18 Wheels of Steel: Convoy

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 12.755 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 07:34
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/L3.gif
Het Spel

Na "Hard Truck:18 Wheels of Steel", "18 Wheels of Steel: Across America" en "18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal" komt in augustus de nieuwe versie van 18 Wheels of Steel uit.

In maart werd er door een van de ontwikkelaars van 18 Wheels of steel de volgende aankondiging gedaan op het forum van TruckPol
Dear TruckPol community,

The amount of inquiries from you guys keeps growing, and I feel I should finally tell you at least a bit about what is going on with 18 Wheels of Steel series games.

So here is the news: as many of you have suspected, a new 18 Wheels of Steel game is indeed in development!

However, I cannot tell you many details yet. First of all we are still relatively early in development. I cannot even speculate on a release date, even though those of you who know our traditional release pattern may have a clue. As for the name, it has already been chosen and approved by our publisher, ValuSoft (publishers have a lot of say generally about games, including major influence on naming games!), but they would prefer to keep the name under wraps for now.

What I can reveal now are just some of the broader priorities we are pursuing...

Far more trucks in the game! We want to double the size of the fleet of different truck types. Oh, they will look gorgeous too. We also plan to increase to overall amount of 18 wheelers you meet on the road a lot, hopefully by an order of magnitude. Meeting other trucks on the road should not feel like a lucky fluke any more - instead you should see a lot of trucks wherever you go. Well, keep your fingers crossed for us, because we need to significantly speed up our 3D engine for this to be possible.

We want the game to be way more mod-friendly. Ideally, people installing mods should have really easy time getting the mod content into their game. We work on making the game more robust and on making mod installer process more fool-proof and automatic.

We are building the road network from scratch again. It should be a massive improvement over what we had in PttM - far more cities and destinations, a road network that is once again much closer to reality, a lot of really cool looking places to go.

There are many more things worth mentioning, like our sound guy working on completely new truck sounds, or the big attention we are giving to improving vehicle physics modeling, not to speak about major additions to gameplay that should spice the game a lot. But I will leave some surprises for later, for now, this was just a hint of things to come, and a confirmation that we are working on a new game that was long overdue.
Op dit moment kan SCSSoft geen mededelingen doen over de release datum, maar verschillende mensen hebben op het internet al wat pre-orders op verschillende websites gevonden. Dus hopelijk duurt het niet lang meer voordat de nieuwe versie uitkomt. De Amerikaanse winkel Walmart heeft de datum staan op 4 augustus

Plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/L1.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/L2.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/L3b.gif
Oudere plaatjes

Systeem Eisen

Windows® 98/ME/2000/XP CD
Pentium® 4 1.2 GHz or 100% compatible processor, 256 MB RAM, DirectX 9.0 (included on CD), 32MB 3D Video Accelerator with DirectX® 9.0 compliant video drivers, DirectX 9.0 compatible sound card, 500 MB hard disk space, 4X CD-ROM Drive

[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 18-08-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

Ik heb mezelf altijd verbaast over de 18w sims :D Als je het zo bekijkt (als 'leek') dan is het echt van "man, wat is DAAAR nou weer leuk aan!", precies zoals bij bijvoorbeeld ms flightsim. Maar ik heb het een tijdje gespeeld en om de 1 of andere reden wil je toch echt die ritten afmaken enzo, echt vreemde soort van boei-gehalte :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Cardinal
Kennelijk ben ik de enige geintresseerde in dit soort spellen hier samen met Barf :X

Er zijn weer een aantal plaatjes beschikbaar geworden. De release datum stond volgens een aantal winkels op 4 Augustus, maar het lijkt erop dat het 4 September gaat worden. Er komen wel steeds meer gegevens vrij.

Een meer kleurrijke stad dan in Pedal to the Metal
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/city.jpg

Kijk eens naar het aantal trucks die erachter hangen, het was in Pedal to the Metal al zeldzaam als je uberhaupt een truck tegenkwam
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/convoy1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/convoy2.jpg

Dit noem ik nou een Desert :9~
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/desert.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/night.jpg

Zit naast truck- en aanhanger-damage nog een model bij, al weet ik niet wat die inhoud (tussen geld en engine damage)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/xwalk.jpg
Bron: trucksforever.com

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Damn. Wat hebben die lui een hoop zilverpoets gebruikt om alles zo glanzend te maken. B)
Beetje te vind ik.

En de startpost is wat uit zijn verband bij mij. :)

Anoniem: 115092

uhm, ff een vraagje... wat is dit nu voor een game? is dit een soort vrachtwagen simulator? Dat je een vracht van punt A naar punt B moet brengen, X-aantal uur onderweg bent met realistisch verkeer (files in spitsuren) enzo???

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 18-08-2005 16:04 ]

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:50

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik heb z'n voorgangers allemaal wel gespeeld en de laatste echt serieus, maar ik ben toch weer bang dat het snel saai/ repeterend wordt. Grafisch is het wel weer een stuk beter, hopelijk hebben ze behalve de zilverpoets (lol@-Skyhawk-) ook een paar blikken verschillende auto's opengetrokken, want er waren wel een aantal modellen, maar elk model was maar in 1 kleur. Dat kan echt beter!
Deze zal vast wel op mijn harde schijf belanden, maar nu ben ik qua truckgames even bezig met Big Mutha Truckers 2: Truck me harder. Veel van hetzelfde, maar arcade-ten-top.

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 08:12

Dentheman

Zie signature

Hmm, ziet er wel leuk uit, ik heb Hard Truck II kotr grijsgespeeld, ben beniewd of deze ook leuk wordt :)

Zie ondertitel

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Dat 2e balkje van boven in de screenshots zal je rating wel zijn. Afhankelijk van je rating kun je bepaalde vrachten rijden :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:56
deze serie is best leuk. zoalang er maar weer een uitgebreide 'pimp my truck' optie in zit ben ik weer van de partij om een ritje chemisch transport te doen :)

Anoniem: 107357

IK hoop dat ze nu eens een keer seperate pedals ondersteunen zodat ik mijn act labs rs kan gebruiken. Ik zelf zie meer uit naar rig n roll _/-\o_

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:19

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik hoop dat de AI wat beter is geworden van de auto´s op de weg. En er mag van mij ook wel wat meer spontane ongelukken gebeuren.

Meer spontane dingen zou leuk zijn.

Deze beland denk ik ook weer op me hd!

Zit er btw deze keer ook een multiplayer optie in? .. zodat je gewoon met een stuk 64 man door de usa kan scheuren en elkaar ook nog es tegen komt?

[ Voor 27% gewijzigd door Falcon op 18-08-2005 16:38 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nog een hard truck pttm speler hier :)

Maar als je eenmaal 100 punten hebt en de dikste truck die je kopen kan, dan verdwijnt de cd toch weer voor een flinke poos in de kast.

Toch wel veel uurtjes los gehad met die game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vraag me nog steeds af wat nou de volgorde is waarin deze serie games zijn uitgekomen? Was Pedal To The Metal nou eerder of Accross America? M.a.w. staat het rijtje in de startpost goed?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:19

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Across America was eerder dan PTTM...

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Mooi, dan ga ik die weer installeren en zet ik Across America aan de kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:15

Nakebod

Nope.

Hmm, heb vroeger :+ ook nog Hard Truck en Hard Truck 2 gespeeld gehad, geen idee of ze ook echt zo heten of destijds ook al andere namen hadden.
18 WoS en AA ook gespeeld, waarvan AA als enige ook echt serieuzer, maar ook nog niet helemaal serieus.
Volgens mij heb ik PTTM nog nooit gespeeld gehad. Ben wel benieuwd, of dit spel mij deze keer aan kan sporen tot serieus spelen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

aah weer een nieuwe ! Ik hoop dat de gfx weer wat beter zijn.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

Ik heb er nu al weer zin in :D Zo maar ff de iets oudere gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Ik heb 18 wheels of steel best een tijdje gespeeld. Het is eigenlijk saai en totaal niet interessant ofzo, maar toch verslavend. Vooral in het begin is het leuk om de besturing te leren van zo'n grote truck en als je de omgeving leert kennen. Maar na iets van twee weken als je veel geld hebt enzo, tja, dan is het leuke er een beetje af.

Het wordt dan wat saai omdat je alle soorten transporten als eens hebt gehad en je het naar jou idee al hebt uitgespeeld dan. Weinig uitdaging over. Misschien hebben ze hier wel iets op gevonden en is dit deel lang speelbaar. Let's hope so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:02
_/-\o_

Ik ben ook een fan van de 18 Wheel of steel serie, speel PTTM nog regelmatig.
Ik hoop dat hij snel (zonder al te veel bugs) wordt uitgebracht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Ik hoop op heel snel een demo >:)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Al nieuws over deze game? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 20:22

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Woohoo! _/-\o_

Weer een nieuwe 18wos game :D

Ik kan niet wachten :) weet iemand al iets meer over een releasedate? Want die van 4 augustus zal niet kloppen denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 30-05 15:59
Op walmart staat hij voor 23 augustus maar ik vertrouw meer op GamesUniverse die geeft aan dat hij vanaf 25 augustus kan worden verkocht.

Ik heb voor vooral de eerste versie van 18wos veel gespeeld, geniale game. Ik hoop wel dat hij lekker realistisch blijft.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 14:37
cardinal808 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:44:
Kennelijk ben ik de enige geintresseerde in dit soort spellen hier samen met Barf :X
Helemaal niet. Het enige wat ik nu zeg is :

w0000000000t!!! _O_

ik vind het geweldig. kan niet wachten! :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

ik hoop dat je ook tegenstanders uit kunt schakelen (0 opponents dus) en dan gewoon lekker cruisen :) :D

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik wil het ook wel proberen, hoor ^^ Heb de vorige 2 delen wel gespeeld namelijk 8)7 Waarom weet ik niet precies, want het is best saai. Maar het is ook wel een beetje leuk :+ Relaxend vooral denk ik 8)

Ik wil alleen wel dat je nu een stuk sneller kan :P Want ik vond dat zelfs de snelste truck erg langzaam was. Ik had graag ieg zonder oplegger flink hard willen kunnen rijden. En met eik ook :+ Misschien wat cheats waardoor je 2 keer zo hard kan? :P Ik wil graag scheuren :Y)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 30-05 20:22

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Okyah schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:15:
Ik wil het ook wel proberen, hoor ^^ Heb de vorige 2 delen wel gespeeld namelijk 8)7 Waarom weet ik niet precies, want het is best saai. Maar het is ook wel een beetje leuk :+ Relaxend vooral denk ik 8)

Ik wil alleen wel dat je nu een stuk sneller kan :P Want ik vond dat zelfs de snelste truck erg langzaam was. Ik had graag ieg zonder oplegger flink hard willen kunnen rijden. En met eik ook :+ Misschien wat cheats waardoor je 2 keer zo hard kan? :P Ik wil graag scheuren :Y)
Ik wil ook scheuren :o

En dan met de boel gaan slippen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-05 10:24

vr6-only

Blub Blub

ik kwam het toevallig tegen...nog nooit van gehoord en direct uitgeprobeerd...het is eignelijk altijd het zelfde..maar toch verslavend...ik mag nu eindelijk kern zooi vervoeren haha 8)

[ Voor 5% gewijzigd door vr6-only op 23-08-2005 01:39 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Dat is wel leuk ja maar boven de 100/120 is het met een truck toch vrij lastig karren, vooral bij druk verkeer of slecht weer :D
Ik plank ook vrij hard met die trucks op rechte stukken hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 17:16
Gaaf spel! Hopenlijk hebben ze ditmaal ook schuivende lading ingebouwd, dat er ook zooi van je trailer kan afvallen.
Verder hoop ik ook dat de dockingstations wat mooier zijn en dat je niet heel simpel je trailer kunt aanhaken, gewoon iets meer realisme! :)

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Denman89 schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:14:
ik hoop dat je ook tegenstanders uit kunt schakelen (0 opponents dus) en dan gewoon lekker cruisen :) :D
Ik hoop juist dat het een stuk drukker gaat worden op de wegen, aangezien je nu soms een vrachtwagen tegenkomt. Nu moeten ze alleen de naam: Convoy maar eens waar gaan maken.
Die moet vrij snel komen, aangezien de meeste winkels verwachten dat ze hem op 1 september binnen hebben.
Scooper schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:00:
Op walmart staat hij voor 23 augustus maar ik vertrouw meer op GamesUniverse die geeft aan dat hij vanaf 25 augustus kan worden verkocht.
Ik zou geen van beide vertrouwen, mede omdat Valusoft heeft bevestigd dat ie op 1 september uitkomt
Subj: RE: 18 Wheels of Steel: Convoy
Date: 8/11/2005 12:33:19 P.M. Eastern Daylight Time
From: webmaster@valusoft.com
To:
Sent from the Internet (Details)

The current release is set for September 1, 2005.

Thank you for your interest in the 18 Wheels of Steel product line.

Webmaster
bron: Truckpol

[ Voor 65% gewijzigd door Cardinal op 23-08-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Waar ik het meest op hoop zijn meer landen en grenzen. Van Canada naar Mexico was leuk, maar MEER is nooit verkeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mwah vind niet echt dat je het 'helemaal van mexico naar canada' mag noemen. Het was maar een klein beetje mexico en canada, maar voornamelijk nog gewoon amerika.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb ook geen "helemaal" gezegd. Het duurde idd niet lang genoeg.
Wordt leuker als je met je truck helemaal naar Alaska of naar Brazilië kan, om maar 's iets geks te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
-ScuL- schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:08:
Ik heb ook geen "helemaal" gezegd. Het duurde idd niet lang genoeg.
Wordt leuker als je met je truck helemaal naar Alaska of naar Brazilië kan, om maar 's iets geks te noemen :)
De map hoeft van mij niet groter te worden. Ik hoop alleen dat de afstanden groter worden, nu kon je binnen een paar minuten van stad nar stad en die afstanden mogen wel groter.
Daarnaast waren er leuke shortcuts te vinden in PTTM, ik hoop zeker dat die terug komen. Vooral de gene die niet op de kaart stonden.
offtopic:
Vooral "From Dusk till Dawn" vond ik grappig gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
^^ ja daar heb ik me ook over verbaasd... die tempel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Wat is nou de exacte releasedate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Ik wacht wel tot ie weer in de budgetbak ligt :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
The current release is set for September 1, 2005.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Smokalot
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-03-2016

Sir Smokalot

luctor et ejaculator

Op de een of andere manier heb ik hetzelfde met deze games: ze zijn niet interessant, maar toch weten ze te boeien.
Ik hoop dat ze er nu echt eens goed moeite voor gedaan hebben, want het spel kan echt op heel veel punten verbeterd worden. ik zal het waarschijnlijk wel weer gaan spelen, maar als het weer een eindeloze herhaling wordt zodra je je een goede truck kan veroorloven ga ik er toch wel een behoorlijk davilex-gevoel aan overhouden..

