Veel voorkomende Battlefield 2 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.404 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112558

Topicstarter
Het lijkt me een goed plan om voor Battlefield 2 een apart problemen topic te openen. Aangezien er vanavond al 9 topics over geopend zijn.

Hier zijn de problemen die tot nu toe topicwaardig zijn geweest:

[BF2] Vastlopers
Vastlopers
Als ik lekker een potje aan het knallen ben, dan blijft hij hangen en sluit hij de game vanzelf af.
Ik zie geen foutmelding of wat dan ook. Ik hoor alleen het zogenaamde "windows error geluidje" (DUNGG) Het is niet steeds op 1 plaats, soms duurt het 5 minuten en soms meer dan 10 minuten.

Het is erg irritant want zo kan je ook niet echt fatsoenlijk spelen! :|

Oplossing
Ik hoor net dat je VPU-recover moet uitschakelen. Ik heb dat gedaan en ik kan alles weer op high spelen.

[BF2] Kan niet starten
Kan niet starten
nadat ik op deze pc toch maar een schone install van winxp heb gedaan heb ik het volgende probleem:

Afbeeldingslocatie: http://img248.echo.cx/img248/6408/untitled6gv1.png

deze error krijg ik dus bijna direct als ik hem wil installeren..
ik open eerst de dvd, dan krijg ik het kiezen van de taal.
nadat ik 'englisch' of whatever heb gekozen, dan krijg ik heel even een soort van splash screen, en een balkje gaat lopen.. bijna aan het einde van het laden van dat balkje gooit die installer dan die (bovengeposte) error naar me hoofd, en kapt er dan mee.

Oplossing
gewoon downloaden http://www.m3fe.com/files/d3dx_dlls.zip in C:\WINDOWS\SYSTEM32 folder doen en proberen maar.

Audigy ZS Probleem
Audigy ZS2 probleem
Ik heb een Audigy 2ZS en in het Audio menu van BF2 zit een optie om Advanced HD te gebruiken. Alleen als ik op apply druk zegt ie dat dat niet lukt met mijn geluidskaart. Alleen Hardware en Software kunnen gekozen worden. Ook de optie Extreem Hoog staat met rood gemarkeerd en kan niet geselecteerd worden. Weet iemand hoe dit kan?

oplossing
dit komt uit de readme die op de cd zit:

- AUDIGY CMSS 3D
Als je Audigy-kaart CMSS 3D ondersteunt, moet je dit uitschakelen als
je de optie 'Software geluidsrendering' in het menu 'Geluid' inschakelt.
Doe je dit niet, dan kan dit leiden tot slechte geluidskwaliteit.
Je moet het wel inschakelen als je de opties 'Hardware geluidsrendering' of
'Hardware geluidsrendering + EAX ingeschakeld' inschakelt in het menu
'Geluid'.
Je kunt CMSS 3D in- en uitschakelen met de 'EAX-console', die bij je
geluidskaart is geleverd.

de 2zs ondersteund CMSS 3D dus mss ff kwestie van inschakelen?

BF2 start niet met mijn nieuwe monitor
BF2 crashed terug naar desktop

Oplossing
Verwijder de profielen onder 'mijn documenten' of verlaag de refreshrate in de .con-files in alle profielen.

BFHQ wordt niet geupdate
Nadat je op een ranked server gespeeld hebt, zijn je scores onveranderd in het BFHQ scherm.

Oplossing
Geen: De statistieken worden op het moment niet real-time geupdate. Het kan zijn dat je een paar uur / een dag moet wachten voordat je laatste scores verwerkt zijn
As many in the Community have noticed, stats updates are taking about half a day to be reflected within BFHQ at this time. EA, DICE and GameSpy are all aware of this issue, and we are working promptly to make headway against the back log while also ensuring that this issue does not recur once the game has reached shelves all across Europe tomorrow. Rest assured, however, that we will keep pace with the demand for Ranked servers, as necessary, though we may slow down deployment slightly this evening as we clear out the backlog of stats snapshots.

We want to emphasize that no snapshots have been lost and once we have this issue addressed, all players' progress will be accurately reflected in BFHQ. We thank the Community for their patience as we solve this issue.

[ Voor 42% gewijzigd door Crash op 26-08-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Het idee achter SPV is juist dat problemen niet in 1 groot topic gestopt hoeven te worden. Een topic als deze is dan ook niet nodig. Wat wel handig is, is een samenvatting van de problemen en oplossingen. Daarom maak ik van dit topic een sticky, en zal ik deze zo veel mogelijk updaten :)

Dit topic is gesloten.