[TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:
  • 51.872 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik heb vandaag ook een Mirai 32 inch gekocht bij Mycom.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/beeld/001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/beeld/002.jpg

Hij staat nu op mijn bureau en ik heb er momenteel me PC, XBOX360 en een TV kabel op aangesloten. Na dit ding even gebruikt te hebben moet ik toch zeggen dat het beeld er verdomd goed uitziet. Het beeld is ook erg helder (velle lamp).
Ik heb nog niet echt iets van ghosting gemerkt dus dat zit ook wel snor. Verder had ik hem naar kanalen laten scannen en daarna ben ik die een beetje gaan sorteren enzo wat allemaal wel een beetje onhandig en traag gaat. Je moet er zeg maar even goed de tijd ervoor nemen want dit gaat je toch flink wat tijd kosten. Het zappen gaat ook wel een beetje traag. Je zit niet in een keer op de volgende zender. Het kost een beetje tijd.

Mijn conclusie is dat ik er zeer tevrede over ben jammer genoeg heb ik na verloop van tijd wel 1 rare pixel gevonden. Ik heb hem even getest en onder wit, rood, groen en blauw werkt hij perfect maar bij zwart beeld is hij een beetje vel groenig. (Dooie subpixel?) Ik merk dat het echt een heel klein puntje is en niet de hele pixel. Het is maar een fractie van een pixel die dit dus doet. Ik neem aan dat je dit dus een dooie sub pixel noemt?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

ik zie dat hij een contrastratio heeft van 1000:1, ziet dat er een beetje mooi uit? , is zwart ook echt zwart of tog grijzig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
YellowNeck schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:43:
[...]

Hoeveel belasting betaal jij nou!..jij bent nog maar 6 jaar..:P (volgens je profiel dan he ;))

Maargoed, om toch nog ff wat ontopic te vragen:
Heeft niemand ervaringen (misschien recent nog eentje gekocht bij de S&F): Samsung LE27T51?
Ik heb er eentje op mijn kamer hangen en moet zeggen dat het veel tv voor zijn geld is. Voor deze prijs kan je natuurlijk geen diep zwart en helder wit tegelijk verwachten, maar een van twee lukt heel goed. Wil het opvallen dat het zwart heel donker grijs is (gelukkig geen donker blauw, zoals wat oudere LG's doen) dan moet je, met de juiste instellingen, echter "geluk" hebben.
Het enige echte nadeel dat ik ontdekt heb, is dat dynamisch contrast niet werkt op het signaal over de VGA ingang die ik voor mijn PC gebruik. Dan gebruikt hij altijd de instellingen zoals die in het menu gemaakt zijn.
Wil je alleen het beste, dan moet je nog altijd dieper in de buidel tasten, wil je betaalbaar veel TV in weinig ruimte, dan is dit een hele goede optie. Helemaal als je kijk naar de hoeveelheid detail die het ding in beeld weet te brengen in vergelijking met toestellen uit de zelfde prijsklasse.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Shva schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:18:
ik zie dat hij een contrastratio heeft van 1000:1, ziet dat er een beetje mooi uit? , is zwart ook echt zwart of tog grijzig?
Hmmm... ik denk heel donker grijs. De rand van het lcd scherm is zwart en als ik het daar mee vergelijk is het beeld op zwart wel lichter als de rand. Laten we zeggen 'heeeel donker grijs' of te wel bijna zwart. Je zou het kunnen vergelijken met een goede TFT scherm. Daar zie je ook altijd nog wel een heel klein beetje licht door komen wanneer hij zwart moet weergeven.
Maar goed. Bij mij staat de lamp ook best wel erg vel. Opzich zou deze best wel wat minder vel mogen (en dat kan ook) dan zou het beeld ook weer net ietsjes zwarter worden. Maar het is opzich bijna zwart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fel. Dieren hebben vellen.

edit:

Bij de Makro volgende week voor 950 incl btw een 93cm Gericom LCD tv. 1000:1 contrast en 1368x768 res.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik heb nu iets betere foto's van de Mirai 32' voor de geintresseerde.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/beeld/003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/beeld/004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/beeld/005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/beeld/006.jpg

Nog steeds zijn het geen super foto's maar dat komt vanwege de belichting. Ik denk dat ook het tegen licht van het beeldscherm een rol speelt waardoor de omgeving wat donkerder gefotografeerd wordt. maar ja, ze zijn ook genomen met me telefoon camera van 1.3 megapixel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit jij echt dus gewoon 0,5 meter van 82cm beeld af ? Dat lijkt me echt niet fijn zeg maar. Lijkt me niet dat je na een half uur nog normaal uit je ogen kunt kijken... zeker niet in het donker :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:53

BNX

Vraagje:

Is de voet van deze 32" Marai netjes eraf te halen, zodat hij netjes op te hangen is.

Zitten er tevens ook de bekende gestandariseerde schroefgaten achterop, voor op te hangen?

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:44:
Zit jij echt dus gewoon 0,5 meter van 82cm beeld af ? Dat lijkt me echt niet fijn zeg maar. Lijkt me niet dat je na een half uur nog normaal uit je ogen kunt kijken... zeker niet in het donker :{
Je kunt de lichtopbrengst van de lamp lager zetten in het menu dus je kan het gewoon zo instellen dat als jij lekker vind. Op hoge resoltie gamen op ongeveer 60 centimeter afstand van dit scherm wordt het hele uitzicht gevuld tijdens het gamen waardoor je echt lekker in de game zit :P

Tja en als ik tv wil kijken ga ik gewoon op me bed zitten en dan is de kijkafstand 2 meter of misschien zelfs iets meer. Ik heb er in ieder geval geen probleem mee.
BNX schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 11:15:
Vraagje:

Is de voet van deze 32" Marai netjes eraf te halen, zodat hij netjes op te hangen is. Zover ik weet valt die voet er zeker netjes af te halen en kun je hem met zo een muur beugel aan de muur hangen. Hij voldoet aan de vesa normen.

Zitten er tevens ook de bekende gestandariseerde schroefgaten achterop, voor op te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi en goedkoop dus.

Heb je er ook al HD films op afgespeeld? Groot verschil in kwaliteit, of trekt je pc dat niet?

En heb je er een vga of dvi / HDMI kabel tussen hangen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:53

BNX

@sir_hendro:

het lijkt volgens het scherpe plaatje uit de PDF dat de voet 1 is met de grijze onderkant van het scherm:
http://www.nl-mirai.com/D...uments/37/DTL-532W100.pdf

Dus zie je bij ophangen de uitsparing of uberhaupt dat er ooit een voet gezeten heeft?

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
BNX schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:41:
@sir_hendro:

het lijkt volgens het scherpe plaatje uit de PDF dat de voet 1 is met de grijze onderkant van het scherm:
http://www.nl-mirai.com/D...uments/37/DTL-532W100.pdf

Dus zie je bij ophangen de uitsparing of uberhaupt dat er ooit een voet gezeten heeft?
Ik heb even gekeken en ik zie aan de onderkant dat hij vast zit met 4 schroeven. Na het verwijderen van deze schroeven kan je de voet volledig verwijderen.
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:15:
Mooi en goedkoop dus.

Heb je er ook al HD films op afgespeeld? Groot verschil in kwaliteit, of trekt je pc dat niet?

En heb je er een vga of dvi / HDMI kabel tussen hangen?
Ik heb hem aangesloten met een standaard vga kabel. Verder heb ik wel wat 720p filmpjes van xbox live marketplace op me 360 staan en die zien er best nice uit. Het beste kun je het verschil zien bij beelden met veel detail. Vooral dingen in de natuur met veel blaadjes enzo, daar kan je echt merken dat je ineens een veel hogere resolutie hebt.

Er was toch zo een site waar je gratis van de HD videos kon downloaden om zelf HD te kunnen ervaren? Iemand een link?

[ Voor 39% gewijzigd door Sir_Hendro op 27-08-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
apple.com/trailers kan je trailers van films downloaden in hd-kwaliteit, succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
philippevk schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:57:
apple.com/trailers kan je trailers van films downloaden in hd-kwaliteit, succes
thnx.

Voor de gene die de Mirai 32 inch in aktie willen zien kunnen hier een video downloaden van mijn Mirai:
Sir Hendro's Mirai 32 inch footage
320x240 - 25MB - WMV

Misschien dat je hiermee wel een indruk kan krijgen van het scherm. Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het filmpje. Ziet er allemaal heel netjes uit! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
SeatRider schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:45:
[...]

Ja he! Ik heb hem niet aangesloten op de computer. Hij hangt bij mij in de slaapkamer aan de muur (met de bekende 100x200 vesa beugel van 29 euro) en is aangesloten op kabeltv en dvd speler. Maar ik ben er wel super tevreden mee. Het enige echt achterlijke vind ik de PIP, die doet dus alleen maar VGA input, niet willekeurig welke line input :?
welke beugel is dat dan? Bij mij is hij niet zo bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb hem nu volledig geïnstalleerd en meteen Swordfish erop bekeken. Bombasitisch filmpje met exotische kleuren, dikke soundtrack en veel explosies. Tot mijn grote verbazing maakt deze Mirai er een waar spektakelstuk van.

Nu kwam ik wel van een 12 jaar oud CRT'tje van 37 cm :D
In de HT kamer staat echter een dikke beamer, dus heb wel vergelijkingsmateriaal.

Looks
De Mirai ziet er simpelweg goed uit. Het heeft niet de klasse van een philips of een samsung, maar het plastic voelt erg stevig aan en zal niet misstaan in eender welke woonkamer. De achterkant daarentegen is niet om aan te zien, maar daar kijk je dan ook nooit tegen. Ook langs de zijkant is er een 'beschermkapje', wat ervoor zorgt dat het geheel gestroomlijnder lijkt.

Aansluitingen
Rechts op zijkant zitten 2 scarts en de antenne aansluiting. Links zit HDMI en component. De voeding zit in de TV, je hebt enkel een gewone PC-voeding kabel nodig. Perfect gemaakt dus.

Beeld
Uiteraard het belangrijkste bij een TV, en hier blinkt deze Mirai in uit. Helder beeld, geen ghosting bij zware explosies of snelle scenes, goede kleurweergaven en erg rustig om naar te kijken. Ik heb nog nooit zoveel beeld gezien voor deze prijs. Wanneer je de Xbox 360 aansluit wordt het helemaal een feest!
Ook de upscaling van het antenne signaal is erg goed. Ook al wordt hier nog in erg lage resolutie en niet-breedbeeld uitgezonden, de Mirai kan hier erg goed mee overweg.
De TV staat hier op het einde van mijn bed, en dan 1,5 meter omhoog. Kijkafstand pakweg 2,7 meter. Dit is aangenaam om naar te kijken. Mijn ervaringen waren tot nu toe dat je op deze afstand niet op een fijne manier naar een 32" LCD tv kon kijken. Bij deze Mirai dus wel.

Geluid
Het zijn 2 stereo zuiltjes aan de zijkant van het scherm, veel kan je daar natuurlijk niet van verwachten. Toch vind ik het geluid vrij warm (voor geintegreerde boxen) en wordt er een redelijk goed surround effect gevormd. Top!

Extra
Extras worden niet bijgeleverd. Een handleiding van 8 pagina's in een stuk of 15 talen, een setje batterijen en een afstandsbediening. Deze is trouwens kwalitatief goed. Genoeg knoppen maar niet overdreven, en in tegenstelling tot wat je zou verwachten is ze gemaakt van een degelijk materiaal.

Conclusie
Kort en krachtig, een betere TV voor dit geld is absoluut niet te vinden, en kwa prestaties zit je zeker in een hoger segment. Ik heb hem gekocht voor 600 euro, en heb spijt dat ik er geen 2 heb gekocht.

edit: foto's volgen later nog.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik ben het helemaal met je eens maar je moet wel toegeven dat het veranderen van zender een beetje traag gaat zoals men dus ook al aan gaf in de reviews. Maar verder is het idd een top scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Dat valt idd niet te ontkennen. Maar voor zover ik weet is dat bij elke LCD tv het geval. Ik heb er nog geen enkele gezien die op een deftig tempo kan zappen.

Maakt me persoonlijk ook helemaal niets uit. Ik ga nooit voor de tv zitten om te zappen. Als ik ervoor ga zitten is het voor een DVD, game, video of een tv programma dat ik eerst heb opgezocht in de TV gids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Little Bear schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:34:
Dat valt idd niet te ontkennen. Maar voor zover ik weet is dat bij elke LCD tv het geval. Ik heb er nog geen enkele gezien die op een deftig tempo kan zappen.
Moet je eens naar JVC kijken, die zappen sneller dan menig CRT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Zo te zien heeft BAS zijn leven gebeterd en leveren ze nu ook via MyCom die Mirai voor de "normale" prijs, toch wel jammer, want nav dit topic begon ik toch wel erg geintresseerd in het ding te raken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor deze prijs wil ik er ook wel een!
Ik baal er dan ook behoorlijk van dat ik dit niet eerder wist.

