Hallo allemaal,
Ik heb onlangs een redelijke geld prijs gewonnen en ik heb besloten om pc te upgraden (vernieuwen)
Geld speelt geen rol dus daar hoeft niet op worden gelet, maar een processor van 1200 euro is ook weer niet nodig.
Heb zelf ook al een beetje rond gekeken maar zie door de processers de moederborden niet meer
Ik kan het echt allemaal niet meer volgen AMD X2 of een AMD FX, geforce of ati, de clock snelheid L1 cache L2 cache. wordt er als "noob" helemaal gek van. Dus zouden jullie mij kunnen helpen?
wat ik wil hebben met daarachter wat ik zelf verzonnen heb:
Nieuwe processor wel amd want die heb ik altijd al gehad --> AMD X2 4400+
nieuw moederbord ---> Asus a8n SLI deluxe
Videokaart --> Geforce 7800 (of is dit nog geldverspilling omdat geen een spel dit nog ondersteund)
Voeding --> hoeveel heb ik nodig?
DVD brander e.d. heb ik al
Nieuwe behuizing --> wat is aanteraden
Geheugen--> 2x 1 gig
laat weten wat je ervan vindt
Ik heb onlangs een redelijke geld prijs gewonnen en ik heb besloten om pc te upgraden (vernieuwen)
Geld speelt geen rol dus daar hoeft niet op worden gelet, maar een processor van 1200 euro is ook weer niet nodig.
Heb zelf ook al een beetje rond gekeken maar zie door de processers de moederborden niet meer
Ik kan het echt allemaal niet meer volgen AMD X2 of een AMD FX, geforce of ati, de clock snelheid L1 cache L2 cache. wordt er als "noob" helemaal gek van. Dus zouden jullie mij kunnen helpen?
wat ik wil hebben met daarachter wat ik zelf verzonnen heb:
Nieuwe processor wel amd want die heb ik altijd al gehad --> AMD X2 4400+
nieuw moederbord ---> Asus a8n SLI deluxe
Videokaart --> Geforce 7800 (of is dit nog geldverspilling omdat geen een spel dit nog ondersteund)
Voeding --> hoeveel heb ik nodig?
DVD brander e.d. heb ik al
Nieuwe behuizing --> wat is aanteraden
Geheugen--> 2x 1 gig
laat weten wat je ervan vindt