Wil je geen Pocket Internet Totaal??Cobra_Lup schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 01:31:
Heb hem vandaag besteld bij T-Mobile i.c.m. een 2 jarig contract verlening van 100 minuten.
Kosten € 0,00 incl. gratis 512Mb kaartje
Levertijd vanaf vandaag nog 4 weken kan niet wachten
(Heeft iemand trouwens TomTom 3 of 5 er al op draaien ?)
Ik heb hem bij sitel besteld en daar krijg je er ook 512 MB bij volgens mij zit die kaart gewoon standaard in de doos.Anoniem: 59180 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:52:
[...]
Het stond 2 weken terug nog op hun site, maar bij controle zojuist zie ik die aanbieding niet meer.
Op mijn verlengings-bevestigingsbrief staat wel dat ik de MDA Vario (Silver) + gratis 512 mb card ontvang. Misschien bieden ze de card bij de MDA Vario alleen aan bij verlenging van een abo.
Even bellen met de T-Mobile klantenservice zal je vraag definitief beantwoorden.
ik heb paar keer naar t-mobile gebeld en steeds zeggen ze dat je geen
512MB kaartje erbij krijgt (bij verlenging). lijkt erop dat ze nog niet zeker zijn waar hun
pakket uit bestaat
verder kon die vrouw me wel vertellen dat de toestellen in week 43 verstrekt
gaan worden... das dus komende week
ben benieuwd
jammer datie beetje vies kleurtje heeft..zwart vind ik mooier
512MB kaartje erbij krijgt (bij verlenging). lijkt erop dat ze nog niet zeker zijn waar hun
pakket uit bestaat
verder kon die vrouw me wel vertellen dat de toestellen in week 43 verstrekt
gaan worden... das dus komende week
ben benieuwd
jammer datie beetje vies kleurtje heeft..zwart vind ik mooier

[ Voor 20% gewijzigd door Qris op 20-10-2005 10:29 ]
Deze ruimte is te huur
Op mijn bevestigingsbrief van T-Mobile (verlenging) staat dat ik wel een 512 kaartje krijg.
welke verlenging heb je dan genomen? 2 jarig toevallig? Bij een 1-jarige verlenging 150minutenJasper schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:26:
Op mijn bevestigingsbrief van T-Mobile (verlenging) staat dat ik wel een 512 kaartje krijg.
zat geen kaartje.. ik neem aan dat je t-mobile gebeld hebt en zo besteld hebt?
Anders moet ik nog maar eens bellen.. wel zo handig als er direct een kaartje bij zit
Deze ruimte is te huur
ik heb ook een 2-jarige verlenging bij tmobile aangevraagd en toen specifiek gevraagd voor een geeugenkaart. die zit er bij mij dus zeker bij (zonder extra kosten). ik kreeg niet de indruk dat ze onderscheid maakten tussen 1 of 2 jarige verlengingen m.b.t. de extra geheegenkaart.
Dat is bij mij ook het geval, dus ik neem aan dat als het schriftelijk gemeld wordt, dat het kaartje er ook daadwerkelijk bij zit. Overigens stond dit niet alleen op de bevestigingsbrief van mijn telefonische bestelling, ook toen ik de mogelijkheden qua toestellen in combinatie met verlenging opgevraagd heb, kreeg ik een brief met een overzicht waarin de Vario inclusief 512 MB kaartje vermeld stond.Jasper schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:26:
Ik heb trouwens 2 jaar verlengd, van relax 300 naar 200, een sms 75 en internet totaal, dit ter informatie.
Me too, precies hetzelfde, maar dan ook nog internet totaal erbijHeb hem vandaag besteld bij T-Mobile i.c.m. een 2 jarig contract verlening van 100 minuten.
Kosten € 0,00 incl. gratis 512Mb kaartje
Levertijd vanaf vandaag nog 4 weken kan niet wachten
(Heeft iemand trouwens TomTom 3 of 5 er al op draaien ?)
Ben ook erg benieuwd naar mensen met ervaringen met TT, evenals andere populaire software applicaties. Want of alles windows mobile 2003 compatibel is, is denk ik nog maar de vraag.
Misschien iets voor de volgende startpost??
Wel raar dat het nog vier weken moet duren, terwijl elders weer wordt gezegd datie in week 43 (volgende week) wordt geleverd. Nou ja, we zullen zien.
Mhh.. heel raar... ik heb net mijn abonnement verlengd met 1-jarig 150minuten via t-mobileIk heb trouwens 2 jaar verlengd, van relax 300 naar 200, een sms 75 en internet totaal, dit ter informatie.
klantenservice en gevraagd hoe dat zat met die geheugen kaart... ze hebben het nagevraagd
en ze zeggen dat er geen enkel verlengings abonnement is waar een kaart bij zit (1 en 2 jarig)
zou iemand zijn verlengingsbrief willen inscannen dan ga ik daarmee naar de t-mobile winkel
vragen hoe dat zit. mailen kan naar cvanlumig@hotmail.com
alvast bedankt!!
ps. ik bestel dus via t-mobile zelf en ik betaal 110euro voor de MDA Vario..
[ Voor 4% gewijzigd door Qris op 20-10-2005 11:07 ]
Deze ruimte is te huur
Anoniem: 154087
Geen matches
Ik zou maar heel goed kijken of je op je factuur ook die 50 euro korting krijgt, aangzien PIT alleen vanaf 150 minuten kan. Ik ben bang dat jij dus de volle mep moet betalen omdat je maar 100 minuten hebt.antipode schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:00:
[...]
Me too, precies hetzelfde, maar dan ook nog internet totaal erbij![]()
Ben ook erg benieuwd naar mensen met ervaringen met TT, evenals andere populaire software applicaties. Want of alles windows mobile 2003 compatibel is, is denk ik nog maar de vraag.
Wel raar dat het nog vier weken moet duren, terwijl elders weer wordt gezegd datie in week 43 (volgende week) wordt geleverd. Nou ja, we zullen zien.
Ik heb geen Internet er bij genomen omdat ik wil proberen om mijn vodafone kaart van mijn werk er in te stoppen en anders wil ik netstumbler voor PPC installeren en dan 'leen' ik wel een WiFi signaal als ik ergens on-line wil.Anoniem: 154087 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:51:
[...]
Wil je geen Pocket Internet Totaal??
Ik ben vooralsnog niet van plan zoveel er mee te internetten dat het de € 9,50 /maand rechtvaardigd
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Anoniem: 111759
Geen matches
Moet je hem toch eerst simlockvrij maken.Cobra_Lup schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:17:
[...]
Ik heb geen Internet er bij genomen omdat ik wil proberen om mijn vodafone kaart van mijn werk er in te stoppen en anders wil ik netstumbler voor PPC installeren en dan 'leen' ik wel een WiFi signaal als ik ergens on-line wil.
Ik ben vooralsnog niet van plan zoveel er mee te internetten dat het de € 9,50 /maand rechtvaardigd
Er staat toch echt 9,50 voor PIT op mijn bevestigingsbrief. Maar ik was dan ook erg lief tegen de dame van T-mobilek zou maar heel goed kijken of je op je factuur ook die 50 euro korting krijgt, aangzien PIT alleen vanaf 150 minuten kan. Ik ben bang dat jij dus de volle mep moet betalen omdat je maar 100 minuten hebt.

En ik was er vroeg bij, misschien dat de regels toen nog niet strak getrokken waren...
Ja, en......Anoniem: 111759 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:30:
[...]
Moet je hem toch eerst simlockvrij maken.
Ik heb een 1 jarige verlenging (150 mins) zonder PIT genomen. En inderdaad via T-Mobile (telefonisch) besteld.Qris schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:34:
[...]
welke verlenging heb je dan genomen? 2 jarig toevallig? Bij een 1-jarige verlenging 150minuten
zat geen kaartje.. ik neem aan dat je t-mobile gebeld hebt en zo besteld hebt?
Anders moet ik nog maar eens bellen.. wel zo handig als er direct een kaartje bij zit
Ik heb expres geen apps en games uit de Magician startpost overgenomen vanwege software incompatibility. Zodra er dus voor WM5 ontwikkelde apps & games verschijnen en mensen melden ze hier zet ik ze erin.antipode schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:00:
[...]
Me too, precies hetzelfde, maar dan ook nog internet totaal erbij![]()
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
@ Jasper. Zou jij me dan aub een foto/scan kunnen maken van je verlenging? ZouIk heb een 1 jarige verlenging (150 mins) zonder PIT genomen. En inderdaad via T-Mobile (telefonisch) besteld.
ik bijzonder op prijs stellen!!
Deze ruimte is te huur
ik neem aan dat het ook goed is dat ik het doe?Qris schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:58:
@ Jasper. Zou jij me dan aub een foto/scan kunnen maken van je verlenging? Zou
ik bijzonder op prijs stellen!!

btw. sorry voor de crappy kwaliteit
Ik heb overigens exact zo'n contract met alleen andere contractsduur..ook bij mij 512 mbtrigger808 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:22:
[...]
ik neem aan dat het ook goed is dat ik het doe?
[afbeelding]
Wel raar trouwens, ik heb ook verlengd maar geen brief thuis gestuurd gekregen. Heb van de week eerst maar is een mailtje gestuurd hoe dat nou zit. Maar zag vandaag al wel dat me abonnement gewijzigd was (ga van 150 naar 200 vandaar) dus dat zit wel goed, kreeg echter ook weer een mailtje terug, dat ik mijn toestel al binnen moet hebbentrigger808 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:22:
[...]
ik neem aan dat het ook goed is dat ik het doe?
[afbeelding]
Anoniem: 149192
Geen matches
Oei, vette telefoon. Vooral het uitschaafbare keyboard vind ik erg vet. Doet me denken aan de Amerikaanse telefoons, de Sidekicks et cetera. En zien ze ook nog hip uit, kunnen we hem niet pimpen. Net zoals de Hiptops
Ik denk dat ik er ook maar een ga bestellen, heb nu T-mobile 150, maar als ik deze met T-mobile 100 voor 0 euro krijg vind ik dit prima, aangezien ik veel gebeld word en niet veel bel.
Ik had overigens nog wel een vraagje, mijn abbo loopt of in december. Maar kan hem vanaf oktober verlengen, kan ik nu mijn abbo wel "verlagen" naar T-mobile 100?
Ik denk dat ik er ook maar een ga bestellen, heb nu T-mobile 150, maar als ik deze met T-mobile 100 voor 0 euro krijg vind ik dit prima, aangezien ik veel gebeld word en niet veel bel.
Ik had overigens nog wel een vraagje, mijn abbo loopt of in december. Maar kan hem vanaf oktober verlengen, kan ik nu mijn abbo wel "verlagen" naar T-mobile 100?
Anoniem: 121250
Geen matches
Ik hoop dat de witte rand om het scherm waar "Mda T-mobile" staat, niet gespoten is.. anders kan het nog wel eens moeilijk worden die branding eraf te halen..
Nee je abbo wordt pas na afloop van het vorige contract aangepast en je bundel dus ook.Anoniem: 149192 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:45:
Ziet er in ieder geval strak uit, alleen je ziet her en der nog Compact referenties (bijvoordbeeld bij de SD card). Wat je wel nog moet aanpassen is dat het onder Windows Mobile 5 werkt ipv Windows Mobile 2003.Eggy schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:37:
De specs moeten inderdaad nog ge-update worden.
Foto's van de verschillende versies was ik al van plan toe te voegen onder het kopje verschillende versies
Verder ...keep up the good work!
Anoniem: 26680
Geen matches
heb net ffies MiniStumbler getest, maar die zegt dat hij geen wireless netwerk kaart kan vinden.. iemand hier een oplossig voor?
Thanks 
Ik neem aan dat je de met de SD kaart naar de specs refereert? Die heb ik namelijk nog helemaal niet ge-update maar zal ik nog wel doen voordat deel 2 gestart kan worden.
Ik heb trouwens net m'n extended_rom ge-edit en ben nu een harde reset aan het uitvoeren
Ik neem aan dat je de met de SD kaart naar de specs refereert? Die heb ik namelijk nog helemaal niet ge-update maar zal ik nog wel doen voordat deel 2 gestart kan worden.
