Computer functioneerde altijd normaal en zonder instelling van een wachtwoord. De computer op enig moment op normale wijze afgesloten. Toen de computer na enkele weken (vakantie) weer werd aangezet, startte deze op in de "veilige modus". Vervolgens werd om een wachtwoord gevraagd. Omdat deze nimmer werd ingesteld, kon deze ook niet worden ingevoerd. Met behulp van het programma Password en Registry Editor de computer vervolgens "wachtwoordvrij" gemaakt.
Ook nu is het nog niet mogelijk XP op te starten. Niet via Administrator of welke gebruikersnaam ook. Wanneer een bepaalde gebruikersnaam wordt ingevoerd, gaat de XP wel kort op zoek naar de instellingen, maar meldt de gebruikers enkele seconden later toch weer af. Wie kan mij verder op weg helpen of moet ik nu echt gaan denken aan formateren.
Ook nu is het nog niet mogelijk XP op te starten. Niet via Administrator of welke gebruikersnaam ook. Wanneer een bepaalde gebruikersnaam wordt ingevoerd, gaat de XP wel kort op zoek naar de instellingen, maar meldt de gebruikers enkele seconden later toch weer af. Wie kan mij verder op weg helpen of moet ik nu echt gaan denken aan formateren.