A wise man's life is based around fuck you
Beetje jammer
Kaart is trouwens een Radeon 9200. Als dit zo is dan wordt het echt tijd voor een andere kaart
toevallig, ik heb het vanochtend ook met een 9200 geprobeerd.. bleek idd niet te werken ik moest een 9500 hebben minimaal (en dan de ati drivers gebruiken voor de speciale effecten)X-Stuff schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:58:
Dat zou betekenen dat ik wel Battlefield 2 kan spelen zonder problemen, maar een beetje effect in Windows wordt te veel.![]()
Beetje jammer![]()
Kaart is trouwens een Radeon 9200. Als dit zo is dan wordt het echt tijd voor een andere kaart
A wise man's life is based around fuck you
[off-topic]
BF op een 9200
[/off-topic]
Hier stond een dode link.
Jawel ik heb hier Build 5112 met glassstrandbal schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:23:
Heel Aero Glass zat toch nog niet in Beta 1? Toch?
Maar wat bedoel je met "heel aero glass"?
[ Voor 10% gewijzigd door Mavvie op 08-08-2005 17:27 ]
Verwijderd
Gewoon Aero Glass bedoeld hijEvil M@V schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:26:
[...]
Jawel ik heb hier Build 5112 met glass
Maar wat bedoel je met "heel aero glass"?
'Heel Aero Glass zat er toch niet in?', zo zeg je dat gewoon
Zonder problemen, maar dat wil niet zeggen dat het niet beter kan
XFX nVidia 6800 GT PCI-e DDR3
AMD 64 X2 3800+
2x 1GB DDR400
2x Maxtor Maxline III, 250GB, SATA II, 16MB
op een
Gigabyte K8NXP SLI
Als iemand denkt dat het anders/beter kan voor ongeveer dezelfde prijs, hoor ik het graag, ga zelf uiteraard ook nog verder onderzoeken.
Verwijderd
opzich draaid het redelijk zwaar
hij draaid nog wel op de standaard Vista radeon drivers, zijn er orgineele ati-drivers die werken en maakt dit nog wat uit?
en van hoeveel invloed zijn de moderbord drivers (via chipset)
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 12-08-2005 09:59 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik heb een radeon 9700 pro, een kaart die naar mijn idee wel dx9 ondersteund
Ik heb trouwens het idee dat Vista de drivers niet echt pakt oid, het scrollen van bijv. webpagina's gaat ook erg schokkerig en dus niet vloeiend.