Toon posts:

[IE] Hotmail blijft steken op blanco pagina na inloggen*

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi luitjes, sinds dit weekend kan ik niet meer naar m'n MSN messenger 6.2 inbox. Wanneer ik t probeer gaat ie naar https://loginnet.passport.com/ppsecure/md5auth.srf?lc=1043 maar de pagina is gewoon blanco alhoewel die wel aangeeft dat hij "gereed" is. Ik heb al eens gekeken bij "Vertrouwde websites" maar daar kon ik websites ook niet aanvinken (raar). Aanmelden bij MSN is geen probleem ! Heeft iemand een idee ?

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
hier linkt ie door naar: http://login.passport.net/uilogin.srf?id=0

spyware al gecheckt?? :O

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Doe eens een nslookup of ping naar login.passport.com en .net, om te controleren of je uberhaupt wel bij de juiste server terecht komt.

login.passport.com: 65.54.179.198 of 65.54.183.198
login.passport.net: 65.54.183.195 of 65.54.179.195

🌞🍃

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:51
Kijk eens naar je cookie instellingen? Zodra die op medium-high staan moet je zelf websites toevoegen waar je cookies van wilt accepteren.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik maar denken dat hotmail te bereiken was via www.hotmail.com 8)7

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 18:01:
(...) Ik heb al eens gekeken bij "Vertrouwde websites" maar daar kon ik websites ook niet aanvinken (raar). (...)
Zover ik weet moet je in het vakje boven de site invullen, en vervolgens op toevoegen drukken, misschien over het hoofd gezien? Let er bovendien op dat de loginprocedure over verschillende domeinen verloopt, en dat je niet "https authenticatie verplicht" bij vertrouwde sites uitzet. :) .

edit:
SSH schreef op 03 november 2004 @ 18:12:
Ik maar denken dat hotmail te bereiken was via www.hotmail.com 8)7
En wat bedoel je daarmee?

[ Voor 26% gewijzigd door JHS op 03-11-2004 18:18 ]

DM!

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

loginnet.passport.com != www.hotmail.com :D

Logisch toch?

ONTOPIC: Hier geen problemen, lijkt allemaal gewoon goed te werken. :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JHS schreef op 03 november 2004 @ 18:15:
En wat bedoel je daarmee?
Dat als je naar http://www.hotmail.com gaat ook bij je hotmail / MSN mail kan komen...

Wat ook wil helpen: Tijdelijke internetbestanden wegkijlen of CTRL+F5

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Maar daar wordt je bij het inloggen wel naar doorgestuurd :) .

edit:
GJ-tje schreef op 03 november 2004 @ 18:19:
[...]
Dat als je naar http://www.hotmail.com gaat ook bij je hotmail / MSN mail kan komen... (...)
En dus? Sorry, maar ik zie het punt daar niet van :) .

[ Voor 39% gewijzigd door JHS op 03-11-2004 18:21 ]

DM!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Maar daar wordt je bij het inloggen wel naar doorgestuurd :) .Dat je er bij het inloggen naar doorgestuurt word, is niets anders, omdat het inloggen bij Hotmail, MSN Chat, MSN Groups etc. via passport.com en / of .net gaat... ;) .NET passport is van Microsoft namelijk... ;)
En dus? Sorry, maar ik zie het punt daar niet van :) .
De TS, kan vanuit MSN Messenger niet bij zijn inbox van zijn hotmail / MSN adres komen.

Je hoeft er niet per se via MSN Messenger te komen, via http://www.hotmail.com kan het ook namelijk... ;)

Meerdere wegen en Rome en zo... :)

[ Voor 65% gewijzigd door CH4OS op 03-11-2004 18:33 ]

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

GJ-tje schreef op 03 november 2004 @ 18:30:
[...]
De TS, kan vanuit MSN Messenger niet bij zijn inbox van zijn hotmail / MSN adres komen.

Je hoeft er niet per se via MSN Messenger te komen, via http://www.hotmail.com kan het ook namelijk... ;)

Meerdere wegen en Rome en zo... :)

Dat je er bij het inloggen naar doorgestuurt word, is niets anders, omdat het inloggen bij Hotmail, MSN Chat, MSN Groups etc. via passport.com en / of .net gaat... ;) .NET passport is van Microsoft namelijk... ;)
Precies, dat was mijn punt, maar zover ik weet kom je via hotmail.com en msn.com op hetzelfde inlogsysteem, beide wegen zullen wel even begaanbaar, wat zeg ik, dat laatste stuk hetzelfde zijn neeem ik aan :) . Hoewel het natuurlijk nooit kwaad kan om het te proberen :) .

DM!

• pelleke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-11-2024

pelleke

Aut viam inveniam aut faciam

Sorry, ik d8 dat het een grapje was van die 'en ik maar denken....'

Verwijderd

Topicstarter
Ok via hotmail.com lukt t niet. Hij gaat onmiddelijk door naar http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2 En dan moet ik me aanmelden, dan gaat ie naar https://loginnet.passport...&kpp=2&svc=mail&msppjph=1 en heb ik weer hetzelfde probleem. Blanco en toch "gereed".Kijk ik dan bij eigenschappen dan staat er "niet beschikbaar"
JHS schreef op 03 november 2004 @ 18:33:
[...]
Precies, dat was mijn punt, maar zover ik weet kom je via hotmail.com en msn.com op hetzelfde inlogsysteem, beide wegen zullen wel even begaanbaar, wat zeg ik, dat laatste stuk hetzelfde zijn neeem ik aan :) . Hoewel het natuurlijk nooit kwaad kan om het te proberen :) .

