Toon posts:

iBook snelheid....

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat hier vele mensen zijn met een iBook. Zijn jullie tevreden over de snelheid bij normaal gebruik (met minimaal 768 MB RAM), of is het echt langzaam?

Is het de 500 euro extra voor een Powerbook 12 inch dan waard?

Verwijderd

Wat wil je met je iBook gaan doen? Voor alleen office, surfen en mailen zou je het zelfs nog redden met 256 MB. Je staat nog versteld hoe snel die dan nog is

edit:
dit is inderdaad een beter topic om je vraag te stellen [rml][ Laptop] Apple Powerbook / iBook gebruikerservaringen[/rml]

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 08:51 ]

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-02 10:23
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 08:46:
Ik neem aan dat hier vele mensen zijn met een iBook. Zijn jullie tevreden over de snelheid bij normaal gebruik (met minimaal 768 MB RAM), of is het echt langzaam?

Is het de 500 euro extra voor een Powerbook 12 inch dan waard?
Open hiervoor niet een speciaal topic, maar doe dat in het (al reeds geopende) [Laptop] Apple Powerbook / iBook gebruikerservaringen ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• AntiChris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

De huidige iBook is relatief veel te traag (aangezien die uit oktober 2004 is). Verschillende sites hinten nu naar een upgrade binnen enkele weken. Als je dus aan het orienteren bent is het denk ik verstandig om eerst die upgrade af te wachten en dan opnieuw de vergelijking te maken.

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie IJnte: dit kan je prima in [rml][ Laptop] Apple Powerbook / iBook gebruikerservaringen[/rml] kwijt. Je topicstart laat nogal heel erg weinig inzet zien, bovendien: ga er dus eerst zelf eens mee aan de gang door te zoeken b2xtreme :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.