogmaals : wij hebben hebben geen advocaat gestuurd, wij hebben geen procedure gestart. Als dit wel zo is dan zou ik daar graag de bewijzen van zien.
Waar doet T.net dan kinderachtig?

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel

AngryAngel

Veni Vidi Vici

JHS schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:16:
AngryAngel:
[...]

Waar doet T.net dan kinderachtig?
naar mijn mening (!) over het feit dat er een probleem wordt gemaakt van de naam tweakzone. net zoals dat vaak gebeurd met merknamen die enigsinds een beetje op elkaar lijken, maar gaat ook over hetzelfde onderwerp dus jah. marketing technisch heeft het voor tweakers geen effect hoor, maar dat terzijde. maar zoals ik al zei, zie je dit heel vaak. maar ik vind het kinderachtig. als het nou tweaken.net en tweakers.net was, ok , dat is ook verwarrend. maar dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

AngryAngel schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:13:
[...]

dat meen ik echt. onderbouwing staat erboven. het feit dat er zo kinderachtig wordt gedaan over namen die niet echt op elkaar lijken.
Sorry maar dat is totaal geen onderbouwing. Je vind het niveau op GoT lager dan op FoK omdat het tweakers.net management een "actie" heeft gedaan tegen een andere site? Dat is volkomen appels en peren vergelijken imho omdat deze actie totaal niets over GoT zegt of het niveau op GoT.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:49:
[...]

Sorry maar dat is totaal geen onderbouwing. Je vind het niveau op GoT lager dan op FoK omdat het tweakers.net management een "actie" heeft gedaan tegen een andere site? Dat is volkomen appels en peren vergelijken imho omdat deze actie totaal niets over GoT zegt of het niveau op GoT.
er wordt door TS om een mening gevraagd. die geef ik, en onderbouw ik waarom ik dat vind. over die onderbouwing kan je geen conlusie trekken, alleen of jij er mee eens bent of niet. een opmerking dat het totaal geen onderbouwing is, slaat nergens op.
dan wordt er verderop in de reacties een flauwe grap gemaakt over Fokz!ne en ttechzine dat het lage niveau van tweakzine en naam nu past bij fokz!ne. en als reactie daarom zeg ik dat ik het niveau van tweakers.net (als bedrijf, ik heb het niet over gebruikers, heb ik ook nergens gezegd) in dit opzicht (!) lager vind van die van fokzine of tweakzone.
Dat jij dit uit z'n verband gaat rukken en anders leest is jouw keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

AngryAngel schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:56:
[...]

Dat jij dit uit z'n verband gaat rukken en anders leest is jouw keus
Nofi, maar jij bent degene die negeert dat er hier al 50 keer is gezegd dat er al een jaar geen sprake meer is van juridische actie. Zo kan ik ook dingen uit z'n verband gaan rukken. En hoe jammer ik het ook vind, als je dat simpele feit dat zelfs in dit topic al door Tweakzone-admins (!!!!) erkend is niet wil accepteren heeft het weinig zin dat ik je nog toesta om meer mensen te irriteren door in dit topic kansloos te blijven flamen zonder onderbouwing.

[/schluss]

Professionele website nodig?

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.