[IE] Hotmail laad niet

Pagina: 1
Acties:

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-08 16:01
Ok ik heb dus net een verse winXP pro en msn 6.2 en ik klik die leuke link naar me inbox. En er gebuerd dus helemaal niets. ik heb al gekeken en geprobeerd wat er in [rml][ IE] Hotmail blijft steken op blanco pagina na inloggen*[/rml] staat. Maar geen van dit werkt. Ik zit hier wel op een netwerk en op mijn vaders pc kan ik gewoon bij m'n inbox komen.

Hier kon ik niet pingen naar login.password.net en .com het werd wel vertaald naar de goede ip adressen maar er werd niets ontvangen bij terug komst. Kan iemand me hier mee helpen?

Net firefox geinstalleerd, daar kan het wel mee :S

en scannow kent me winxp niet en met sfc krijg ik een klein scherm wat metteen verwijnt

edit2:
weer full format en hele nieuwe windows nog niks installed. en nog steeds lukt het niet in me inbox te komen...

[ Voor 21% gewijzigd door ye-roon op 28-07-2005 00:25 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Probeer eerst even je firewall en antivirus uit te zetten en kijk dan nog eens of het niet lukt
Lukt het nog niet dan heb je:

ofwel 2 browsers geïnstalleerd --> dat lijkt vaak tot conflicten
ofwel moet je eens upgraden naar msn 7.0 of hotmail maar handmatig openen
Lukt dit nog niet kijk dan eens of je cookies enabled staan want om hotmail te openen zijn cookies vereist

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

2 dingetjes...

- MSN 6.2?? Probeer eens gezellig de laatste 7. versie
- Internet Explorer?? Heb je wel alle patches van Microsoft geinstalleerd (gehad)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ye-roon
nou het zit zo:

in eerste instantie: alles fully updated en cookies op full en in IE krijg ik niks.
Toen firefox erbij gezet om te zien of het in firefox wel werkte en dat deed het.

Aangezien ik nog niks boeiends op me hdd had staan maar opnieuw geformatteerd en weer gekeken of ik op hotmail kon komen en dat kon nog steeds niet via IE. En het is niet alleen mijn account als ik via www.hotmail.com maar ook andere accounts die niet geopend kunnen worden. Ik ga nu weer updaten om te zien of het wel lukt.

• Mirre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07 02:14
Java + flash al geinstalleerd op deze nieuwe XP installatie?

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

• ye-roon
yep java + flash geinstalleerd.

Het rare is juist dat ik met firefox geen 1 probleem heb om er naar te connecten. Maar met IE lukt het niet en die Servers pingen in cmd lukt ook al niet. dus ik kan niet pingen maar wel connecten met firefox .. geen firewall aan. helemaal niks :S

Edit:
Ok kheb dus ie6 voor 2de keer opnieuw installed nu en nu werkt het wel :) dus ik verander maar niks meer :)

[ Voor 18% gewijzigd door ye-roon op 28-07-2005 01:10 ]

Verwijderd

Microsoft blockt icmp berichten waardoor je dus geen reactie krijgt op je ping berichten.
Pagina: 1