Samson gets me lifted!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

subtiel kickje

PTTM ownd nog steeds :9 Ik speel het nog steeds af en toe als ik me verveel :D Hopen dat Convoy snel uitkomt. En hopen dat het op 1 september is :o

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• SanderTje!
  • Niet online
DeluxZ schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:46:
subtiel kickje

PTTM ownd nog steeds :9 Ik speel het nog steeds af en toe als ik me verveel :D Hopen dat Convoy snel uitkomt. En hopen dat het op 1 september is :o
Ik speel het ook alweer eventjes... en net toen ik dacht van.. 'Goh... zie hier de laatste ook helemaal niets meer over op GoT', werd dit topic geopend... Toeval? :+

Heb nu 52 punten en 1 trucker ingehuurd. Ik ga al m'n trucks uitvoeren in de duurste uitvoering, die willen tenminste nog een beetje doorrijden. Bovendien gun je je chauffeurs ook wat he :)

Ik snap alleen nu nog niet helemaal hoe het werkt met die prestige. Boven de 50 haal je zonder een timed-job nog maar ineens 1 punt... Heeft iemand hier misschien een soort schema van van wanneer je hoeveel punten krijgt met welke condities?

Verder wacht ik ook lekker op convoy.

* SanderTje! is geen vrachtwagenfreak, maar het is wel geinig om met deze apparaten te racen...

[ Voor 2% gewijzigd door SanderTje! op 25-08-2005 13:41 . Reden: 1337 post... ]

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

prestige is bij mij al op 100 en krijg er niets meer bij :'(

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
dit is wel het saaiste spel wat ik ooit gespeeld heb :D vraag me nu ook echt af of reallife trucking ook zo boring is

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ach,wat is saai?
Een trucker ziet nog eens wat en heeft in zekere zin zijn "vrijheid".(niet zeven bazen die in zijn nek hijgen)..
Eenige nadeel.... je maakt ontzettend veel uren en bent niet veel thuis.
Ik persoonlijk vind dat toch leuker dan 9 uur naar je monitor zitten staren of naar dezelfde 4 muren.
(tenzij je een leuke dame tegenover je hebt zitten natuurlijk. }) )

• Wokkel1982
Ik zit echt te wachten op de release :9

Ik hoop dat er erg druk wordt, en dat het remmen een beetje sneller gaat dat duurde echt eeuwen als je de motorbrake niet gebruikte.

Anoniem: 88911

Gaaf, ik ga hem ook weer halen :P
Hoop wel op betere graphics, vond ze in de vorige versies nogal tegenvallen.
En van mij mogen die afstanden een stuk langer worden, ik ben wel wat gewend, ik doe al 6 jaar aan Flightsim dusja :D
Als je in 18WoS:AA met je snelste truck van New york naar Lax reed was je ongeveer 10 minuutjes bezig, dat vind ik wel erg weinig.
Dat mag van mij wel verdrievooudigd worden :9 Lekker touren 8)

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 88911 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:30:
Gaaf, ik ga hem ook weer halen :P
Hoop wel op betere graphics, vond ze in de vorige versies nogal tegenvallen.
En van mij mogen die afstanden een stuk langer worden, ik ben wel wat gewend, ik doe al 6 jaar aan Flightsim dusja :D
Als je in 18WoS:AA met je snelste truck van New york naar Lax reed was je ongeveer 10 minuutjes bezig, dat vind ik wel erg weinig.
Dat mag van mij wel verdrievooudigd worden :9 Lekker touren 8)
Als je 6 jaar FS doet, vind je dan ook niet landen en opstijgen het leukst? Hier ook namelijk iemand die al heel lang FS doet en ik vind het op zich helemaal niet zo leuk dat Convoy langere afstanden gaat doen... Althans, ze moeten niet tè lang worden... :)

Anoniem: 126974

ik doet namelijk ook al lang flight sim en natuurlijk is dat het leukst landen en opstijgen
in volle vlucht heb je namelijk niets meer te doen

maar in hard truck zal je onderweg wel nog iets te doen hebben
files, tanken,slapen,weegbrug, en rijden natuurlijk(je hebt hier geen autopilot)

Ja natuurlijk is je departure en je arrivel het leukst, betekend niet dat dat de rest oersaai zou zijn ;)
En inderdaad in 18WoS heb je meer te doen, je moet meer opletten terwijl je onderweg bent, daarom mogen ze van mij ook langer.
Als ik van chicago naar memphis rij ( behoorlijk kort ) wil ik geen 2 minuten onderweg zijn, maar 10 ofzo :P Maar iedereen zijn smaak, ik houd wel van wat langere afstanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Ik vind dat ze de steden 10X groter mogen maken, als ook de drukte.

