Toon posts:

Luxe OC probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Ik heb op dit moment een AMD 64 X2 4800+ en een Athlon 64 FX57 op de plank liggen op ingebouwd te worden. Ze zullen ingebouwd worden in een Asetek Vapochill XEII en een opgevoerde Promiteia MACHII GT (Chill1 Extreme). Beide zijn phase change coolers.

Ik heb het volgende memory liggen:

a. Corsair CM2X512-5400C4PRP 4.4.4.12 (4x 512mb)
b. Corsair CMX512-4400C25 2.5.4.4.8 (4x 512mb)

Ik heb 2x XFX Geforce 7800GTX liggen, dus het moederbord moet SLI hebben. Ik heb een drietal gegadigden:

Asus A8N Deluxe
Asus A8N Premium
DFI Lanparty

Waar ik jullie mening over wil hebben is het volgende:

1. Welk moederbord moet ik gaan gebruiken voor de FX 57 en welke voor de 4800+?
2. Worden de X2 processoren ondersteund door DFI Lanparty MB? Ik kan hierover niets op hun site vinden.
3. Ik wil het maximale overclocking resultaat halen, welke va het memory moet ik gebruiken?
4. Is er memory wat beter/sneller is om te gaan gebruiken in mijn overklokte systeem?

Wie oh wie kan me meer inzicht geven?

gr.

Nico

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
Koop ze allemaal als je toch bakken met geld hebt :Y)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

geheugen zou ik persoonlijk voor G.Skill gaan...heb ik zelf ook en super geheugen is het...erg snel en hoge oc's mee te behalen

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
kan je niet beter 4 gig ram halen? met xp64 bit werkt dat wel, of wat zijn je doeleinden?

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-01 19:44
g-skill lijkt me idd beter in dit geval...heb ik zelf ook, en draait met gemak 277mhz 2.5-3-3-7@ 2.6volt

300+ is ook makkelijk haalbaar met dit geheugen, zeker als 't op 2.5-4-4-8 oid wordt gezet

leuk systeempje trouwens...

[ Voor 34% gewijzigd door Mr. Detonator op 20-07-2005 02:07 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alsem1 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 01:29:
kan je niet beter 4 gig ram halen? met xp64 bit werkt dat wel, of wat zijn je doeleinden?
_/-\o_ Onder DOS een paar batch-bestanden maken en af en toe Kings Quest 3??

Kijk ook even op http://anandtech.com/memory/ en http://www.tomshardware.com/motherboard/index.html
Ze zijn vast al bekend, maar kijk voor de gein eens naar allerlei test-setups (niet specifiek voor geheugen maar algemene rigs ook) en zie wat er voor verschillen zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:33
Ook al gedacht aan de EPoX EP-9NPA+ SLI? Deze komt uit reviews vaak ook goed na voeren, samen met het non-sli broertje vaak ook nog als de beste voor zover ik het allemaal heb gezien. In ieder geval dual cores worden wel ondersteund, heb sinds gisteravond er ook een ingeprikt en draait zonder problemen.

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:46:
Ik heb op dit moment een AMD 64 X2 4800+ en een Athlon 64 FX57 op de plank liggen op ingebouwd te worden.
[...]

[...]
3. Ik wil het maximale overclocking resultaat halen, welke va het memory moet ik gebruiken?
Als je met vraag 3 bedoelt welke van de 2, dan kan je de eerste sowieso proberen te verpatsen wat dat is DDR2 (te herkennen aan de 2 in CM2 en het feit dat de CAS latencies erg hoog zijn) en dat duurt nog wel ff voordat AMD dat ondersteund. Bij vraag 4 vraag je gelukkig voor beter geheugen, en G.Skill is inderdaad een van de populairdere bij overklokkers tegenwoordig.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 21:19
2. Worden de X2 processoren ondersteund door DFI Lanparty MB? Ik kan hierover niets op hun site vinden.
Zou geen probleem mogen zijn, zeker niet met de laatste BIOS.

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Als ik zo je profiel bekijk en je enkel maar vragen kan stellen, zou je eerst eens moeite moeten doen om zelf wat research te doen.

Verder heb je een te luxe probleem met spullen die de meeste van ons niet bezitten, dus waarschijnlijk kan niemand je helpen nog hier

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

(jarig!)
Ik, als Porschefreak, weet dat de 911 GT3 RS uit 2004 en 2,6 liter benzinemoter heeft. Dat betekent niet dat ik kapitaalkrachtig genoeg ben om er eentje op m'n oprit te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
petervandamned schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:30:
Als ik zo je profiel bekijk en je enkel maar vragen kan stellen, zou je eerst eens moeite moeten doen om zelf wat research te doen.

