Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
hij is sinds gisteravond een ban rijker.>:)
Verwijderd
1tje maar?Op zondag 14 januari 2001 12:05 schreef Kaj. het volgende:
hij is sinds gisteravond een ban rijker.>:)
Verwijderd
En de InternetKoning is afgezet jeuh!
Jo Kaj. waar woon je ? Kom effe langs, krigj je een biertje van me!
WAY GOING!
Jo Kaj. waar woon je ? Kom effe langs, krigj je een biertje van me!
Verwijderd
Slijm..slijm...Op zondag 14 januari 2001 12:31 schreef CyberJunk86. het volgende:
En de InternetKoning is afgezet jeuh!
Jo Kaj. waar woon je ? Kom effe langs, krigj je een biertje van me!WAY GOING!
Bier is iets anders als slijm hoorOp zondag 14 januari 2001 15:17 schreef Revolution het volgende:
[..]
Slijm..slijm...
Verwijderd
whehehehhe ...Op zondag 14 januari 2001 15:17 schreef Revolution het volgende:
[..]
Slijm..slijm...
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, want strenger is het hier niet geworden, de mods doen hun gebruikelijke werk zoals het hoort, en dat doen ze goed.'t wordt steeds strenger

Jij werdt duidelijk te irritant, en daar is men niet aan gediend..
Don't You stare there, Operate!
Zucht... kan die lamer geen IP-ban krijgen?Op zondag 14 januari 2001 21:13 schreef Internetking2 het volgende:
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
L:+LOp zondag 14 januari 2001 21:13 schreef Internetking2 het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die lamerz he!
* Mior bitchslaps Internetking2Op zondag 14 januari 2001 21:20 schreef Internetking2 het volgende:
IPBAN? Ik log opnieuw in en weg is ie........
Verwijderd
Ja, strax zit ie nog bij hetnetOp zondag 14 januari 2001 21:21 schreef saviour het volgende:
Oke, dan maar de hele ip-range![]()
Zegt iemand die hier net 2 dagen komt?Op zondag 14 januari 2001 20:48 schreef Internetking2 het volgende:
Bannen als ik iets vraag over modjes enzo? 't wordt steeds strenger hiero........
Pff..
Verwijderd
Tjonge zeg, jullie pakken het WAY fout aan Adjes, nu voelt dat trieste manneke dat niet weet wat hij aan het doen is zich goed, zeker met al die aandacht die we het sneue mannetje geven, je moet ze juist hun ZIN geven weet je, doe ik op onzinforum.nl ook, geen regels speciaal voor hun stellen, ik ben zelf ook vaak genoeg EXPRES het forum gaan verzieken omdat adjes me in de weg zaten, als je hem zijn zin geeft, heeft hij niks te verzieken!!!
+1 inzichtvol
+1 inzichtvol
Goh... wat ben jij goed.Op zondag 14 januari 2001 21:48 schreef D.Kasemier het volgende:
Tjonge zeg, jullie pakken het WAY fout aan Adjes, nu voelt dat trieste manneke dat niet weet wat hij aan het doen is zich goed, zeker met al die aandacht die we het sneue mannetje geven, je moet ze juist hun ZIN geven weet je, doe ik op onzinforum.nl ook, geen regels speciaal voor hun stellen, ik ben zelf ook vaak genoeg EXPRES het forum gaan verzieken omdat adjes me in de weg zaten, als je hem zijn zin geeft, heeft hij niks te verzieken!!!
+1 inzichtvol
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Doe t hier nog maar een x...Op zondag 14 januari 2001 21:36 schreef HlpDsK het volgende:
Internetkoning 2 is alweer aan de gang
HlpDsk, heb jij je oude ico aan DareDevil gegeven? Hij gebruikt em iig..kga nu off.
Verwijderd
jahOp maandag 15 januari 2001 00:19 schreef Revolution het volgende:
Gewoon alles bannen met Koning in de naam.
Verwijderd
Nee dus .. ik zal eens FF kijken ..Op zondag 14 januari 2001 22:06 schreef saviour het volgende:
[..]
Doe t hier nog maar een x...
HlpDsk, heb jij je oude ico aan DareDevil gegeven? Hij gebruikt em iig..kga nu off.
Gevolg:Op maandag 15 januari 2001 02:33 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nee dus .. ik zal eens FF kijken ..
Cool !
Mijn icon is toch niet gejat he? Oh ja, X-Box:o
goed ideeOp maandag 15 januari 2001 02:32 schreef dicaprio het volgende:
[..]
jahgoed idee, kan Niels de Koning ook niet meer inloggen
![]()
Verwijderd
De beste oplossing zou zijn als hij zich als een normaal mens zou gedragen op GOT, maar kennerlijk is hij daartoe niet instaat, Jammer.
Pagina: 1