Ik heb trouwens net m'n extended_rom ge-edit en ben nu een harde reset aan het uitvoeren
Van de netstumbler site :Anoniem: 26680 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:59:
heb net ffies MiniStumbler getest, maar die zegt dat hij geen wireless netwerk kaart kan vinden.. iemand hier een oplossig voor?
2003 wordt niet ondersteund dus ik denk dat we voorlopig het op versie 5 wel kunnen vergeten.MiniStumbler 0.4.0
» Supported platforms are PocketPC 2002, PocketPC 3.0, HPC2000. Windows Mobile 2003 does not work yet; it will be supported in the next release.
» The ORiNOCO "Classic" (Proxim model 8410) and newer 802.11b card (Proxim model 8420) work with driver version 7.0 or better. The OEM cards work too (you may have to use the ORiNOCO driver 'WLLUC46' if the manufacturer did not provide one)
» Many Prism and Atmel based cards should work.
» The Dell Truemobile 1180 CF card works. and Socket SDIO card works.
» Some devices with built in 802.11b work, such as the Toshiba e740.
» The HP iPAQ 5450 series is not supported. You may be able to get it to work with the oldest ROM and original drivers, but those have bugs that make it hard to use.
[ Voor 6% gewijzigd door Luppie op 20-10-2005 23:11 ]
Geen matches
altijd weer jammer dat 80% van de threat gaat over wel of geen geheugenkaartje en met welk soort abonnement je 5 euro per maand kunt verdienen
Yep, dat klopt. Zag het staan, dus denk zeg het ffies.Eggy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:02:
Thanks
@john-hendriks...jaja we blijven Nederlanders.
Geen matches
Dat weet ik, maar het technische aspect gaat helemaal verloren zo. gelukkig hebben we daar de imateclub voor (zeer goed) en het qtekforum.noize79 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:14:
[...]
Yep, dat klopt. Zag het staan, dus denk zeg het ffies.
@john-hendriks...jaja we blijven Nederlanders.Zonder gekheid, het topic gaat over het apparaat en de abo's en kosten zijn daar ook aan verbonden. Anders krijgen we er nog 6 topics bij.
Anoniem: 28603
Geen matches
waarschijnlijk een stomme vraag, maar zit er ook een fatsoenlijke tas/hoesje bij?
Geen matches
Ja dat weet ik, maar ik kan dus al wel vroegtijdig me abbonoment aanpassen, voor december dus als ik nu bel?Cobra_Lup schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:00:
[...]
Nee je abbo wordt pas na afloop van het vorige contract aangepast en je bundel dus ook.
Ik bel wel even, en zie het wel.
Anoniem: 121250
Geen matches
Even een kleine vraag aan de Imate/qtek gebruikers onder ons, hoe zit het nou in de broekzak? Ik wil hem namelijk liever niet aan m`n broekriem hebben hangen
Heeft die "Qtec 9100" (T-mobile uitvoering) ook de mogelijkheid om voor afstandsbediening van bijvoorbeeld TV te dienen? Want er zit (natuurlijk) wel infrarood op, maar dit wil nog lang niet zeggen dat je hem als afstandsbediening kunt gebruiken....
En weet iemand een goede site waar ik vanalles over dit toestel kan lezen? Ik wil me er namelijk ook eentje gaan halen aangezien de prijs (i.c.m. met mijn T-mobile abbo) maar 110 euro is...
En weet iemand een goede site waar ik vanalles over dit toestel kan lezen? Ik wil me er namelijk ook eentje gaan halen aangezien de prijs (i.c.m. met mijn T-mobile abbo) maar 110 euro is...
Geen matches
op de imateclub.com kom je van alles tegen, maar het kan best zijn dat de t-mobile versie op veel fronten afwijkt door eigen software. Je ziet dat ook steeds met die Vodatroep.atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:00:
Heeft die "Qtec 9100" (T-mobile uitvoering) ook de mogelijkheid om voor afstandsbediening van bijvoorbeeld TV te dienen? Want er zit (natuurlijk) wel infrarood op, maar dit wil nog lang niet zeggen dat je hem als afstandsbediening kunt gebruiken....
Geen matches
probeer een s100 of s110, even groot.Anoniem: 121250 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:22:
Even een kleine vraag aan de Imate/qtek gebruikers onder ons, hoe zit het nou in de broekzak? Ik wil hem namelijk liever niet aan m`n broekriem hebben hangen
Daar was ik dus al bang voor. En de optie tot "formatteren" en andere software erop zetten is er natuurlijk (nog?) niet? Of kun je hem gewoon opnieuw installeren met een "normaal" software pakket?Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:15:
[...]
op de imateclub.com kom je van alles tegen, maar het kan best zijn dat de t-mobile versie op veel fronten afwijkt door eigen software. Je ziet dat ook steeds met die Vodatroep.
Geen matches
Ik denk het wel, zou het nu nog niet kunnen dan kan het binnen enkele weken. Het blijft een pocket PC.atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:16:
[...]
Daar was ik dus al bang voor. En de optie tot "formatteren" en andere software erop zetten is er natuurlijk (nog?) niet? Of kun je hem gewoon opnieuw installeren met een "normaal" software pakket?
De hard reset met hierna een soft reset voor het customization scherm (zoals beschreven in mijn HTC Magician startpost) zou op dit toestel ook werken. Zo installeert hij de extended rom met al die T-Mobile crap niet.
Maar is het niet zo dat al die "T-Mobile crap" in die rom gebakken zit?Eggy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:38:
De hard reset met hierna een soft reset voor het customization scherm (zoals beschreven in mijn HTC Magician startpost) zou op dit toestel ook werken. Zo installeert hij de extended rom met al die T-Mobile crap niet.
[edit]
Wat hieronder dus wordt verteld...
[ Voor 8% gewijzigd door Atmoz op 21-10-2005 15:43 ]
Geen matches
Volgens mij worden die allemaal automatisch meegeinstalleerd. Je zult dan eerst die CAB-files uit de rom moeten halen, een trikkie iets, want een cab teveel en hij mag naar de recycling.Eggy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:38:
Geen matches
Hoe zit dit apparaat eigenlijk in je broekzak? Gewoon relax, of echt lomp? Omdat ik hem ook vooral gebruik om te bellen/SMSen.
