Verwijderd
Verwijderd
Dit zegt genoeg hoe ik erover denk. Telfort was voor mij snel een feit
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
DUTCHTONE :r:r:r
LIBERTEL vind ik wel een toppertje
KNP vind ik te duur
KPN abbo (bijna een jaar nu) ook geen problemo's.
Mijn zus heeft Ben onbereikbaar maar dat is deels omdat ze hem vaak thuis laat liggen...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Alleen maar problemen mee gehad...:(:(
Nu Dutchtone, en wat denk je, geen problemen meer, overal perfect bereik. Zelfs in midden Limburg...:)
Verwijderd
HUH?Op donderdag 11 januari 2001 22:17 schreef geerz het volgende:
Heb nog nooit problemen gehad met dutchtone
telfort =
Moet dat niet andersom zijn?
Ben zuigt echt verschrikkelijk...:r:r:r
Echt nergens bereik...:(
Verwijderd
2. Telfort: Goede dekking met Libertel back-up, nette prijzen, prima service. Goed!
3. KPN: Duur, maar wel goed.
4. Ben: Moet nog wat uitbreiden qua netwerk, hoewel ik nooit zoveel problemen heb qua dekking, verder prima. Service is ook goed.
5. Dutchtone: Tja... zelfde verhaal als Ben, qua dekking, service is ~ hoe zeg ik het heel netjes ~ ietsjes minder "Schrijf maar... wij hebben een callcenter, maar u moet schrijven!" en mag zeker nog iets aan hun prijzen doen!
Verwijderd
STEL JE AAN, JONGEN! Jezus, wat wordt ik af en toe ONTZETTEND ziek dat iedereen hier zo zeurt en een "mening" heeft, terwijl hij/zij alleen maar op "het zuigt gewoon!" kan komenOp donderdag 11 januari 2001 22:36 schreef Martijn het volgende:
Echt nergens bereik...:(
En daar was het mee afgedaan. Ze kon NIKS voor mij doen...:(:(
ZAK SNEL DOOR DE GROND !!! :(:(
EN BEN ZUIGT KONT !!! :(:(
Verwijderd
Nou meneer BEN HIMSELF !!!
Nee hoor, Sebastiaan is de naam. Sebastard mijn nickname en wordt ook wel eens Bas, Seb, Sebas of Bastiaan genoemd, omdat dat korter is.
BEN is gewoon zwaar KUT !!
Okay... dat is duidelijke taal ~ gaan we even je argumenten bijlangs...
Ik woon in Eindhoven, daar heb je dan redelijk bereik.
Ahhh, dus "Echt nergens bereik..." geldt dan niet meer. Maar, toegeven, redelijk is vaak nét genoeg om te kunnen bellen, een zware wolk o.i.d. en het gaat al minder. Dat is waar. Ik ken de "redelijke dekking" van m'n moeder.
Kom je vijf kilometer buiten de stad, alles weg.
Dat kan.
Kom je in Venlo (geen dorp dus ofzo...)... GEEN BEREIK.
Venlo is inderdaad geen dorp
Bel je ze op.
Zeggen ze, waar woont u?
Ik: In eindhoven, mevrouw.
Zei: Heeft u daar bereik?
Ik: Ja, daar heb ik bereik.
Zei: Oh, dan kan ik NIKS voor u doen... U heeft bereik in uw woonomgeving, en dat is het belangrijkste...
En wat zei jij toen?
En daar was het mee afgedaan. Ze kon NIKS voor mij doen...
Dan zal ik nog eens bellen en vragen of ze geen oplossing kunnen zoeken voor jou probleem... dat jij het dus erg vervelend vind dat jij op de plaatsen waar jij vaak komt en waar jij van Ben® mag verwachten dat ze daar dekking hebben (ze adverteren immers met de slogan dekking in vrijwel heel Nederland ook dekking bieden. Laat hun daar maar een oplossing voor zoeken. En doen ze dat niet, zeg dan tegen ze, dat als ze dat niet doen, je het daar ten eerste niet mee eens bent, je hierover een klacht wilt indienen en je je abonnement opzegt en je nummer meeneemt naar een andere provider als daar geen oplossing voor wordt gezocht.
En dan denk jij, MISTER BEN, dat ik geen genuanceerde mening heb???