Als je door NY rijdt lijkt het net alsof je door een modale stad hier in Nederland rijdt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

en met ongevallen en files werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
rare bug in de voorgaande versies was ook dat je de politie WEL kunt afschudden indien je aan het speeden bent, maar als je een weighingstation voorbij reed achtervolgden de Canadian Mounties je rustig tot aan Florida :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Het is bijna 1 september hopen dat ze het waar maken :9

offtopic:
Weet iemand waarom je maar 100 prestige punten kan halen @ PTTM ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Volgens mij heb je em dan uitgespeeld. Je kan zolang doorgaan als je wilt, maar een officieel einde zul je niet zien. Vond ik ook een tegenvaller kan ik me herinneren. Of je maakt het leuk om het door te blijven spelen, of je maakt een goed einde dat iemand weet dat ie het spel heeft uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Blijf ik wel doorgaan of begin weer overnieuw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
De site is al upgedate, "download demo -coming soon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

DeluxZ schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:32:
Het is bijna 1 september hopen dat ze het waar maken :9

offtopic:
Weet iemand waarom je maar 100 prestige punten kan halen @ PTTM ??
offtopic:
denk dat ze het in een soort van procenten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
GoldenSample schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:16:
[...]

offtopic:
denk dat ze het in een soort van procenten zien!
Alleen als ze het in procenten doen, zou het niet eerlijk zijn en kloppen, aangezien je tot brons ongeveer 7 punten kan verdienen met een rit en met gouden sterren, met mazzel twee punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

mmm, klinkt interresant! het klinkt inderdaad dom, een trucker sim maar... het heeft wel wat, je hoeft niet te racen maar moet economisch plannen en rijden om vooruit te komen. En dat is net als een flight sim wel ..relaxt...

Het is een leuke serie, moet ik zeggen en soms zit ik gewoon met plezier van tunnel naar tunnel te genieten van....niets...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik heb op het internet weer het een en ander gevonden, wat ik graag met jullie zou willen delen.

Features
# New generation of Prism3D engine is used, with a lot of improvements and total overwrites of several areas.
# The game world covers continental US from coast to coast, and several locations in Canada. Mexico was removed.
# Border checkpoint included in game.
# One big map is again available in the game. The map is quite bigger than the one in Pedal to the Metal.
# The number of cities has increased (41) as well as the mesh of connecting roads, and the resulting world is really huge.
# Much more time you need to drive from one city to other.
# You can choose up to 32 trucks!
# You can dispatch more than 90 different loads.
# The roads more or less is based on real road network.
# Much more trucks on the road!
# All truck interiors have more details now!
# More real looking cross roads and highway system.
# The improved world editor is a part of the game’s executable.
# Police AI and car AI was rewritten. Police is more active now but not tiresome nevertheless.
# Police HUD is included in game.
# The first truck game with convoy possibility.
# New physics and collision system was rewritten.
# Sleeping time is removed from game.
# The real looking truckstop is now available. You can do all in one place ;-)
# Better looking cargo terminals.
# Special mission possibility: buses, double trailers, cars.
# Mini map as GPS is included to game.
# Rear view mirrors at last.
# The graphics are enhanced.
# You have a choice to activate turn signals manually or just have them operate on their own as a cheap visual effect when you take a turn. Other vehicles in the game use and understand turn signals of course.
# kmph or mph display mode possibility.
# Simple tutorial is included in the beginning of game.
Meer rotzooi in je eigen truck
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c01a.jpg

Voor de afwisseling zit er nu ook iemand achter het stuur :X
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c02a.jpg

Het heet niet voor niets "Convoy"
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c03a.jpg

Grotere Truckshop, nou maar hopen dat de keuze inderdaad is uitgebreid.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c04a.jpg

Het landschap is zo te zien meer dan alleen gras
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c05a.jpg

Zo te zien grotere borden, was in PTTM altijd te laat met afslagen, heb aardig wat keren op de snelweg moeten keren.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c06a.jpg

Tunneltje, met god-zij-dank meer trucks op de weg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c07a.jpg

Missies :?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c08a.jpg

Trucks, trucks en nog meer trucks....
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c09a.jpg

Miami, i guess?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c10a.jpg

Mexico verdwenen en meer plaatsen. krijg de indruk dat het veel groter is geworden, anders rijd je plaats uit en de volgende gelijk weer in, als je het vergelijkt met PTTM
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c11a.jpg

Het landschap ziet er mooier en mooier uit :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c12a.jpg

Its raining, its raining
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c13a.jpg

Nog steeds lekker ongestraft door rood heen rijden
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c14a.jpg

Spiegels zijn ook duidelijker
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c15a.jpg