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 18:52:
Ok via hotmail.com lukt t niet. Hij gaat onmiddelijk door naar http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2 En dan moet ik me aanmelden, dan gaat ie naar https://loginnet.passport...&kpp=2&svc=mail&msppjph=1 en heb ik weer hetzelfde probleem. Blanco en toch "gereed".Kijk ik dan bij eigenschappen dan staat er "niet beschikbaar"
[...]
Probeer je tijdelijke internet bestanden eens weg te kijlen... Of met en andere browser wil ook wel eens helpen...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Zouden sommige mensen iets minder sarcastisch geformuleerde posts willen maken? Danku :)

Titeledit:

geen hotmail ==> [IE] Hotmail blijft steken op blanco pagina na inloggen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Netscape7.2 geinstalleerd en nu kan ik zonder probleem naar m'n hotmail. Wat zou dat toch zijn dat t met explorer niet meer lukt ?
GJ-tje schreef op 03 november 2004 @ 18:59:
[...]
Probeer je tijdelijke internet bestanden eens weg te kijlen... Of met en andere browser wil ook wel eens helpen...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is niet helemaal duidelijk welke replies je hebt gebruikt/gelezen/opgevolgd. Cache was al leeg? Spyware gevonden? Zie de sticky topics in Beveiliging & Virussen voor hoe en wat :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11

r0b

Mijn vriendin heeft dit probleem ook, onder Mozilla Firefox en IE.
Onder Mozilla werkt het goed.

Probleem bestaat onder Firefox 0.9.3, Firefox 1.0 en Internet Explorer 6.0.

Geen spyware (ge-checkt met AdAware en SpyBot), cache meerdere malen geleegd en het probleem bestaat sinds een format.

[ Voor 24% gewijzigd door r0b op 03-11-2004 22:53 ]

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
(jarig!)
r0b schreef op 03 november 2004 @ 22:50:
Mijn vriendin heeft dit probleem ook, onder Mozilla Firefox en IE.
Onder Mozilla werkt het goed.

Probleem bestaat onder Firefox 0.9.3, Firefox 1.0 en Internet Explorer 6.0.

Geen spyware (ge-checkt met AdAware en SpyBot), cache meerdere malen geleegd en het probleem bestaat sinds een format.
apart, ik ben dus niet de enige....ik heb dit nu sinds 3 dagen

spyware gecheckt...niets
krijg blanco scherm terwijl ik 7 nieuwe mails heb! die wil ik toch graag lezen :(

ik heb het trouwens op 2 verschillende pc's eentje met XP Pro, eentje met XP Home

PIII 800@804 Mhz

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Had het laatst een hele dag... Maandag zo uit me hoofd? Maarja allang geen last meer van.

Enne probeer anders gewoon ff je mail op te halen via Outlook Express, en dan POP3 Hotmail selecteren etc. etc. :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
(jarig!)
sinds vandaag doet ie het weer hier :?

detail: mijn postvak was 100% vol, heb m nu eindelijk weer een beetje kunnen legen, misschien had het daarmee te maken?

PIII 800@804 Mhz

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

crisp

Devver

Pixelated

ViperGTS schreef op 05 november 2004 @ 23:03:
sinds vandaag doet ie het weer hier :?

detail: mijn postvak was 100% vol, heb m nu eindelijk weer een beetje kunnen legen, misschien had het daarmee te maken?
Norton Internet Security en HTML sourcecode > 512KB :?

Intentionally left blank

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 19:05
Op een laptop hier heb ik het ook sinds twee dagen, maar met maar één account. Andere accounts melden vlekkeloos aan.

Het gebeurt vaak nadat je logint je doorverwezen wordt naar MSN Today (ofwel gewoon inbox), maar dat de pagina leeg blijft. Soms helpt een F5, soms een Ctrl-F5 en soms loopt daardoor IE6 vast. De volgende keer gaat het wel in één keer goed, maar daarna weer niet... kortom, het is erg sporadisch. Deze laptop heeft geen spyware, firewall, virussen, virusscanners, Temporary Internet Files of gare cookies, maar heeft wel Win98SE en IE6.

Het ligt ook niet aan de router (Sitecom DC-202 v2), want op een andere pc in het netwerk doet die account helemaal normaal... maar soms vertoont deze pc dezelfde verschijnselen met verschillende accounts, ook in FireFox. Ik ben bang dat er geen oplossing voor is, maar dat het gewoon met F5 op te lossen is en voor de rest bij Hotmail zelf uitgezocht moet worden.

Ow, en soms komt het ook voor dat Outlook het niet normaal doet. Gewoon een foutje bij ontvangen... een paar keer opnieuw proberen, handmatig inloggen en uitloggen wil dan bij mij wel eens helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door IceEyz op 05-11-2004 23:13 ]

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
K - I - C - K :|

ik heb nu precies dit probleem, maar er is nog geen werkend antwoord gegeven... :X

- win xp home SP2
- IE 6.0.29.x.x.x.x
- ik vul naam+ w8woord in en er wordt een blanco pagina geopent.

- opnieuw opstarten heeft geen zin
- ctrl+f5 ook niet
- op win2k pc doet hij het wel (maar dat is slome p1 :) niet leuk om een werkstuk op te typen)

net nu ik een zinnige school email in mn inbox heb kan ik er niet bij!!!

al iemand een oplossing hiervoor?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Loop bovenstaande tips even langs en open even een nieuw topic als je er niet uitkomt; het gebruiken van een bestaand topic levert in dit geval vooral onoverzichtelijkheid op aangezien 1 van de tips die bij de TS niet werkte, wel bij jou zou kunnen werken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.