HTC Wizard (Qtek 9100/i-mate K-JAM/T-Mobile MDA Vario)

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 25.400 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-07 21:26
Geen matches
C@SP schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 00:18:
Ik heb m besteld bij T-Mobile een paar weken geleden. Eens kijken wie hem het eerst krijgt, de vooruitbestelde of de winkels.. Ben benieuwd..
Toen werd mij verteld dat hij sneller zou komen als je hem telefonisch besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 21:51

C@SP

Biertje ??

Geen matches
Jasper schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 07:26:
[...]

Toen werd mij verteld dat hij sneller zou komen als je hem telefonisch besteld.
Precies, dat is ook wat ze mij verteld hebben. Mijns inziens klopt die maandag dan niet, want pakketjes worden haast nooit op maandag uitgeleverd door TPG. Ook die dinsdag die hier eerder genoemd wordt zou dan niet kunnen, want dan hebben de winkels 'm eerder dan de klanten die 'm telefonisch besteld hebben.

Wil diegene die een T-Mobile versie in huis heeft, dit asap hier posten? :) Begin een beetje ongeduldig te worden eigenlijk...

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:23
Geen matches
C@SP schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:46:
[...]

Precies, dat is ook wat ze mij verteld hebben. Mijns inziens klopt die maandag dan niet, want pakketjes worden haast nooit op maandag uitgeleverd door TPG.
Pakketjes worden weldegelijk op maandag uitgeleverd door TPG, mits ze op vrijdag zijn verzonden. :)
Ook die dinsdag die hier eerder genoemd wordt zou dan niet kunnen, want dan hebben de winkels 'm eerder dan de klanten die 'm telefonisch besteld hebben.
Waarom mag de T-Mobile shop het niet eerder hebben dan de klanten die het telefonisch besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Geen matches
De klantenservice van T-Mobile heeft aan verlengende klanten beloofd dat zij hun Vario eerder ontvangen dan dat hij in de winkel te koop zou zijn. :)

Worden op vrijdag verstuurde pakketjes niet op zaterdag bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Geen matches
Leuke strijd hier. Wie krijgt hem het eerst :)

Mocht ik het toestel vandaag niet krijgen dan hoop ik in ieder geval wat meer prijzen te weten. Smartphoneshop is nu het goedkoopst met het abonnement dat ik erbij wil, maar ik hoop dat ze nog met een leuke stuntaanbieding komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20
Geen matches
Jammer dat ik nog 5 maanden moet wachten voordat ik kan verlengen. Want dan werd dit mijn nieuwe toestelletje. Naja misschien dat er rond maart weer andere dingen uitzijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
C@SP schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:36:
De klantenservice van T-Mobile heeft aan verlengende klanten beloofd dat zij hun Vario eerder ontvangen dan dat hij in de winkel te koop zou zijn. :)
Zou kunnen. Toch kreeg ik bij T-Mobile shop in Nijmegen de mogelijkheid om het voor morgen te reserveren. :) Ik zal morgen nog eens naar die shop gaan, en vragen of ze het inmiddels binnen hebben gekregen.
Worden op vrijdag verstuurde pakketjes niet op zaterdag bezorgd?
Hmm, nu je het zegt... :P Op zaterdag worden geen rembours-zendingen geleverd, de op zaterdag aangeboden (maar niet uitgereikte) zendingen worden op maandag wel opnieuw aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60993

Geen matches
Razer schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:27:
Jammer dat ik nog 5 maanden moet wachten voordat ik kan verlengen. Want dan werd dit mijn nieuwe toestelletje. Naja misschien dat er rond maart weer andere dingen uitzijn :)
Ik meen dat er rond die tijd een toestel met de eigenschappen van de Wizard op de markt komt maar oa ook geschikt voor videotelefonie.

HTC Hermes [Pocket PC phone]
- should be 1st half of 2006
- like HTC Wizard with slide QWERTY Keyboard
- Size also about the same
- video call camera on the top right corner of the screen.
- it s 3G (UMTS)
- Wi-Fi, IR & Bluetooth
- 2.1 Mpixels Camera (Behind) with Flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Laatst online: 23-05 21:40
Geen matches
Deze telefoon ligt echt niet dinsdag in de winkels het is eerst eigen mensen dan retailers en dan verlengers en nieuwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107938

Geen matches
Weet niet zeker of het ontopic is maar ik vroeg me af of iemand weet of gmail ook eeen pagina heeft speciaal voor pda's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4351

Geen matches
net gebeld naar de klantenservice, de man vertelde mij dat hij in rotterdam al in de winkel ligt sinds vrijdag eind van de middag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
Anoniem: 107938 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:15:
Weet niet zeker of het ontopic is maar ik vroeg me af of iemand weet of gmail ook eeen pagina heeft speciaal voor pda's
Zoeken naar 'gmail' in dit topic

tada:
antipode schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:59:
[...]

Gmail herkent het als je met een ppc/pda je e-mail wilt checken en schakelt dan over naar een daarvoor geschikt formaat. Outlook is dus niet persé nodig (maar kan idd wel).

[ Voor 11% gewijzigd door Mawlana op 24-10-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 14:38

Mex

Geen matches
Anoniem: 107938 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:15:
http://pocket.gmailwireless.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

Geen matches
sylvesterrr schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:29:
[...]