Canada, i guess?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c16a.jpg

Wat een uitzicht :9
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c17a.jpg

Bruggen zij ook beter geworden, geen bonk metaal meer
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c18a.jpg

Ipv van brugconstructies waar je niet overheen kan rijden, nu wel leuke wegconstructies
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c19a.jpg

Ik haat boeren landschap, val je van in slaap (zeker als je het uitzicht plaatje ziet)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c20a.jpg

Treinen :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c21a.jpg

Komt me ergens bekend voor, zou dit de Great Falls zijn?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c22a.jpg

Kaartje
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c23a.jpg

Bootje, misissipi zo te zien.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c24a.jpg

Nee, niet weer een stromme weight station, hopelijk zijn er cheats dat je die kan sluiten :X
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c25a.jpg

Au Canada?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/Convoy/18c26a.jpg
Bron: Truckpol Republika

offtopic:
Als je dit kan lezen heb je geen modem :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ziet er stukken beter uit dan PTTM moet ik zeggen :9 Deze komt zeker op mijn HDD. Ben benieuwd wanneer de demo uitkomt :9

[ Voor 21% gewijzigd door DeluxZ op 30-08-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Ze beloven dus heel wat vooruitgang, ik ben erg benieuwd. Op de screens lijkt het ook of de kruispunten wat groter van opzet zijn geworden, dat zou mooi zijn, want soms kon je de bocht gewoon nevernooit maken, zonder dat je een andere weghelft meepakte.

Ik ben echt zeer benieuwd naar de game, ga hem zeker halen!

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Een van de mensen van TruckPol heeft hem al, vandaar bovenstaande screenshots :) Ik kan niet wachten op dit spel, met zeeer veel plezier PTTM gespeeld en zal zeker dit spel ook weer spelen :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Gave shots en veel belovende features...ik kan niet wachten tot 1 sept :D

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Smokalot
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-03-2016

Sir Smokalot

luctor et ejaculator

Kijk aan, dat ziet er daadwerkelijk als een verbetering uit!
Ik zie dat je nu ook missions en special missions hebt, het landschap ziet er inderdaad stukken beter uit, en ik hoop dat de AI zich nu ook wat logischer gedraagt.
Zo te zien ben je hier wel wat langer zoet mee dan met de vorige 18WoS titels, en da's maar goed ook, anders kon de game me waarschijnlijk niet echt boeien!

Samson gets me lifted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ziet er idd tof uit echter vind ik het toch wel jammer dat Mexico eruit gesloopt is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Mexico had idd ook wel wat ja.
Verder lijkt het mij een leuk spel even afwachten wat het kost.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
EasyJet schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:33:
Gave shots en veel belovende features...ik kan niet wachten tot 1 sept :D
Ik ook niet, ze hebben de oude website offline gehaald en verwijst direct naar Valusoft, dus een grote kans dat ze die aan het bijwerken zijn
Sir Smokalot schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:34:
Kijk aan, dat ziet er daadwerkelijk als een verbetering uit!
Ik zie dat je nu ook missions en special missions hebt, het landschap ziet er inderdaad stukken beter uit, en ik hoop dat de AI zich nu ook wat logischer gedraagt.
Zo te zien ben je hier wel wat langer zoet mee dan met de vorige 18WoS titels, en da's maar goed ook, anders kon de game me waarschijnlijk niet echt boeien!
Je bedoelt dat auto's/vrachtwagen "opeens" besluiten op de rijbaan te gaan rijden, waar jij op het moment rijdt. Alsof die vrachtwagen klein is. :X
-ScuL- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:23:
Ziet er idd tof uit echter vind ik het toch wel jammer dat Mexico eruit gesloopt is :{
Behalve veel woestijn had het niet zoveel meerwaarde en de eeuwige ritjes tussen Mexico en Miami
Edwin van Cleef schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:34:
Mexico had idd ook wel wat ja.
Verder lijkt het mij een leuk spel even afwachten wat het kost.
Valusoft, zijn eigenlijk budget titels, dus ik verwacht ergens rond de 20-30 euro eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

MAP EDITOR

To enter a map editor, you must edit config.cfg file in advance located in your "$MyDocuments/18 WoS Convoy" directory. Remember, you must create a backup copy of the file before proceeding. Use a text editor to edit the config.cfg file in C:\Documents and Settings\jarek\My documents\18 WoS Convoy" in WINXP for example. Change the following line in the file to enable console window

used g_console "1"

and then save the config.cfg file.
Begin game play and press the ~ (tilde) key to display the console window. Type

edit america2

and you'll be transfered to map editor ;-)
Van TruckPol
Geweldig! Een map editor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik hoop dat er een Europa-mod voor uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
-ScuL- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:21:
Ik hoop dat er een Europa-mod voor uit komt!
Dan ben je niet de enige, maar valt werk van te maken. Lijkt me verschrikkelijk leuk om door Nederland te kunnen scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik ben groot liefhebber van verkeersborden, wegen, kentekenplaten en dat soort zaken. Wil daar best in bijdragen als er vraag naar is :) Maakt het wat gevariëerder dan die Amerikaanse eenheidsworst die t nu is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 10:38
Cool, kan niet wachten :9

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

die mapeditor zat ook al in pedall to the metall :)
Om een mod te maken heeft het heel wat voeten in de aarde lijkt mij.
Ik wil hieraan best mijn bijdrage leveren wanneer het zover mocht komen.
We zouden natuurlijk allemaal samen kunnen werken om iets te realiseren.
Ben zelf vrachtwagenchauffeur dus als er dan iets nodig mocht zijn hoor ik het wel.