Hopen dat ze de actie nog een keertje overdoen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Little Bear schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:34:

Maakt me persoonlijk ook helemaal niets uit. Ik ga nooit voor de tv zitten om te zappen. Als ik ervoor ga zitten is het voor een DVD, game, video of een tv programma dat ik eerst heb opgezocht in de TV gids.
Gisteren een philips 32pf5411 gehaald, deze zapt wel erg snel moet ik zeggen. In ieder geval sneller dan mn crt bak.
Wie zich er aan stoort zou altijd digitale tv kunnen nemen :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

kecin schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:57:
Gisteren een philips 32pf5411 gehaald, deze zapt wel erg snel moet ik zeggen. In ieder geval sneller dan mn crt bak.
Wie zich er aan stoort zou altijd digitale tv kunnen nemen :).
Precies, want dan weet je zeker dat het zappen ultra traag gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:01:
[...]

Precies, want dan weet je zeker dat het zappen ultra traag gaat...
Welke decoder heb je dan ervaring mee?
Ik heb zowel een samsung, als een panasonic. Deze twee werken toch wel snel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:23:
Ik heb vandaag ook een Mirai 32 inch gekocht bij Mycom.

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij staat nu op mijn bureau en ik heb er momenteel me PC, XBOX360 en een TV kabel op aangesloten. Na dit ding even gebruikt te hebben moet ik toch zeggen dat het beeld er verdomd goed uitziet. Het beeld is ook erg helder (velle lamp).
Ik heb nog niet echt iets van ghosting gemerkt dus dat zit ook wel snor. Verder had ik hem naar kanalen laten scannen en daarna ben ik die een beetje gaan sorteren enzo wat allemaal wel een beetje onhandig en traag gaat. Je moet er zeg maar even goed de tijd ervoor nemen want dit gaat je toch flink wat tijd kosten. Het zappen gaat ook wel een beetje traag. Je zit niet in een keer op de volgende zender. Het kost een beetje tijd.

Mijn conclusie is dat ik er zeer tevrede over ben jammer genoeg heb ik na verloop van tijd wel 1 rare pixel gevonden. Ik heb hem even getest en onder wit, rood, groen en blauw werkt hij perfect maar bij zwart beeld is hij een beetje vel groenig. (Dooie subpixel?) Ik merk dat het echt een heel klein puntje is en niet de hele pixel. Het is maar een fractie van een pixel die dit dus doet. Ik neem aan dat je dit dus een dooie sub pixel noemt?
Is die resolutie niet veel te laag om als computer scherm te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

BlackJack schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:51:
[...]

Is die resolutie niet veel te laag om als computer scherm te gebruiken?
1368 x 768, moet goed kunnen lijkt me.
Wel anders als je natuurlijk 1600X1200 gewend bent o.i.d.

[ Voor 16% gewijzigd door Kecin op 29-08-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben jaren met 1024x768 gewerkt. En veel laptops zijn nog 1280x800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:54:
We hebben jaren met 1024x768 gewerkt. En veel laptops zijn nog 1280x800.
Maar niet op schermen met een diameter van 82cm ;)

Ik denk dat er meer op gedoeld wordt dat de pixels te groot zijn om dicht op te zitten, maar volgens mij had Sir_Hendro er weinig last van. Je zult dus gewoon zelf moeten kijken of je het fijn vindt, denk ik. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 29-08-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Ik raad iedereen met de Mirai 32" die hem via standaard vga heeft aangesloten maar ook dvi mogelijkheid heeft om een dvi<-->hdmi kabel aan te schaffen..

Heb het hier in de winkel met elkaar vergeleken en tis toch een wereld van verschil imo...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
Ik heb nu iets gezien in het krantje van mediamarkt Eindhoven, een Grundig 42 PXW 110 7616 Apollo.
Specificaties
site zelf info
106cm (42 inch) plasma scherm,
resolutie van 1366x768
contrast 3000:1
helderheid 1000cd/m2
2 tuners, hdmi/dvi/vga/2scart
1399 Euro.

Maar die resolutie kan ik dubbel checken en niet echt veel gegevens tevens heb ik zelf geen hd bron om dit even in de winkel te checken voor kwaliteit.
Maar is deze aanbieding niet iets?

[ Voor 10% gewijzigd door J_star op 29-08-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de technical data sheet staat helemaal niet dat hij een resolutie van 1366x768 heeft.

Op een aantal duitse sites staat 800 x nogwat.

EDIT, op de site van mediamarkt staat inderdaad dat ie een resolutie heeft van 1366x768. Zal wel een foutje zijn dan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde topic!

sorryy

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 22:06 . Reden: verkeerde topic! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:04:
[...]

Maar niet op schermen met een diameter van 82cm ;)

Ik denk dat er meer op gedoeld wordt dat de pixels te groot zijn om dicht op te zitten, maar volgens mij had Sir_Hendro er weinig last van. Je zult dus gewoon zelf moeten kijken of je het fijn vindt, denk ik. :)
Voorheen werkte ik op een 21 inch CRT met een resolutie van 1280x960 en nu werk ik dus op een 32inch widescreen met 1360x768. Ik vind het wel prima zo hoor. Ik heb niet echt last van te grote pixels ofzo. Het spelen van pc games was nog nooit zo leuk _/-\o_

Ik zou tevens ook best wel graag weer is me oude nes willen aansluiten om wat van die goede oude games te spelen. Dan zie je pas echt pixels :9~
Occy74 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:41:
Ik raad iedereen met de Mirai 32" die hem via standaard vga heeft aangesloten maar ook dvi mogelijkheid heeft om een dvi<-->hdmi kabel aan te schaffen..

Heb het hier in de winkel met elkaar vergeleken en tis toch een wereld van verschil imo...
Wat is het verschil dan precies op beeld? En hoe duur is zo een kabel?

[ Voor 21% gewijzigd door Sir_Hendro op 29-08-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:12:
In de technical data sheet staat helemaal niet dat hij een resolutie van 1366x768 heeft.

Op een aantal duitse sites staat 800 x nogwat.

EDIT, op de site van mediamarkt staat inderdaad dat ie een resolutie heeft van 1366x768. Zal wel een foutje zijn dan.
Gegarandeerd dat dat (weer) een fout van MediaMarkt is. Die resolutie voor een plasma voor die prijs... ? Echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mediamarkt maakt veel teveel fouten in zijn folders.

