[FC4] Loopt vast tijdens starten pcmcia services

Pagina: 1
Acties:

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Na mijn problemen met ubuntu heb ik besloten Fedora Core 4 maar eens te proberen. De installatie ging allemaal prima, alleen tijdens de eerste boot ging het de mist in. Tijdens de melding "Starting PCMCIA services" blijft alles hangen, inclusief de voortgangsindicator en de muis. De vraag is dus, hoe kan ik pcmcia werkend krijgen, of desnoods met een bootloader optie de services uitschakelen, ik gebruik het voorlopig toch niet.
Alvast bedankt maar weer :)

Systeem:
Pentium-M 1.73GHz
1Gb DDR-2
100Gb harddisk (geloof sata)
Mobility Radeon X700 PCIe

• Intrepidity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06-2024
Dit topic kan in principe gesloten worden.. Heb dmv interactive mode opgestart en daarna de service uitgezet :P

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:41

Robtimus

me Robtimus no like you

Maar nu werkt het nog niet he?
Je kunt trouwens wel met een servicelevel tool (bv ntsysv) aangeven dat deze nooit meer automatisch moet starten in je huidige runlevel, maar zover was je misschien al.

Ik heb ooit wel eens problemen gehad met een PCMCIA kaart en RedHat, maar dat was nog een oude P1 233MHz: tijdens het booten kreeg ik een kernel crash op het moment dat de PCMCIA kaart (Xyrcom) gestart werd. Het type van de PCMCIA kaart in de BIOS veranderen loste het toen op.
Ik denk alleen niet dat dit bij jou werkt, omdat jouw laptop wel een heeeel klein stukje moderner is ;)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs