Ik wil mijn pc een upgrade geven - middels een grafische kaart - zodat ik UT2004 beter kan spelen. Ik wil niet te veel uitgeven, want ik ben een casual gamer. Ik heb nou een geforce 2 mx
en een CUSL2 moederbord met 512mb ram. Ik geef niks om resoluties en 800x600 is goed voor mij. Wil alleen dat alles soepel loopt met wat textures aan. Iemand een tip voor deze n00b?
Koop een 9800 pro 
die zijn vlot zat voor de spellen die jij speelt
en zoek anders hier een leuke uit: Tweakers.net Pricewatch | Videokaarten
Daarnaast zou je zelf ook een beetje kunnen zoeken naar reviews
die zijn vlot zat voor de spellen die jij speelt
en zoek anders hier een leuke uit: Tweakers.net Pricewatch | Videokaarten
Daarnaast zou je zelf ook een beetje kunnen zoeken naar reviews
Wauw, een sig!
Moederbord is AGP 4x, weet niet of AGP 8x-kaarten daar zonder problemen op kunnen.
Aangezien 9800pro AGP 4x is, is dat inderdaad een goed kaartje voor jouw systeem.
edit:
blijkt dat ik zelf jaren een AGP 8x-kaart in een AGP 4x bord gedraaid heb. Dus het kan prima.
Aangezien 9800pro AGP 4x is, is dat inderdaad een goed kaartje voor jouw systeem.
edit:
[ Voor 25% gewijzigd door _fool op 26-07-2005 16:56 ]
agp 8x kaarten kunnen ook op agp 4x 
maar zoek inderdaad iets in de richting van een 9800pro of een gf4ti.
gf4ti is ook niet zo duur en je proc. is dan toch al een beetje de bottelneck.
maar zoek inderdaad iets in de richting van een 9800pro of een gf4ti.
gf4ti is ook niet zo duur en je proc. is dan toch al een beetje de bottelneck.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Duw er een GF4 Ti in. Die dingen zijn voor jouw bak prijs/prestatie gewijs het beste wat je kunt vinden en die kaarten zijn helemaal zo duur niet meer.
Nieuwe AGP video kaart
kijk hier eens, in principe dezelfde vraag als die van jou, maar met een 66MHz snellere cpu
Nieuwe AGP video kaart
kijk hier eens, in principe dezelfde vraag als die van jou, maar met een 66MHz snellere cpu
[ Voor 35% gewijzigd door TERW_DAN op 26-07-2005 16:59 ]
uhm...9800pro is 8x agp maar ook backwards comp. met 4x_fool schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:53:
Moederbord is AGP 4x, weet niet of AGP 8x-kaarten daar zonder problemen op kunnen.
edit:blijkt dat ik zelf jaren een AGP 8x-kaart in een AGP 4x bord gedraaid heb. Dus het kan prima.
Bedankt voor jullie reacties. Maar de kaart die jullie mij aanbevelen vind ik nog vrij duur. Wat zou een 9550 mij opleveren aan fps in een resolutie van 800x600 met mijn specs?
http://www.tweakers.net/aanbod/list_ads/cat/517
valt toch wel mee
40 euro en ik denk dat je ze op marktplaats nog wel een stukje goedkoper vindt.
valt toch wel mee
Precies, als het goedkoop moet kan dat bestchucky666 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:03:
http://www.tweakers.net/aanbod/list_ads/cat/517
valt toch wel mee
mijn Ti4200 128MB ViVo heeft me 20 euro gekost (en dat was een nieuwe kaart).
Uhh, bedoelde dat mensen mij de 9800pro aanbevelen, maar die is zeker geen €40 (anders haal ik die meteen natuurlijk). Ik wil gewoon een simpele kaart die me een soepele gameplay geeft in UT2k4 en dat mag best op 800x600 zijn (en ik zou graag een beetje textures willen zien ;): boeit me niks. Mijn geforce 2 mx geeft me nou (met alles op lowest en 640x480) veel te weinig fps om goed te kunnen spelen...
ik en andere zeiden je ook al dat voor jouw proc. een GeForce 4 ti al genoeg was.
als je voor deze gaat zoeken kom je al een stuk beter en goedkoper uit.
en je bent dan stukken sneller dan zo'n gare GF2mx, sorry
als je voor deze gaat zoeken kom je al een stuk beter en goedkoper uit.
en je bent dan stukken sneller dan zo'n gare GF2mx, sorry
Echt? Nou, dat klinkt wel interessant: scheelt me een hoop centen. En dan loopt alles lekker op 800x600? Maar zijn die ook nog in de winkel verkrijgbaar dan? En wat is de ATi equivalent hiervan?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 00:14 ]
De meeste games zul je dan wel prima kunnen spelen op die resolutie, mogelijk nog wat hoger.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:06:
Echt? Nou, dat klinkt wel interessant: scheelt me een hoop centen. En dan loopt alles lekker op 800x600? Maar zijn die ook nog in de winkel verkrijgbaar dan? En wat is de ATi equivalent hiervan?
Ze zijn nog wel in de winkel verkrijgbaar, maar zijn dan niet echt te betalen. Beter is die dingen gewoon 2e hands of op de beurs te kopen (als het goed is staat komende dumpdag de leadtek overstock tent erweer. Met zeer leuk geprijsde kaartjes).
En ik denk dat een Ati 9500 ongeveer even snel zal zijn als een ti4x00, maar dat hangt waarschijnlijk ook wel weer van de game af.
[ Voor 33% gewijzigd door TERW_DAN op 27-07-2005 00:31 ]
Je bedoeld toch geen 9500 pro he? Die zijn nl. minstens 2x zo duur...Terw_Dan schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:27:
[...]
De meeste games zul je dan wel prima kunnen spelen op die resolutie, mogelijk nog wat hoger.
Ze zijn nog wel in de winkel verkrijgbaar, maar zijn dan niet echt te betalen. Beter is die dingen gewoon 2e hands of op de beurs te kopen (als het goed is staat komende dumpdag de leadtek overstock tent erweer. Met zeer leuk geprijsde kaartjes).
En ik denk dat een Ati 9500 ongeveer even snel zal zijn als een ti4x00, maar dat hangt waarschijnlijk ook wel weer van de game af.
8500? Is trouwens een 256 mb kaart overkill voor mijn systeem?Bever! schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:29:
8500 is competitie voor een gf4.
ik zou zelf de 8500 nemen, dan kan je bf2 ook draaien
Een 8500 is meer te vergelijken met een GF3 Ti500, een GF4 is weer net effe wat sneller.Bever! schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:29:
8500 is competitie voor een gf4.
ik zou zelf de 8500 nemen, dan kan je bf2 ook draaien
Verwijderd
Hoe kom je daarnou weer bij. De 8500 kon zich echt makkelijk meten met de gf4 ti4200 64 en 128mb hoor. ti4400 / 4600 is geen partij voor hem.Terw_Dan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:02:
[...]
Een 8500 is meer te vergelijken met een GF3 Ti500, een GF4 is weer net effe wat sneller.
Maar idd koop niet zomaar een nieuwe generatie 8x agp kaart deze draaien op 1.5volgt AGP slot. De jouwe draait op 3V agp. (ik heb die mobo zelf ook gehad)
Dus of Radeon 8500 of nvida GF4 ti4200. voor midner 60euro klaar. En gaan met die banaan!
next
een GeForce fx5200 is met een 20-40% overclock precies goed zat voor je systeem, en 20% core haal je hendig zat.
edit: bij mij draait me kaart op 340/460 ipv. 250/350 en 1024x768 alles op het hoogste is geen probleem met een athlon 1000, op 1333 haalt ie 1280x1024.
edit: bij mij draait me kaart op 340/460 ipv. 250/350 en 1024x768 alles op het hoogste is geen probleem met een athlon 1000, op 1333 haalt ie 1280x1024.
