Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg de axxion ook niet aan de praat. Satellieten vind'ie niet of nauwelijks. Ik heb kruidvat gebeld, en die hebben inmiddels een speciaal tel. nr voor problemen met de axxion; 0300-0977. Ik wordt morgen teruggebeld, en krijg dan ook een handleiding gemaild.
Daarnaast is mijn handleiding niet goed; er staan figuren en afbeeldingen in, op mijn pc. krijg ik andere figuren en afbeeldingen.
Tenslotte heb ik een ronde, zwarte plaatje. Lijkt op een cd rom, maar dan 3 keer zo dik, met onderop een 3m sticker, wat moet ik daar nu mee?

Nou, vooruit, nog een. Op blz. 31 van de gebr. aanwijzing staat een gps-antenne/ontvanger afgebeeld op een dashbord ve auto. zo'n ontvanger heb ik niet, en dat hoeft toch ook niet?
Nou, voorlopig heb ik hem niet aan de praat.....

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je de handleiding niet snapt, wacht dan even tot ze je die andere handleiding mailen, misschien wil het dan wel.

• iLLEVAiHCAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:19

iLLEVAiHCAM

Zo niet, dan toch.. .

Gast, je hebt EXACT dezelfde vraag ook al in het Axxion navigatie topic gesteld.. .
Wacht gewoon ff geduldig die handleiding van Kruidvat OF een reply in dàt topic af.. .

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 20:39

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

En je topictitel... Kon het nog duidelijker?

Verwijderd

eeh ik denk dat hij gewoon perongeluk een nieuw topic heeft aangemaakt ipv een reply

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.