Naar aanleiding van [rml][ XP] Raid-0 + dynamische disk ==> Hoe backup maken[/rml] wilde ik een apart topic maken over de foutmelding die was gekomen. Want na alles weer terug gezet te hebben naar normale schijven in plaats van dynamische kreeg ik de melding nogsteeds. dus daarom vond ik het wel een nieuwe topic waard.
Hierbij dus mijn topic:
Iedere keer als ik een backup probeer te maken van mijn schijf krijg ik de volgende melding:
Dit heb ik geprobeerd:
-Verschillende versie van ghost proberen te installeren.
het bestand pqv2i.sys vervangen met behulp van deze support site van Symantec
maar dit wilde ook niet helpen.
-Via een of ander duits forum had ik toen nog een andere versie van het bestandje gekregen. maar ook dit wilde niet helpen.
-Ook heb ik na de installatie van ghost 9.0 niet direct opnieuw opgestart maar eerst het bestandje vervangen door een andere versie en toen opnieuw opgestart. maar dit hielp ook niet.
-.Net framework 1.1 opnieuw installeren helpt ook niet. Dit had ik gedaan aan gezien ghost 9 daar ook gebruik van maakt.
Hierbij dus mijn topic:
Iedere keer als ik een backup probeer te maken van mijn schijf krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
| Beschrijving: Er is een fout opgetreden bij het maken van een backup van station E:\. Het stuurprogramma Virtual Volume Imaging (pqv2i.sys) is niet aanwezig op het systeem. Fout EC8F000C: Het stuurprogramma Virtual Volume Image is niet gevonden. Fout 00000002: Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Details: Niet nader omschreven fout Bron: Norton Ghost 9.0 |
Dit heb ik geprobeerd:
-Verschillende versie van ghost proberen te installeren.
het bestand pqv2i.sys vervangen met behulp van deze support site van Symantec
maar dit wilde ook niet helpen.
-Via een of ander duits forum had ik toen nog een andere versie van het bestandje gekregen. maar ook dit wilde niet helpen.
-Ook heb ik na de installatie van ghost 9.0 niet direct opnieuw opgestart maar eerst het bestandje vervangen door een andere versie en toen opnieuw opgestart. maar dit hielp ook niet.
-.Net framework 1.1 opnieuw installeren helpt ook niet. Dit had ik gedaan aan gezien ghost 9 daar ook gebruik van maakt.
[ Voor 10% gewijzigd door Avvd op 31-07-2005 23:29 ]