Ikke @ solar

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bericht hierboven
Anoniem: 8514
Is dit Koevoets?MartijnGizmo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:00:
Daar gaat m'n anonimiteit.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tweede is wel geinig, bij die eerste is het jammer van die enorme spiegeling in de zonnebril..
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
[ Voor 16% gewijzigd door Justawitte op 17-08-2005 16:02 ]
--
't was een rijdende auto. En het de focus ligt wel goed alleen de sluitertijd was te lang om een onbewogen foto te maken. Maar buiten de onscherpte vond ik hem wel geslaagd.Dappa schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:10:
Een binnenspeigel van een auto zou bij mijn weten geen onscherpere foto's moeten leveren dan een gewone spiegel?je moet alleen even zorgen dat je ook echt daar kan scharpstellen en er niet omheen.
Erg mooie belichting!MaKK0 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:55:
ik ook dan maar, lurk hier wel eens wat
[afbeelding]
Coole foto. Je ogen springen er echt uit. Grappig t-shirt ook, speciaal laten maken?
[ Voor 32% gewijzigd door T.T. op 17-08-2005 20:12 ]
Zo moeilijk ist niet hoor. Ik zal het je een keertje leren als je braaf bent enzoFloris schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 03:03:
Ikke @ zeikmode: Best knappe zelfportretjes DacideMet name die eerste lijkt me akelig lastig zelf te maken
Bericht hierboven
Nope. Bestaand merk.. zie www.pellepelle.comT.T. schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:10:
Coole foto. Je ogen springen er echt uit. Grappig t-shirt ook, speciaal laten maken?
Op die manier, dan heb je het nog netjes gedaan iddjustawitte schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:03:
[...]'t was een rijdende auto. En het de focus ligt wel goed alleen de sluitertijd was te lang om een onbewogen foto te maken. Maar buiten de onscherpte vond ik hem wel geslaagd.
Anoniem: 91555
No flame; maar je lijkt op iemand die betrapt wordt op door de wet verboden praktijken.MaKK0 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:55:
ik ook dan maar, lurk hier wel eens wat
[afbeelding]
Juist ja..... dan ben jij Pim Hendriksen.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ja, wel wat aan gesleuteld is photoshop hoor. Licht is geflitst en ik sta tegen een met aluminium beklede muur. Dat gaf een leuke lichtval...Garyu schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:15:
@MaKK0, echt een coole foto! Nog enigzins bewerkt, of was de lichtval gewoon zo mooi?
[ Voor 12% gewijzigd door breinonline op 25-08-2005 18:38 ]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Camera op statief, sluitertijd van 1,3 sec en dan goed stilstaan
Je hebt helemaal gelijk, heb 'm rechtgezet. Wellicht een harde refresh nodigbreinonline schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:52:
Statief?
en zijn statief stond scheef, dat je niet even de foto in de tussentijd hebt rechtgezet Zoefff
Anoniem: 34169
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-08-2005 23:51 ]
Bericht hierboven
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Anoniem: 63942
Ik vind dat zwart-wit eigenlijk wel okMicDis schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:03:
Hij is wel heeeel scherp. Vind zwart wit keuze niet zo goed.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
[ Voor 33% gewijzigd door krijnvanleeuwen op 02-09-2005 19:53 ]
Ik herken jouw gezichtEEKzz schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:11:
ff snel gefixed;
[afbeelding]
Note aan mezelf, LACHEN!
Lol! nope ben een volledige brabo, Helmonder ook welMicDis schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:33:
[...]
Ik herken jouw gezicht. Woon je toevallig in Den Haag en omstreken?
Mja, doe er wat aan! Laat je ombouwen, sleur je zus aan d'r haar naar dit topickrijnvanleeuwen schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:09:
wat een hoop mannen/jochies hier eigenlijk!!
[ Voor 23% gewijzigd door jules op 09-09-2005 03:35 ]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Peleng powerrrrr.....neographikal schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:37:
psst iets met *zelf* portretten
@ Martijn, wel een erg vet effect met die fish. Welke lens is dat?
offtopic:Anoniem: 103538 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:51:
[...]
Zie die man helemaal links eens jaloers kijken
In de grille, onder de 2e Mjulius schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:00:
Ik zal vast wel ergens in dat al chroom te bekennen zijn
This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot
[ Voor 93% gewijzigd door Adonias op 10-09-2005 12:08 ]
Ok, nu naar het pats-topic jij!krijnvanleeuwen schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:03:
[...]
offtopic:
Het is ook fantastich als je mensen zo ziet kijken!! Ik was laatst foto's van vuurwerk aan het maken, toen hoorde ik achter me een vrouw tegen haar man zeggen: "waarom maak jij ook geen foto's van het vuurwerk jij hebt toch ook een goed camera?" waarop die man zei: "nee dat lukt niet ik heb niet zo'n dure camera" en dan echt met die jaloesie in die stem HEERLIJK!!
omg jij die gast die 100000x heen en weer liep bij dat stenen muurtje bij het upc gebouw daar ??
