Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ben op zoek naar een MSN Messenger voor op de BlackBerry. Alleen MSN is dus voldoende. Maar het lijkt er helaas op dat er geen Freeware apps beschikbaar zijn :(
Heb echt lang gezocht op Google maar kom niks bijzonders tegen (Ja IM+ maar dat is dus dokken), als iemand nog iets weet.

[ Voor 0% gewijzigd door KingNothing op 20-07-2005 13:21 . Reden: Vraag me nu af of dit topic wel thuis hoort hier... ]

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

developers steken veel tijd en moeite in software dus probeer eerst een trail periode en koop dan het product. voor die paar euro stimuleer je andere developers voor het maken van nieuwe software, gevolg concurentie, gevolg, nog lagere prijzen.

dit alles gaat de verkeerde kant op als je gaat naar www.ikwilgratiswarezvoormijnblackberry7100.org.

• KingNothing
Mjah dus niet echt een antwoord op mijn vraag :/

Ik denk dat ik best aan de medeforummers mag vragen of er ergens een open source app beschik baar is...

[ Voor 2% gewijzigd door KingNothing op 20-07-2005 13:32 . Reden: Vind 45$ voor IM+ best wel aan de dure kant :/ ]

Die-hard Brexiteer

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:25:
developers steken veel tijd en moeite in software dus probeer eerst een trail periode en koop dan het product. voor die paar euro stimuleer je andere developers voor het maken van nieuwe software, gevolg concurentie, gevolg, nog lagere prijzen.

dit alles gaat de verkeerde kant op als je gaat naar www.ikwilgratiswarezvoormijnblackberry7100.org.
Beetje kort door de bocht vind ik dit. Ik ben ook voorstander van Open-Source maar dat wil niet zeggen dat ik niet betaal voor mijn aplicaties. Bovendien zou jij niet ook liever een freeware app gebruiken die dezelfde dingen doet als de betaalde versie ?

Kijk naar uzelf voordat u oordeelt.

[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 20-07-2005 13:35 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• KingNothing
Dajazzz is nog nieuw hier met 5 posts.

Ik wil hem hierbij dan ook graag wijzen op de FAQ:

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 49% gewijzigd door KingNothing op 20-07-2005 13:39 ]

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

zelf ben ik een mede-ontwikkelaar voor S-90 (alleen nokia 7710), en erger me altijd erg aan de vraag voor 'gratis' software voor mijn smartphone of pda

dus miss daarom mijn (door jullie) 'behekste reactie'

mijn excuus
Pagina: 1