[iPod 3e Gen]Speelt bepaalde nummers niet meer af.

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik heb een 3e generatie iPod (40GB) die net een jaar oud is.
Ik gebruik iTunes op Windows XP SP2.

Een week geleden was ik mijn iPod aan het updaten toen hij opeens uitviel doordat de batterij leeg was.
Toen ik m'n iPod vervolgens weer aansloot terwijl deze aan de oplader hing kreeg ik na ongeveer 1500 nummers te hebben geupload een error 69.
Iedere keer als ik de iPod opnieuw aansloot kreeg ik na 10 liedjes te hebben geupload weer die error 69.
Toen heb ik de iPod maar helemaal leeg gehaalt en de firmware er opnieuw gezet met de iPod Updater.
Dit ging allemaal zonder problemen en ook toen ik iTunes weer opende ging alles zonder problemen.
Hij uploade al m'n nummers zonder problemen.
Maar toen ik de iPod aan deed en een nummer af probeerde te spelen bleef de iPod hangen.
Na ongeveer 10 seconden ging ie door naar het volgende nummer net zolang tot ie een nummer had gevonden dat het wel deed.
Dit probleem kwam bij behoorlijk wat nummers voor dus ik weer de software van de iPod er opnieuw op en iTunes opnieuw geinstalleerd.
Weer gaat het uploaden van de nummers probleemloos maar weer speelde de iPod behoorlijk wat nummes niet af en het rare was dat het precies dezelfde nummers waren.
Toen dacht ik dat het mischien aan de nummers zelf lag maar voorheen deden deze nummers het wel gewoon probleemloos.
Ik heb toen nogmaal alles opnieuw geinstalleerd maar het probleem is er nog steeds.

Ik heb al wat rond gezocht op GoT en op Google maar ik kan niemand vinden die hetzelfde probleem had.
Weet iemand hier mischien een oplossing voor?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ik had pas een soortgelijk probleem; van een CD speelde hij eerst nummer 1, toen 2, toen probeerde hij 3, wat blijkbaar niet lukte, en sloeg dit meteen over. Dit ook bij 4 t/m 11. Liedje 12 speelde hij wel weer goed. Probleem/oplossing: de nummers die hij niet speelde hadden in iTunes meer dan 1 plaatje bij artwork. Dus alle artwork weghalen op 1 na werkte.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaakaq op 18-05-2005 15:10 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Het heeft helaas niets geholpen.
Maar de nummers waar de iPod op vast loopt hebben het voorheen ook altijd gewoon gedaan en ook met dezelfde firmare versie die ik nu gebruik(2.3)

[ Voor 5% gewijzigd door Radiance op 18-05-2005 16:23 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Probeer het volgende
If you get a -69 error, try this:

1. Enable Disk Use on the iPod.
2. Try to copy a good sized file (any file that's a couple of megs or so) to the drive of the iPod using just the normal winsows explorer.

If it gives you a "CRC error" message when trying to copy files to it, then you may need to format your iPod. Format it as FAT32 using the Disk Manager then use the iPod Software updater to run a Restore on it. This will make the problem go away on a more permanent level, as formatting it like this will force a bad sector remap.

If you don't get a CRC error doing this, then you probably have some other problem.
Probeer eventueel ook met een andere applicatie muziek op de iPod te krijgen, kijk of dat wel werkt.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ook dit heeft helaas niets geholpen :(

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Heb je je iPod al gereset (met de middelste knop en menu dacht ik)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 21:42
Soort van checkdisk op je iPod uitvoeren? Ik heb trouwens ook dat ie sommige nummers ineens niet meer afspeeld, terwijl die het wel altijd hebben gedaan... Wat ook heel vreemd is dat je ipod uitvalt terwijl je hem aan je pc hebt hangen aangezien hij daardoor oplaadt (tenzij je natuurlijk 4 pins firewire hebt gebruikt)

Dus ik zou mn ipod formatteren en op errors controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Je kan proberen om het iPod debug menu te bekijken en wat tests uit te voeren vanaf dat menu. Volgens mij zijn die tests vrij beperkt en je moet weten wat de getallen betekenen die je ziet (zie daarvoor Apple Support). Misschien komt daar iets uit? Zie de Apple Support Site om te weten hoe je het debug menu voor jouw iPod kan openen.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik ben vandaag terug gegaan naar Dixons want ik had nog 3 jaar extra garantie er bij gekocht en zij sturen hem op om hem te laten repareren maar ze zijden dat ik waarschijnlijk een nieuwe krijg.

Youtube

Pagina: 1