Hmm, nu je het zegt... :P Op zaterdag worden geen rembours-zendingen geleverd, de op zaterdag aangeboden (maar niet uitgereikte) zendingen worden op maandag wel opnieuw aangeboden.
Bij mij werd hier 2 weken geleden door TPG een rembourspakketje gewoon op zaterdagochtend aan mijn deur bezorgd hoor! Zat alleen geen MDA Vario in het pakje maar een XFX videokaart ;)

Morgen bij de T-Mobile shop leverbaar hoor ik? Dan ga ik morgen hier in Den Haag effe langs...
//edit// no shit... iemand hierboven zegt dat ie al in de T-Mobile winkel ligt??? Die winkels zijn niet te bellen, of wel? Ik zie geen tel.nummers op het rijtje winkels op de T-Mobile site erbij staan, ook niet op telefoongids.nl :(

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 132833 op 24-10-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Geen matches
Anoniem: 4351 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:20:
net gebeld naar de klantenservice, de man vertelde mij dat hij in rotterdam al in de winkel ligt sinds vrijdag eind van de middag :?
Hmm ik check t wel even, ga zo toch naar Rotterdam. Was van plan om een Qtek 9100 te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14065

Geen matches
Anoniem: 60993 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

Ik meen dat er rond die tijd een toestel met de eigenschappen van de Wizard op de markt komt maar oa ook geschikt voor videotelefonie.

HTC Hermes [Pocket PC phone]
- should be 1st half of 2006
- like HTC Wizard with slide QWERTY Keyboard
- Size also about the same
- video call camera on the top right corner of the screen.
- it s 3G (UMTS)
- Wi-Fi, IR & Bluetooth
- 2.1 Mpixels Camera (Behind) with Flash
Mwah, voordat deze weer in de winkels ligt zijn we achterin augustus 2006 denk ik zo. Dan mag ik mijn abbo al bijna weer verlengen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
lpetersen schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:52:
[...]

Hmm ik check t wel even, ga zo toch naar Rotterdam. Was van plan om een Qtek 9100 te halen..
ja als je ffkes over de lijnbaan wilt wandelen zou mooi zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Geen matches
[...]

Graag! Als ze 'm nu al wel in de T-Mobile shop hebben liggen heb ik een goede reden om de klantenservice eens hartig toe te spreken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149192

Geen matches
CLB schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:47:
[...]

Flatfee betekend dat je onberkt data kunt versturen voor 'n vast bedrag per maand: ook 'n aanrader!

Orb is echt de aanrader van dit moment!

Je meld je gewoon aan op www.orb.com dan kun je aan de hand van dat programaatje aanduiden welke mappen je wilt sharen (met niemand anders alleen jezelf, want je moet 'n wachtwoord instellen wat dus alleen jij weet) Op je PPC ga je naar www.myorb.com daar log je in en dan krijg je 'n lijst te zien met al je geshar'de films, foto's en muziek (mits je computer aanstaat) je drukt bv. een film aan en hij gaat 'm gewoon streamen via Windows Media Player! Is echt werkelijk top

Ik zal wel ff 'n paar screenshotjes neergooien!

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

Paar screenshotjes, sorry van de laatste, maar dat is natuurlijk maar 1 frame'pje dus hij ziet er op de screenshot wat belabberd uit. In 't echt als je 'm gewoon streamed is 't allemaal superstrak dus _/-\o_

Weet iemand wanneer de Orange versie uitkomt of zijn daar al speculaties over.....
En is GPRS snel genoeg om dit zonder haperen weer te geven, dus icm. Flatfree abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
wel wazig is dat als ik hem nu telefonisch wil bestellen, de levertijd nogsteeds 4 weken is.. dat istie al bijna 4 weken .. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Laatst online: 23-05 21:40
Geen matches
Anoniem: 4351 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:19:
wel wazig is dat als ik hem nu telefonisch wil bestellen, de levertijd nogsteeds 4 weken is.. dat istie al bijna 4 weken .. :?
Ja maar er worden er zoveel besteld dat ze een safety marge houden voor levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-01 16:09

xychix

FreeBSD Rules !

Geen matches
xychix schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:06:
[...]

ik heb m vanmiddag besteld voor verlenging en dat kon.

4 weken levertijd idd.
krijg nog een bevestiging per post (die zal ik ook wel getekend terug moeten doen en DAN zullen die 4 weken wel in gaan)

ik doe m bij 1 jaar 150 verlengen met de internet bundle. betaal 110,- bij.

Nog niemand weet nu dus zeker of skype gaat draaien ?
Handig dat GoT nog een poosje wachten dus zit nu op 19 dagen. nog 9 dagen te gaan!!! hiep hiep hoi.

Mijn brief meldde ook dat mem cardje :) YumYum

[ Voor 5% gewijzigd door xychix op 24-10-2005 15:00 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
[...]

En ben je al geweest? Zo te lezen wacht iedereen in spanning af op jou! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
ik ga bijna geloven dat ie echt al leverbaar is... Maar nogsteeds niemand die er echt een in handen heeft gehad toch... Ben wel zeer benieuwd wie de eerste zal zijn?? _/-\o_
Als ie inmiddels al echt in de winkels ligt ga ik ook klantenservice even bellen of ik em ook kan ophalen ipv op laten sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Geen matches
Denk nog niet dat ie geweest is, anders had ie wel vanaf z'n wizard op GoT ingelogd ;)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Geen matches
Anoniem: 154087 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:51:
[...]