Even afwachten waneer deze op de nederlandse markt uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Edwin van Cleef schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 03:24:
die mapeditor zat ook al in pedall to the metall :)
Om een mod te maken heeft het heel wat voeten in de aarde lijkt mij.
Ik wil hieraan best mijn bijdrage leveren wanneer het zover mocht komen.
We zouden natuurlijk allemaal samen kunnen werken om iets te realiseren.
Ben zelf vrachtwagenchauffeur dus als er dan iets nodig mocht zijn hoor ik het wel.

Even afwachten waneer deze op de nederlandse markt uitkomt.
een plattegrond van NL met belangrijke steden en wat bedrijven oid ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

DeluxZ schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:40:
[...]

een plattegrond van NL met belangrijke steden en wat bedrijven oid ? :9
Als je amerika gewend bent zal het wel afkicken zijn met alleen een kaartje van nederland :+
Maar europa moet goed haalbaar zijn en er zijn genoeg steden in europa waar je herkenningspunten van kan maken.
Parijs met de eifeltoren,notredame.
Londen met towerbridge en big ben.

De rest kan je natuurlijk ook zelf invullen.
Zal alleen lastig worden opeens het programma kenbaar te maken links te gaan rijden.
Laten we eerst maar eens afwachten hoe alles eruit ziet om vervolgens een plan te trekken hoe het allemaal aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe wil jij met een truck van London naar Parijs ? :+
Ik vind die map van Convoy er wel leuk uitzien, alleen wel heeel veel steden, hoop dat de afstanden lang zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Anoniem: 88911 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:15:
Hoe wil jij met een truck van London naar Parijs ? :+
Ik vind die map van Convoy er wel leuk uitzien, alleen wel heeel veel steden, hoop dat de afstanden lang zijn >:)
chunnel :)
je zou dan gewoon een megatunnel moeten bouwen. trein simuleren lijkt me lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Zou morgen de demo uitkomen?

• Scooper
Nou, ik ben benieuwd of hij vandaag uit zal komen, zou wel vet zijn!

Hier nog wat screens:
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/18convoy275.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/18convoy276.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/18convoy277.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/18convoy278.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/18convoy279.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/18convoy280.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/18convoy281.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/18convoy282.jpg

SRK35ZS-W

• SanderTje!
  • Niet online
Scooper schreef op donderdag 01 september 2005 @ 02:34:
Nou, ik ben benieuwd of hij vandaag uit zal komen, zou wel vet zijn!
We zijn hier allemaal benieuwd!

Laat maar komen... Screens zien er prima uit in ieder geval.

En aan een mod voor Nederland wil ik ook graag meewerken :)

[ Voor 12% gewijzigd door SanderTje! op 01-09-2005 02:36 ]

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

hopen dat de besturing ook wat beter is dan dat het was met keyboard :X je kon niet eens een normale bocht maken hier :|

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 23:16
Meesturende achterassen bij de diepladers lijkt me ook wel erg lekker ;)

• Scooper
En de demo is uit!!!

Hij kan gedownload worden met een 208kb grote 'downloader':
http://d.trymedia.com/d/v...18WheelsofSteelConvoy.exe

deze link is afkomstig van:
http://www.18wheelsofsteelconvoy.com/ en
http://www.scssoft.com/18-wheels-of-steel-convoy.php

Ben érg benieuwd :>

[ Voor 3% gewijzigd door Scooper op 01-09-2005 11:29 ]

SRK35ZS-W

• EasyJet
Demo is 128mb....'k ben nu aan't downloaden :9

Snelheid is alleen 54kb/sec...dat is niet echt veel

The sky is the limit

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

cool jammer dat mijn pc thuis kapot is :| :/

• Scooper
Mijn eerste indruk is niet slecht.

Er is een stuk meer verkeer op de weg, je moet er echt omheen slalommen. Het spel draait ook een stuk zwaarder dan de vorige versies. Op mijn TB1400 met TI4200 op 1024@high haal ik bijna 10 frames :P

Maar ik ga nog ff verder prutsen

SRK35ZS-W

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Men, hij is inderdaad zwaarder maar...meer verkeer en het ziet er allemaal nou net wat echter uit.
28 FPS ofzo met mijn ati radeon 9700 pro en P4 2,5Ghz dus ja..het is zwaarder. Ik denk voordat op het geheugen. Nu ja binnenkort toch nieuw systeem..

