Terwijl de koffiezetter al pruttelend zijn werk doet gaag ik een flinke partij elektronen met gigantische snelheden voor het verwarmingselement van de oven: verse broodjes willen we hebben en wel snel 
Snelle stats hebben we vandaag ook: NGS is blijkbaar niet meer van de eerste plaats af te meppen. Zien we daar onze toekomstige leiders? Het begint er onderhand veel op te lijken.
In de top-30 maken Team_ColdFusion en de Fatal_Error_Group rare bewegingen. Kan een hikje in de stats zijn maar het is in ieder geval een manier om je in de kijker te werken
Ze staan fraai bij het rijtje nieuwe leden maar dat nemen we dus even niet serieus 
Wie wel nieuw zijn, zijn Marcus en salandur. van harte welkom bij de gezelligste vouwclub van de Lage Landen!
De stats zijn overigens veilig gesteld. KompjoeFriek laat de server gewoon draaien (en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het bakje een gruwelijke uptime heeft
). KompjoeFriek is daarom vandaag de Topper van de Dag 
Snelle stats hebben we vandaag ook: NGS is blijkbaar niet meer van de eerste plaats af te meppen. Zien we daar onze toekomstige leiders? Het begint er onderhand veel op te lijken.
In de top-30 maken Team_ColdFusion en de Fatal_Error_Group rare bewegingen. Kan een hikje in de stats zijn maar het is in ieder geval een manier om je in de kijker te werken
Wie wel nieuw zijn, zijn Marcus en salandur. van harte welkom bij de gezelligste vouwclub van de Lage Landen!
De stats zijn overigens veilig gesteld. KompjoeFriek laat de server gewoon draaien (en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het bakje een gruwelijke uptime heeft
Folding@Home hitparade van 22-07-2005 Top 30 daily flushing members: (94/1673) = 6%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
[DPC]_Team_Coldfusion | 500.000 |
[DPC]_Fatal_Error_Group | 200.000 |
salandur | 10.000 |
www.onweer-online.nl | 1.000 |
Red_Devil | 500 |
Marcus | 20 |
Leden |
4 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: [DPC]_Team_Coldfusion, [DPC]_Fatal_Error_Group, salandur, Marcus, |
Aantal leden: 1673 |
Folding@Home Links | |
Folding@home FAQ | Tootoo's F@H FAQ |
Folding@home: site - software | |
DPCH van gisteren | |
DPC.StartKabel.nl |
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子