In de tijd dat ik daar werkte, kwamen er ZOOOO vaak boze klanten, omdat er weer eens iets in de folder stond wat een fout bleek te zijn. Ik vraag me af wanneer ze die megaule die die folder maken eens ontslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Die Mirai is nu dus bij mycom (BAS) weer 750 euro, wat duurder is dan de goedkoopste aanbieder via kieskeurig :D

Hoeveel winst maken ze wel niet op die dingen. Dat wordt wel even pijnlijk duidelijk.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is geen aanbieding maar een vraagje heb zo €1600 voor lcd tv over.
Gaat lcd/tv gebruiken voor xbox360 en als mediacenter pc heb er 2 in gedachte.
De samsung LE40S71Bhttp://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le40s71b.asp
En de sony KDL-40U2000 http://www.kieskeurig.nl/...F0BC0C12571B20044E3C9.htm
Alle bij via web shop rond de €1600 voordeel sony kijk hoek 178 graden tegen 170 van samsung en de, sony heeft DVB-T tuner.
welke van de 2 is beter voor wat ik er mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Ik had ze even gemaild, wat nu was had dit als mail terug gekregen

Ik heb de volgende gegevens in mijn datasheet:

Brightness approx. cd/m² : 1.000
Contrast ratio approx. : 3.000:1
Viewing angle approx. ° : 160 vertical / 160 horizontal
Physical display resolution max. pixel : WXGA 1024 x 768

en kijk hier aub na
http://www.grundig.nl/html/wkactie/

Dus niet zo`n geweldige reso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:50
LG 32LX2R voor 825 (incl. btw) bij de Makro Groningen!!
Ik heb hem gelijk meegenomen voor dat geld. _/-\o_
Met HDMI en DVI aansluiting, incl. VGA naar DVI en DVI kabel.
Prachtig beeld via de pc met DVI ingang.

http://www.kieskeurig.nl/...5D4EAC125701B0045978B.htm
Goedkoopste webshop 1041,- excl. verzendkosten.

[ Voor 53% gewijzigd door Cobb op 30-08-2006 16:25 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
zijn makro actie per winkel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Dat weet ik dus helaas niet.
Het was geeneens een aanbieding maar een vaste prijs! 8)7

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
kwhuisman schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:22:

op zich een leuke prijs, maar dan was ik toch voor zijn opvolger gegaan, met de nieuwe electronica, de 32LC2R bij norrod voor € 823,50
http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=14093

dat vind ik eigenlijk wel een goede aanbieding

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1995
  • Laatst online: 30-09-2023
Ik heb de Mirai DTL-532W100 bij MyCom ook voor 599 gekocht. Mooie prijs.. Maar waar ik last van heb is de zg lipsync, ofwel het beeld loopt achter op het geluid. Het lijkt wel of er geen audio delay is ingebouwd?? Wie merkt dit nog meer / Hebben alle exemplaren dit? Ik heb m daarnet teruggebracht naar Mycom voor reparatie maar vraag me af hoeveel zin dat heeft..
PS ik hb dit bij allerlei soorten input getest. Het symptoom valt het meest op bij een nederlandstalig praatprogramma- kijk eens naar de lippen...

[ Voor 16% gewijzigd door Rob1995 op 30-08-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Is ook een goede aanbieding, toch vreemd dat het nieuwe type goedkoper is en VGA heeft ipv DVI.
Zitten erg weinig verschillen tussen deze apparaten.
En het design is mooier van de LC. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Cobb op 30-08-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nofi, maar bij de Makro kun je er bij voorbaat al vanuit gaan dat het een oud(er) model is. De nieuwste modellen zul je er niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Rob1995 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:40:
Ik heb de Mirai DTL-532W100 bij MyCom ook voor 599 gekocht. Mooie prijs.. Maar waar ik last van heb is de zg lipsync, ofwel het beeld loopt achter op het geluid. Het lijkt wel of er geen audio delay is ingebouwd?? Wie merkt dit nog meer / Hebben alle exemplaren dit? Ik heb m daarnet teruggebracht naar Mycom voor reparatie maar vraag me af hoeveel zin dat heeft..
PS ik hb dit bij allerlei soorten input getest. Het symptoom valt het meest op bij een nederlandstalig praatprogramma- kijk eens naar de lippen...
Hmmm... wat raar. Ik heb dus ook die Mirai 32' maar ik heb geen last van beeld dat achter loopt op het geluid. Ik denk dat jij jammer genoeg een niet goed werkende mirai hebt aangeschaft. Ik hoop dat de reparatie het probleem zal verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven777
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03 12:58
Voor degenen die op zoek zijn naar de betere philips lcd-tv moet je nu heel snel naar polectro in Amsterdam gaan. Door introductie nieuwe modellen is de prijs nog nooit zo laag geweest, inclusief webwinkels:

http://www.polectro.nl/pr...ath=39_41&products_id=430
--> 32pf9830 met ambilight, pixel plus 2 HD etc. voor 1695,-

http://www.polectro.nl/pr...ath=39_41&products_id=435
--> 37pf9830 full HD!! (en ambilight etc.) voor 2698,-

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen..

Blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
netjes die prijs van norrad, geen ervaring verder met die winkel ofzo, maar wat is nu het verschil dus behalve contrast tussen de 32LB1R en 32LC2R?
Ik doel dus op beeldkwaliteit enz. Enigste dat ik zo vind is volgende dat LB1R meer heeft, maar ik doe dus meer op beeldkwaliteit het verschil?

tabel

[ Voor 5% gewijzigd door J_star op 30-08-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
J_star schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:11:
netjes die prijs van norrad, geen ervaring verder met die winkel ofzo, maar wat is nu het verschil dus behalve contrast tussen de 32LB1R en 32LC2R?
Ik doel dus op beeldkwaliteit enz. Enigste dat ik zo vind is volgende dat LB1R meer heeft, maar ik doe dus meer op beeldkwaliteit het verschil?

tabel
de normale site van LG is qua info echt waardeloos, meer infromatie kan je halen van www.lg-info.nl
De LC2R is een hele goede TV wat betreft bewegingen in het beeld en het weergeven van computer beelden, maar het lagere contrast zie je een beetje in de zwartwaardes, deze hebben minder contrast dan bij de de LB1R waardoor je bij donkere scenes minder verschil ziet tussen de verschillende kleuren. Dit probleem vind echter vooral plaats als je in een lichte kamer kijkt, In een donkere kamer valt het erg mee

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Verwijderd

kwhuisman schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:22:

Wow, nice. Heb em in Breda nog niet zo goedkoop gezien. Vond het wel een mooi scherm. Maar met mijn personeelskorting gaat er nog eens 10% af _O_

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:50:
nofi, maar bij de Makro kun je er bij voorbaat al vanuit gaan dat het een oud(er) model is. De nieuwste modellen zul je er niet vinden.
Maakt toch niet uit? Als je maar weet wat je koopt.
Ik heb er ooit eens een Sony LCDtje gekocht, inclusief verzekering toch mooi een ~300 euro goedkoper als alle grote electro ketens.

