Toon posts:

reboot bij start programma

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn onlangs in elkaar geknutselde computer(P4, 3.4GHz, 1,5GB) start spontaan opnieuw op wanneer ik 3D studio max propeer te draaien. Na het laden van de plugins hoort het standaardscherm te verschijnen, maar in plaats daarvan krijg ik een reboot. Ik had wat zorgen over mijn proc temperaturen(zie hier), maar na het plaatsen van wat casefans is die nog maar zo'n 35-40'C.

Kan het misschien aan mn voeding liggen? ik geloof niet dat ik er genoeg verstand van heb om specs te noemen, en fot's wilden niet lukken(focus), dus heb ik het label maar even moeten overtypen:

AC INPUT: 115V 8A
230V 5A
Frequency: 50 - 60Hz
MAX LOAD: 360W
DC INPUT
+5V+3,3V+12V-5V-12V+5VSB
35A28A17A0,3A0,8A2A
220W204W1,5W9,6W10W
34W MAX

kan het zijn dat deze voeding benedenmaats is? en wat voor een zou ik in dat geval nodig hebben? ik heb verschillende mensen om hulp gevraagd en de een verzekert me dat 350W goed genoeg is, en de ander zegt dat in zeker 480W nodig heb.

Verwijderd

Wat heb je al geprobeerd?

Herinstallatie 3DS? Onlangs nieuwe plugins geïnstalleerd die niet goed werken misschien? Andere software onlangs geïnstalleerd die dwars kan liggen?

Wat zijn je exacte systeemspecs? Wat zeggen je windows logboeken?

Zonder wat meer info is er niks van te zeggen :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoe kunnen we oordelen of de voeding goed is als je niet eens het merk erbij zet :?
dat geeft namelijk aan of de opgegeven waardes te vertrouwen zijn

En als je niet erbij zet wat in BIOS gemeten wordt aan voedingswaarden :?

Verder lees ik erg weinig over wat je zelf geprobeerd hebt. Zie ook:
PMG Beleid

Het komt erop neer dat als je dit soort problemen hebt en hier wilt posten, je minimaal van tevoren het volgende doorgenomen dient te hebben en de resultaten in je topicstart dient te posten :o

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.