Verder heb je een te luxe probleem met spullen die de meeste van ons niet bezitten, dus waarschijnlijk kan niemand je helpen nog hier
Het zou prettig zijn als je wat beter leest. B) Er staat in mijn vragen onder andere dat ik bij DFI gezocht heb. Daarnaast heb je volgens mij het doel van een forum gemist.. hier stel je vragen, wissel je gegevens en kennis uit etc. etc.
Daarnaast heb je geen flauw idee wat ik wel en niet aan research gedaan heb.

Of je nou een systeem overclocked met goede fans, watercooling of zoals in mijn geval Phase-change cooling.. Het principe blijft hetzelfde en derhalve zullen hier veel mensen WEL bereid zijn om hun kennis en ervaring te delen.

Verwijderd

Topicstarter
El Psycho schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 08:56:
[...]

Als je met vraag 3 bedoelt welke van de 2, dan kan je de eerste sowieso proberen te verpatsen wat dat is DDR2 (te herkennen aan de 2 in CM2 en het feit dat de CAS latencies erg hoog zijn) en dat duurt nog wel ff voordat AMD dat ondersteund. Bij vraag 4 vraag je gelukkig voor beter geheugen, en G.Skill is inderdaad een van de populairdere bij overklokkers tegenwoordig.
Nuttige info!! De leverancier van het DDR2 geheugen heeft namelijk bij hoog en bij laag beweerd dat dit geheugen ondersteund werd.

Ik heb overigens een memory review gelezen bij anandtech en daar komt het memory van OCZ het beste uit de overclockingsbrug. Het Corsair memory wat ik nu heb kwam daar maar een heel klein stukje achter. Is jouw mening dat ik toch moet wisselen van memory?

Andere vraag:
Als je het memory op een hogere frequentie laat lopen heeft dit gevolgen voor de latency of is de latency een vaste hardware waarde?

Verwijderd

Topicstarter
racoontje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:14:
Ik, als Porschefreak, weet dat de 911 GT3 RS uit 2004 en 2,6 liter benzinemoter heeft. Dat betekent niet dat ik kapitaalkrachtig genoeg ben om er eentje op m'n oprit te zetten.
Op zich mee eens. Ik heb me overigens wel degelijk ingelezen in de hele materie, maar wat ik constateer is dat er maar weinig mensen zijn die echt onderbouwd kunnen aangeven welk memory in mijn situatie het beste is. Ik zoek met name naar de relatie tussen relatie, frequentie en overclocken!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 12:12
:? waarom overclocken? :?

[ Voor 87% gewijzigd door CRpt3r55 op 20-07-2005 23:25 ]

Etuuuuuh!

• Brainless-NL
  • Laatst online: 13-01 16:53

Brainless-NL

lolkipo

Latency lijdt vaak onder meer mhz'en

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ook even op http://anandtech.com/memory/ en http://www.tomshardware.com/motherboard/index.html
Ze zijn vast al bekend, maar kijk voor de gein eens naar allerlei test-setups (niet specifiek voor geheugen maar algemene rigs ook) en zie wat er voor verschillen zijn.
Die had ik al gelezen en daarom heb ik dat Corair memory besteld. Maar dat maakt het nog steeds niet duidelijk WAAROM 8)7

• Brainless-NL
  • Laatst online: 13-01 16:53

Brainless-NL

lolkipo

Hou is op met die onzin van "koop toch alles maar als je zoveel geld hebt" en "waarom zou je zon dikke bak overklokken". Geef deze dude gewoon nuttige info (waar hij om vraagt)

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik graag wil weten is wat er met de latency van memory gebeurt als ik overclock. Waarom overclocken... uhm.. tja.. waarom eigenlijk :9~

Verwijderd

Topicstarter
Hou is op met die onzin van "koop toch alles maar als je zoveel geld hebt" en "waarom zou je zon dikke bak overklokken". Geef deze dude gewoon nuttige info (waar hij om vraagt)
Dank je!!!

Verwijderd

Topicstarter
Brainless-NL schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:25:
Latency lijdt vaak onder meer mhz'en
Dus als ik je goed begrijp zeg je dat je beter memory kunt kopen welke door alle frequenties stabieler latency parameters heeft (als je wilt oc'en) dat memory wat op 400mhz zeer lage latency waardes heeft en een groot verval heeft bij hogere frequenties.

