Ik heb net de 5270 geinstalled (2x

)
Wat niet lukt/bugs/irritaties:
- Probeer geen Deamon 347 te installeren, de boel klapt eruit
- Probeer al helemaal geen Alcohol 120% te installen, na de installatie gaat ie zoeken naar een Bios Enumerator, blue screen, nieuwe installatie van windows het gevolg. Geen enkele oplossing gevonden om het te laten draaien, maar een schone install gedaan, kwam er gewoon niet meer in (ook niet in safe)
- Nog steeds geen virusscanner gevonden die wil draaien onder 5270, Norton misschien, maar die installeer ik principieel niet.
- Bij/tijdens het toevoegen van media in Mp11 activeert windows de sneltoesten, niet meer uit te schakelen todat je reboot.
- Het deleten van eerdere windows installaties op andere partities is niet te doen
- Voor iedere programmainstallatie vraagt ie of je de dll's wilt uitvoeren
- Bij alle bestandsbewerkingen zegt ie dat je geen toestemming hebt, maar je kan continuen.
- Visuele effecten stoppen gelijk na draaien van Azareus (Komt door geinstalleerde Java denk ik )
- De layout van sommige webpages worden af en toe niet goed weergegeven (bv. download.com / GoT / GeenStijl)
- Bij het deleten van grote archives of grote hoeveelheden bestanden, kloppen de tijden niet, daarnaast blijft het dialoogvenster te lang hangen.
- Het re-locaten van je Documents folder naar je eigen Docs folder wordt niet goed weergegeven.
Wat wel lukt:
- Alles loopt errug soepel, sneller dan xp lijkt het wel.
- Schijfbewerkingen lopen erg soepel
- Deamon 403 installeert prima
- Office 2003 installeert prima
En het ziet er allemaal gewoon errruuug lekker uit. Nu maar eens proberen wat games te spelen. Heb nog niet geprobeerd een third party driver voor vga te installen.
Heeft iemand al oplossingen voor bovenstaanden problemen/irritaties?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -