[Vista] Het grote Vista Topic [Deel 2]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.839 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:53

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Bart1983 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:22:
Ik wil ook vista build 5365 x64 gaan installeren. Ik heb echter 2 vragen.

1, IK wil hem installeeren naast mijn normale windows xp Pro op een apparte partitie. Kan het gebeuren dat die installatie kappot gaat ofzo?
Je Windows XP zal het blijven doen. Moet je wel Vista op een andere partitie installeren.
IK las hier dat tijdens de installatie van vista, vista automatisch zijn installatie toevoegd aan het boot menu zodat ik tijdens het opstarten kan kiezen uit xp en vista?
Ja. Het is alleen een nieuw soort boot menu. Iets lastiger aan te passen.
2. Ik heb nu 2 SATA schijven erin. Ik heb een aantal weken geleden ergens gelezen dat dit nog niet werkte met Vista. Is dat met build 5365 nog steeds? zo ja, is dit probleem op een makkelijke manier op te lossen?
Ja. Sata drivers downloaden of geluk hebben. Bij mij werkte het zonder extra sata drivers te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:32
LoeiOrdinair schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:25:
[...]

Je Windows XP zal het blijven doen. Moet je wel Vista op een andere partitie installeren.

[...]

[...]

Ja. Sata drivers downloaden of geluk hebben. Bij mij werkte het zonder extra sata drivers te installeren.
Oh dit is erg mooi. dan ga ik hem maar eens installeren. Ik heb een paar maanden geleden nog vista geprobeerd maar dat was niet zo'n succes. Het was via virtual pc en mijn grafische kaart driver wilde maar niet installeren. Hoop dat het nu beter gaat :)

Je zegt nog:

Maar vista voegt zich toch automatisch toe dus ik hoef eigenlijk niets aan te passen toch?

Denk dat vista dan wel als eerste keuze in het boot menu komt te staan dus dat moet ik wel proberen om te zetten naar de XP installatie.

IK heb een asus A8V en lees dat het moeilijk is om daarvoor sata drivers te vinden voor VISTA. Kan ik ook de x64 xp sata drivers gebruiken of gaat dit echt niet werken?

[ Voor 29% gewijzigd door Bart1983 op 28-04-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Erhnam, aangezien ik geen antwoord op m'n mail kreeg heb ik deel 3 geopend: [rml][ Vista] Het grote Vista Topic [ Deel 3][/rml]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

^^
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk dit topic aub tot tips en ervaringen met Vista/Longhorn.

Let even op:
  • Vista is een private beta en is dus niet verkrijgbaar. Vragen om een key/downloadlocatie of er flauw naar gaan hinten levert een waarschuwing op.

• Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucks, en geruchten.

• Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Topic (voorheen Longhorn) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag

Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu zonder verdere waarschuwing verwijderd.