Ik had stylisch donkere kleren aan die dag... We werden niet voor niets gevraagt op het terras waar we een ijscoupe gingen bikkelen door de dienster hoe we in Monaco terrecht waren gekomen; "zijn jullie met de boot?" Jammer dat we niet met dito bekakte stem terug reageerden met; "Nee, deze zomer hebben we de Merc gepakt"
Precies, dat was ikFirecow schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:35:
[...]
omg jij die gast die 100000x heen en weer liep bij dat stenen muurtje bij het upc gebouw daar ??
je had je statief ook staan met een camera gericht op die bocht en je stond zelf op het muurtje ??
[ Voor 7% gewijzigd door Impry op 10-09-2005 10:42 ]
[ Voor 7% gewijzigd door OmeRoon op 10-09-2005 10:38 ]
Wat jij kan kan ik ook maar dan harder...
* jules vind het resultaat ook leukjustawitte schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:47:
[afbeelding]
Deze foto is genomen met een a60 van de achterkant van de s5500.
Alleen is het niet helemaal zoals ik wou. Ik moest in photoshop de foto nog een heel stuk lichter maken om de camera achterkant te laten zien. Maargoed vond het resultaat wel leuk.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Anoniem: 143432
Hier dezelfde vraag! Al is het al om het vrouwen gehalte in dit topic op te krikken..Smart Einstein schreef op zondag 11 september 2005 @ 08:54:
Ik post dan niet vaak hier in fotografie, maar ik ben enorm fan van jullie allemaalZijn fotos van fans (aka leerlingen) ook welkom?
Anoniem: 103538
Ik zou niet weten waarom nietSmart Einstein schreef op zondag 11 september 2005 @ 08:54:
Ik post dan niet vaak hier in fotografie, maar ik ben enorm fan van jullie allemaalZijn fotos van fans (aka leerlingen) ook welkom?
Stond daar met een bigma inderdaad...Impry schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:28:
[...]
Precies, dat was ikEn het heen en weer lopen moet voor een beetje afwisseling
Video die ik gemaakt heb staat nog op m'n site
Edit: Stond jij daar met een bigma?
[ Voor 9% gewijzigd door Firecow op 14-09-2005 18:04 ]
Na 1500 downloads heb ik hem eraf gehaaldFirecow schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:56:
[...]
Stond daar met een bigma inderdaad...
Ik zal je filmpje eens bekijken
[edit] moeten er wel filmpjes op je site staan ja......[edit]
die vent kan gewoon niet fotograferen...krijnvanleeuwen schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:03:
offtopic:
Het is ook fantastich als je mensen zo ziet kijken!! Ik was laatst foto's van vuurwerk aan het maken, toen hoorde ik achter me een vrouw tegen haar man zeggen: "waarom maak jij ook geen foto's van het vuurwerk jij hebt toch ook een goed camera?" waarop die man zei: "nee dat lukt niet ik heb niet zo'n dure camera" en dan echt met die jaloesie in die stem HEERLIJK!!
Haha, grappige meid jijAnoniem: 143432 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:48:
Nou waarom dan ook niet he?!
[afbeelding]
En als laatste een fotootje om jullie gedachtengang te bevestigen, *schik*![]()
[afbeelding]
[ Voor 35% gewijzigd door jules op 15-09-2005 15:26 ]
er is ook een vrouwelijke Pinguin hier ergensAnoniem: 143432 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:17:
![]()
De eerste wel, de tweede niet.. Maar aangezien ik als vrouw hier al een uitzondering ben...
|>
Het is dat je zo schattig kijkt...Anoniem: 143432 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:17:
![]()
De eerste wel, de tweede niet.. Maar aangezien ik als vrouw hier al een uitzondering ben...
[ Voor 7% gewijzigd door Fubaruba op 15-09-2005 17:26 ]
He zo heb ik vandaag ook een zelfportret gemaakt, ook al mbv een auto.OmeRoon schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:38:
De foto's van Julius brachten me op een idee... ik heb inderdaad toch nog ergens een zelfportret!
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je me 4x in het logo.
[ Voor 13% gewijzigd door hjs op 17-09-2005 23:36 ]
Anoniem: 105262
Kijk even wat meer terug in het topicAnoniem: 143432 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:17:
![]()
[ Voor 18% gewijzigd door Superdeboer op 18-09-2005 01:02 ]
Jongen, wat een heerlijke overhaaste generalisatie, als je terug kijkt in het topic zie je genoeg zelfportretten!Superdeboer schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:59:
Jongens kom op, dit is een zelfportretten topic. De eerste die aankwam zetten met een spiegeling van de fotograaf in $object dat hij aan het fotograferen was, was nog grappig.