Want daar is de Marko wel erg scherp geprijst, extra garantie.

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:45:
[...]

Wow, nice. Heb em in Breda nog niet zo goedkoop gezien. Vond het wel een mooi scherm. Maar met mijn personeelskorting gaat er nog eens 10% af _O_
Ik weet niet zeker of je daar wel 10% korting op zal krijgen. Toen ik me Mirai 32' bij MyCom ging kopen voor 599,- mocht ik er ook geen 10% personeels korting op krijgen omdat ze bijna geen winst met die prijs zouden maken.

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:45:
[...]

Ik weet niet zeker of je daar wel 10% korting op zal krijgen. Toen ik me Mirai 32' bij MyCom ging kopen voor 599,- mocht ik er ook geen 10% personeels korting op krijgen omdat ze bijna geen winst met die prijs zouden maken.
Op een digicam uit de folder van 330 eu (aanbieding) kreeg ik nog steeds 10% korting. Verwacht dat het nu niet anders zal zijn.

• Sir_Hendro
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:04:
[...]

Op een digicam uit de folder van 330 eu (aanbieding) kreeg ik nog steeds 10% korting. Verwacht dat het nu niet anders zal zijn.
Het zal ervan af hangen hoeveel winst er nog op zit. Ze gaan je echt geen produkt met korting verkopen als ze er dan verlies opmaken. Dat lijkt me ook wel logisch.

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:56:
[...]

Het zal ervan af hangen hoeveel winst er nog op zit. Ze gaan je echt geen produkt met korting verkopen als ze er dan verlies opmaken. Dat lijkt me ook wel logisch.
Er zit echt niet altijd een marge van 10%+ op producten bij de makro hoor. En ik krijg toch alles met korting. Secundaire arbeidsvoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Rara, wat klopt er hier niet? :X

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/8175/66inchqh5.jpg

Zou leuk zijn als het echt zo was..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hmmm, dat wordt een muurtje breken om die tv te fitten :+

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Ik zoek een 32 inch voor natuurlijk de laagste prijs. Mijn voorwaarden zijn:
-goed beeld
-DVI en/of HDMI ingang
-geluidskwaliteit maakt niet veel uit, sluit hem toch aan op de receiver
-en ook niet onbelangrijk: mooi design. Dwz: niet te brede randen, het liefst geen speakers aan de zijkant. En zilver heeft de voorkeur.

Bij qplaza hebben ze nu een fujitsu-siemens MYRICA V32 LCD voor € 849,-.
Afbeeldingslocatie: http://www.fujitsu-siemens.nl/Resources/92/1742929191.jpg

De -tot nu toe- grote concurrent was voor mij de LG 32LC2R 32" vanaf € 823,-
Afbeeldingslocatie: http://www.lg-info.nl/SiteFiles/lc2rzwartvooraanzicht.gif

Over de LG zijn wel wat dingen te vinden. De Fujitsu-Siemens lijkt tamelijk onbekend in nederland. Gezien de prijzen bij andere shops lijkt de Fujitsu zich normaliter in een hogere prijsklasse te bevinden en is het een goede aanbieding van qplaza. Ik lees alleen wel (o.a. op kieskeurig.nl) dat er mensen zijn bij wie de fujitsu een fluittoon veroorzaakt, en dat de service van Fujitsu niet al te beste is. Ik ben behoorlijk in dubio.
Voordelen fujitsu: -mooier design als de LG, iets mindere specs
Voordeel LG: geen verhalen over fluittoon en slechte service
vergelijking op kieskeurig.nl

Iemand ervaring met de fujitsu? Of weet iemand waar deze te bekijken is in de regio Deventer?

[ Voor 11% gewijzigd door bloasfist op 02-09-2006 09:23 ]

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 11:58
De fujistu-siemens is erg slecht afgewerkt, de naden in de hoeken staan open, paneel sluit niet mooi aan op de kast etc.

Hij is een rijdje geleden bij de Lukas en Klamer (=Makro) te koop geweest. Het model is hetzelfde als een duits merk met de naam Gericom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

jobvr schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:35:
[...]

de normale site van LG is qua info echt waardeloos, meer infromatie kan je halen van www.lg-info.nl
De LC2R is een hele goede TV wat betreft bewegingen in het beeld en het weergeven van computer beelden, maar het lagere contrast zie je een beetje in de zwartwaardes, deze hebben minder contrast dan bij de de LB1R waardoor je bij donkere scenes minder verschil ziet tussen de verschillende kleuren. Dit probleem vind echter vooral plaats als je in een lichte kamer kijkt, In een donkere kamer valt het erg mee
Om even terug te komen op dit verschil tussen de LG 32LC2R en de LG 32LB1R: Naast de hogere contrastverhouding van de LB1R heeft deze ook DCDi (Faroudja Chip). Voor zover ik begrepen heb is dit geen overbodige luxe wanneer je analoge kabel input hebt naast je digitale pc/dvd/xbox input. Is dit verschil echt zo dramatisch? En is er een lijst te vinden van tv's die zo'n chip hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
bloasfist schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:34:
[...]

Om even terug te komen op dit verschil tussen de LG 32LC2R en de LG 32LB1R: Naast de hogere contrastverhouding van de LB1R heeft deze ook DCDi (Faroudja Chip). Voor zover ik begrepen heb is dit geen overbodige luxe wanneer je analoge kabel input hebt naast je digitale pc/dvd/xbox input. Is dit verschil echt zo dramatisch? En is er een lijst te vinden van tv's die zo'n chip hebben?
De Faroudja Chip is idd erg goed en een pre als die in je TV zit. volgens mij stopt LG hem in al zijn TV's. Als je op google zoekt naar "DCDi Faroudja LG 32lc2r" krijg je een hoop hits, en de meeste zijn van online winkels die melden dat de chip in dit model zit. OP www.lg-info.nl staat dat de chip in de 32LX2R zit. Bij de LC2R staat er alleen bij dat er een DCDi chip in zit, maar niet welke, ik denk alleen dat als die in zijn voorganger zit dat tie ook in de LC2r zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wie heeft er de samsung LE27T51bij de scheer en foppen gekocht en kan even wat gebruikers ervaringen hier neer gooien? Ik ben namellijk erg benieuwd naar deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03
Subz schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:26:
Wie heeft er de samsung LE27T51bij de scheer en foppen gekocht en kan even wat gebruikers ervaringen hier neer gooien? Ik ben namellijk erg benieuwd naar deze tv.
ik heb naar deze tv gekeken (voor 3 maanden terug), echter moet zeggen dat je toen al duidelijk verschil zag tussen dit scherm en de andere schermen. Het is duidelijk te zien dat dit paneel een paar jaar oud is. De kleuren zijn erg "flets" niet zo sprekend als bij de nieuwe panelen. Ben uiteindelijk zelf voor een panasonic scherm gegaan. Je moet iets dieper in de buidel tasten maar heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
thefox154 schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:13:
[...]

ik heb naar deze tv gekeken (voor 3 maanden terug), echter moet zeggen dat je toen al duidelijk verschil zag tussen dit scherm en de andere schermen. Het is duidelijk te zien dat dit paneel een paar jaar oud is. De kleuren zijn erg "flets" niet zo sprekend als bij de nieuwe panelen. Ben uiteindelijk zelf voor een panasonic scherm gegaan. Je moet iets dieper in de buidel tasten maar heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Mag ik vragen voor welk scherm je gekozen hebt en wat je daarvoor betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat is nu een lekker scherm dan voor tussen de 600-700 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Subz schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:37:
Wat is nu een lekker scherm dan voor tussen de 600-700 euro?
Als je 32 inch wilt is je keus beperkt, maar zou je kunnen kijken naar een Mirai, voor 599 nu bij Powerline in de aanbieding.

Helaas zitten we dan alleen niet in je budget van tussen de 600-700 euro, dus moet je concessies doen :p

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.centralpoint.n...MCX/Tatung_27_Lcd_Tv.html

Tatung V27DMCX, 27" LCD TV, 1280x720 (WXGA), 16 ms, 16:9, 600:1, HDTV Ready
Tatung V27DMCX televisies hebben een breed beeld en ondersteunen 720p/1080i high-definition videosignalen van een externe set-top-box. Tatung biedt u een kijkervaring van de hoogste kwaliteit met haar V27DMCX model, dat een grote kijkhoek, en een fantastische helderheid en contrast heeft, door het gebruik van geavanceerde techniek, zoals 3D digital deinterlacer technology en ruisonderdrukking. Met de PIP (Picture in Picture) in de PC stand, kunt u uw PC gebruiken terwijl u uw favoriete televisieprogramma kijkt!

SpecsAlternatievenOptiesGebruikerservaringen
Beeldschermresolutie
Ondersteunde videoformaten PAL, SECAM, NTSC
Resolutie 1280x720 pixels
Beeldscherm
Beeldschermdiagonaal 27 "
Beeldscherm LCD
HDTV
Pixel pitch 0.46 x 0.46 mm
Aantal kleuren 16.7 M
Contrastverhouding 600:1
Kijkhoek, horizontaal 170 °
Kijkhoek, vertikaal 170 °
Aspect ratio 16:9
Helderheid 550 cd/m²
Responstijd 16 ms
Teletext
Teletext 255 pagina's
Audio
Audiosysteem NICAM / A2 (IGR)
Luidsprekers 2 x 10W
Verbindingsmogelijkheden
Aansluitingen 2 x Scart
1 x Composite
1 x S-Video
Gewicht en omvang
Afmetingen B x D x H 841 x 266 x 500 mm
Gewicht 14500 g
Energie
Stroomverbruik 140 W
Soort voeding AC 100V ~ 240V, 50/60Hz
Kleur
Kleur Zilver&Zwart
Technische details
Frequentiebereik verticaal 56 - 75 Hz
Frequentiebereik horizontaal 31.5 - 60 KHz

kan ik hier de De component HD AV-kabel voor de Xbox 360™ op aansluiten?

zonee haal ik dan wel alles uit mn xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

basset schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:00:
[...]

Als je 32 inch wilt is je keus beperkt, maar zou je kunnen kijken naar een Mirai, voor 599 nu bij Powerline in de aanbieding.

Helaas zitten we dan alleen niet in je budget van tussen de 600-700 euro, dus moet je concessies doen :p
Hij is 699 bij de powerline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
bloasfist schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:48:
[...]

Hij is 699 bij de powerline...
In het krantje wat ik kreeg toch echt 599

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je dit even scannen ofzo?
Laat maar, krantje staat ook op internet. €100,- extra korting geldt alleen 7, 8 en 9 september.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:23

evol

hello world

Mijn wensen zijn zoals die van bloasfist, een strakke tv zonder speakers aan de zijkant.
Echt het idee van een schilderij...

Myrica was ook mijn eerste keus op dit moment (qua design, qua functionaliteit niet geheel..)
Maar nu noemt Domino dat Gericom dezelfde maakt en dat lijkt wel aantrekkelijk (qua prijs!).

Iemand goede / slechte ervaringen met Gericom?
Hoe is de prijs / kwaliteit verhouding?

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Uitverkoop Mediamarkt Leeuwarden:

Philips 32PF5411

Beelddiagonaal 80 cm
Helderheid 500 cd/m²
Contrast ratio 1600 : 1
Resolutie 1366 x 768 pixels
HD-ready ja
Horizontale kijkhoek 178 º
Verticale kijkhoek 178 º
Aantal tuners 1
Scherm in scherm Picture in Picture
OSD ja
Comb filter ja
Ontvangstnorm PAL, SECAM

Teletekst
Teletekst ja
Aantal pagina's in geheugen 1000

Overig
Vermogen 30 Watt
ACI ja
Scart-ingang 2
S-video ingang ja
Componentingang ja
Aantal HDMI-ingangen 2
PC-ingang v
Hoofdtelefoon uitgang v
Gewicht 19 kg

Introductie model 2006
Afmetingen (H x B x D) 51 x 92 x 12 cm

Kieskeurig link: Klik!
Prijs: 899 euro

Niet slecht, lijkt mij :) Alleen geldig van 4 tot 18 september, op = op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
VariX schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:27:
Uitverkoop Mediamarkt Leeuwarden:

Philips 32PF5411

Beelddiagonaal 80 cm
Helderheid 500 cd/m²
Contrast ratio 1600 : 1
Resolutie 1366 x 768 pixels
HD-ready ja
Horizontale kijkhoek 178 º
Verticale kijkhoek 178 º
Aantal tuners 1
Scherm in scherm Picture in Picture
OSD ja
Comb filter ja
Ontvangstnorm PAL, SECAM

Teletekst
Teletekst ja
Aantal pagina's in geheugen 1000

Overig
Vermogen 30 Watt
ACI ja
Scart-ingang 2
S-video ingang ja
Componentingang ja
Aantal HDMI-ingangen 2
PC-ingang v
Hoofdtelefoon uitgang v
Gewicht 19 kg

Introductie model 2006
Afmetingen (H x B x D) 51 x 92 x 12 cm

Kieskeurig link: Klik!
Prijs: 899 euro

Niet slecht, lijkt mij :) Alleen geldig van 4 tot 18 september, op = op.
True, meer mensen ervaring met dit toestel ???

