Ik heb een nieuwe hardeshijf geplaatst, maxtor diamondmax 10 250GB, maar kan er nu een groot deel niet van gebruiken. Ik heb SP2 geinstalleerd staan en het wordt ook herkend als een schijf met 233GB ruimte, alleen claimt het systeem dat er 120 GB van in gebruik is. Als ik dan alle bestanden bij elkaar op tel kom ik niet verder dan 10GB. Weet iemand hoe ik die andere 110GB toch kan gebruiken? Ik heb geen Norton geinstalleerd staan, dus die kan ook geen ruimte verborgen houden. Verder ook geen enkel ander programma die een zelfde truuk kan uithalen, naar mijn weten.
Ik heb al op google geprobeerd en hier op got, maar daar kom ik niet verder dan topics die gaan over de 137GB limit (wat dus bij mij niet van toepassing is).
Partition Magic ziet precies hetzelfde, dus een partitie van 233GB waarvan 120GB in gebruik, dus daar kan ik ook niets mee terug halen.
Ik heb al op google geprobeerd en hier op got, maar daar kom ik niet verder dan topics die gaan over de 137GB limit (wat dus bij mij niet van toepassing is).
Partition Magic ziet precies hetzelfde, dus een partitie van 233GB waarvan 120GB in gebruik, dus daar kan ik ook niets mee terug halen.
telefoontoestel