Wil je geen Pocket Internet Totaal??
Ik lees net op de Frontpage : nieuws: Gratis 1 uur per week WiFi voor klanten van Xs4all
ADSL-provider Xs4all biedt zijn abonnees vanaf vandaag een uur per week gratis gebruik van draadloos internet via KPN’s HotSpots aan. De provider is in augustus 2004 gestart met het op experimentele basis aanbieden van deze service en heeft besloten de service nu officieel op te nemen in de ADSL-abonnementen. De 450 HotSpots staan verspreid door Nederland en bevinden zich in openbare gelegenheden zoals restaurants, hotels en treinstations. Xs4all-abonnees kunnen door middel van een laptop of PDA en hun gebruikersnaam en wachtwoord de gratis service gebruiken, mits zij zich binnen een straal van vijftig meter van de HotSpot bevinden. Xs4all meldt dat deze service gratis wordt aangeboden om de klanten in contact te brengen met een nieuwe fase van internetgebruik. Deze nieuwe fase zou zich kenmerken door het ‘nomadisch’ gebruik van internet, waarbij gebruikers op elk moment en vanaf elke locatie verbinding kunnen maken.
Gratis 1 uur in de week is niet superveel, maar voor mij genoeg denk ik B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Geen matches
Cobra_Lup schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:11:
[...]
Gratis 1 uur in de week is niet superveel, maar voor mij genoeg denk ik B)
maar dat is alleen WIFI (met een staal van 50 meter om een HOTSPOT) dus niet overal (met gprs) zoals bij het Pocket Internet Totaal pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Geen matches
Vanmorgen nog even nagekeken wanneer ik hem ook alweer besteld had. Dat was 30 september..
Rond de lunch kreeg ik een pakketje van T-Mobile aan de deur :) Ik blij natuurlijk, maar helaas. Het was een MDA Pro voor een collega :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Geen matches
Helaas, hij was er nog niet. Ze hopen hem woensdag te hebben, en anders vrijdag. Er ware problemen met de levering van de toetsellen aan t-mobile volgens de verkoper.
Prijzen wisten ze ook nog niet.
@ werk zouden ze nu ook pas vrijdag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Geen matches
Cobra_Lup schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:05:
Denk nog niet dat ie geweest is, anders had ie wel vanaf z'n wizard op GoT ingelogd ;)
Dat zal niet lukken, tenminste niet met de i-mate K-jam (en ook niet met de MDA PRO van T-mobile). Om een of andere reden wordt de site van Tweakers via WM 5.0 niet geladen. Alleen de header komt in beeld. Heb al vanalles geprobeerd. Bij de meeste websites gaat het wel goed overigens. Als iemand een oplossing heeft, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik krijg net een folder van de Media Markt op de deurmat.

Wat staat erin: T-Mobile MDA Prodigy i.c.m. T-Mobile Relax 200 voor 2 jaar: GRATIS!

Wel 2 jaar dus, dan heb ik liever 1 jaar en EUR 110,- bijbetalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Geen matches
Worldwide schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:17:
Helaas, hij was er nog niet. Ze hopen hem woensdag te hebben, en anders vrijdag. Er ware problemen met de levering van de toetsellen aan t-mobile volgens de verkoper.
Prijzen wisten ze ook nog niet.
@ werk zouden ze nu ook pas vrijdag komen.
Ik ben bang dat dit weer gaat uitdraaien op dezelfde malaise die er ook was bij de uitlevering van de compact. :( Blijkt toch wel moeilijk te zijn om klanten een goede indicatie van de levertijd te geven. Ben erg benieuwd wie 'm hier als eerste krijgt. Misschien een idee om een nieuw topic te openen: [CONTEST]: Wie krijgt zijn MDA-Vario als eerste van T-Mobile ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154087

Geen matches
Het komt steeds dichterbij O+

http://msmobiles.com/news.php/4474.html

http://www.pocketinfo.nl/artikel/4471

Laatste zin:

De MDA Vario is vanaf eind oktober leverbaar via de verschillende T-Mobile verkooppunten.

Nog steeds even duidelijk dus ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 154087 op 24-10-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-06 10:18

antipode

-=Got is in the details=-

Geen matches
Ja da's makkelijk. Beide nieuwsberichten zijn gemaakt/gestuurd door ene Wouter (Neyendorff)
Wat meer verschillende nieuwsbronnen maakt het iets overtuigender :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 18:30

xon

Geen matches
pjoeee mag ik even me hart luchten over t mobile hier?

My god..begin okt me abbo verlengd...van 1 jaar 150 naar 1 jaar 100..met vario EN pocket internet totaal. Zou 110 betalen en niks gehoord over het feit dat je pocket totaal alleen kan aanvragen met 150 min.

Na de brief gehad te hebben met de bevestiging stond er vermeldt dat ik hem voor 24 maanden had verlengd..pff na een maand heen en weer bellen eindelijk teruggebeld en het verzet naar 12 maanden.

Wordt ik 5 minuten na het gesprek teruggebeld..ja meneer er is toch iets wat niet klopt (ik denk NU gaan ze komen met het feit dat je pocket totaal niet kan afsluiten met 100 min) maar nee..ze hadden een foutje gemaakt met 100 belminuten kost die gekke vario 380 euro of zo (sorry weet niet precies meer hoeveel ze zei) ipv de 110 die ze eerst had aangegeven.

Ze hebben ECHT geen idee daar bij het call centre...

Overigens ..voor de gene die wel gewoon 100 hebben en willen ;-) je kan gewoon pocket internet totaal afsluiten bij je telefoontje ;-)

Zal je trouwens net zien..door die hele ongein omtrend de wissel van me abbo moet ik langer wachten op het toestel..@#%@#$@#$

zo ..gelucht ;-)

iemand koffie? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Geen matches
als ieder1 de hele dag blijft bellen naar t-mobile waar hun toestel blijft gaan ze
dalik nog niet geteste/halve toestellen de deur uit doen >:)

just kiddin' .. ik zit zelf ook te wachten op het juweeltje ;)

customer relations zei dat ze volgende week zowieso pas toestellen gaan verstrekken dus..

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geen matches
Anoniem: 111759 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:21:
[...]