Als ik naar imateclub.com ga of naar www.imateclub.com dan krijg ik 1 of andere domein registrar placeholder pagina. Klopt de link niet of is de site uit de lucht ??Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:15:
[...]
op de imateclub.com kom je van alles tegen, maar het kan best zijn dat de t-mobile versie op veel fronten afwijkt door eigen software. Je ziet dat ook steeds met die Vodatroep.
Qua broekzak zit het wel goed, ik heb de afmetingen van de T-Mobile site vergeleken met mijn Nokia 6600 en ze zijn praktisch even groot. De Nokia 6600 zit wel goed in de broekzak.
[ Voor 17% gewijzigd door Luppie op 21-10-2005 15:58 ]
Ik dacht dat dat juist niet het geval was doordat die extended rom installatie als het ware overgeslagen wordt door de soft reset?Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:42:
[...]
Volgens mij worden die allemaal automatisch meegeinstalleerd. Je zult dan eerst die CAB-files uit de rom moeten halen, een trikkie iets, want een cab teveel en hij mag naar de recycling.
Ik heb mijn K-JAM extended rom overigens ondertussen netjes opgeschoond door overbodige cab files te wissen (zoals skype en dat AV progje waardoor hij heel traag wordt)
[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 21-10-2005 16:13 ]
Het is (normaal) gewoon WM5 met wat t-mobile programmaatjes en iets meer roze... dus ben bang dat je je druk maakt om niets.Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:15:
[...]
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Ben al een tijdje naar op zoek naar usb host funtionality van pda's en in het bijzonder van de MDA Vario. Weet iemand of ik er bijvoorbeeld en ipod of een externe HD op aan kan sluiten?
Er bestaat een grote omweg van CF kaartjes met USB verloop, maar daar ben in niet in geinteresseerd aangezien het een mini-sd slot betreft.
Er bestaat een grote omweg van CF kaartjes met USB verloop, maar daar ben in niet in geinteresseerd aangezien het een mini-sd slot betreft.
Geen matches
vraagje over het geheugen:
ik heb geen software op de pda staan, alleen maar contact personen
als ik bij memory kijk dan zegt hij dat de stoge memory nog maar 2 mb vrij heeft en de program memory 28 mb
ik heb net een 512 mini sd kaart erin gedaan
hoe komt mijn geheugen zo vol? van de contact personen?
en hoe kan ik evt. het geheugen belans aanpassen?
(ik heb niks anders op de qtek staan geen foto's mp3z of andere dingen
ik heb geen software op de pda staan, alleen maar contact personen
als ik bij memory kijk dan zegt hij dat de stoge memory nog maar 2 mb vrij heeft en de program memory 28 mb
ik heb net een 512 mini sd kaart erin gedaan
hoe komt mijn geheugen zo vol? van de contact personen?
en hoe kan ik evt. het geheugen belans aanpassen?
(ik heb niks anders op de qtek staan geen foto's mp3z of andere dingen
Anoniem: 28603
Geen matches
waarschijnlijk is het net als bij de imate jam, je gaat naar start -> settings -> system -> memory daar kun je het balkje gewoon heen en weer schuiven.
Anoniem: 107938
Geen matches
een vraagje voor de reeds gebruikers van de qtek 9100 o.i.d.
hoe vinden jullie het het makkelijkst om te sms'n en op welke manieren kan het?
doe je dat met 1 hand of heb je 2 nodig?
greetz
Thirteen
in afwachting van de vario. Volgens klantenservice over 2 weken.
hoe vinden jullie het het makkelijkst om te sms'n en op welke manieren kan het?
doe je dat met 1 hand of heb je 2 nodig?
greetz
Thirteen
in afwachting van de vario. Volgens klantenservice over 2 weken.
Geen matches
dat kan dus nietAnoniem: 28603 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:12:
waarschijnlijk is het net als bij de imate jam, je gaat naar start -> settings -> system -> memory daar kun je het balkje gewoon heen en weer schuiven.
Buiten dat dit een overbodig antwoord is, is het ook nog eens onjuist: De HTC Wizard is dikker dan de door jou genoemde apparaten, en ook de dikte is toch echt van invloed op het draagcomfort.Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:16:
[...]
probeer een s100 of s110, even groot.
Het antwoord is daarnaast overbodig omdat je dan net zo goed kunt zeggen: Probeer het effe zelf met een Wizard. Niet iedereen heeft namelijk een van de door jou genoemde apparaten in zijn/haar bezit.
Mee eens. Met name in de telefoondraadjes vaak ook opmerkingen, rijkelijk gedecoreerd met smilies, in de trant van "ik moet hem NU hebben, kwijl......Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 08:32:
altijd weer jammer dat 80% van de threat gaat over wel of geen geheugenkaartje en met welk soort abonnement je 5 euro per maand kunt verdienen
Geen matches
goed het eerst echte probleem.
was net aan het bellen en opeens viel de verbinding weg.. de qtek 9100 was vastgelopen.
ik kon helemaal niks meer dus heb ik hem gereset, nu blijft hij hangen op het qtek scherm en loopt niet door.
Ik heb hem hierna ook een hardreset gegegen maar dit geeft hetzelfde resultaat.. :
was net aan het bellen en opeens viel de verbinding weg.. de qtek 9100 was vastgelopen.
ik kon helemaal niks meer dus heb ik hem gereset, nu blijft hij hangen op het qtek scherm en loopt niet door.
Ik heb hem hierna ook een hardreset gegegen maar dit geeft hetzelfde resultaat.. :
Anoniem: 47458
Geen matches
Misschien even het topic doorlezen en de linkjes aanklikkenatmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:00:
En ja natuurlijk kan je hem ook als afstandsbediening gebruiken.
Je dient alleen een applicatie te installeren bijv. totalremote.
Dit werkt iig ook wel prima op m'n s100
Bedankt. Ik zie soms de bomen door het bos niet meer... Nu heb ik al zoveel keer gebeld met T-Mobile, en steeds hoor ik andere dingen. Ik wil gewoon weten van gebruikers hoe het nu echt zit. Daarom hier nog wat vragen:Anoniem: 47458 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:25:
[...]