Hopelijk binnenkort te koop in winkels zodat ik een leuke "slow" game heb liggen.

There is no place like ::1

• Scooper
Hier nog wat screens, sorry voor de brakke kwaliteit. Deze screens zijn genomen op 800x600@medium, ga nu nog maar wat lager detail proberen, op mijn TB1400 met TI4200 haalt hij maar 14 frames ongeveer :|

Startscherm:
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/1.jpg

De brug op:
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/2.jpg

Brug klopt niet helemaal meer :X
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/3.jpg

In de vrachtwagen: (let ook op het hangertje wat heen en weer beweegt bij gas, rem en sturen)
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/4.jpg

San Fransisco in:
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/5.jpg

Wat verkeer en vrachtwagen op de brug:
Afbeeldingslocatie: http://www.mlems.demon.nl/GoT/Convoy/6.jpg

SRK35ZS-W

• Cardinal
-ScuL- schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:23:
[...]
chunnel :)
je zou dan gewoon een megatunnel moeten bouwen. trein simuleren lijkt me lastig :)
En aangezien dat veel te lastig is om te programmeren is dat op te lossen door een filmpje die je op de trein voert en er weer afrijd aan het eind van de tunnel

Anoniem: 71105

Hij doet het niet bij mij, hij zegt dat er een fout is opgetreden in prism3d.exe als ik het spel wil opstarten?
Iemand oplossing?

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:51

OMD

Anoniem: 71105 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:01:
Hij doet het niet bij mij, hij zegt dat er een fout is opgetreden in prism3d.exe als ik het spel wil opstarten?
Iemand oplossing?
computer opniuew opstarten, heb ik ook wel eens met prism....
je krijgt een foutmelding van verzenden en niet verzenden van micorsoft....

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Scooper
Nou, mijn uurtje zit er zo ongeveer op.

Er zijn wel wat punten die ik tegen vind vallen.

Op het moment dat je wordt aangehouden door de politie. Remt je truck af, maar hij is onbestuurbaar. Zo gooide ik dus het stuur om, om te proberen de politie af te snijden, maar toen bleek hij mij te hebben. Daarna is je truck ongeveer 10 seconden onbestuurbaar, daardoor stond ik geschaard in de berm, kostte me erg veel tijd.
Daardoor had ik de missie niet op tijd gehaald, er staat bovenin een countdown klok, als die op 0 staat, wordt je gevraagd of je opnieuw wil beginnen. Kies je voor ja, dan sta je ineens op de plek waar je je vracht moet ophalen, maar je hebt nog wel de snelheid die je had toen je tijd op was, dus dan knal je ineens met dik 100km/h door zo'n 'container-afhaalplek'. Dat zijn toch behoorlijk irritante dingen.

Wel geinig is dat mijn klant vroeg of ik het dacht binnen 27 minuten te redden voor 600 extra. En daarna vertelde hij mij ook nog even dat ze door die haast niet aan het wegen waren toegekomen, de truck was dus te zwaar, of ik nog steeds de opdracht wou aannemen voor nog eens 960 euro extra.

SRK35ZS-W

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Voor een nederlandse mod zou ik ook graag willen meehelpen. Map-editor heb ik nooit geprobeerd in de vorige 18WOS versies, maar ik zou zowiezo wel wat pics willen schieten in bijv. Enschede, of gewoon goede nederlandse huis textures.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Anoniem: 71105

OMD schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:09:
[...]

computer opniuew opstarten, heb ik ook wel eens met prism....
je krijgt een foutmelding van verzenden en niet verzenden van micorsoft....
ja klopt, alleen computer opnieuw opstarten hielp niks :'(

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:24
ben nu de demo aan het downloaden :D _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door dragon9114 op 01-09-2005 14:25 ]

Anoniem: 82972

Oke mijn tijd zit er dus ook op.

Ik heb een grappig uurtje even kunnen spelen. Punten die mij opvielen die ik bij andere nog niet hoorde:

- Samenwerking met stuur is niet echt 100%. Nu kon ik wel rijden met mijn Logitech Momo, maar schakelen en alles moest ik nog met het keyboard doen, omdat je geen functies aan het stuur kon toewijzen.
- Jammer dat je de demo maar voor een bepaalde tijd kan spelen en het hele product nergens te vinden is.

Voor de rest erg grappig

• Cardinal
Anoniem: 82972 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:24:
[...]
- Jammer dat je de demo maar voor een bepaalde tijd kan spelen en het hele product nergens te vinden is.
Dat komt omdat hij vandaag pas uit is bij de maker, dus hij zal eerst nog verscheept moeten worden naar alle (web)winkels. Verwacht is dat hij over 10 dagen in de winkel ligt
Pagina: 1 2 3 4 Laatste