[ Voor 41% gewijzigd door McGryphon op 28-07-2005 18:31 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Verwijderd
wat je ook kan doen is een upgrade setje kopen
en je ouwe ingewanden verkopen
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/16325
bv deze 200 euro gevraagt geef hem 175 verkoop je ouwe setje voor 80 of 90 dan ben je voor 80 euro 4 x zo snel, want met aleen een videokaart kom je er niet zo snel aangezien ze voor unreal 2003 al P4 1500 mgz aanbevelen en die is toch wel effe wat sneller in geheugen bandbrete
bv deze 200 euro gevraagt geef hem 175 verkoop je ouwe setje voor 80 of 90 dan ben je voor 80 euro 4 x zo snel, want met aleen een videokaart kom je er niet zo snel aangezien ze voor unreal 2003 al P4 1500 mgz aanbevelen en die is toch wel effe wat sneller in geheugen bandbrete
Pfff, wat een gedoe. Kan ik dan met alleen een video-upgrade niet verwachten dat ik op 800x600 ut2k4 goed kan draaien? Ik speel alleen online dus met bots enzo heb ik niks te maken.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:32:
wat je ook kan doen is een upgrade setje kopen
Maar ja, met een p4 draai je zeker ook hogere resoluties en dat intereseerd mij nou net weer niet.
Deze kaart probeerde ik laatst bij mij maar deze deed het niet. Kan dat komen door dat 1.5V gedoe? Anders ben ik mooi F-ed in de A en kan ik alleen maar een 2e hands kaart gaan sprokkelen...geforce guy schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:29:
een GeForce fx5200 is met een 20-40% overclock precies goed zat voor je systeem, en 20% core haal je hendig zat.
En overclocken: dat kan ik alleen met mijn horloge
Stel dat ik een echte megool ben: welke kaart raden jullie mij hier http://www.mycom.nl/MyCom...=VAT&productGroupCode=VID dan aan?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 18:59 ]
Ik moet zeggen dat mijn R8500 een stukkie langzamer lijkt te zijn dan mijn ti4200. Maar goed, of dat aan mij ligt weet ik nietVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:28:
[...]
Hoe kom je daarnou weer bij. De 8500 kon zich echt makkelijk meten met de gf4 ti4200 64 en 128mb hoor. ti4400 / 4600 is geen partij voor hem.
Maar idd koop niet zomaar een nieuwe generatie 8x agp kaart deze draaien op 1.5volgt AGP slot. De jouwe draait op 3V agp. (ik heb die mobo zelf ook gehad)
Dus of Radeon 8500 of nvida GF4 ti4200. voor midner 60euro klaar. En gaan met die banaan!
next![]()
!!!
http://www.alternate.nl/h...rue&artno=J9GS71&#tecData
dan zou ik zoiets kiezen.
maar ik zou zeker NIET kiezen voor een mx4000 of een FX5200, dat zijn de meest slechste keuzes die je kan maken
maar ik zou zeker NIET kiezen voor een mx4000 of een FX5200, dat zijn de meest slechste keuzes die je kan maken
En een 256 mb versie van die kaart? Of is dat overkill? Krijg ik met zo'n kaart niet ook gezeik met dat voltage gedoe van mijn mobo?chucky666 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:26:
http://www.alternate.nl/h...rue&artno=J9GS71&#tecData
is overkill voor je systeem.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:30:
[...]
En een 256 mb versie van die kaart? Of is dat overkill? Krijg ik met zo'n kaart niet ook gezeik met dat voltage gedoe van mijn mobo?
en volgens mij was het zo dat met die oudere chips dat het 128mb geheugen sneller was dan het 256mb geheugen, inverband met kostenbesparing bij de graka bakker.
hoezo voltage gedoe ?
moet gewoon werken hoor.