Misschien even het topic doorlezen en de linkjes aanklikken
En ja natuurlijk kan je hem ook als afstandsbediening gebruiken.
Je dient alleen een applicatie te installeren bijv. totalremote.
Dit werkt iig ook wel prima op m'n s100
1) past er in de T-Mobile versie (Vario) een 1GB geheugen kaart?
2) kan hij DivX of XviD films afspelen (van 700mb ofzo)?
3) kun je er alle sites mee bezoeken wat je wilt? (dus niet alleen standaard Google, Nu.nl enzo)?
4) zien alle internet sites er hetzelfde uit als op de pc? (omdat op de foto's Google er anders uitziet)?
5) kun je er GRATIS op interetten als je thuis een draadloze router hebt?
6) als je Pocket Internet Totaal neemt (9,95 p/maand) kun je dan ZOVEEL als je wilt GRATIS overal internetten? En wat heeft dat GPRS hiermee te maken?
7) kan ik er mijn gmail account mail mee ophalen? (via outlook)?
Dat was het wel zo'n beetje. Er zullen vast meer vragen zijn, maar deze zijn wel de belangrijkste... Op de T-Mobile site kom ik er namelijk niet achter.
Ja.atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:59:
Daarom hier nog wat vragen:
1) past er in de T-Mobile versie (Vario) een 1GB geheugen kaart?
Nee. Je kan deze het beste comprimeren met PocketDivXEncoder (zie google).2) kan hij DivX of XviD films afspelen (van 700mb ofzo)?
Ja.3) kun je er alle sites mee bezoeken wat je wilt? (dus niet alleen standaard Google, Nu.nl enzo)?
Nee, dat niet. Alhoewel, het kan wel, maar de meeste sites zijn veeeel te breed voor je 320 pixels resolutie. Daarom maken veel sites een alternatieve PDA versie (b.v. http://pda.tweakers.net/). Uiteraard zijn er genoeg sites die geen PDA versie hebben. Dan kan met je diverse tools (opera oid) een site de site verkleinen zodat je alles makkelijker kan zien.4) zien alle internet sites er hetzelfde uit als op de pc? (omdat op de foto's Google er anders uitziet)?
Yes.5) kun je er GRATIS op interetten als je thuis een draadloze router hebt?
Yup. GPRS is de aanduiding van de verbinding die je gebruikt.6) als je Pocket Internet Totaal neemt (9,95 p/maand) kun je dan ZOVEEL als je wilt GRATIS overal internetten? En wat heeft dat GPRS hiermee te maken?
[/quote]7) kan ik er mijn gmail account mail mee ophalen? (via outlook)?
Durf ik je geen antwoord op te geven.
Ja, elk POP3 (en geloof ook IMAP) e-mail account werkt.atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:59:
[...]
7) kan ik er mijn gmail account mail mee ophalen? (via outlook)?
Oke, super bedankt mensen 
Nu ga ik hem echt bestellen (morgen)
Nu ga ik hem echt bestellen (morgen)
Hmm, ziet er uit als een interessant toestel. Mijn Nokia 6820 is toe aan vervanging. Ik heb momenteel al een pda (HP hx4700), maar ik vind het meenemen van een telefoon én een pda 'lastig'. Daarom wil ik nu een pda/telefoon in één, en wel een met WiFi-ondersteuning.
Ik ga morgen maar eens de stad in om het toestel van dichtbij te beschouwen (mits op voorraad).
Ik ga morgen maar eens de stad in om het toestel van dichtbij te beschouwen (mits op voorraad).
De s100 kon dat wel.Jasper schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:23:
Nee. Je kan deze het beste comprimeren met PocketDivXEncoder (zie google).
Wat me nog interresanter lijkt is filmpjes streamen via w-lan vanaf je eigen pc...
Op mijn HP hx4700 kan ik zonder problemen streamen (zowel video als audio) via het internet. Ik neem aan dat dat op dit toestel ook moet kunnen.Worldwide schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:13:
[...]
De s100 kon dat wel.
Wat me nog interresanter lijkt is filmpjes streamen via w-lan vanaf je eigen pc...
Daar was ik toevallig net met wat vrienden over aan het praten.Worldwide schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:13:
[...]
De s100 kon dat wel.
Dat lijkt me echt super handig!! Zo hoef je dus niet steeds je geheugen kaart vol te pompen met films. (iets wat je na 3x toch niet meer doet). Maar als het gestreamd kan worden is het wel erg handig. Gewoon effe door je film-dirctory bladeren en dan hoppa...livestream naar je mobiel
Worldwide: Ik zeg misschien wat te hard nee
Mijn huidige 3970 heeft het redelijk moeilijk met hogere resolutie divx.
Anoniem: 14065
Geen matches
Wanneer je dan orb gebruikt kan je je helemaal uitleven. Flatfee GPRS en WiFi maken echt een hoop leuke nieuwe dingen mogelijk!atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:21:
[...]
Daar was ik toevallig net met wat vrienden over aan het praten.
Dat lijkt me echt super handig!! Zo hoef je dus niet steeds je geheugen kaart vol te pompen met films. (iets wat je na 3x toch niet meer doet). Maar als het gestreamd kan worden is het wel erg handig. Gewoon effe door je film-dirctory bladeren en dan hoppa...livestream naar je mobielEcht heel veel mogelijkheden allemaal...
orb? Flatfee? Deze dingen zijn mij nog onbekend. Maarja, ik moet dan nog een hoop leren op het gebied van GSM/PDA dingenAnoniem: 14065 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:23:
[...]
Wanneer je dan orb gebruikt kan je je helemaal uitleven. Flatfee GPRS en WiFi maken echt een hoop leuke nieuwe dingen mogelijk!
Er gaat door WiFi inderdaad al een wereld voor me open: buiten het "normale" internetten en MSNnen kun je dus ook thuis op de server een webcam hosten die je kan bekijken op je toestel. En wat te denken van een website waarmee je al je lichten en apparaten kunt bedienen in je huis? Via een mooi menu (mooie website dus) kun je op je toestel alles regelen
Op zich zie ik er de Tweaker Factor enorm van in, maar het ontbreekt mij ieder idee dat het nut heeft. Wil je vanaf je PC streamen dan moet je bij je PC in de buurt zijn. Is het dan niet handiger om op je PC te gaan kijken i.p.v. zo'n klein k*t schermpje ??atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:21:
[...]
