mijn onlangs in elkaar geknutselde computer(P4, 3.4GHz, 1,5GB) start spontaan opnieuw op wanneer ik 3D studio max propeer te draaien. Na het laden van de plugins hoort het standaardscherm te verschijnen, maar in plaats daarvan krijg ik een reboot. Ik had wat zorgen over mijn proc temperaturen(zie hier), maar na het plaatsen van wat casefans is die nog maar zo'n 35-40'C.
Kan het misschien aan mn voeding liggen? ik geloof niet dat ik er genoeg verstand van heb om specs te noemen, en fot's wilden niet lukken(focus), dus heb ik het label maar even moeten overtypen:
kan het zijn dat deze voeding benedenmaats is? en wat voor een zou ik in dat geval nodig hebben? ik heb verschillende mensen om hulp gevraagd en de een verzekert me dat 350W goed genoeg is, en de ander zegt dat in zeker 480W nodig heb.
Kan het misschien aan mn voeding liggen? ik geloof niet dat ik er genoeg verstand van heb om specs te noemen, en fot's wilden niet lukken(focus), dus heb ik het label maar even moeten overtypen:
| AC INPUT: 115V 8A 230V 5A Frequency: 50 - 60Hz MAX LOAD: 360W | DC INPUT | |||||
| +5V | +3,3V | +12V | -5V | -12V | +5VSB | |
| 35A | 28A | 17A | 0,3A | 0,8A | 2A | |
| 220W | 204W | 1,5W | 9,6W | 10W | ||
| 34W MAX | ||||||
kan het zijn dat deze voeding benedenmaats is? en wat voor een zou ik in dat geval nodig hebben? ik heb verschillende mensen om hulp gevraagd en de een verzekert me dat 350W goed genoeg is, en de ander zegt dat in zeker 480W nodig heb.