Toon posts:

[BF2] Kan niet uninstallen of installen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb echt een raar probleem met BF2.
Ik heb het gisteren nog gespeeld en wilde zo juist BF2 opstarten.

Heel raar tijdens het inloggen zie nu opeens LOGIN_password en bijv MAINBUTTON_LOGOUT inplaats van Password en Logout. Het inloggen duurt heel langzaam. Als hij in gelogd in krijg ik nu MAINBUTTON 1, MAINBUTTON 2 tezien inplaats van BFHQ en Servers. Ik kan ook niet meer inloggen.

Dus ik denk ik de-installeer BF2. Als add/remove Software en dan BF2 kies zie ik een windowtje een progressbalk, die volloopt. Daarna een flits het azuurblauwe deinstallatie background, daarna niks meer behalve je desktop en de windows die er open waren

Het rare is al ik de DVD erin doe, vraagt BF om een Install in plaats van Play :?
Als ik op Install druk zie ik ook een flits het azuurblauwe deinstallatie background, daarna niks meer behalve je desktop en de windows die er open waren.

Ik kan BF2 niet spelen en ook niet meer deinstalleren en installeren wie kan me helpen ? :'(

Mijn systeemspecs zijn:

P4 3,0
1 Gig RAM
Audigy 2
Asus P4C800-E deluxe
9800 Pro

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2005 21:27 ]

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Probeer eens handmatig de bestanden van BF2 te verwijderen + het register op te schonen (eventueel met een RegCleaner)

Edit:
Heb je dit al gelezen?

[ Voor 33% gewijzigd door TheovdS op 02-08-2005 21:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
theovds schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:28:
Probeer eens handmatig de bestanden van BF2 te verwijderen + het register op te schonen (eventueel met een RegCleaner)

Edit:
Heb je dit al gelezen?
Gelezen :)

maar geen van de gegeven oplossingen werk niet..

Verwijderd

Topicstarter
Schopje ?

Niemand met het zelfde probleem ?

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024

Dark Wanderer

Or not :P

Ik heb dit probleem nu ook, opeens, ik heb helemaal niets veranderd aan BF2

HELP ME

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

staan de BF2 bestanden nog op je HD of niet? deinstallatie kan vrij vlot gaan, namelijk...
als ze er nog staan, moet je ze even handmatig verwijderen, idd.

als de bestanden er nog staan:
lees dit (komt overigens gewoon van de EA support website... had je dus ook zelf kunnen vinden):
http://eatech.custhelp.co...nN0YWxs&p_li=&p_topview=1

en probeer dan nog eens normaal te installeren.

mocht het dan nog niet werken, of waren de bestanden wel degelijk verwijderd bij jouw uninstall, moet je even een handmatige installatie doen...
lees dit (komt overigens ook gewoon van de EA support website... had je dus ook gewoon zelf kunnen vinden):
http://eatech.custhelp.co...nN0YWxs&p_li=&p_topview=1

volgende keer zelf even zoeken, dus...

... not as I do.

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024

Dark Wanderer

Or not :P

Hallo, Ik heb wel bij de techsupport gekeken van EA, maar toen was ik op zoek naar mijn fout (die buttons en teksten en zo die het niet deden), en niet naar een manier om handmatig te (un)installen.

Ik heb inmiddels de boel met de hand weggehaald, en toen de patch er weer overheengedraaid (v1,02). Hij doet het weer. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik een shortcut van bf2 heb verwijderd op mijn desktop, en mijn schermresolutie heb veranderd, maar dat mag er absoluut niets mee te maken hebben lijkt me.

Maar goed, het is opgelost, en dus toch bedankt.

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Pagina: 1