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philips 20pf4121

Hoogte inclusief voet 43 cm
Diepte inclusief voet 20 cm

Breedbeeld Nee
Beelddiagonaal 51 cm
Helderheid 450 cd/m²
Contrast ratio 500 : 1
Resolutie 640 x 480 pixels
HD-ready Nee
Horizontale kijkhoek 160 º
Verticale kijkhoek 120 º
Aantal tuners 1
Scherm in scherm Nee
OSD Ja
Comb filter Ja
Ontvangstnorm PAL, SECAM, NTSC
ACI Ja
Scart-ingang 1
S-video ingang Ja
Componentingang Nee
Aantal HDMI-ingangen 0
PC-ingang DVI
Hoofdtelefoon uitgang Ja
Gewicht 9 kg
Afmetingen (H x B x D) 39 x 59 x 8 cm

400 euro bij de Mediamarkt in Utrecht, ik weet niet of-ie bij andere filialen dan ook zo goedkoop is. Op internet kon ik hem zo gauw niet vinden onder de 480.

Ik kocht deze TV, zette hem op zolder, sloot hem aan... en had slecht beeld, bijna bij elke zender lijnen door het beeld en een beetje sneeuwerig. Vervolgens sloot ik een minstens 10 jaar oude CRT (zelfde beelddiagonaal) aan met een enorme bak erachter en die gaf gewoon perfect beeld. (15m kabel tussen TV en binnenkomst signaal)

Ik nam die lcd mee naar beneden en sloot hem daar aan, daar gaf hij redelijk goed beeld, en zeker op 3m afstand.

Lcd is dus waarschijnlijk gevoeliger voor ruis dan crt.

Vervolgens testte ik 'm met een dvd-speler die op die CRT perfect beeld gaf, ook dit gaf redelijk goed beeld, en toen ik de scherpte laag instelde was het beeld helemaal goed, alleen veel minder detail natuurlijk.

Aangezien de TV slecht beeld gaf op de plek waar ik 'm wilde hebben heb ik hem weer geruild.

Conclusie:
Als je deze lcd-tv aansluit op een goed ruisvrij-signaal heb je redelijk goed beeld, en 400 euro voor een lcd is niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Geef mij dan maar de Mirai 32" voor 599.

Voor 200 euro extra heb je 30 cm extra beeldbuis, en de Mirai geeft gewoon goed beeld, waardoor je geen genoegen moet nemen met 'redelijk' beeld.

Dan lijkt die 20" philips toch een zware miskoop, ook al kost hij 'maar' 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
ik heb een probleempje en een vraagje aan de acer at2603 bezitters (maar anderen mogen ook reageren ;))

Ik heb de acer at2603, welke hd ready is en 1366x768 pixels moet kunnen weergeven. Nu heb ik deze via de vga aansluiting aangesloten op mijn laptop. Kies ik als resolutie 1280x1024, dan werkt het gewoon goed, maar kies ik op de laptop voor 1360x768, dan geeft de televisie een melding: buiten bereik. Maar in feite zou de televisie toch gewoon 1360x768 moeten kunnen weergeven?!

ik heb al verschillend aantal hz geprobeerd

[ Voor 5% gewijzigd door marteltor op 06-09-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Little Bear schreef op woensdag 06 september 2006 @ 07:30:
Geef mij dan maar de Mirai 32" voor 599.

Voor 200 euro extra heb je 30 cm extra beeldbuis, en de Mirai geeft gewoon goed beeld, waardoor je geen genoegen moet nemen met 'redelijk' beeld.

Dan lijkt die 20" philips toch een zware miskoop, ook al kost hij 'maar' 400 euro.
Je zei eerder dat de upscaling van kabelsignaal ook goed is... Zit er iets van DcDi op, of zie je wel interlace-lijntjes zoals in het onderste plaatje op deze site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet meer zo op 'goedkope' lcd's, schijnbaar geeft dat altijd slecht beeld bij normale analoge kabel terwijl 20 jaar oude crt's gewoon goed beeld geven op dezelfde kabel. Enkel en alleen aan het signaal ligt het dus niet, wat de verkopers dus meestal wel vertellen.

Kan iemand mij vertellen of het nou echt altijd slecht is met 'goedkope' lcd's (zo'n beetje onder de 800 euro). Op kieskeurig, etc. zijn die mensen altijd zo positief, zelfs over die lcd van 400 euro die ik had gekocht en bijna meteen weer teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
De analoge tuners in bv de Mirai zijn wat mij betreft gewoon van inferieure kwaliteit..
Heb het verschil gezien tussen de Mirai op analoog met zn eigen tuner of via een samsung TVHome decoder.. gewoon eng zo erg dat verschil..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 22:57
Occy74 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:54:
De analoge tuners in bv de Mirai zijn wat mij betreft gewoon van inferieure kwaliteit..
Heb het verschil gezien tussen de Mirai op analoog met zn eigen tuner of via een samsung TVHome decoder.. gewoon eng zo erg dat verschil..
beetje rare vergelijking lijkt me, analoge tegenover digitale tuner... Dit verschil zul je op een tv met een goede analoge tuner hopelijk ook wel zien ;)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Philips 42pf5321 PLASMA

€1111,- bij alle Mediamarkten

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03
eqjim schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:09:
[...]

Mag ik vragen voor welk scherm je gekozen hebt en wat je daarvoor betaald hebt?
k heb uiteindelijk gekozen voro de 32lx60f ofzoiets. Koste rond de € 1050,- inclusief. Voor zijn prijsklasse echt een van de betere schermen met een goede ratio 1:1200 etc.

• Switek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:00:
Ik heb het niet meer zo op 'goedkope' lcd's, schijnbaar geeft dat altijd slecht beeld bij normale analoge kabel terwijl 20 jaar oude crt's gewoon goed beeld geven op dezelfde kabel. Enkel en alleen aan het signaal ligt het dus niet, wat de verkopers dus meestal wel vertellen.