Dat dacht ik inderdaad. Maar ze gaf ook geen reden, had je reden gepost, had je nooit zo'n reactie van me gehad. Niet zo gek dus. Als jij geen mening post, kan ik moeilijk aan die paarse achtergrond kleur zien dat je dat wel hebt.
Ik haat mensen die alleen maar zeggen "Merk/product X zuigt!" en daar verder niets bij kunnen zeggen of dat kunnen beargumenteren en dat zie je hier op GoT HEEL, HEEL, HEEL vaak. En dat vind ik een slechte zaak.
Nou, liever niet, nee...
Ghehe... da's knap
Heb ik alleen een vraag aan je. En dat is niet om je op stang te jagen, je aan te vallen o.i.d., maar gewoon een vraag. Waarom heb je voor Ben® gekozen en na (of juist voor) je keuze met Ben® gebelt of je in je woonplaats en de andere plaatsen (o.a. dus Venlo) een voldoende dekking is om te bellen? Want dan had Ben® je ongetwijfeld verteld dat er bijv. in Venlo geen tot slecht ontvangst is... En dan had je een andere keuze kunnen maken. Mijn vraag is dus:
- Heb je dit gevraagd?
- Waarom heb je uiteindelijk wél voor Ben® gekozen?
PS: Denk aan je hart, die moet nog langer mee... ook na je contract met Ben®.
PS2: Telfort en Libertel hebben in 't zuiden een goede dekking... althans, dat hoor ik heel vaak. Misschien iets om rekening mee te houden als je contract met Ben® is afgelopen.
Verwijderd
ROFLOp vrijdag 12 januari 2001 00:25 schreef RobiNET Online het volgende:
Maar wel lekker
Verwijderd
af en toe een beetje druk op de helpdesk enzo maar er was hier een keer een storinkje en binnen een uur was het opgelost.
Verder hebben ze goed berijk en als je dan niet in het berijk van telfort zit kun je over naar libertel.
Ik Ben® het wel met Sebastard eens hoor, iedereen kraakt altyd direct een netwerk af, ook als er géén ervaringen mee zijn.
Bij mij op school kraakt direct iedereen Ben®
af, ik ben overigens de enige die het heeft geprobeerd, en het viel helemaal niet tegen! Er was maar 1 heel erg klein plaatsje in huis waar ik niet kon bellen, en voor de rest overal in mijn woon-werk omgeving en waar ik toen de tijd geweest was.
Ik Ben® toch weer teruggegaan naar Libertel omdat die beter is, maar Ben® is zeker NIET slecht!
[oproep aan Ben®]Als je een prepaid pakket koop en je belt vriendelijk 222 om je Voicemail te laten verwijderen, dan heb ik liever niet dat ie na 2 dagen automatisch weer AAN staat, bel ik hierover op, zetten jullie hem weer UIT, en ja hoor 2 dagen later WEER aan, maar uiteindelijk na dit telefoontje nooit meer gezeur mee gehad. Dit zeg ik eventjes omdat dit wel heel erg toevallig bij 3 verschillende Ben®-prepaidnummers is gebeurt. (Die van mezelf, vader & moeder)[/oproep aan Ben®]
20*350ZO45°
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik schrijf niet voor nix: "Goedkoop (Telecom.nu)"Op vrijdag 12 januari 2001 07:41 schreef Jotti het volgende:
Libertel vind ik ook erg goed, maar om ze nou goedkoop te noemen, nou nee.
LET OP: "Telecom.nu"
20*350ZO45°
Yes sir!Op vrijdag 12 januari 2001 07:56 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
LET OP: "Telecom.nu"
Wat Telecom.nu zegt of doet, interesseert me niet. Ik vind ze verre van goedkoop, ik heb geen ander nodig om mijn mening te onderschrijven
het grootste KUT netwerk in nl vind ik van dutchtone en ben® alleen is het wel leuk als ze soms goedkope nokia prepay telefoons hebben ff unlocken kpn kaartje erin en je hebt een mooi telefoontje en simlock vrij
Verwijderd
Grrrr...Op vrijdag 12 januari 2001 11:44 schreef -AuTnoR- het volgende:
alleen is het wel leuk als ze soms goedkope nokia prepay telefoons hebben ff unlocken kpn kaartje erin en je hebt een mooi telefoontje en simlock vrij
Ben is ERG goedkoop, met zijn tariefen van 33 cent daltarief en 88 piektarief (naar alle nummers behalve speciale) is onwijs goedkoop. Tevens zijn de Toestellen goedkoop.
De service is erg goed, je kan altijd bellen naar de servicelijn. Het is gewoon simpel en geen gezeik, zoals bij andere aanbieders
Bij Ons op school (in de randstad )heet bijna Iedereen BEN, omdat het zo goedkoop is.
Het is goed vindt ik dan er goedkope concurenten zijn op het mobiele gebied, zoals we namelijk hebben gemerk kan KPN e.d. gewoon de tariefen verhogen. Zo blijven de kosten tenmiste nog een beetje laag, en BEN werk voordurend aan zijn netwerk.
KPN en Libertel hebben wel een goed netwerk, maar de tariefen van voorals KPN zijn gewoon te duur.
PS. Eigenlijk belachelijk dat Libertel als Voicemail nummer 121 heeft, lijkt veel te veel op 112.
Verwijderd
Om Ben® nou het beste te noemen gaat mij persoonlijk iets te ver hoor... Ik vind dat er veel betere netwerken zijn (Libertel, Telfort... KPN)... Ik heb alleen geen last met Ben, maar weet dat er gewoon gebieden in NL zijn waar Ben een mindere of misschien zelfs geen dekking heeft.Op vrijdag 12 januari 2001 13:24 schreef BazP het volgende:
BEN is het beste naar mijn menig, namelijk het bereik is redelijk (ja redelijk ja.) ik kan bijna overal bellen.
Verwijderd
Ben in korte tijd een groot deel van NL kunnen volbouwen met antennes,
(ze hebben nu allebei 1 jaar landelijk bereik naar eigen zeggen)
maar die laatste paar plaatsen zonder dekking
zijn het afgelopen jaar niet echt kleiner of minder geworden!
Bouwen ze niet zo snel meer aan hun netwerk of liggen gemeentes inderdaad dwars?
Ben: soms erg goede geluidskwaliteit, wel veel gaten in het netwerk.
KPN: constante dekking, maar meer ruis
hoe vaak bel je direct dat nummer dan? nooit toch? hij staat bij iedereen wel in het telefoonboek, vaak al standaard ingesteldPS. Eigenlijk belachelijk dat Libertel als Voicemail nummer 121 heeft, lijkt veel te veel op 112.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Ik bel mijn VoiceMail gemiddeld vijf keer per dag. En ja, hij staat in m'n telefoonboek, maar bijna alle nummers die daarin staan draai ik met de hand (gaat voor mij sneller... ben nogal goed met cijfers).Op vrijdag 12 januari 2001 15:22 schreef achappey het volgende:
hoe vaak bel je direct dat nummer dan? nooit toch? hij staat bij iedereen wel in het telefoonboek, vaak al standaard ingesteld
Verwijderd
Je weet van te voren dat het niet overal goed is, daar kies je voor. Als tegenprestatie zijn ze goedkoop.
Libertel: Nooit problemen, altijd ontvangst. Zeker 1e Plaats/
KPN: Mee begonnen, telefoontje van de zaak waar ik destijds werkte. Nooit problemen. Maar het is KPN en daarom 2e plaats.
Nu Dutchtone van de zaak: Meestal wel bereik, maar op sommige plekken kan het beter... Toch zeg ik 3e plaats. Wel hadden ze laatst een netwerkstoring in Hilversum die de hele dag duurde, maar ala....
Over Telfort: Niet zo veel ervaring mee, ik hoorde wel wat klachten over bereik. Collega had het, en ik had met Dutchtone wel bereik waar hij geen bereik had, maar het is andesom ook wel eens voorgekomen. Maar meschien komt dat ook wel omdat hij zo'n vage Sagem PrePaid had.
Over Ben: maat van me heeft B:rN, En als hij bij mij in de auto zit (In de randstad!!) Valt zijn telefoon regelmatig weg terwijl Dutchtone het redelijk volhoudt... KPN trouwens ook, die een andere maat van me heeft. Ben krijgt van mij ZEKER de laatste plaats, en die zal ik nooit nemen
Momenteel dus Dutchtone. Kan er niet ontevreden over zijn, maar bereik mag hier en daar beter.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Maar in Roosendaal en omgeving is het dikke shit.
Vroeger Libertel, dat was helemaal relaxed, alleen wat duurder.
En ga nou niet zeiken over het geven van uitgebreide beargumenteerde meningen, niet iedereen heeft tijd om ellenlange verhalen te schrijven.