Het geheugen bepaalt de snelheid van een kaart niet. Zo'n 256MB kaart kan goed flink wat trager zijn dan een 64MB Ti4400 ofzo.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:30:
[...]
En een 256 mb versie van die kaart? Of is dat overkill? Krijg ik met zo'n kaart niet ook gezeik met dat voltage gedoe van mijn mobo?
Verwijderd
UT2K4 is een erg processorintensief spel. Derhalve kan je soepel draaien uberhaupt vergeten met jouw processor op 800*600, welke videokaart je er ook instopt.
Je hebt gelijk, hoor. De GF4 is significant sneller dan een 8500.Terw_Dan schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:59:
[...]
Ik moet zeggen dat mijn R8500 een stukkie langzamer lijkt te zijn dan mijn ti4200. Maar goed, of dat aan mij ligt weet ik niet
Onzin, dat is alleen als je met bots speelt.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:50:
UT2K4 is een erg processorintensief spel. Derhalve kan je soepel draaien uberhaupt vergeten met jouw processor op 800*600, welke videokaart je er ook instopt.
.
Verwijderd
Gedoe nee niet echt aleen 6 schroefjes voor je moederbord losmaken en vastmaken en zeker voor de prijs zal ik het niet laten. (als je hulp nodig hebt kan ik je die wel bieden)Pfff, wat een gedoe. Kan ik dan met alleen een video-upgrade niet verwachten dat ik op 800x600 ut2k4 goed kan draaien? Ik speel alleen online dus met bots enzo heb ik niks te maken.
Maar ja, met een p4 draai je zeker ook hogere resoluties en dat intereseerd mij nou net weer niet.
Ook het verschil in performance in zo groot en dat krijg je er gratis bij. In jouw geval kan je dus niet beter je videokaart upgrade maar je hele pratform, het spel is nl. echt niet gemaakt voor een PIII
Verwijderd
Whatever.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:15:
[...]
Onzin, dat is alleen als je met bots speelt.
Verwijderd
ik zou gaan voor de radeon 9550, maar dan die van asus, de gamers edition, die kan je dan flashen naar een 9600 pro, en daar kan je prima ut mee spelen, ik had die kaart voor 65 euro
zalman erop, en lekker overgeklokt
Sorrie was misschien niet nice: wilde je niet beledigen. Je wilt nattuurlijk alleen maar helpen. Maar ik heb geobserveerd wat het spel doet en als ik online speel (met 24 man in de level) draaid alles ok. Tot een paar figuren tegelijk (en van dichtbij) op het scherm verschijnen en gaan schieten. Dan wordt het allemaal wat slomer. Dit lijkt me geen CPU- maar GPU-strain. Voor bots moet de CPU beslissingen maken wat deze gaan doen, dat vergt veel rekenkracht (zeker als je met 24 bots zou spelen).
Is een flash voldoende?Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:38:
ik zou gaan voor de radeon 9550, maar dan die van asus, de gamers edition, die kan je dan flashen naar een 9600 pro, en daar kan je prima ut mee spelen, ik had die kaart voor 65 euro
de 8500 was idd van Ti500 formaat en wordt door de gf4ti's overtroffen qua performance. Daar is geen twijfel over mogelijk.
Verwijderd
Dat heb je leuk gededuceerd, maar het is niet waar. UT2k4 heeft harder een zware CPU nodig dan een zware videokaart, hoewel het systeem uiteraard baat heeft bij een goed balancering. Ik heb hier een AMD XP 2100+, een AMD XP-M 2600+, een GF4 Ti en een GF 6800. De overstap van de 2100+ naar de XP-M heeft de prestaties meer verbeterd dan toen ik van de GF4 naar de 6800 ging. Zelfs overgeklokt naar 2,35 GHz i.s.m. de 6800 @1024*768 @default details heb ik regelmatig storende framedrops in verhitte gevechten(die ook blijven als ik de 6800 flink overklok). Maar goed, ik denk dat het eerder opvalt en storend is, als je gewend bent spellen vloeiend te spelen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:40:
[...]
