Misschien moet ik dit juist in [XP] Unattended CD Project deel 4 posten, maar ik wist dit niet zeker. Sorry als ik het dus verkeerd doe.
Ik heb met het alom bekend N-Lite een gestripte Win XP gemaakt (SP2 included). Dit ging helemaal goed en de installatie hierna werkt ook perfect en ik was blij
. Totdat ik Office XP probeerde te installeren, ik krijg namelijk bij de installatie een melding van Windows Bestandsbeveiliging of ik zo vriendelijk wil zijn om de Windows XP cd-rom wil plaatsen. Met de gemaakte cd werkte dit natuurlijk niet en dus ben ik alsnog afhankelijk van de originele Win XP cdrom.
Nu is mijn vraag hoe ik dit moet oplossen? Wat had ik niet moeten afvinken in N-Lite?
UPDATE: Ik heb deze melding nu ook gehad bij de installatie van Windows Media Player 10 --> gemodde cd erin en hij doet het..
UPDATE2: Onderhand ook bij de installatie van de NVidia Drivers, annuleren en de installatie wordt voltooid..
Ik heb met het alom bekend N-Lite een gestripte Win XP gemaakt (SP2 included). Dit ging helemaal goed en de installatie hierna werkt ook perfect en ik was blij
Nu is mijn vraag hoe ik dit moet oplossen? Wat had ik niet moeten afvinken in N-Lite?
UPDATE: Ik heb deze melding nu ook gehad bij de installatie van Windows Media Player 10 --> gemodde cd erin en hij doet het..
UPDATE2: Onderhand ook bij de installatie van de NVidia Drivers, annuleren en de installatie wordt voltooid..
[ Voor 14% gewijzigd door kikibu op 29-07-2005 18:41 ]