• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33
Waar kan ik em het beste kopen?
Heb 'em voor 350,- gezien bij Comtronics.nl en voor 369,- bij Primafoon.nl. Heeft iemand ervaringen met Comtronics want ze hebben daar wel leuke dingetjes voor de 3210 :).

Verwijderd

gewoon los en zonder sim-lock?

• Daan
De Nokia 3210 Executive is voorzien van een tril-functie, portable handsfreeset en is uiteraard simlock-vrij!

Zo staat het op hun site :).
Ik heb de Nokia 3210 Executive Rocket Silver op het oog. 349,- is niet duur right?

Verwijderd

Ik vind van niet. Maar als ik jou was zou ik de 3310 kopen. Das wat hipper.

Een andere mogelijkheid is om een preypaid phone te kopen en deze te kraken. Dit is alleen niet erg netjes en hoor ook niet. (vind ik)

• Daan
I agree.. maar waar haal je zo'n ding?
Welke winkel is dan aan te raden?

Verwijderd

MM, ik heb m'n phone bij De Block gekocht....
Maar die hebben ze bij jouw vast niet..

Ik zou gewoon één van de grotere telecom zaken (zoals T for Telecom of Belcompany) proberen. Ik zou me wel goed orienteren voordat je iets koopt.

Zo heb ik het voor elkaar gekregen om voor fl. 100,- een Nokia 3210 inclusief fl. 50,- beltegoed te kopen. Dit was een actie van Dutchtone. Ik bel nu met m'n Dutchtone abo in m'n Dutchtone prepaid phone....

• Daan
Ok.. is KPN wat of moet ik per se voor Libertel o.i.d. gaan?

Verwijderd

kijk hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104229

Persoonlijk ben ik Dutchtone 'fan', maar het ligt er maar aan waar je woont. Ik zou gewoon ff aan je vrienden en mensen om je heen vragen wat zei goed vinden....

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 08:44
Ik heb mijn 3210 via ToBeConnected

De mijne kostte me incl Ben Bijzonder Abo 180 piek. Hij was al simlock vrij, dus heb ik er maar meteen een DutchTone Allin 180 pakket bij genomen (krijg je veel abo geld terug gestort op je rekening.)

Volgens mij is nu de 3310 vrij goedkoop icm Ben Bijzonder..
edit:

Hmmmm, de 3310 blijkt dus 229 excl 180 piek abo geld te zijn !! Hmmmmm, is dus stiekum toch niet zo goedkoop. Een week (of 2) geleden was ie nog 99 piek en dan + 180 piek abo kosten, dan had je een simlock vrije 3310. Maar nu dus nie meer

Neem er ff een kijkje.
Oh ja, nog een voordeel van deze t.o.v. andere internet aanbieders, hier zijn de prijzen INCL rembours kosten.

• Daan
Mja heb toch liever geen abbo. Liever Pre-Paid.
Heb bij KPN de 3210 zien staan voor 450,- en dan heb je er gelijk 212,- (ongeveer) beltoegoed op wat natuurlijk erg veel is. Dan heb je dus eigenlijk de telefoon voor 240,- wat best wel cheap is. Hij lag er ook voor 370,- maar dan zat er geen beltegoed bij.
Wat zal ik nemen?

Verwijderd

Nou, als je voor KPN gaat en je wilt met die telefoon gaan bellen dan zou ik de eerste nemen...... De Nokia 3210 kan je trouwens los (dus zonder SIM-lock enz..) veel goedkoper krijgen..... Gewoon ff goed zoeken op het internet en je vindt vanzelf de goedkoopste.

Kijk hier maar eens:
http://gsm.pagina.nl &
http://gsmshops.pagina.nl
Pagina: 1