Sorrie was misschien niet nice: wilde je niet beledigen. Je wilt nattuurlijk alleen maar helpen. Maar ik heb geobserveerd wat het spel doet en als ik online speel (met 24 man in de level) draaid alles ok. Tot een paar figuren tegelijk (en van dichtbij) op het scherm verschijnen en gaan schieten. Dan wordt het allemaal wat slomer. Dit lijkt me geen CPU- maar GPU-strain. Voor bots moet de CPU beslissingen maken wat deze gaan doen, dat vergt veel rekenkracht (zeker als je met 24 bots zou spelen).
PS Ik speel nooit met bots en je kan overal op het net vinden dat UT2K4 een cpu verslinder is. Ik denk dat je beter je geld in je zak kan houden om te sparen voor een AMD 64 machine, of je moet voor een paar tientjes een GF4 o.i.d. kunnen vinden. Een moderne budget videokaart gaat je echt niet helpen, ook al zit daar 256MB op. Je kan beter een tweaking guide opzoeken en die afwerken.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 01:12 ]
Nou, das mooi balen met zo'n systeem. Wat slecht dan, want er is helemaal niks geavanceerds aan ut2k4. Ik denk dat ik in dat geval sowieso geen geld meer uitgeef aan mijn pc en lekker een 360 koop als ie uit komt. Daar zitten vele vettere spellen op dan op de pc. Al hoewel, ik kan gewoon wel een betere grafische kaart gebruiken, al was het maar om beter een dvdtje te kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 01:07:
[...]
Dat heb je leuk gededuceerd, maar het is niet waar. UT2k4 heeft harder een zware CPU nodig dan een zware videokaart, hoewel het systeem uiteraard baat heeft bij een goed balancering. Ik heb hier een AMD XP 2100+, een AMD XP-M 2600+, een GF4 Ti en een GF 6800. De overstap van de 2100+ naar de XP-M heeft de prestaties meer verbeterd dan toen ik van de GF4 naar de 6800 ging. Zelfs overgeklokt naar 2,35 GHz i.s.m. de 6800 @1024*768 @default details heb ik regelmatig storende framedrops in verhitte gevechten(die ook blijven als ik de 6800 flink overklok). Maar goed, ik denk dat het eerder opvalt en storend is, als je gewend bent spellen vloeiend te spelen.
PS Ik speel nooit met bots en je kan overal op het net vinden dat UT2K4 een cpu verslinder is. Ik denk dat je beter je geld in je zak kan houden om te sparen voor een AMD 64 machine, of je moet voor een paar tientjes een GF4 o.i.d. kunnen vinden. Een moderne budget videokaart gaat je echt niet helpen, ook al zit daar 256MB op. Je kan beter een tweaking guide opzoeken en die afwerken.
Mycom heeft een aantal GF4'tjes in de veiling staan. Voor 35 euries heb je er een, want dan is de veiling gesloten. Je kunt kiezen uit: Asus V9280 (ti4200 128mb 8x AGP - backwards compatible); Asus V8420 (classic ti4200 128mb) en een Asus V8440 (classic ti4400 128mb). Zoals eerder gezegd, stop niet meer in dit systeem! Wil je meer fps'jes, dan is een upgradeset wel wat voor jou.
Echt niet, een athlon 1000 haalt dat nog goed met een FX5200 overgeclocked, ik kan dan op 1280x1024 alles op het hoogste nog vloeiend spelen. Dus geen gezeik, dit zou gewoon moeten lukken!Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:34:
[...]
In jouw geval kan je dus niet beter je videokaart upgrade maar je hele pratform, het spel is nl. echt niet gemaakt voor een PIII
edit: ik speel dan ook met 30 bots, dus dit gezeur klopt niet.
