CD data verdwenen (meerdere tracks / sessie mbv DirectCD)

Pagina: 1
Acties:

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-02 20:19
Mijn opa heeft, voordat ik alles geformatteerd heb, back-ups gemaakt van z'n PC. Zo ook van z'n stamboom, iets waar veel tijd in heeft gezeten. Dit alles heeft ie op CD gebrand, maar....

:(

Hij heeft direct geexporteerd vanuit het programma, en dan gesaved naar de driveletter van de brander. Het geweldige Easy CD Creator / Direct CD schrijft het er dan automatisch op (onder Windows Millennium). Nu heb ik een DataRecovery tool gebruikt uit de FAQ gebruikt en zie ik meerdere sessies/tracks ieder met aparte data.

Hoe krijg ik dit alles nu terug? Er is 500MB op de CD gebrand, maar zodra ik de CD laad ziet hij slechts een mapje KB met wat html files van luttele KB's.

Kan ik op een of andere manier de tracks/sessies apart weer actief maken, zodat ik dan de data eraf kan halen? Alvast bedankt. Als er meer informatie vereist is, dan hoor ik dat graag!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:43

lier

MikroTik nerd

Heb je al gedacht aan de optie om op zijn harde schijf de gegevens met behulp van recover software terug te halen ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-02 20:19
De hardeschijf had 3 partities, daar is 1 grote van gemaakt, die is geformatteerd (door Partition Magic) en vervolgens is er nog een quick NTFS format van de Windows XP setup overheen gegaan. Vervolgens is er alweer een behoorlijke vracht aan software geïnstalleerd...

Zal het echt nog terug te halen zijn denk je?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nu heb ik een DataRecovery tool gebruikt uit de FAQ gebruikt en zie ik meerdere sessies/tracks ieder met aparte data.
Welke had je geprobeerd? Er zijn verschillende tooltjes beschikbaar :) In principe kun je gewoon de bestanden selecteren en richting de HDD kopieren/slepen.

[ Voor 14% gewijzigd door BalusC op 03-08-2005 18:51 ]