Als je iets op een bepaalde manier ervaart is dat gewoon zo.
Verwijderd
Nu die hoge prijzen nog naar beneden! Dutchtone is DUUR!Op vrijdag 12 januari 2001 15:58 schreef LLagerwerf het volgende:
Geen problemen met Dutchtone => DUTCHTONE RULES !!!!!!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat ik er ook klote aan vind zijn hun marketing praktijken. Koop ik voor dik 800 gulden en nieuwe (vrije) mobiel omdat ie nieuw en vet is.. weekje later zie je allemaal van die sukkeltjes er mee rond wandelen omdat ie gratis is bij Ben-Prepaid. *(%$#%$#%$@ !!!
Verwijderd
Verder moet ik toegeven dat Dutchtone niet het beste netwerk heeft. KPN en Libertel steken er ver bovenuit qua bereik. Met Dutchtone echter kon ik op Pinkpop en de scholierendeomostratie in Den Haag gewoon bellen. Ik probeerder toen alleen mensen van Libertel te bellen en dit lukte niet
Ik ben over het algemeen tevreden met dutchtone. Ik heb nooit iets anders gehad. Ik heb nu drie Dutchtone telefoons. 2 prepaid en 1 abo.
Over ervaringen met andere netwerken kan ik niet ecgt mee praten behalve dan dus als ik iemand bel. Bij Ben valt het me op dat de stem vaak vervormt wordt en er veel ruis tussen doorkomt. Bij Telfort vallen hele delen geluid weg en KPN en Libertel zijn gewoon goed.
mijn top 5:
1. Dutchtone (niet TE duur en wel goed)
2. Libertel & KPN (goed maar duur)
4. Ben en Telfort (slechter als de rest)
Verwijderd
Ik betaal voor 60 minuten bellen 60 keer 0,33 cent. Dat is f 19,80. Dus, ik bel GEEN 60 minuten voor de f 20,- die ik bel. Ik betaal dus teveel. Okay, het zijn twee duppies, maar het klopt niet!
En dan bel ik naar een vaste lijn. Bel ik naar een mobiele telefoon, betaal ik 60 keer 0,66 cent. Dat is f 39,60. Dus, ik ben GEEN 60 minuten voor de f 20,- die ik bel. Beetje sneaky trick...
moet je eens 0.60 * 0.33333 doenOp vrijdag 12 januari 2001 16:36 schreef Sebastard het volgende:
Voorbeeldje... Ik heb een Dutchtone ALLIN 60. Daar betaal ik f 20,- voor.
Ik betaal voor 60 minuten bellen 60 keer 0,33 cent. Dat is f 19,80. Dus, ik bel GEEN 60 minuten voor de f 20,- die ik bel. Ik betaal dus teveel. Okay, het zijn twee duppies, maar het klopt niet!
En dan bel ik naar een vaste lijn. Bel ik naar een mobiele telefoon, betaal ik 60 keer 0,66 cent. Dat is f 39,60. Dus, ik ben GEEN 60 minuten voor de f 20,- die ik bel. Beetje sneaky trick...
dat weet je van te voren (anders heb je slecht gewinkeld)
Verwijderd
En naar mobiel? In een belbundel mag je minstens verwachten dat je in die belbundel naar een mobiele telefoon kunt bellen... Ik vind het tenminste belachelijk dat het NIET kan. Tenminste, het kan wel, maar niet het aantal minuten dat de belbundel doet vermoeden, namelijk de helft daarvan...Op vrijdag 12 januari 2001 16:41 schreef StanTheMan het volgende:
Moet je eens 0.60 * 0.33333 doen
Bovendien prijst Dutchtone het als 0,33 cent aan, dus niets ge-0,3333... het klopt gewoon niet. Dutchtone is gewoon gemeen bezig, heeft naar mijn idee iets teveel van zichzelf op maar levert NIET de kwaliteit die je voor dat geld zou verwachten... Iets dat Libertel wel mag. Libertel is duur, maar levert daar ook een goed product voor.
Op vrijdag 12 januari 2001 16:41 schreef StanTheMan het volgende:
[..]
dat weet je van te voren (anders heb je slecht gewinkeld)
Verwijderd
Om op de werkelijk vraag terug te komen: DUTCHTONE, een paar kameraden van me gebruiken het. De 1 pre paid met een nog redelijk bereik.
De ander een Ericson t28 met abbo, en een totale baggerontvangst !
Goede reden voor mij om geen tel`s met DT abbo/pp te kopen.
Voor mij is libertel het beste. KPN is duurder en biedt geen belvoorraad aan wat ik toch wel handig vind. Is BEN mee begonen en was ook erg weg van BEN. Een probleem met ben is dat ik thuis niet bereikbaar zou zijn wat toch lastig is. Zelfde geldt voor dutchtone trouwens en die zijn weer duurder dan BEN dus komem onder BEN. Blijft over telfort en laat ik nou net op een punt wonen waar je net wel / net geen ontvangst heb met Telfort dus springt de telefoon steeds over naar libertel is dus ook geen optie.
Conclusie zouden ze overal dekking hebben die goed is zou ik kiezen voor Telfort en BEN deze zij goedkoper dan de rest. KPN vind ik dus niks van weg het abbo en dan nog eens extra betalen. Dutchtone is echt te duur dus... is Libertel voor mij nu nog nummer 1.
Wanneer ik samen met collegegenoten naar nijmegen reis hebben en allemaal op verschillende punten even last van een verval in de ontvangst van soms geen ontvangt tot 1 blokje minder dus overal ontvangst biedt blijkbaar niemand.
mvg fisico
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
snap ik ook niet.. wat daar het voordeel van is...Op vrijdag 12 januari 2001 21:05 schreef BazP het volgende:
Het is trouwens vreselijk vervelend dat je bij KPN een apart SMS te goed heb he, dat vidnt ik echt helemaal niks.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
/me zweert bij LIBERTEL TOPIE [img=15,15]i/s/shadey.gif[/img]
/me vind KPN afleggers
/me vind Telfort slechte overschakeling n. Libbertel
/me vind Dutchtone echt [img=30,15]i/s/frusty.gif[/img]
/me vind ben wel relaxte acties maar waar /me woont geen bereik
Verwijderd
Wil je dat eens explainenOp vrijdag 12 januari 2001 22:40 schreef crazy_gijs het volgende:
/me vind Telfort slechte overschakeling n. Libbertel
Hmmm, ik woon ook achter in de achterhoek, Winterwijk om precies te zijn, en Ben is naar wat ik hoor ook kut, Telfort, Libertel, en KPN schijnen prima te zijn, van de rest weet ik het niet (maar ik neem aan van wel omdat die geloof ik grotendeels KPN en Libertel netwerken gebruiken...)Op vrijdag 12 januari 2001 13:27 schreef -AuTnoR- het volgende:
Tja ik woon in niet in de randstad maar in de achterhoek en daar heeft ben bijna geen ontvangst bij ons in het dorp wel maar als ik bjiv naar school fietst dan heb ik de helft van de tijd geen ontvangst
Verwijderd
Rustig maar hoor!Op vrijdag 12 januari 2001 16:39 schreef Sebastard het volgende:
[..]
THAT PISSES ME OFF!BAD!
HOE KUN JIJ DAN GDVRDMME! OORDELEN OVER ANDERE PROVIDERS!???! GA JE SCHAMEN EN PLEUR AUB OP!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb genoeg met andere telefoons gebeld en ik zet het er DUIDELIJK bij....
Nou, ik had voor 89 piek zo'n studiefinanciering Bosch gehaald met Ben... Was goedkoop, duss... Maar na deze ervaring met Ben heb ik die telefoon INCLUSIEF de Ben simkaart weer verkocht...>:)Op vrijdag 12 januari 2001 00:30 schreef Sebastard het volgende:
Ojee... volgens mij heb ik iemands bloeddruk laten stijgen...
Nou meneer BEN HIMSELF !!!
Nee hoor, Sebastiaan is de naam. Sebastard mijn nickname en wordt ook wel eens Bas, Seb, Sebas of Bastiaan genoemd, omdat dat korter is.
BEN is gewoon zwaar KUT !!
Okay... dat is duidelijke taal ~ gaan we even je argumenten bijlangs...
Ik woon in Eindhoven, daar heb je dan redelijk bereik.
Ahhh, dus "Echt nergens bereik..." geldt dan niet meer. Maar, toegeven, redelijk is vaak nét genoeg om te kunnen bellen, een zware wolk o.i.d. en het gaat al minder. Dat is waar. Ik ken de "redelijke dekking" van m'n moeder.
Kom je vijf kilometer buiten de stad, alles weg.
Dat kan.
Kom je in Venlo (geen dorp dus ofzo...)... GEEN BEREIK.
Venlo is inderdaad geen dorpEn dat geen bereik, dat kan kloppen, de dekking van Ben® is in het Zuiden (Limburg) niet optimaal.
Bel je ze op.
Zeggen ze, waar woont u?
Ik: In eindhoven, mevrouw.
Zei: Heeft u daar bereik?
Ik: Ja, daar heb ik bereik.
Zei: Oh, dan kan ik NIKS voor u doen... U heeft bereik in uw woonomgeving, en dat is het belangrijkste...
En wat zei jij toen?
En daar was het mee afgedaan. Ze kon NIKS voor mij doen...![]()
![]()
Dan zal ik nog eens bellen en vragen of ze geen oplossing kunnen zoeken voor jou probleem... dat jij het dus erg vervelend vind dat jij op de plaatsen waar jij vaak komt en waar jij van Ben® mag verwachten dat ze daar dekking hebben (ze adverteren immers met de slogan dekking in vrijwel heel Nederland ook dekking bieden. Laat hun daar maar een oplossing voor zoeken. En doen ze dat niet, zeg dan tegen ze, dat als ze dat niet doen, je het daar ten eerste niet mee eens bent, je hierover een klacht wilt indienen en je je abonnement opzegt en je nummer meeneemt naar een andere provider als daar geen oplossing voor wordt gezocht.
En dan denk jij, MISTER BEN, dat ik geen genuanceerde mening heb???![]()
![]()
Dat dacht ik inderdaad. Maar ze gaf ook geen reden, had je reden gepost, had je nooit zo'n reactie van me gehad. Niet zo gek dus. Als jij geen mening post, kan ik moeilijk aan die paarse achtergrond kleur zien dat je dat wel hebt.
Ik haat mensen die alleen maar zeggen "Merk/product X zuigt!" en daar verder niets bij kunnen zeggen of dat kunnen beargumenteren en dat zie je hier op GoT HEEL, HEEL, HEEL vaak. En dat vind ik een slechte zaak.
Nou, liever niet, nee...
Ghehe... da's knapDie van mij niet!
Heb ik alleen een vraag aan je. En dat is niet om je op stang te jagen, je aan te vallen o.i.d., maar gewoon een vraag. Waarom heb je voor Ben® gekozen en na (of juist voor) je keuze met Ben® gebelt of je in je woonplaats en de andere plaatsen (o.a. dus Venlo) een voldoende dekking is om te bellen? Want dan had Ben® je ongetwijfeld verteld dat er bijv. in Venlo geen tot slecht ontvangst is... En dan had je een andere keuze kunnen maken. Mijn vraag is dus:
- Heb je dit gevraagd?
- Waarom heb je uiteindelijk wél voor Ben® gekozen?
PS: Denk aan je hart, die moet nog langer mee... ook na je contract met Ben®.
PS2: Telfort en Libertel hebben in 't zuiden een goede dekking... althans, dat hoor ik heel vaak. Misschien iets om rekening mee te houden als je contract met Ben® is afgelopen.
Martijn
P.S. Trouwens, die posting, don't take it personal, maar ik was een beetje pissed of...:)
Verwijderd
D-tone heeft overal bereik, is niet echt duur enne klantenservice is ook niet gek, als er wat is moet je wel ff wachten maar je krijgt alles voor elkaar
ik heb hier nu meer als een jaar mee liggen klooien en ben nu naar libertel overgestapt nergens problemen meer mee ( beide abbo btw )
KPN heb ik heel vaak meegemaakt dat als je naar eenkpn nummer belt dat het nr voor een paar minuten niet bestaat en even later weer wel kei raar dus.
Telfort vind ik nix
dutchtone weinig slechte dingen over gehoord ook vij weinig goede maar tis wa he
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Het ene moment heb k vol berijk, en 2sec. later kan ie het netwerk niet meer vinden.
KPN vind ik zelf het beste. Goede service en berijk. Alleen jammer dat ze zo duur zijn... en dat je sms- tegoed zo k*t geregeld is..
DutchTone vind k ook wel gaan. Goed berijk, en niet al teduur.
Maar KPN blijft voor mij de beste.