Daar was ik toevallig net met wat vrienden over aan het praten.
Dat lijkt me echt super handig!! Zo hoef je dus niet steeds je geheugen kaart vol te pompen met films. (iets wat je na 3x toch niet meer doet). Maar als het gestreamd kan worden is het wel erg handig. Gewoon effe door je film-dirctory bladeren en dan hoppa...livestream naar je mobielEcht heel veel mogelijkheden allemaal...
Dat is dus het handige van een flatfee internet verbinding (pocket internet bijv) via GPRS dan wel wifi.Cobra_Lup schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:52:
[...]
Op zich zie ik er de Tweaker Factor enorm van in, maar het ontbreekt mij ieder idee dat het nut heeft. Wil je vanaf je PC streamen dan moet je bij je PC in de buurt zijn. Is het dan niet handiger om op je PC te gaan kijken i.p.v. zo'n klein k*t schermpje ??
Orb bezoeken en streamen naar elke lokatie in Nederland
Enige nadeel is dat je thuis pc wel aan moet staan. Maargoed dat doen we toch wel aangezien we tweakers zijn
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Flatfee betekend dat je onberkt data kunt versturen voor 'n vast bedrag per maand: ook 'n aanrader!atmoz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:41:
[...]
orb? Flatfee? Deze dingen zijn mij nog onbekend. Maarja, ik moet dan nog een hoop leren op het gebied van GSM/PDA dingen
Er gaat door WiFi inderdaad al een wereld voor me open: buiten het "normale" internetten en MSNnen kun je dus ook thuis op de server een webcam hosten die je kan bekijken op je toestel. En wat te denken van een website waarmee je al je lichten en apparaten kunt bedienen in je huis? Via een mooi menu (mooie website dus) kun je op je toestel alles regelen(website op server stuurt externe hardware op USB, RS232 of LPT1 aan). Echt super om ermee te klooien.
Orb is echt de aanrader van dit moment!
Je meld je gewoon aan op www.orb.com dan kun je aan de hand van dat programaatje aanduiden welke mappen je wilt sharen (met niemand anders alleen jezelf, want je moet 'n wachtwoord instellen wat dus alleen jij weet) Op je PPC ga je naar www.myorb.com daar log je in en dan krijg je 'n lijst te zien met al je geshar'de films, foto's en muziek (mits je computer aanstaat) je drukt bv. een film aan en hij gaat 'm gewoon streamen via Windows Media Player! Is echt werkelijk top
Ik zal wel ff 'n paar screenshotjes neergooien!

Paar screenshotjes, sorry van de laatste, maar dat is natuurlijk maar 1 frame'pje dus hij ziet er op de screenshot wat belabberd uit. In 't echt als je 'm gewoon streamed is 't allemaal superstrak dus
Weet iemand wanneer de Orange versie uitkomt of zijn daar al speculaties over.....
[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 22-10-2005 11:14 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En is dat hetzelfde als "Pocket Internet Totaal"? (T-Mobile). Want dat is ook voor een vast bedrag per maand...CLB schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:47:
[...]
Flatfee betekend dat je onberkt data kunt versturen voor 'n vast bedrag per maand: ook 'n aanrader!
Wow, dat orb klinkt idd echt heel vet. Is dat ook mogelijk met T-Mobile i.c.m. die Vario?Orb is echt de aanrader van dit moment!
Je meld je gewoon aan op www.orb.com dan kun je aan de hand van dat programaatje aanduiden welke mappen je wilt sharen (met niemand anders alleen jezelf, want je moet 'n wachtwoord instellen wat dus alleen jij weet) Op je PPC ga je naar www.myorb.com daar log je in en dan krijg je 'n lijst te zien met al je geshar'de films, foto's en muziek (mits je computer aanstaat) je drukt bv. een film aan en hij gaat 'm gewoon streamen via Windows Media Player! Is echt werkelijk top
Weet iemand wanneer de Orange versie uitkomt of zijn daar al speculaties over.....
[ Voor 4% gewijzigd door Atmoz op 22-10-2005 11:04 ]
Pocket Internet Totaal is idd Flatfree ('n vriend van mij had binnen 11 dagen voor 350 euro aan data verstuurd als die dat per mb zou moeten betalen en nu betaalde hij maar 9,50!!)
Kan idd ook met de Vario (mits je maar 'n Pocket Internet Totaal abbo hebt van T-mobile)
Kan idd ook met de Vario (mits je maar 'n Pocket Internet Totaal abbo hebt van T-mobile)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 50624
Geen matches
Even een algemeen T-Mobile vraagje: Hoelang duurt het gemid. voordat je iets hoort als je een nieuwe abonnement afsluit? Niet echt een Vario vraag, maarkan het nergens op de site van T-Mobile vinden em vroeg het mij gewoon af
http://www.beyondthetech....s-to-know-about-your.html
Hier staat een vrij goede compilatie van tips en hacks enzo die tot op heden voorbij gekomen zijn in die ene thread op HowardForums. Zeker een must read als je die thread niet bijgehouden hebt.
Hier staat een vrij goede compilatie van tips en hacks enzo die tot op heden voorbij gekomen zijn in die ene thread op HowardForums. Zeker een must read als je die thread niet bijgehouden hebt.
Gmail herkent het als je met een ppc/pda je e-mail wilt checken en schakelt dan over naar een daarvoor geschikt formaat. Outlook is dus niet persé nodig (maar kan idd wel).7) kan ik er mijn gmail account mail mee ophalen? (via outlook)?
Upgrade of eigenlijk Downgrade ROM beschikbaar voor de K-Jam bij Clubimate: Hier beschikbaar. Dit is dus een officiele ROM en alleen beschikbaar voor mensen met een geregistreerde K-Jam.
This page contains the initial Operating Systems for the i-mate™ KJAM device as shipped from the factory.
Deze ROM staat er vanaf de fabriek op; er zit geen Antivirus noch Skype op. Ook staan de operating settings er volgens mij niet in, maar die kanHier je vinden. De operatingsettings staan in een cab-file en installeren zich dus zelf.