Dat zal niet lukken, tenminste niet met de i-mate K-jam (en ook niet met de MDA PRO van T-mobile). Om een of andere reden wordt de site van Tweakers via WM 5.0 niet geladen. Alleen de header komt in beeld. Heb al vanalles geprobeerd. Bij de meeste websites gaat het wel goed overigens. Als iemand een oplossing heeft, graag!
Ga is naar www.skweezer.net op je MDA
en dan zoeken op the gathering blabla (dit topic bv)
dan moet je 't kunnen volgen (alleen posten lukt mij ook niet mja)

Dattie maar 200MHz zegt toch niks qua snelheid enzo? Hij kan gewoon dezelfde programma's, spellen aan die ik nu draai enzo of gaatie er echt op achter uit qua prestaties? Volgens mij had ik ergens gelezen dat je hier niet naar moest kijken ofzo en er werd ook gepraat over benchmarkresultaten (zijn dat resultaten van 'n aparte test ofzo :+ ) maar wie kan 't aan 'n n00b uitleggen?

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 24-10-2005 17:19 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-06 17:14
Geen matches
Vandaag verlenging geregeld (telefonisch) van abbo. relax 150 min. twee jaar, toestel gratis, twee à drie weken levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155334

Geen matches
Even een heel andere vraag;

Als je nu een GPRS abo hebt, dus internet verbinding op de QTEK/MDA of IMate variant via bv T-Mobile, kan je de sim kaart met dat GPRS abo ook gebruiken in een GRPS kaartje in je laptop.

Of nog anders, normaal kan je de internet verbinding van je laptop/pc gebruiken via active sync. Is er ook iets andersom mogelijk, dus bv zo'n mda met een internet abo is deze dan te gebruiken als internet gateway voor je laptop via wifi?

Dus.. Internet<>-GPRS-> MDA <-> WIFI < Laptop

Grt Marcel

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 155334 op 25-10-2005 08:55 . Reden: kick ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Geen matches
Ben vanmiddag dus even geweest..volgens hun is een Vario nooit in het pand geweest. Kan ook niet zo zijn want ze zeiden dat het nog wel 1 a 2 weken kan duren...
Ben wel naar Pdashop.nl geweest om die Qtek te halen, maar schijnt dus dat je daar alleen losse toestellen kan kopen en dat je een toestel icm abo via internet moet bestellen. Uiteraard heb ik het toestel in mijn handen gehad en hij is kleiner dan ik verwacht had. Het toetsenbord voelt goed stevig aan en over die dikte zou ik me ook niet te druk maken. Ligt perfect in de hand. Perfect toestel, maar dat is mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lion
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10-2023
Geen matches
Berichtgeving op Infosyncworld mbt T-Mobile MDA Vario:

http://www.infosyncworld.com/news/n/6254.html

[ Voor 45% gewijzigd door lion op 24-10-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Geen matches
Ik heb net gebeld met T-Mobile en volgens deze vriendelijke dame wordt hij deze week uitgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Kan iemand met een qtek 9100 oid es proberen of het mogelijk is uitzendingen te bekijken die gestreamd worden via uitzendinggemist.nl???
danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shemez
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:26
Geen matches
Heeft iemand al wat lage prijzen van een losse KJAM (zonder abo) gezien? De QTEK 9100 heb ik gevonden voor 534,90 inclusief BTW. Maar ik wil eigenlijk de KJAM hebben, die ziet er veel strakker uit. Maar om voor dat mooie 150 euro meer te betalen (goedkoper dan 689 heb ik hem niet gezien) vind ik zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Geen matches
CLB schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:17:
[...]

Ga is naar www.skweezer.net op je MDA
en dan zoeken op the gathering blabla (dit topic bv)
dan moet je 't kunnen volgen (alleen posten lukt mij ook niet mja)

Dattie maar 200MHz zegt toch niks qua snelheid enzo? Hij kan gewoon dezelfde programma's, spellen aan die ik nu draai enzo of gaatie er echt op achter uit qua prestaties? Volgens mij had ik ergens gelezen dat je hier niet naar moest kijken ofzo en er werd ook gepraat over benchmarkresultaten (zijn dat resultaten van 'n aparte test ofzo :+ ) maar wie kan 't aan 'n n00b uitleggen?
die 200 MHZ zegt inderdaad niet alles: het is een dualprocessor: neigt dus naar 400 MHz. Als ik hem vergelijk met de MDA PRO (512 MHZ) is hij inderdaad iets trager, maar niet echt veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Geen matches
Anoniem: 107938 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:07:
Kan iemand met een qtek 9100 oid es proberen of het mogelijk is uitzendingen te bekijken die gestreamd worden via uitzendinggemist.nl???
danku
Via een GPRS dienst of via Wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Geen matches
Nog even iets, ondersteunt WM5.0 WPA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
Anoniem: 50624 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:10:
Nog even iets, ondersteunt WM5.0 WPA?
Zelfs op m'n HP hx4700 (WM 2003 SE) kon ik verbinding maken met m'n wlan-router dmv WPA PSK, ik neem aan dat die ondersteuning bij WM 5 niet is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14065

Geen matches
Anoniem: 111759 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:21:
[...]

Misschien bepaalde caching uitzetten? Of kan je ook gewoon niet inloggen!

(Andere oplossing, met z'n allen in LA gaan klagen!) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Geen matches
Anoniem: 111759 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:10:
[...]

die 200 MHZ zegt inderdaad niet alles: het is een dualprocessor: neigt dus naar 400 MHz. Als ik hem vergelijk met de MDA PRO (512 MHZ) is hij inderdaad iets trager, maar niet echt veel
De proc draaid op een snelheid die vergelijkbaar is met een Intel 850Mhz, (lees de eerste pagina van dit topic maar eens door, heel erg in het begin is deze discussie ook al gevoerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67414

Geen matches
Shemez schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:08:
Heeft iemand al wat lage prijzen van een losse KJAM (zonder abo) gezien? De QTEK 9100 heb ik gevonden voor 534,90 inclusief BTW.
Shemez, waar heb je die QTEK 9100 gezien voor 534, 90? De goedkoopste die ik kon vinden zonder abo was 589 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 15:20
Geen matches
Shemez schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:08:
Heeft iemand al wat lage prijzen van een losse KJAM (zonder abo) gezien? De QTEK 9100 heb ik gevonden voor 534,90 inclusief BTW. Maar ik wil eigenlijk de KJAM hebben, die ziet er veel strakker uit. Maar om voor dat mooie 150 euro meer te betalen (goedkoper dan 689 heb ik hem niet gezien) vind ik zonde.
Waar heb je die voor 534,90 gezien? Ik niet goedkoper dan 625.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Jasper schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:24:
[...]

Via een GPRS dienst of via Wifi?
Euhm via pocket internet totaal kan dat allebei toch? Wifi als ik het goed begrepen heb alleen bij de hotspots en evt. wireless lan (toch?) En gprs in theorie overal? Dus dan liefst via gprs maar die zal wel langzamer zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Geen matches
trekker22 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:28:
[...]

Waar heb je die voor 534,90 gezien? Ik niet goedkoper dan 625.
Bij Centralpoint:
www.centralpoint.nl/redir...p=1&d_word=QTEK9100&ref=2
Maar niet op voorraad!

[ Voor 7% gewijzigd door lpetersen op 24-10-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
sylvesterrr schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:12:
[...]

Zelfs op m'n HP hx4700 (WM 2003 SE) kon ik verbinding maken met m'n wlan-router dmv WPA PSK, ik neem aan dat die ondersteuning bij WM 5 niet is verdwenen.
Ok, mooi :)

Is de taal eigenlijk aan te passen? Of zit je vast aan NL?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 24-10-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shemez
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:26
Geen matches
Inderdaad! Vergeten erbij te zetten. Maar ik zie dus nog nergens de KJAM staan voor minder dan 689. Zoveel moet het toch niet mogen schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Geen matches
Voorraad maakt niet uit, als ze het toestel voor die prijs hebben bieden ze hem bijna aan voor de prijs die de t-mobile versie los kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Geen matches
Anoniem: 26680 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:59:
heb net ffies MiniStumbler getest, maar die zegt dat hij geen wireless netwerk kaart kan vinden.. iemand hier een oplossig voor?
Ministumbler ondersteunt (officieel) WM2003 nog niet eens dus 2005 zal wel een beetje te veel van het goede zijn. Er is wel een alternatief.

Afbeeldingslocatie: http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/full.gif

[ Voor 5% gewijzigd door Luppie op 24-10-2005 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 18:30

xon

Geen matches
radio spot over vario loopt ook al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156402

Geen matches
toevallig iemand hierbij die zijn Qtek S100 wegdoet omdat ie een Vario wil?

[ Voor 20% gewijzigd door Canaria op 30-10-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Geen matches
Anoniem: 156402 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:25:
toevallig iemand hierbij die zijn Qtek S100 wegdoet omdat ie een Vario wil?
Kijk hiervoor even naar mijn ad in V&A :)

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 30-10-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155334

Geen matches
<nogmaals>

Als je nu een GPRS abo hebt, dus internet verbinding op de QTEK/MDA of IMate variant via bv T-Mobile, kan je de sim kaart met dat GPRS abo ook gebruiken in een GRPS kaartje in je laptop.

Of nog anders, normaal kan je de internet verbinding van je laptop/pc gebruiken via active sync. Is er ook iets andersom mogelijk, dus bv zo'n mda met een internet abo is deze dan te gebruiken als internet gateway voor je laptop via wifi?

Grt Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Geen matches
Anoniem: 155334 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:57:
<nogmaals>

Zover ik weet kan dit inderdaad.

Zou wel moeten kunnen alleen of dat via AS kan weet ik niet.

Grt Marcel
Yes. I used the USB cable and the Modem Link utility on the device to connect to my Tablet PC. I was unable to get my Bluetooth setup working with my dongle on the Tablet, but I believe DUN via Bluetooth is supported.

van de Geek.com review.

[ Voor 17% gewijzigd door lpetersen op 25-10-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Geen matches
Je kan die GPRS kaart gewoon gebruiken en met je WiFi van je laptop ook connecten naar een hotspot. Dit is Device onafhankelijk, dus ieder device kan je gebruiken om gebruik te maken van deze diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Geen matches
Korte vraag:

Als ik de Engelse versie van de Qtek 9100 bestel, zit er dan ook een Nederlands T9 woordenboek bij?
Of is het mogelijk om er een Nederlandse versie van WM5 op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67119

Geen matches
Hallo,

Als ik bij Belcompany een qtek versie en/of I-mate versie van de MDA vario bestel Kan ik daarbij ook de t-mobile pocket internet totaal afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Anoniem: 149192 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:06:
[...]

En is GPRS snel genoeg om dit zonder haperen weer te geven, dus icm. Flatfree abbo?
Ja! Orb past de snelheid aan van 't versturen van de data. Op je PPC wordt 't bv. met 40 kbs afgespeeld en als je 't op 'n computer wil afspelen is dat 160 kbs. 't Is echt 'n wonderprogje!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Anoniem: 67119 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:30:
Hallo,

Als ik bij Belcompany een qtek versie en/of I-mate versie van de MDA vario bestel Kan ik daarbij ook de t-mobile pocket internet totaal afsluiten.
Is dat 'n vraag ofzo? En ja kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 08:47

Atmoz

Techno!!

Geen matches
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:30:
[...]

Ja! Orb past de snelheid aan van 't versturen van de data. Op je PPC wordt 't bv. met 40 kbs afgespeeld en als je 't op 'n computer wil afspelen is dat 160 kbs. 't Is echt 'n wonderprogje!!
Dus als ik via Orb een Divx (van 700Mb) wat op m'n computer staat wil afspelen (in bijvoorbeeld de trein), dan past hij zich aan aan de upload van de computer? Want normaal gesproken is het niet mogelijk om met een internetverbinding 700Mb per uur up te loaden... Maar het programma maakt de film dus eigenlijk "on the fly" kleiner en verstuurd het dan? Zodat de film toch netjes wordt afgespeeld op de MDA Vario van T-Mobile?

Klopt dit hoe ik het nu zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
atmoz schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

Dus als ik via Orb een Divx (van 700Mb) wat op m'n computer staat wil afspelen (in bijvoorbeeld de trein), dan past hij zich aan aan de upload van de computer? Want normaal gesproken is het niet mogelijk om met een internetverbinding 700Mb per uur up te loaden... Maar het programma maakt de film dus eigenlijk "on the fly" kleiner en verstuurd het dan? Zodat de film toch netjes wordt afgespeeld op de MDA Vario van T-Mobile?

Klopt dit hoe ik het nu zeg?
Ja perfect :) Als iemand 'n screenshotprogje weet maar waarmee je dan filmpjes kunt
'screenshotten' wil ik wel 'n paar fragmentjes films uploaden hierzo. . . . . . . ;)

Weet iemand of er ook volgend jaar ofzo iets met zo'n design uitkomt?
Dus de belknopjes aan de linkerkant? (dus 't toetsenbord aan de andere kant van 't toestel)
Afbeeldingslocatie: http://img485.imageshack.us/img485/541/qtek9100kleinemod5bv.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Geen matches
aardige fotosoep ;)

ik las wel ergens dat dit toestel zonder toetsenbord zou uitkomen maar met toetsenbord
aan de andere kant.. waarom zouden ze dat maken? (cq waarom zou jij dat willen :9 )

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Geen matches
Qris schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:04:
aardige fotosoep ;)

ik las wel ergens dat dit toestel zonder toetsenbord zou uitkomen maar met toetsenbord
aan de andere kant
.. waarom zouden ze dat maken? (cq waarom zou jij dat willen :9 )
:?
How do you mean?

[edit]
Ik zie het nut er niet van in... Want of je nu links of rechts bent, het toetsenbord blijft toch hetzelfde...

[edit2]
Oh, jij bent het >:) :D

[ Voor 21% gewijzigd door Atmoz op 25-10-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Qris schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:04:
aardige fotosoep ;)

aan de andere kant.. waarom zouden ze dat maken? (cq waarom zou jij dat willen :9 )
Haha aardig ja, was ff snel 'n btje fotoshizzelen,
Ik moest ook dat beeldscherm nog weer extra uitknippen en weer plakken,
omdat hij anders in spiegelbeeld en op z'n kop stond (ja denk daar maar is over na :) )

Ik heb nu 'n Qtek S100 (naja Orange versie, maar die is alleen maar beter :P )
En met alles wat ik fullscreen doe zitten de knopjes (bellen, ophangen, kalender, contacten)
aan m'n linkerkant en bedien ik met m'n rechterhand m'n stylusje.

Afbeeldingslocatie: http://img460.imageshack.us/img460/4603/spvlinkshandig1vr.jpg
Nu heb ik 'm zo vast, lekker met m'n rechterhand m'n stylus en hij ligt zo lekker in de hand

Afbeeldingslocatie: http://img460.imageshack.us/img460/5282/spvrechtshandig3yu.jpg
Dit zou 't dan worden, dan zit alles in een hand gepropt, houdt hij niet lekker
vast en komt er nog 'n toetsebord uit ook (bij deze huidige Qtek 9100 dan)

Daarom vroeg ik me af of er misschien niet weer 'n opvolger kwam die er als m'n eerste plaatje uitzag

Ps. Sorry vd brakke foto's, maar en m'n camera moet terug want die is kapot en 't is superdonker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
atmoz schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:15:
[...]

:?
How do you mean?

[edit]
Ik zie het nut er niet van in... Want of je nu links of rechts bent, het toetsenbord blijft toch hetzelfde...

[edit2]
Oh, jij bent het >:) :D
Hij bedoelde niet zonder toetsenbord met toetsenbord aan de andere kant.

Hij bedoelde er komt er eentje zonder toetsenbord EN waarom zou jij 'n toetsenbord
aan de andere kant willen. Maar 't leest 'n beetje ongelukkig omdat er geen punt tussenstaat ;)

Toetsenbord blijft idd wel idem dito ik hoef niet opeens 'n QWERTY --> YTREWQ bordje hoor,
maar 't gaat me dus alleen om al die knopjes die ik liever met m'n linkerhand bedien. Zo'n grote shit is 't niet hoor, want als ik m'n abbo mag verlengen met de dan nieuwste PPC en hij ziet er ongeveer net zoals deze uit, zal ik 'm heus wel kopen. Het ging mij er alleen om of zoiets nog uit zou komen

Tegen wie heb je 't, met je jij bent 't? Tegen mij of Qris? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 07-07 15:29

Underworld

+1 Inzichtvol

Geen matches
CLB je kan pas een mening geven als je het toestel ook daadwerkelijk getest hebt, wat je zegt is niet zo, het werkt juist veel beter het toetsenbord reageert er goed en WM5 is compleet anders dan WM3
zo ook dus het werken met de stylus, verder is de Vario ook een heel ander formaat.

Verder zit het toetsenbord gewoonweg op de juiste plaats, en trouwens met Pocketplus 3 kan je geween je scherm zodanig draaien zodat je gewoon je knoppen aan de andere kant hebt, indien je dat nodig vind.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Underworld schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:08:
CLB je kan pas een mening geven als je het toestel ook daadwerkelijk getest hebt, wat je zegt is niet zo, het werkt juist veel beter het toetsenbord reageert er goed en WM5 is compleet anders dan WM3
zo ook dus het werken met de stylus, verder is de Vario ook een heel ander formaat.