Kan iemand mij vertellen of het nou echt altijd slecht is met 'goedkope' lcd's (zo'n beetje onder de 800 euro). Op kieskeurig, etc. zijn die mensen altijd zo positief, zelfs over die lcd van 400 euro die ik had gekocht en bijna meteen weer teruggebracht.
Ik heb zelf sinds een week de LG RZ-26LZ55. Besteld bij Wehkamp voor 499,- Ik ben echt super tevreden met de beeldkwaliteit. Heb de TV op de slaapkamer hangen en de coax kabel is zeker 15 meter lang. In de muur zit een goede kwaliteit kabel maat de laatste 5 meter is zon heel dun snoertje van de Gamma. Als de TV niet bevalt mag ik hem binnen 14 dagen weer laten ophalen. Beneden in de woonkamer kijk ik op een Philips CRT. De kwaliteit bij een analoog signaal is bij de philips wel beter. Maar dat schijnt ook zo te zijn bij een dure LCD-TV. Moet nog wel even opmerken dat de kwaliteit van de analoge kabel (UPC) bij ons wel erg goed is.

Verwijderd

Ik zie hem bij de Neckermann niet in de shop staan.
Wel een ander model met typenummer LG 27LZ55 voor 799,-.

Heb je een direct linkje ofzo of was het tijdelijke actie voor 499,-?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 10:37 ]

• Switek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:37
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:37:
Ik zie hem bij de Neckermann niet in de shop staan.
Wel een ander model met typenummer LG 27LZ55 voor 799,-.

Heb je een direct linkje ofzo of was het tijdelijke actie voor 499,-?
Was een tijdelijke actie. twee weken geleden hadden ze 4 dagen 10% korting op alles. Op kieskeurig.nl was deze tv bij Wehkamp op dat moment ook 100 euro goedkoper dan de eerst volgende winkel. Na de actie heeft de TV er nog even op gestaan voor 555,- maar de levertijd stond toen al op 3 weken. Nu is ie er helemaal niet meer te vinden inderdaad. Zal wel een oud type zijn of zo.

edit: linkje werkt toch nog Wehkamp maar is uitverkocht

[ Voor 24% gewijzigd door Switek op 07-09-2006 11:07 ]

Verwijderd

Had ik dat maar eerder geweten... :(
Maar goed, volgende keer beter. Thanks voor je snelle reply.

• Little Bear
  • Niet online
De Mirai kan goed overweg met een analoog kabelsignaal hoor. Of toch met een Belgisch analoog signaal.

Natuurlijk is het geen DVD die je op hebt staan, maar je hebt geen last van overdreven pixelvorming of rare lijntjes ofzo in je beeld.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Vanmorgen heb ik de Samsung LE32T51B gekocht voor 733 euro (741 inc. verwijderingsbijdrage) bij MediaMarkt Eindhoven.

Afbeeldingslocatie: http://www.lettoridvd.com/televisori/Samsung-32-pollici.jpg

Ik heb hem nog in de auto liggen, omdat ik momenteel aan het werk ben.

Ik zal komende week eens flink gaan spelen, en bevindingen hier posten. :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• mikekiwi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:45
Kan dit wat zijn? : Marktplaats-linkje

Heb via de mail even contact gehad maar meer specificaties dan er in de advertentie staat, heeft hij niet. Zijn Oem-tv's, wel met een jaar garantie (heb je daar iets aan als er geen merk is?), en spelend te zien...

Prijs is aantrekkelijk, de bijbehorende risico's niet...of???

• Occy74
bureno schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:33:
[...]

beetje rare vergelijking lijkt me, analoge tegenover digitale tuner... Dit verschil zul je op een tv met een goede analoge tuner hopelijk ook wel zien ;)
mja, je hebt gelijk.. wat ik bedoel is dus een crt tv welke ook analoog is.. Zei het verkeerd.. thx for the correction :)

Systeem Specs

Verwijderd

wat is volgens jullie de beste 50" plasma op dit moment rond een prijs klasse van 4000 euro?
Of raadde jullie mij een LCD aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Laguna

Connaisseur

B0MBACI schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:34:
Philips 42pf5321 PLASMA

€1111,- bij alle Mediamarkten
http://www.kieskeurig.nl/...2F5F9C1257131004CF585.htm

Mag je wel een stevig meubel hebben om die 392kg te kunnen houden :Y)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam zojuist een 40"Amoi tv tegen op gistron.nl.

dit lijkt me echt een hele leuke lcd tv omdat hij lekker groot is, scherp geprijst is (1699euro) en volgens de site 1080p ondersteund. dit zal wel fout zijn maar ik zou graag jullie gedachtes willen horen over deze tv.

Afbeeldingslocatie: http://www.amoi.com/uploadfiles/IMG5_2005121616203440.jpg

de link: http://www.amoi.com/product/products_detail_features.asp#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik zie enkel een HD Ready logo, en geen True HD. Het zal dus wel bij 1080i blijven met upscaling naar 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WXGA , dat is geen 1920x1080 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 01:36:
ik kwam zojuist een 40"Amoi tv tegen op gistron.nl.

dit lijkt me echt een hele leuke lcd tv omdat hij lekker groot is, scherp geprijst is (1699euro) en volgens de site 1080p ondersteund. dit zal wel fout zijn maar ik zou graag jullie gedachtes willen horen over deze tv.

[afbeelding]

de link: http://www.amoi.com/product/products_detail_features.asp#
Op avforums.com is hier een megalange thread over.

Overigens wordt deze TV in Belgie gemaakt, het is een Chinees bedrijf.

edit: Oops, op AVforums gaa thet voornamelijk over de 37" en 42" full HD (1080i/p) versie
sorry

[ Voor 11% gewijzigd door basset op 08-09-2006 10:03 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
DynaMikeY schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:46:
Vanmorgen heb ik de Samsung LE32T51B gekocht voor 733 euro (741 inc. verwijderingsbijdrage) bij MediaMarkt Eindhoven.

[afbeelding]

Ik heb hem nog in de auto liggen, omdat ik momenteel aan het werk ben.

Ik zal komende week eens flink gaan spelen, en bevindingen hier posten. :)
Lijkt me wel wat om mn xbox360 op aan te sluiten... Zeker voor die prijs. Maar, het is wel altijd een budget model geweest en hij is ook al wat ouder. Je koopt niet elke dag een LCD TV, ik vraag me af of ik niet spijt krijg dat ik niet 200,- meer heb uitgegeven (voor een 32" LG 32LC2R bijvoorbeeld à € 919,-). De kwaliteit van de TV tuner boeit me niet, ik zoek een scherm dat snel is, scherp en mooie kleuren kan weergeven voor de Xbox en DiVX/DVD via de PC...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.