De K-jam schijnt nu vlotter te werken, volgens Deepak op MoDaCo
Hoef je dus niet meer in de extended ROM te zitten voor snelheidswinst (maar het kan natuurlijk nog steeds
)
This page contains the initial Operating Systems for the i-mate™ KJAM device as shipped from the factory.
Deze ROM staat er vanaf de fabriek op; er zit geen Antivirus noch Skype op. Ook staan de operating settings er volgens mij niet in, maar die kanHier je vinden. De operatingsettings staan in een cab-file en installeren zich dus zelf.
De K-jam schijnt nu vlotter te werken, volgens Deepak op MoDaCo
Hoef je dus niet meer in de extended ROM te zitten voor snelheidswinst (maar het kan natuurlijk nog steeds
Het duurde eventjes om 100GB aan files te indexen (gelukkig niet zo lang als het rippen en taggen
) maar dat Orb werkt zeer lekker. Zeker een aanrader.
Haha is meisterlijk heh. (ik heb m'n films niet eens geript joh, zijn gewoon films van 700mb en dat werkt ook al perfect)Eggy schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:47:
Het duurde eventjes om 100GB aan files te indexen (gelukkig niet zo lang als het rippen en taggen) maar dat Orb werkt zeer lekker. Zeker een aanrader.
Is het raar dat ik overweeg om de Qtek versie te kopen ipv de Vario? Terwijl ik de Vario kan verlengen voor die goedkope prijs en de Qtek een stuk duurder is. Dat hele T-Mobile branding staat me gewoon niet aan, ook vind ik de kleuren op de Qtek mooier.
Weet iemand een goedkoper adres dan smartphoneshop.nl? Dus in combinatie met een abonnement (Vodafone het liefst).
Weet iemand een goedkoper adres dan smartphoneshop.nl? Dus in combinatie met een abonnement (Vodafone het liefst).
Nee helemaal niet, ikzelf zou ook voor 'n non-branded gaanlpetersen schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:28:
Is het raar dat ik overweeg om de Qtek versie te kopen ipv de Vario? Terwijl ik de Vario kan verlengen voor die goedkope prijs en de Qtek een stuk duurder is. Dat hele T-Mobile branding staat me gewoon niet aan, ook vind ik de kleuren op de Qtek mooier.
(alhoewel m'n SPV M500 van Orange dus ook gebranded is maar dan heb ik er geen hekel aan)
www.2call.nl misschien?
Bij mijn werk zou de telefoon maandag komen. Zo gauw die er is bellen ze me op, en kan ik hem ophalen 
Ik ga direct orb ff instellen en outlook gebruiken voor e-mail en agenda.
MDA vario
Ik heb de tijdelijke folder van volgende week gezien, waarin het toestel nog als MDA prodigy erin staat.
MDA vario
Ik heb de tijdelijke folder van volgende week gezien, waarin het toestel nog als MDA prodigy erin staat.
[ Voor 26% gewijzigd door Worldwide op 22-10-2005 19:15 ]
Welke? Qtek 9100/i-mate K-JAM/T-Mobile MDA Vario?Worldwide schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:04:
Bij mijn werk zou de telefoon maandag komen. Zo gauw die er is bellen ze me op, en kan ik hem ophalen
Geen matches
[quote]Beuzelarij schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:13:
[...]
Buiten dat dit een overbodig antwoord is, is het ook nog eens onjuist: De HTC Wizard is dikker dan de door jou genoemde apparaten, en ook de dikte is toch echt van invloed op het draagcomfort.
Het antwoord is daarnaast overbodig omdat je dan net zo goed kunt zeggen: Probeer het effe zelf met een Wizard. Niet iedereen heeft namelijk een van de door jou genoemde apparaten in zijn/haar bezit.
de s100/s110 kun je in elke winkel proberen en zoveel dikker is de 9100 niet. Overigens zal geen enkel van die toestellen echt prettig in een broekzak zitten.
[...]
Buiten dat dit een overbodig antwoord is, is het ook nog eens onjuist: De HTC Wizard is dikker dan de door jou genoemde apparaten, en ook de dikte is toch echt van invloed op het draagcomfort.
de s100/s110 kun je in elke winkel proberen en zoveel dikker is de 9100 niet. Overigens zal geen enkel van die toestellen echt prettig in een broekzak zitten.
Quote volgende x ff goed!Anoniem: 111759 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:21:
En m'n S100 zit perfect in m'n broekzak hoor
Anoniem: 157244
Geen matches
Is het dan jou broekzak zo groot?CLB schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:52:
[...]
Quote volgende x ff goed!
En m'n S100 zit perfect in m'n broekzak hoor
weet iemand toevallig of tmobile hem met een mapje oid gaat leveren?
staat niet op de site, of krijg je dat er nooit bij?
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er wel een hoesje bij zit.Zandor schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:04:
Anoniem: 17154
Geen matches
Zijn er ook nog minpunten aan dit toestel?
Sowieso is het natuurlijk al vervelend dat als het kapot gaat, je helemaal niks meer hebt.
Geen telefoon, pda en navigatiesysteem meer.
Ik hoorde ook dat de navigatie uitgeschakeld wordt als je gebeld wordt en niet meer ingeschakeld wordt als je weer ophangt. Dit schijnt nogal irritant te zijn. Klopt dit?
Zijn er nog meer van dit soort minpunten?
Sowieso is het natuurlijk al vervelend dat als het kapot gaat, je helemaal niks meer hebt.
Geen telefoon, pda en navigatiesysteem meer.
Ik hoorde ook dat de navigatie uitgeschakeld wordt als je gebeld wordt en niet meer ingeschakeld wordt als je weer ophangt. Dit schijnt nogal irritant te zijn. Klopt dit?
Anoniem: 157244
Geen matches
Vraagje: Werkt de TomTom Navigator 5 Bluetooth op de MDA Vario? zo ja .. werkt de MDA Vario goed als Navigator's toesteltje?
De Vario is nog niet uit. Maar het schijnt dat over het algemeen de Wizard goed als navi gebruikt kan worden.Anoniem: 157244 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:44:
Vraagje: Werkt de TomTom Navigator 5 Bluetooth op de MDA Vario? zo ja .. werkt de MDA Vario goed als Navigator's toesteltje?