Verwijderd
Goede service? Laat me niet lachen... KPN heeft veel te veel kastjes en muren! KPN is qua service ERG slecht!Op zondag 14 januari 2001 12:03 schreef Tweaky het volgende:
KPN vind ik zelf het beste. Goede service en berijk. Alleen jammer dat ze zo duur zijn... en dat je sms- tegoed zo k*t geregeld is..
En ja, ik weet waar ik over praat... de moeder van m'n vriendin werkt bij de klantenservice van KPN Mobile en zelfs die deelt deze mening van me.
Netwerk van KPN is goed, heel goed, maar de service is BAGGER!
Verwijderd
Maar daar tegenover staat dat het netwerk erg goed is... hoewel ik ook al heb gehoord (hmmm, wie was dat...) dat er een provider KPN gaat inhalen...Op zondag 14 januari 2001 14:28 schreef RobiNET Online het volgende:
Service van KPN is inderdaad errugTrouwens...ook de tarieven
Mijn broer heet Libertel en ook perfecte ontvangst.
Ik heb ben en war ik ben ook perfecte ontvangst.
Dat ik Ben net had had ik in huis bijna geen ontvangst nu een jaar later voldoende to goed.
En bij ben zit het dataverkeer in de belbundel en heb nog het oude BEN 99 de hele oude tarieven dus.
Het ligt er gewoon aan waar je woont.
Wat mij betreft:
Er zijn geen kutnetwerken, je moet alleen niet in een kutgat wonen!
helemaal mee eens denk dat ze allemaal even goed / slecht zijn zolang je maar op plaatsen komt waar ze wel of geen ontvangst heb nadeel is dat sommige wel erg weinig ontvangst hebben waar ik kom
mvg fisico
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Verwijderd
Motorola v.3690 + Ben Extra = Fl. 0,- = twee jaarOp zaterdag 13 januari 2001 19:57 schreef ludohelder het volgende:
Motorola v.3690 + Ben Extra = Fl. 0,-
Verwijderd
BEN :Op donderdag 11 januari 2001 21:04 schreef _Kingkong_ het volgende:
Ik vind BEN een (piep) netwerk......
Dutchtone:
KPN:
Libertel:
Telfort
Verwijderd
Jij ook al principieel?Op maandag 15 januari 2001 23:50 schreef Vangekkem het volgende:
KPN:(bereik is goed, ben principieel tegen KPN)
/me too! [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Verwijderd
Siemens C35i + KPN abo van de Universiteit Twente kado kreeg. Bellen voor 18 ct...
Ben maar overstag gegaan, en heb mijn Ben maar weggegeven.
Verwijderd
heel gezond, heel verstandigOp dinsdag 16 januari 2001 12:27 schreef 100Mb.Inet het volgende:
Ben maar overstag gegaan, en heb mijn Ben maar weggegeven.
en zeker het 1e jaar en vooral in noord holland
Ben dus maar gauw overgestapt op dutchtone abbo
Nergens last van, alleen in het gat "uitgeest"
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
en laten mijn ouders daar nou net wonen, en laat ik daar nou vaak komenOp woensdag 17 januari 2001 14:52 schreef actieman het volgende:
hmm Ben =![]()
en zeker het 1e jaar en vooral in noord holland
Ben dus maar gauw overgestapt op dutchtone abbo![]()
![]()
Nergens last van, alleen in het gat "uitgeest"
niks dutchtone :r; niks Ben
Libertel is mij in ieder geval kwa ontvangst en service zwaaaar tegen gevallen...
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Verwijderd
nee hoor, in de trein van utrecht naar amersfoort helemaal geen bereik en van amersfoort tot groningen aan toe gemiddeld 1 à 2 streepjes??? fantastisch bereik echt waar hoorOp woensdag 17 januari 2001 22:30 schreef SilverBolt het volgende:
ik heb sinds een paar week een BEN abbo en bevalt me prima overal perfecte dekking en ik kom overal van groningen tot de achterhoek en overal goed ontvangst (kom zelden in het westen dus kan daar niet voor spreken) maar in het noorden en oosten des lands geen problemen met BENen ze zijn lekker goedkoop
Nu heb ik sinds enige tijd Telfort, en heb ik zelfs in de Randstad (bijna) geen dekking meer. Dit is echt waardeloos. En overschakelen op Libertel mag niet in de Randstad.
Wat mij betreft dus: Ben heeft een betere dekking dan Telfort in de Randstad.