Hope en deze stats staan er ook weer bijna. Het lijkt er op als of de stats dit weekend het gaan laten afweten. Tsc/D2ol, ogr en mischien FaH. We proberen koste wat het kost de zooi te redden maar we gaan zien of het lukt 
Mag ik iedereen wijzen op het feit dat het VRIJDAG IS !!!!!!!!!!! WHHHHOOOOOOTTTT !!!!!
Ja ja, de tijd voor leuke dingen is wederom nabij, stappen, feesten, een boek lezen... het kan allemaal
belangrijkste is dat jullie natuurlijk niet vergeten dat het vrijdag loempia dag is
Dan de stats:
om te beginnen wil ik JosN verwelkomen bij DPC, des te meer zielen des te meer vreugd
Dan natuurlijk de zeven mijlpalers gefeliciteerd
Schapie laat even zien wat er gebeurt als je niet flushed, dan zak je dus in de overall stats _The_Boldies
En flusher van de dag is OPG_Medico (whoot)
Geniet van de laatste werkdag !

Mag ik iedereen wijzen op het feit dat het VRIJDAG IS !!!!!!!!!!! WHHHHOOOOOOTTTT !!!!!
Ja ja, de tijd voor leuke dingen is wederom nabij, stappen, feesten, een boek lezen... het kan allemaal
belangrijkste is dat jullie natuurlijk niet vergeten dat het vrijdag loempia dag is
Dan de stats:
om te beginnen wil ik JosN verwelkomen bij DPC, des te meer zielen des te meer vreugd
Dan natuurlijk de zeven mijlpalers gefeliciteerd
Schapie laat even zien wat er gebeurt als je niet flushed, dan zak je dus in de overall stats _The_Boldies
En flusher van de dag is OPG_Medico (whoot)
Geniet van de laatste werkdag !
Folding@Home hitparade van 21-07-2005 Top 30 daily flushing members: (93/1672) = 6%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
cvmaaren | 100.000 |
R2 | 20.000 |
JFtk | 5.000 |
Tiep_fout | 500 |
www.onweer-online.nl/Resheina | 500 |
mann_greg | 200 |
JosN | 200 |
Leden |
1 nieuw lid |
Welkom bij DPC: JosN, |
Aantal leden: 1672 |
Folding@Home Links | |
Folding@home FAQ | Tootoo's F@H FAQ |
Folding@home: site - software | |
DPCH van gisteren | |
DPC.StartKabel.nl |
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME