Topicmove of heropenen please

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik heb deze geplaatst in w&l, omdat hij volgens mij niks met computers te maken heeft, behalve dat ik 1 ventilator uit een PC ga recyclen.

Morgoth gooit hem vervolgens dicht, met de mededeling dat hij in een verkeerd forum staat.

Dat wil ik wel geloven, maar kan hij iemand hem dan effe naar het goede forum verhuizen en hier ff vermelden welke?

die-hard overclocking en case-modding en hardware algemeen lijken me niet erg geschikt. stuffis generalis misschien? Got kroeg is niet mijn bedoeling, maar misschien dat die bedoeld wordt.

Ik zie de laatste tijd wel vaker topics gesloten worden met de mededeling dat ze in het verkeerde forum staan.

Kun je ze dan niet gewoon moven naar de goede? Is waarschijnlijk net zo veel moeite en het scheelt weer zo'n lelijk slotje.
Kun je mooi beginnen met deze.(zeg ff naar welk forum hij heen is)

Bij voorbaat dank.

ieeeepppppp :P

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Andere mogelijkheid: vermeld gewoon bij het sluiten waar ie beter kan.

Verwijderd

wat is dit voor een kutzooi, wat een gezeik zeg, die adjes en modjes, ik bedoel.. ER ZIJN NU GEWOON GEEN ADJES/MODJES hier!! het forum is gedoemd!!! >:) >:) >:)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Adjes en modjes slapen natuurlijk overdag :P

Hadden ze vandaag dat kart-uitje?

Vandaar dat er ook geen nieuws is op t.net

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ik heb 'm naar Hardware Algemeen geschopt.:)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
dankjewel, maar ik snap in alle eerlijkheid niet wat een opgevoerde centrale verwarming met computer hardware te maken heeft.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Deze topic hoorde btw in "Stoute Users" thuis.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

VROEM-> Ik weet niet wat voor verwarming jij hebt, maar die van mij is aardig hard.:P

Ff zonder dollen; het leek me geen wetenschap, laat staan levensbeschouwing. HA leek me de beste oplossig.

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Vond hem zelf vanwege het knutselelement na w&l nog het beste passen in overclocking en case modding. Maar laat hem nu maar lekker staan. Hij gaat nu goed. ;)

Zouden de adjes/modjes er bij de weg gewoonte van kunnen maken om bij het sluiten van een topic omdat ie verkeerd staat gelijk effe kunnen melden waar hij wel moet?

Maarre pcdealer, verklaar je ff nader:?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Op zondag 14 januari 2001 19:17 schreef VROEM! het volgende:
Vond hem zelf vanwege het knutselelement na w&l nog het beste passen in overclocking en case modding. Maar laat hem nu maar lekker staan. Hij gaat nu goed. ;)

Zouden de adjes/modjes er bij de weg gewoonte van kunnen maken om bij het sluiten van een topic omdat ie verkeerd staat gelijk effe kunnen melden waar hij wel moet?

Maarre pcdealer, verklaar je ff nader:?
Je vraagt om een move of heropenen, IMO hoort dat in "SU". Maar helaas is daar geen mogelijkheid om daarover te "babbelen".

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 19:22 schreef PcDealer het volgende:

[..]
Je vraagt om een move of heropenen, IMO hoort dat in "SU". Maar helaas is daar geen mogelijkheid om daarover te "babbelen".
Dat is denk ik de reden waarom hier een hoop van die verzoeken geplaatst worden, men wil graag reageren :)

Lijkt me logisch trouwens op een forum :)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Precies, ik wilde even babbelen. Ik denk van OK, op w&l wordt ie dichtgeknald, maar waar moet ie dan wel?

Lukraak in een ander forum openen vind ik dan niet echt een optie, dus het is handig om dan effe van gedachten te kunnen wisselen.

Pagina: 1