Ok ik heb dus net een verse winXP pro en msn 6.2 en ik klik die leuke link naar me inbox. En er gebuerd dus helemaal niets. ik heb al gekeken en geprobeerd wat er in [rml][ IE] Hotmail blijft steken op blanco pagina na inloggen*[/rml] staat. Maar geen van dit werkt. Ik zit hier wel op een netwerk en op mijn vaders pc kan ik gewoon bij m'n inbox komen.
Hier kon ik niet pingen naar login.password.net en .com het werd wel vertaald naar de goede ip adressen maar er werd niets ontvangen bij terug komst. Kan iemand me hier mee helpen?
Net firefox geinstalleerd, daar kan het wel mee
en scannow kent me winxp niet en met sfc krijg ik een klein scherm wat metteen verwijnt
edit2:
weer full format en hele nieuwe windows nog niks installed. en nog steeds lukt het niet in me inbox te komen...
Hier kon ik niet pingen naar login.password.net en .com het werd wel vertaald naar de goede ip adressen maar er werd niets ontvangen bij terug komst. Kan iemand me hier mee helpen?
Net firefox geinstalleerd, daar kan het wel mee
en scannow kent me winxp niet en met sfc krijg ik een klein scherm wat metteen verwijnt
edit2:
weer full format en hele nieuwe windows nog niks installed. en nog steeds lukt het niet in me inbox te komen...
[ Voor 21% gewijzigd door ye-roon op 28-07-2005 00:25 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383