Verder zit het toetsenbord gewoonweg op de juiste plaats, en trouwens met Pocketplus 3 kan je geween je scherm zodanig draaien zodat je gewoon je knoppen aan de andere kant hebt, indien je dat nodig vind.
Weet ik wel hoor!
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:03:
[...]
Zo'n grote shit is 't niet hoor, want als ik m'n abbo mag verlengen met de dan nieuwste PPC en hij ziet er ongeveer net zoals deze uit, zal ik 'm heus wel kopen. Het ging mij er alleen om of zoiets nog uit zou komen
Ik heb ook nooit geopperd dat ik dat toetsenbord niet wil gebruiken of dat dat niet zal werken.
Zal juist hartstikke puik werken, want anders wordt er geen toetsenbordje in gemaakt.

Met SPB kan k idd m'n scherm wel draaien maar dan zit m'n
toetsenbord aan de bovenkant van het toestel, op z'n kop en dat lijkt me toch niet lekker typen.

Dus k begrijp eigenlijk niet waarom je zo reageert? Ik was alleen benieuwd of er eventueel nog een keer 'n ppc zou uitkomen die er 'n beetje uit zou zien als m'n fotosoep-plaatje, dat deze ppc niet zal werken of onhandig is heb ik nooit gezegd of durven opmerken en dat lijkt me ook helemaal niet zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54366

Geen matches
Ik heb vanmiddag even de T-Mobile dealerhelpdesk gebeld over de levertijd.

Verwachte tijd tot levering is op dit moment 2 weken. Ze moeten nog uit China komen. Dus..

Aan de andere kant is het raar dat de T-shop medewerkers nog van niets weten. Daar ben ik uiteraard ook even langs gegaan. Nijmegen verwacht hem vrijdag terwijl hoofdkantoor zegt 2 weken. Raar.

Kortom, the race is on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Geen matches
Anoniem: 54366 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:01:
Verwachte tijd tot levering is op dit moment 2 weken. Ze moeten nog uit China komen. Dus..
Raar verhaal aangezien ze volgens een post op hofo uit Taiwan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Geen matches
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:03:
[...]

Hij bedoelde niet zonder toetsenbord met toetsenbord aan de andere kant.

Hij bedoelde er komt er eentje zonder toetsenbord EN waarom zou jij 'n toetsenbord
aan de andere kant willen. Maar 't leest 'n beetje ongelukkig omdat er geen punt tussenstaat ;)

Toetsenbord blijft idd wel idem dito ik hoef niet opeens 'n QWERTY --> YTREWQ bordje hoor,
maar 't gaat me dus alleen om al die knopjes die ik liever met m'n linkerhand bedien. Zo'n grote shit is 't niet hoor, want als ik m'n abbo mag verlengen met de dan nieuwste PPC en hij ziet er ongeveer net zoals deze uit, zal ik 'm heus wel kopen. Het ging mij er alleen om of zoiets nog uit zou komen
Ohzo :)
Tegen wie heb je 't, met je jij bent 't? Tegen mij of Qris? :+
Tegen Qris, da's m'n broertje (8> (maar ik zag 'm eerst niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Geen matches
Volgensmij lullen al die lui bij t-mobile maar wat en weten ze er niks vanaf :/
Lekker is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154087

Geen matches
Anoniem: 54366 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:01:
Ik heb vanmiddag even de T-Mobile dealerhelpdesk gebeld over de levertijd.

Aan de andere kant is het raar dat de T-shop medewerkers nog van niets weten. Daar ben ik uiteraard ook even langs gegaan. Nijmegen verwacht hem vrijdag terwijl hoofdkantoor zegt 2 weken. Raar.

Kortom, the race is on ;)
Dealers krijgen hem later dan de T-Shops hè.

Dat was ook zo met de MDA Pro. Hij was bij de T-Shop al binnen, en bij de Belcompany was het: MDA Pro... jaaa... die moet ergens deze maand binnen komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149192

Geen matches
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:30:
[...]

Maar dan klinkt je MP3 dus nergens meer naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Geen matches
Zo, net besteld, nu maar wachten totdat die geleverd wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54366

Geen matches
xvanwaart schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:15:
[...]

Raar verhaal aangezien ze volgens een post op hofo uit Taiwan komen
Mee eens, HTC is een taiwanees. Kan er echter op dit moment ook geen touw meer aan vast knopen. Ik hoop erop dat ik vrijdag even naar de t-shop kan gaan en hem even ophaal. Maar ik vrees het ergste. Lang wachten heb ik geen zin meer in.

Misschien dat ik uit frustratie wel gewoon een mda pro haal, enige nadelen zijn dat formaat en gprs klasse B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Geen matches
Weet iemand toevallig waar ik een screenprotector/fatsoenlijk hoesje/bluetooth gps ontvanger kan bestellen? (tegen goede prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
Geen matches
Yorick81 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:12:
Weet iemand toevallig waar ik een screenprotector/fatsoenlijk hoesje/bluetooth gps ontvanger kan bestellen? (tegen goede prijs)
tot 31-10-2005
http://www.inkoopacties.net/ia/8vm5g9p3
edit:
ik koop er zelf ook een

[ Voor 6% gewijzigd door trigger808 op 25-10-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Anoniem: 149192 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:53:
[...]

Maar dan klinkt je MP3 dus nergens meer naar?
Haha jawel, die werken perfect.

Ik weet niet hoe ik 't uit moet leggen, misschien kan iemand anders dat doen?

Alles wordt gewoon perfect gestreamed, films lopen vloeiend, mp3'tjes klinken perfect.