De rest past mijns inziens gewoon niet in dit topic, omdat het merendeel van die foto's met de beste wil van de wereld niet als zelfportret kwalificeert. Vage spiegelingen in andermans ogen, *übervage* contouren die reflecteren op de motorkap van een auto, verwrongen kleurtjes die in emblemen op auto's weerspiegelen: het zijn geen portretten. Durf je jezelf niet te laten zien, dan zijn er voldoende topics in FG waar je foto's van ogen, auto-emblemen en motorkappen kwijt zou kunnen, maar dan moet je niet in dit topic zijn.
edit:De laatste die hier in dit topic het lef had om échte portretten te posten, was een vrouw: * Anoniem: 143432 . Neem maar een voorbeeld aan haar zou ik zeggen...
Ik zie de generalisatie niet?Anoniem: 105262 schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:34:
Jongen, wat een heerlijke overhaaste generalisatie, als je terug kijkt in het topic zie je genoeg zelfportretten!
Daar ben ik het helemaal mee eens. Buitengewoon jammer dat die foto zo onderbelicht is, want met de juiste belichting zou het een erg lief plaatje kunnen zijn denk ik. Misschien nog maar eens een poging wagen?Trouwens, nofi, maar de zelfportretten van MasjaD vind ik nou ook weer niet zo geweldig... Flink onderbelicht en vaag...
[ Voor 6% gewijzigd door Superdeboer op 28-02-2006 15:55 ]
Zijn we het daarmee overeensSuperdeboer schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:57:
[...]
Ik zie de generalisatie niet?
Met 'de rest' bedoelde ik natuurlijk "de rest die, [na de eerste die aan kwam zetten met een spiegeling van de fotograaf in $object dat hij aan het fotograferen was], nog zulke foto's postte".
Daar ben ik het helemaal mee eens. Buitengewoon jammer dat die foto zo onderbelicht is, want met de juiste belichting zou het een erg lief plaatje kunnen zijn denk ik. Misschien nog maar eens een poging wagen?
Tip: daarvoor bestaan er statievenOntopic, een zelfportret van mijn hand; inmiddels al wel weer bijna twee jaar geleden, nog met mijn A70 geschoten (die was makkelijk in de hand te houden bij dat soort foto's).
[ Voor 7% gewijzigd door Superdeboer op 28-02-2006 15:55 ]
Mja statief is wel een erg goed idee inderdaad. Binnenkort eens kijken of ik wat actueler spul kan produceren. Zo'n plaat als die van Zoefff in de stationshal vind ik bijvoorbeeld een waanzinnig effect, terwijl het an sich met een beetje gepruts en een goeie timing niet zo héél moeilijk te maken is. Iets dergelijks zou ik in een andere setting nog wel es willen proberen.Tip: daarvoor bestaan er statieven
En spiegels zijn eigenlijk ook best handig... maar als je het goed doet, is het eigenlijk dus geen object 'de spiegel' waar je een foto van maakt, maar het virtuele beeld in die spiegel
Anoniem: 124484
Whaa dies vet, hoe heb je da gedaan eigenlijk? kvindem dolAnoniem: 124484 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:09:
Vandaag had ik thuis een meeting met mijn look-a-likes!![]()
[afbeelding]
Beetje jammer alleen van dat licht wat de huiskamer binnen kwam vallen.
Meerdere foto's maken op statief, zonder tussentijds de camera te verplaatsen. Ik vind hem heel erg vet!darkdesign schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 18:09:
[...]
Whaa dies vet, hoe heb je da gedaan eigenlijk? kvindem dol
Saaie avond hoor. Ik zie nergens bier. Maar wel live muziek.Anoniem: 124484 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:09:
[afbeelding]
Ik heb zoiets ook es gemaakt 2 jaar terug, met een compact en bij 1 van de 3 de onderbenen eraf geknipt pert ongeluk:bolke schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:12:
[...]
Saaie avond hoor. Ik zie nergens bier. Maar wel live muziek.![]()
Verder heel leuk en mooi gemaakt. Idee is "surprising". Ik ga dat ook eens uitproberen.
Wiew, Jasper_smit x 4Anoniem: 124484 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:09:
[afbeelding]
Hehe, als ik nog eens een keer zin heb om nog zo'n foto te maken zal ik hem wat gezelliger makenbolke schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 22:12:
[...]
Saaie avond hoor. Ik zie nergens bier. Maar wel live muziek.![]()
Verder heel leuk en mooi gemaakt. Idee is "surprising". Ik ga dat ook eens uitproberen.
Geinige foto. In de HK heeft er ook ooit zo'n topic gelopen met alleen maar van dit soort foto's.Anoniem: 124484 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:09:
Vandaag had ik thuis een meeting met mijn look-a-likes!
[ Voor 21% gewijzigd door daniëlpunt op 25-09-2005 14:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq