Geen vertrouwen in ophangen LCD (pics)

Pagina: 1
Acties:

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hallo,

Ik heb vandaag een LCD-TV gekocht.
Aangezien ik deze graag aan de muur zou hangen heb ik er een universele ophangbeugel bij gekocht.
Allemaal goed en wel, maar ik vertrouw de schroefjes echt compleet niet die erbij zitten! Dit zijn namellijk kleine M4 10mm boutjes!

De Tv zelf heeft aan de achterkant 6 inschroef mogellijkheden, maar omdat het ophangsysteem gebruik maakt van 2 strips kan ik er maar 4 gebruiken.
Ik vertrouw het niet echt om mijn TV aan 4, M4 boutjes te hangen aangezien hij nog redellijk zwaar is.
Ik heb in de gebruiksaanwijzing geen precies gewicht kunnen vinden van de TV, en op de site van LG lijkt de TV zelfs niet te bestaan :? Ik schat zelf de TV rond de 12 KG

Afbeeldingslocatie: http://www.fauve.nl/lcd/lcd01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fauve.nl/lcd/lcd02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fauve.nl/lcd/lcd03.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Wootism op 26-07-2005 20:03 ]

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Kunnen er diepere boutjes in je monitor? Ga dan even snel naar de Praxis (je hebt nog 51 minuten) en haal wat andere m4 boutjes op?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Wootism
  • Niet online
Ik heb er ook langere bij zitten, alleen de schroefdraad van de TV is niet zo diep :-/
Dus dan heb er nog vrij weinig aan eigenlijk. :|

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

zou me niet al te druk maken hoor, 't lijkt weinig maar je hebt er 6 (toch ?) en echt veel gewicht hoven ze niet te houden.

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Daar komt bij dat schroeven een hele hoop kunnen dragen. Ik durf wel met m'n volle gewicht aan 1 zo'n boutje hangen als hij vast zit in 't plafond. (En neej, ik weeg toevallig niet 12 kg).

Ik las eerst 2 van de 6 gaatjes, maar als 't om 4 gaatjes gaat, dan gaat dit wel lukken.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat blijft goed hangen hoor! Ze zijn inderdaad wel klein maar zeer stevig genoeg om er zelfs 2 schermen mee op te hangen.
aan 1 lange schroef kan een zo'n scherm makkelijk hangen, maat van me is lui en heeft dat zo gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 26-07-2005 20:20 ]

39

• Wootism
  • Niet online
Nou, dan zal ik er maar op moeten vertrouwen...
Het stelde me vooral niet echt gerust om mijn hele spaarpot aan een paar M4 boutjes te hangen :9.
iig bedankt voor deze geruststelling!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Je kunt er altijd nog dubbelzijdig tape achter plakken, als je dan een plakkend iets wat van de muur af komt hoort weet je genoeg..

[CiP] Le Régional Built To Last.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:15
Go3s1m4n schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:17:
Je kunt er altijd nog dubbelzijdig tape achter plakken, als je dan een plakkend iets wat van de muur af komt hoort weet je genoeg..
Nah, dan ben je te laat...

Ennieweej: als die M4 boutjes passen, dus als LG ook de draad daarvoor in de tv heeft zitten, en als er geen langere schroeven in passen, dan zal het wel kloppen, toch? Dan zullen de heren van LG wel hebben uitgedacht dat dit kan.

Punctuality is the politeness of kings

• Wootism
  • Niet online
Klopt ook wel,
Alleen op het eerste gezicht leek het mij wat sterk om zon logge tv aan 4 van die kleine boutjes te hangen!
Ik ben vannacht niet wakker geschrokken van een harde klap, dus hij zal denk ik wel blijven hangen =)

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
al benede geweest, misschien hebben ze um wel gestolen :o

:P
Pagina: 1