BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Maar zijn de namen goed getaged? Niet dat er een spatie of iets anders raars erin zit.
Bijv. [spatie]Alanis Morisette. Dan is de hele volgorde anders op je iPod anders.
ik zie nu zelfs dat er meerdere namen missen
is er een limiet aan het max. artiesten?
heb me lijst een beetje opgeschoond, soms stonden er namen dubbel in door spel fouten. Die namen zijn allemaal wel geupdate op me ipod
hoe zit het met de andere verschijnselen?
[ Voor 50% gewijzigd door Eastman op 06-08-2005 21:43 ]
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Liege, liege, liegebeest!
niet echt zin om te restoren, moet ik alles weer terug zetten... dat hou ik voor lopig als 1 na laatste uitweg nog open.
The red hot chili peppers
komt gewoon na
Red hot chili peppers
en met een spatie oid voor de naam zet hij hem bovenaan en dit soort dingen doet iTunes niet...hij doet het wel
Vandaar dat hij zegt, haal ze eraf, tag ze even opnieuw (gewoon de artiest weghalen, updaten, artiest er weer inzetten, updaten) en dan weer op je iPod, probeer dat eens!
[ Voor 3% gewijzigd door stevenP op 07-08-2005 11:08 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
ik zit nu onder de 1600 artiesten en alanis morissette staat er nu wel bij, alleen missen er nog wel een hele boel andere.
Overigens snap ik wel wat jullie bedoelen met tags, maar dat had ik allemaal al geprobeerd, daarom zei ik dat ze absoluut goed getagd zijn.
* Liegebeest gaat even zoeken
EDIT:
Nou! Op de Apple site wordt inderdaad echt niets gezegd over een limiet aan het aantal artiesten wat er op kan
[ Voor 18% gewijzigd door Liegebeest op 07-08-2005 15:44 ]
Liege, liege, liegebeest!
Overigens had ik al langer het gevoel dat niet alles op stond, maar sinds kort is het me dus pas concreet duidelijk geworden.
Morgen ga ik apple maar is bellen voor meer duidelijkheid
Dit is voor verzamelalbums, waarbijvoorbeeld 100 verschillende artiesten op staan. Het is daarbij erg irritant als ie die 100 artiesten stuk voor stuk in de artiestenlijst zet (met maar 1 liedje achter hun naam
Wow, dat is handig! Dat wist ik nog niet, daarom heb ik bij al mijn OST's de artiest ook als trackname gezet zodat ik dat nog wel kon zienMartijn schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:04:
Ik heb nog wel een idee wat het kan zijn. Heb je die CD van Alanis Morrisette misschien als Compilation aangevinkt? In dat geval zet ie het album er wel bij onder albums / compilations, maar zet ie de artiest NIET in de artiestenlijst.
Dit is voor verzamelalbums, waarbijvoorbeeld 100 verschillende artiesten op staan. Het is daarbij erg irritant als ie die 100 artiesten stuk voor stuk in de artiestenlijst zet (met maar 1 liedje achter hun naam)...
Ga ik eens proberen, dank je!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Mja, is idd erg handig, echter hij displayed de artiest naam NIET totdat je afspeelt. Hij zet gewoon alle verzamelalbums in compilations, en achter zo'n album gewoon van alle nummers de tracknaam (hetzelfde als bij normaal album). Wil je de artiestnaam zien dan moet je idd hem nog toevoegen in de trackname denk ik... Persoonlijk vind ik dat wel minder... Hadden ze beter op kunnen lossen...stevenP schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:32:
[...]
Wow, dat is handig! Dat wist ik nog niet, daarom heb ik bij al mijn OST's de artiest ook als trackname gezet zodat ik dat nog wel kon zien
Ga ik eens proberen, dank je!
Dat klopt idd.... ben ik inmiddels ook achter gekomen, maar net iets te laat, nadat ik de firmware had hersteld en alles weer op had gezet.Martijn schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:04:
Ik heb nog wel een idee wat het kan zijn. Heb je die CD van Alanis Morrisette misschien als Compilation aangevinkt? In dat geval zet ie het album er wel bij onder albums / compilations, maar zet ie de artiest NIET in de artiestenlijst.
Dit is voor verzamelalbums, waarbijvoorbeeld 100 verschillende artiesten op staan. Het is daarbij erg irritant als ie die 100 artiesten stuk voor stuk in de artiestenlijst zet (met maar 1 liedje achter hun naam)...
Toen ik compilaties aanzetten, waren een hoop namen weer weg, toen wist ik dat het daar aan lag... Het meest vreemde is dat ze bij apple dit niet eens wisten. Enige wat zij mij kon adviseren was om de firmware te herstellen..
Leuk en aardig allemaal... maar me ipod moest daarvoor wel weer zo'n 2 - 3 uur aan me pc hangen om al het muziek weer over te pompen..
Mja, idd, lekker handig dat ze dit niet weten, ik ben er ook per toeval achter gekomen hoor...Eastman schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:33:
[...]
Dat klopt idd.... ben ik inmiddels ook achter gekomen, maar net iets te laat, nadat ik de firmware had hersteld en alles weer op had gezet.
Toen ik compilaties aanzetten, waren een hoop namen weer weg, toen wist ik dat het daar aan lag... Het meest vreemde is dat ze bij apple dit niet eens wisten. Enige wat zij mij kon adviseren was om de firmware te herstellen..
Leuk en aardig allemaal... maar me ipod moest daarvoor wel weer zo'n 2 - 3 uur aan me pc hangen om al het muziek weer over te pompen..
Hij is wel ERG handig, ik heb er dus meer dan 30 compilatie cd's op staan en dat zou normaal wel ENORM veel artists opleveren, en nu worden deze er gewoon uitgefiltered
Vind het verschil tussen een "~5G" en 3G iPod wel erg groot om dit te gaan vergelijkenDnB-Terrorists schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:58:
Ik had ongeveer ook zo'n probleem.
Bij mij was dit niet meer op te lossen en ik heb m'n iPod terug gebracht.
Hier is er een topic over.
Ik hoop voor je dat het bij jou wel op te lossen valt.
ik vind het juist wel prettig dat alle artiesten gewoon onder artiesten staan... Ik weet vaak niet hoe een nummer heet, maar weet wel van wie het was... Als dat allemaal onder compilaties staat, kan ik het dus niet makkelijker terug vinden.