[ Voor 7% gewijzigd door McGryphon op 29-07-2005 16:03 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Verwijderd
vreemd, de systeem requirements zijn de volgende:
Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Minimal Pentium® III or AMD Athlon 1.0 GHz processor or faster (1.5 GHz or faster processor recommended)
Memory: 128 MB RAM minimum (256 MB recommended)
Hard Disk Space: 5.5 GB free
Video: Any Windows-compatible video card(NVIDIA GeForce 2 or ATI Radeon with at least 64 megs of video memory recommended)
Sound: Windows®-compatible sound card. NVIDIA® nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
DirectX®: DirectX® version 8.1(included)or higher
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP)play supported | 33.6K baud modem or broadband Internet connection recommended
Lijkt mij dat er bij veel mensen een verschil is tussen vloeiend en vloeiend.
Edit: Dus niet gaan knoeien, maar gewoon een platform upgrade.
Processor: Minimal Pentium® III or AMD Athlon 1.0 GHz processor or faster (1.5 GHz or faster processor recommended)
Video: Any Windows-compatible video card(NVIDIA GeForce 2 or ATI Radeon with at least 64 megs of video memory recommended)
Sound: Windows®-compatible sound card. NVIDIA® nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP)play supported | 33.6K baud modem or broadband Internet connection recommended
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 17:49 ]
Verwijderd
je wilt naast je xbox'je toch ook een leuk pc'tje waarmee je een beetje fatsoenlijk FPS'en kan spelen
Met vloeiend bedoel ik meer dan 40 FPS constant, en framedrops niet lager dan 30 FPS. Als je dat niet vloeiend genoeg vindt, koop een upgradeset.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:46:
vreemd, de systeem requirements zijn de volgende:
Gior,
Kijk hier eens.
http://graphics.tomshardw...0030120/vgacharts-04.html
Een benchmarklijst met Athlon 1Ghz in het grijs.
UT2K4 draait dacht ik ook beter soepeler dan UT2k3.
onderaan de MX2. Rond de 15fps.
Bovenin diverse GF4's rond de 80fps
Kijk hier eens.
[ Voor 28% gewijzigd door D2DM op 29-07-2005 20:46 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Ik denk dat op mijn "xbox'je" (360) ik straks hele vette FPS-en ga spelen (huxley, ut2k7). iig heb ik dan een beter online-experience dan met de huidige (en ook toekomstige) pc-games, waar alles en iedereen zo anoniem als de pest is dat er getrollt wordt alsof je leven er van af hangt. Een muis en een keyboard en klaar ben ik!Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 17:53:
je wilt naast je xbox'je toch ook een leuk pc'tje waarmee je een beetje fatsoenlijk FPS'en kan spelen
En games spelen op een pc vind ik, op FPS-en na (dus eigenlijk alleen maar ut2k4, want de rest is al helemaal 0,0 online-experience), geen hol aan.
Kijk eens aan!!! Ik ga een Geforce 4 scoren!!D2DM schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:45:
Gior,
Kijk hier eens.
Pppffff ben je snel dat zei ik 4 dagen geleden al tegen jeVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:07:
[...]
Kijk eens aan!!! Ik ga een Geforce 4 scoren!!
je bent niet de enigste die niet gelooft dat ie alles kan spelen op hoge resolutie.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 00:59:
[...]
Ik geloof er niets van. Download Umark en post eens een screenie.
en dan zeker niet met een gf5200 , hoe hoog je hem ook clockt het blijven bagger dingen
[ Voor 48% gewijzigd door chucky666 op 30-07-2005 20:04 ]
Ja, ik ben niet zo snel. Maar goed dat ik vorige week niet meteen de eerste de beste kaart heb gekocht voor €100.chucky666 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:09:
[...]
Pppffff ben je snel dat zei ik 4 dagen geleden al tegen je
Verwijderd
Ik geloof er niets van. Download Umark en post eens een screenie.geforce guy schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 19:48:
[...]
Met vloeiend bedoel ik meer dan 40 FPS constant, en framedrops niet lager dan 30 FPS. Als je dat niet vloeiend genoeg vindt, koop een upgradeset.
Pagina: 1