Iemand die dat aanpassen van de stream kan uitleggen? Ik ben namelijk 'n n00b op dat gebied B)

offtopic:
[quote]Yorick81 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:12:
Weet iemand toevallig waar ik een screenprotector/fatsoenlijk hoesje
/bluetooth gps ontvanger kan bestellen? (tegen goede prijs)[/quote]

Ik heb nog 'n UltraClear Brando Screenprotector liggen, gloednieuw in de verpakking

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Geen matches
Past die ook op de 9100?? Wat moet die kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Yorick81 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:44:
Past die ook op de 9100?? Wat moet die kosten?
offtopic:
Weet niet of deze past? Ze hebben wel dezelfde schermresolutie dus...
Maar hier in dit topic is 't niet de bedoeling dat we dat gaan bespreken, mail me anders maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Geen matches
Heb net ook even gebeld met de klantenservice, en deze meneer wist mij te vertellen dat mijn toestel vandaag of morgen uitgeleverd zou worden, en anders zeker voor het einde van de week. :)

Het zal mij benieuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 13:00
Geen matches
C@SP schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:55:
Heb net ook even gebeld met de klantenservice, en deze meneer wist mij te vertellen dat mijn toestel vandaag of morgen uitgeleverd zou worden, en anders zeker voor het einde van de week. :)

Het zal mij benieuwen...
Het zou wel heel fijn zijn als ie een dezer dagen zou komen, ik kan stiekemaan niet echt meer wachten. Daarbij komt nog dat het een hele fijne afleiding is in de rap naderende tentamenperiode :P.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Geen matches
Iemand trouwens al ervaring met de grote van het toestel, staat eerder in dit topic al wat over vermeld, maar dit toestel lijkt aanzienlijk dikker dan andere, (2,3 cm) is dit niet vervelend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/media/images/eshop/devices/t-mobile_mda_vario/device286_with_rulers.jpg
Afmetingen: 107 x 58 x 23 mm

Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/images/tests/nokia/6600/nokia_6600_bluescreen.jpg
Vergelijking met de Nokia 6600
Afmetingen:108.6 x 58.2 x 23.7mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
EsCo schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:40:
[...]

Het zou wel heel fijn zijn als ie een dezer dagen zou komen, ik kan stiekemaan niet echt meer wachten. Daarbij komt nog dat het een hele fijne afleiding is in de rap naderende tentamenperiode :P.
Haha ik had in Mei examenperiode en toen mocht ik ook m'n abbo verlengen
Ik wilde perse 'n Orange SPV M500 maar heb mooi gewacht tot NA m'n examens want anders :r

en mis ik wat of wordt deze ppc totaal Nederlands 8)7 (omdat ik 'n hele Ned. desktop zie hierboven)

Ik vind 't trouwens raar op die plaatjes van de MDA Vario en Qtek 9100
dat er op de desktop staat dat de telefoon geunlocked is of in 't nederlands: ontgrendeld :)

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
Geen matches
Heb vanmiddag de Qtek 9100 besteld bij smartphonestunts! 2 jarig 35 bij Vodafone toestel was 105 euro, best netjes al zeg ik het zelf!
Trouwens iemand ervaring met de bovenstaande shop? levertijd e.d?

[ Voor 20% gewijzigd door lpetersen op 25-10-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:28:
[...]
en mis ik wat of wordt deze ppc totaal Nederlands 8)7 (omdat ik 'n hele Ned. desktop zie hierboven)
Yep, WM5.0 is de eerste versie die in meerdere talen beschikbaar is, vind ik zelf wel jammer, ik heb een hekel aan een NL OS :/ Ik hoop eig dat hij om te zetten is naar UK, maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-07 23:22
Geen matches
Anoniem: 50624 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:06:
[...]

Yep, WM5.0 is de eerste versie die in meerdere talen beschikbaar is, vind ik zelf wel jammer, ik heb een hekel aan een NL OS :/ Ik hoop eig dat hij om te zetten is naar UK, maar dat zal wel niet.
Gewoon resetten, net zoals bijna iedereen dat doet.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen matches
Hmm werkelijk waar joh! Wist ik niet eens. Nederlands lijkt me ook niks, nu k al gewend ben aan Engels, mja dat went verzelf wel joh en anders tsjaa 'n Engelse ROM erop gooien :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:55
Geen matches
De Vario schijnt op de radio al genoemd te zijn in een T-Mobile spotje, ook is de Vario nu met gegevens en prijzen geplaatst in de toestellijst. Lijkt erop dat ie toch echt deze week geleverd gaat worden...beetje jammer dat er voor de Compact nu eindelijk de eerste update uitgekomen is, bijna een jaar na introductie. Dit zegt waarschijnlijk wel wat over de komende updates voor de vario...
Interessante is dat de Compact ROM nu ook een Blackberry Connect client beschikt, zou mooi zijn als die nu ook op de Vario zou zitten, maar dat zit er helaas niet in denk ik.
Dan maar met PIT elke 10 min mijn mail ophalen.

Bij T-Mobile overigens de volgende prijzen:

T-Mobile abonnement
met toestel MDA Vario
1 jarig abonnement 2 jarig abonnement
Relax 50 € 359,95 € 279,95

Relax 100 € 319,95 € 199,95

Relax 150* € 269,95 € 39,95

Relax 200* € 249,95 € 0,00

Relax 300* € 169,95 € 0,00

Relax 400* € 109,95 € 0,00

Relax 500* € 109,95 € 0,00

Relax 750* € 99,95 € 0,00

Relax 1000* € 89,95 € 0,00

Relax 1500* € 79,95 € 0,00

Hmmm, 1 jaar 150 moet ie 270 kosten, toch een mooie 160e meer dan mijn verlenging!

edit: Op Smartphoneshop.nl en smartphonestunts.nl is ie zelfs nog duurder bij de diverse abo's.

[ Voor 4% gewijzigd door koksie op 26-10-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 14:38

Mex

Geen matches
DT-PiSanG schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:08:
[...]

Gewoon resetten, net zoals bijna iedereen dat doet.
Dat kan ik me niet voorstellen! Een ROM is één taal, en die veranderd niet na aan reset.

[ Voor 12% gewijzigd door Mex op 26-10-2005 09:28 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.