omdat je mischien videokaart heb welke niet overweg kan met het aeroglass gebeuren van vista
(dan ziet het er namelijk anders uit)
A wise man's life is based around fuck you
Dat zou betekenen dat ik wel Battlefield 2 kan spelen zonder problemen, maar een beetje effect in Windows wordt te veel.
Beetje jammer
Kaart is trouwens een Radeon 9200. Als dit zo is dan wordt het echt tijd voor een andere kaart
Beetje jammer
Kaart is trouwens een Radeon 9200. Als dit zo is dan wordt het echt tijd voor een andere kaart
toevallig, ik heb het vanochtend ook met een 9200 geprobeerd.. bleek idd niet te werken ik moest een 9500 hebben minimaal (en dan de ati drivers gebruiken voor de speciale effecten)X-Stuff schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:58:
Dat zou betekenen dat ik wel Battlefield 2 kan spelen zonder problemen, maar een beetje effect in Windows wordt te veel.![]()
Beetje jammer![]()
A wise man's life is based around fuck you
Hmm gebruik zelf ook een 9500 en had de drivers van ATI niet nodig voor de 'glass' effecten hoor 
[off-topic]
BF op een 9200
[/off-topic]
[off-topic]
BF op een 9200

[/off-topic]
Heel Aero Glass zat toch nog niet in Beta 1? Toch?
Hier stond een dode link.
Jawel ik heb hier Build 5112 met glassstrandbal schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:23:
Heel Aero Glass zat toch nog niet in Beta 1? Toch?
Maar wat bedoel je met "heel aero glass"?
[ Voor 10% gewijzigd door Mavvie op 08-08-2005 17:27 ]
Gewoon Aero Glass bedoeld hijEvil M@V schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:26:
[...]
Jawel ik heb hier Build 5112 met glass
Maar wat bedoel je met "heel aero glass"?
'Heel Aero Glass zat er toch niet in?', zo zeg je dat gewoon
Zonder problemen, maar dat wil niet zeggen dat het niet beter kan
XFX nVidia 6800 GT PCI-e DDR3
AMD 64 X2 3800+
2x 1GB DDR400
2x Maxtor Maxline III, 250GB, SATA II, 16MB
op een
Gigabyte K8NXP SLI
Als iemand denkt dat het anders/beter kan voor ongeveer dezelfde prijs, hoor ik het graag, ga zelf uiteraard ook nog verder onderzoeken.
Verwijderd
Ik heb een 9800pro, voordat ik drivers installeerde had ik aero glass met al die effecten en nu na beta 1 catalyst niks meer
ik heb gister vista op de pc van mn vriendin geinstalleerd: xp 2000+, 756mb, Radeon 9000pro.
opzich draaid het redelijk zwaar
en de aero effecten zijn niet te bekennen... ok de skin ziet er leuk uit maar geen doorzichtige schermen etcdus blijkbaar heeft vista dat aardig terug geschroeft... is dat eignelijk ook te overrulen?
hij draaid nog wel op de standaard Vista radeon drivers, zijn er orgineele ati-drivers die werken en maakt dit nog wat uit?
en van hoeveel invloed zijn de moderbord drivers (via chipset)
opzich draaid het redelijk zwaar

hij draaid nog wel op de standaard Vista radeon drivers, zijn er orgineele ati-drivers die werken en maakt dit nog wat uit?
en van hoeveel invloed zijn de moderbord drivers (via chipset)
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 12-08-2005 09:59 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Maar ja, dat Glass-effect is nou ook niet echt supermooi ofzo
Laten we verder gana in het centrale topic, [rml][ Vista] Het grote Vista Topic [ Deel 2][/rml]
Het is duidelijk dat het aan de videokaart ligt, dus probleem van ts is opgelost
Verwijderd
Aangezien technische problemen niet in het grote vista topic mogen, post ik het maar hier.
Ik heb een radeon 9700 pro, een kaart die naar mijn idee wel dx9 ondersteund
. Mijn probleem is hetzelfde als die van de TS; de aero glass theme werkt niet. Ik heb de betadrivers van ati geprobeerd, maar die halen weinig uit. Iemand nog andere suggesties?
Ik heb trouwens het idee dat Vista de drivers niet echt pakt oid, het scrollen van bijv. webpagina's gaat ook erg schokkerig en dus niet vloeiend.
Ik heb een radeon 9700 pro, een kaart die naar mijn idee wel dx9 ondersteund
Ik heb trouwens het idee dat Vista de drivers niet echt pakt oid, het scrollen van bijv. webpagina's gaat ook erg schokkerig en dus niet vloeiend.
Bij mij heet dat theme gewoon 'Aero' (zonder Glass), maar volgens mij heb ik wel gewoon die glass effecten op mn radeon 9800SE met nieuwste Vista Beta. Klopt het dat dat thema gewoon 'Aero' heet?
Pagina: 1