Haha wees maar gerust hoor, ik ben 'n hele normale jongen qua postuur en hij past perfectAnoniem: 157244 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:57:
[...]
Is het dan jou broekzak zo groot?
Neem aan van wel, bij m'n SPV M500 zattie ook (wel Orange maar a la), maar verwacht er niet teveel van hoor, ze leveren 'n 'hoesje' mee en daar is ook alles mee gezegd, alhoewel ik er toch wel blij mee bent, want 't bied toch nog wel enige bescherming.Zandor schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:04:
Hmm denk niet dat dit waar is, waar baseer je dat op!?Anoniem: 17154 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:00:
De tegenwoordige navigatiesystemen hebbben allemaal 'n handsfree-belfunctie ingebouwd? dus....
@Goldway: Leuk dat je hier nieuwe bent op GoT, welkom, maar zo'n vraag of er TT op gaat werken is 'n beetje 'n n00bvraag. Hier op GoT bestaat er 'n searchfunctie en 'n quiksearch functie (die laatste kun jij gebruiken om te kijken in dit topic over er TT op dit apparaat gaat werken. Ook kun je in andere topics (over de voorganger van dit appraatje Qtek S100, MDA-compact, SPV M500 vinden dat daar ook TT op werkt dus volgende x ff wat beter je best doen ipv zo'n cliche-vraagje te stellen!!
[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 23-10-2005 13:10 ]
Geen matches
Dit is echt chill, ik denk dat hier ook veel toekomst in gaat zitten met MP3 spelers en dan maandelijks betalen.CLB schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:47:
[...]
Flatfee betekend dat je onberkt data kunt versturen voor 'n vast bedrag per maand: ook 'n aanrader!
Orb is echt de aanrader van dit moment!
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Paar screenshotjes, sorry van de laatste, maar dat is natuurlijk maar 1 frame'pje dus hij ziet er op de screenshot wat belabberd uit. In 't echt als je 'm gewoon streamed is 't allemaal superstrak dus![]()
Jammer genoeg, heb ik geen bereik in mijn school. Totdat ik 2 stappen naar buiten zet, erg jammer. Maar het blijft erg interessant.
Geen matches
Heeft iemand al enig idee wanneer de vario van t-mobile nou echt in de winkel zal liggen?
ik hoor wel veel van 4 weken enzo en ook in mijn bestelbrief maar vanaf wanneer dat nou is? is mij niet duidelijk..
dank
ik hoor wel veel van 4 weken enzo en ook in mijn bestelbrief maar vanaf wanneer dat nou is? is mij niet duidelijk..
dank
In de t-mobile shop, en nog een andere winkel vertelden ze mij dat deze morgen binnen kwam. Ik ga de winkels morgen iig langs om er een te halen. Als ik er een heb post ik het hier direct wel (via mijn vario natuurlijk)Anoniem: 107938 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:00:
Heeft iemand al enig idee wanneer de vario van t-mobile nou echt in de winkel zal liggen?
dank
Anoniem: 113560
Geen matches
wel cool, ik hoorde zaterdag een vrouw in de t-mobile winkel te Rotterdam zeggen dat hij verwacht werd rond de eerste week van November of midden November.Worldwide schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:44:
[...]
In de t-mobile shop, en nog een andere winkel vertelden ze mij dat deze morgen binnen kwam. Ik ga de winkels morgen iig langs om er een te halen. Als ik er een heb post ik het hier direct wel (via mijn vario natuurlijk)
Maar dit is natuurlijk wel erg goed nieuws.
Nee, voor sommigen is dat slecht nieuwsAnoniem: 113560 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:50:
[...]
wel cool, ik hoorde zaterdag een vrouw in de t-mobile winkel te Rotterdam zeggen dat hij verwacht werd rond de eerste week van November of midden November.
Maar dit is natuurlijk wel erg goed nieuws.
Ze zijn juist net van dat abonnee systeem afgestapt. Gelukkig maar, want zoals volgens mij op engadget stond: Het is lastig mensen over te halen om te betalen om naar hun eigen media te luisteren.Anoniem: 149192 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:54:
[...]
Dit is echt chill, ik denk dat hier ook veel toekomst in gaat zitten met MP3 spelers en dan maandelijks betalen.
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Volgens T-Mobile Shop in Nijmegen komt het dinsdag binnen. Als de medewerkers een beetje vriendelijk zijn, kun je vast wel een van de toestellen voor je weg laten leggen.Worldwide schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:44:
[...]
In de t-mobile shop, en nog een andere winkel vertelden ze mij dat deze morgen binnen kwam. Ik ga de winkels morgen iig langs om er een te halen. Als ik er een heb post ik het hier direct wel (via mijn vario natuurlijk)
Dit heb ik inderdaad gedaan vorige week. De medewerker had een reserverings formulier ingevuld voor mij met mijn gegevens en ze bellen me wanneer hij binnen is.sylvesterrr schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 21:23:
[...]
Als de medewerkers een beetje vriendelijk zijn, kun je vast wel een van de toestellen voor je weg laten leggen.
Geen matches
dat klinkt goed allemaal als i zo snel in de winkel is. Ik heb 'm telefonisch besteld bij een verlenging. Zou ik de vario dan ook kunnen ophalen misschien in een van de winkels? iemand enig idee? Zou wel lekker zijn als ik 'm deze week misschien al kan ophalen..
Ik heb m besteld bij T-Mobile een paar weken geleden. Eens kijken wie hem het eerst krijgt, de vooruitbestelde of de winkels.. Ben benieuwd..
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Volgens mij als je telefonisch verlengt, krijg je 'm thuis gestuurd. Denk dus eigenlijk niet dat je 'm dan alsnog in de winkel op kan halen.Anoniem: 107938 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:30:
dat klinkt goed allemaal als i zo snel in de winkel is. Ik heb 'm telefonisch besteld bij een verlenging. Zou ik de vario dan ook kunnen ophalen misschien in een van de winkels? iemand enig idee? Zou wel lekker zijn als ik 'm deze week misschien al kan ophalen..
Dit topic is gesloten.