Toon posts:

[MSN] Logt automatisch in bij starten; hoe uitschaken? *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.739 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu ben ik tijdens het installeren van msn messenger een vinkje vergeten uit te zetten
nu als ik msn opstart dan komt hij automatisch met het account, dan hoef ik allen op de knop aanmelden te drukken en ga ik zonder wachtwoord in te voeren online.

Nu is dit niet de bedoeling. Hoe kan ik dit weer zoals vanouds doen? Dat je dan een schermpje krijg waar je emailadres en wachtwoord in moet vullen, zo kan ik dan switchen tussen 2 accounts dat is nu niet mogelijk.

Ik heb al msn 2x opnieuw geinstalleerd en in alle opties gezocht maar kan het niet vinden. Ook valt mij op dat in het configuratiescherm bij gebruikersaccounts, Geavanceerd, wachtwoordbeheer mijn msn inloggegevens staan maar ik kan dit niet wegkrijgen. Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik zit ook wel eens op een openbare machine en wil niet dat mensen zo kunnen inloggen.

Thanks

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:47

OMD

al in opties gekeken?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-08 19:02
Het staat in je opties onder algemeen denk ik. Auto-aanmelden uitzetten!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik beiden al gedaan
werkt niet helaas

Verwijderd

Topicstarter
Heb net msn op werk geinstalleerd en zag bij het installeren dat vinkje en toen dacht ik van shit die had ik dus op die andere pc uit moeten zetten
het is echt bij het installeren dat vraagt ie of ik mijn msn passport wilt linken aan mijn windows account.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Had je niet een wat beter topictitel kunnen bedenken? Ik pas je topictitel even voor je aan; wees is het vervolg zelf wat creatiever

msn > [MSN] Logt automatisch in bij starten; hoe uitschaken? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ok dankjewel

Verwijderd

het zit idd wat dieper...

ga naar configuratiescherm -> gebruikersaccounts -> mijn .net passport wijzigen ...

ik ga niet de hele procedure proberen omdat ik mijn account wel gekoppeld wil houden.. maar ik denk dat je op deze plek wat verder zult komen...

bij MSN -> extra -> opties -> algemeen -> emailaccounts en wachtwoorden ... kun je automatisch aanmelden bij hotmail uitschakelen...

SUCCES !!!

Verwijderd

Topicstarter
tnx ik ga het vanaaf meteen proberen
en kan ik dan ook ervoor zorgen dat als als het inlogschermpje komt dat deze niet mijn mailadres onthoud?

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-08 14:14
Automatisch aanmelden afvinken

Verwijderd

Topicstarter
Die staat afgevinkt en ook dat .net heb ik aangepast bij configuratiescherm.
is er iets wat ik over het hoofd zie?

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Een paarde middel is eerst een wachtwoord op je account zetten (wachtwoord voor inloggen in windows) en in save mode opstarten en inloggen met administrator en dan wachtwoord wissen van betreffende gebruiker. Dan is het ook weg.

(of MSN beta 7.5 installeren, heb je er ook geen last van aangezien die met andere aanmeld procedure werkt)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• TheXception
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Volgens mij is dit al meerdere malen aan bod geweest.
Zie:
.Net paspoort en msn-aanmeldnamenlijst
Deze oplossing zelf al eens geprobeerd en werkt volgens mij goed. Hoef je je wachtwoord niet te wijzigen.

en
.Net paspoorten verwijderen

En anders zoeken op:
msn paspoort verwijderen

"It's better to burn out, than to fade away"

Pagina: 1