Ga binnenkort naar Walibi en d'achtbaan in. Is het voor een DV videocamera af te raden, als het al mag, om het ding mee te nemen de achtbaan in? Ik kan me voorstellen dat door de snelheden de kop(pen) tegen/van het bandje gedrukt/getrokken worden en dat het draaien van de motor(en) misschien ook niet zo evenredig meer verloopt... gaarne uw gedachten hierover.
Het is per camera verschillend. Ik heb m'n oude hi8 ook wel eens meegenomen en die doet het nog steeds
, alleen het ding kan er niet beter van worden, enkel slechter. Hoeveel dat is weet ik ook niet.
Maar daarnaast mag het naar mijn weten ook niet
(althans, toen het nog onder sixflags viel)
Maar daarnaast mag het naar mijn weten ook niet
Verwijderd
Staat er in de handleiding niet hoeveel g krachten ie kan hebben? Ik meen dat dat bij sommige van dit soort dingen vermeld is...
De meest gruwelijke achtbaan is maximaal 4G.
* Bl@ckbird heeft dat ook maar van Disc. Channel
* Bl@ckbird heeft dat ook maar van Disc. Channel
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
ik denk dat die trillingen reuze meevallen, tenzij je de cam op het frame gaat vastmaken.
gewoon de cam voor je houden en zoveelmogelijk je arm als schokdemper laten dienen
gewoon de cam voor je houden en zoveelmogelijk je arm als schokdemper laten dienen
Ik zou in elk geval wel dingen als schermpjes ingeklapt laten zitten.
Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt wanneer je de camera zelf vast houd.
Er zijn ook mensen die de camera op een statiefje aan het dashboard van de auto vastmaken en volgens mij geeft dat grotere klappen op het loopwerk dan een achtbaan waarbij je lichaam de schokbreker is.
Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt wanneer je de camera zelf vast houd.
Er zijn ook mensen die de camera op een statiefje aan het dashboard van de auto vastmaken en volgens mij geeft dat grotere klappen op het loopwerk dan een achtbaan waarbij je lichaam de schokbreker is.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ik heb vaak gefilmd tijdens het afdalen met ski's op de piste en dat ging er echt niet rustig aan toe. Nooit problemen gehad met vreemde storingen in het beeld door schokken. Alleen moet je er rekening mee houden als je snel beweegt (zoals op ski's of in een achtbaan) er een behoorlijk windsuizen in de microfoon van de camera ontstaat, wat wel weer een leuk effect is tijdens terugspelen die de snelheid een beetje aangeeft. Wil je dus ook nog 'normaal' geluid horen ipv overdonderend geruis, moet je een windarme microfoon aansluiten.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
DV-cam wel eens op de tank van de motor getaped...
(trek welliswaar geen 4 G, maar het tril wel behoorlijk) En hij doet ut nog steeds....
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Pagina: 1