Als dat zo is denk ik wel goed te zitten met dat Corsair 4400 geheugen, toch?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom je auto tunen? Omdat ie dan harder kan gaan misschien? :? ;)

Maar on topic...
Ik dacht altijd dat AMD CPU's nogal latency hongerig zijn, dus die zou ik zo laag / goed mogelijk houden. En dan daaruit het max. aantal MHz persen... :)
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:34:
Als dat zo is denk ik wel goed te zitten met dat Corsair 4400 geheugen, toch?
Ligt eraan hoeveel volt je er doorheen gaat jassen... En wat voor chips er op de Corsair geheugen reepjes zit.

[ Voor 62% gewijzigd door CH4OS op 20-07-2005 23:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
GJ-tje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:38:
[...]
Ahum.. }) Tja.. dat heb ik dus ook al gedaan >:) Zie je een trend in mijn wereldje verschijnen :D

Verwijderd

Topicstarter
GJ-tje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:38:
[...]

Maar on topic...
Ik dacht altijd dat AMD CPU's nogal latency hongerig zijn, dus die zou ik zo laag / goed mogelijk houden. En dan daaruit het max. aantal MHz persen... :)
En dat brengt me op de hamvraag: Aangezien ik met mijn Phase change toestand de boel drastich wil overclocken, welk memory heeft dat de laagste latency en dkan deze snelheden aan?

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-01 19:44
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:20:
[...]

Andere vraag:
Als je het memory op een hogere frequentie laat lopen heeft dit gevolgen voor de latency of is de latency een vaste hardware waarde?
ja....als het voltage hetzelfde blijft, gaat de latency omhoog.....als je 't voltage hoger zet, kán de latency misschein laag blijven...

ik zou sowieso niks op ''automatisch'' laten staan met overklokken (latency ed.) maar handmatig vast zetten op bijv. 2.5-4-4-8 (cmx512)......en dan per 5mhz ongeveer omhoogzetten en kijken wat 't doet....als 't niet stabiel genoeg is, zet je'het voltage omhoog óf de latency omlaag....

volgens mij kun je met die DFI lanparty het voltage tot 3.5-4 volt instellen, en met die andere 2 ''maar'' iets van 3-3.2 volt...dus daar zal dan sowieso een voltmod nodig zijn om lage latency's aan te houden.....welke latency hed je ongeveer in gedachten ? 2-2-2-5 oid ?

btw...zo'n systeem is trouwens ''gemaakt''; om over te klokke :P

[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Detonator op 20-07-2005 23:46 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:42:
En dat brengt me op de hamvraag: Aangezien ik met mijn Phase change toestand de boel drastich wil overclocken, welk memory heeft dat de laagste latency en dkan deze snelheden aan?
Wou dat ik je dat kon vertellen, maar dat is ergens ook wel een zoekertje.

Hou er wel rekening mee, dat het per chip verschilt. Zelfs per reepje ;)
En bij overclocken, worden de instellingen van het geheugen over 1 kam geschoren, als je meerdere reepjes gebruikt... ;)
Het kan dus best zijn, dat je met 1 reepje verder kan overclocken dan met 2...
Mr. Detonator schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:45:
btw...zo'n systeem is trouwens ''gemaakt''; om over te klokke :P
"Gemaakt" om te overclocken zegt nog niets... ;)
Als je je auto tuned, hoef je ook niet (gelijk) 300+ km/u te kunnen rijden... ;)
Don't do that at home... :+

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 20-07-2005 23:48 ]

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:42:
[...]

Ga je voor leuke bench scores zou ik een setje oude bh-5s scoren en er wat volts door pompen. Dan zit je redelijk snel op 265-270 2-2-2 bench stable. Als je niet voor de bneches gaat tccd halen of lekker corsair houden. Je zal in games en gewone apps amper verschil merken tussen de verschillende timmings.

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-01 23:05

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Naar mijn mening is het een combinatie van bord en mem
geheugen y loopt erg hard op x bord maar kan op een ander bord als brandhout lopen, dus kijk naar de combinatie's op de ministry bijv.

Wat ik zo weet (en tevens ook een super bord kijk er eens naar)

Epox 9npa+ sli met ocz 3200 el platinum 2-2-2-5 rev2 of kingston hyper x pc 3500 bh-5 (ocz pc 3200 bh-5 & mushkin 3200 bh-5 voor geen meter)

asus A8N sli met kingston hyper x 3500 bh-5 (corsair loopt voor geen meter daar)

een ocz booster werkt niet op de epox maar die heeft wel 3.1v standaard, maar werkt wel op de asus en de gigabyte sli, voor het geval dat je dat ook van plan bent.

Bh-5 kan het strakst kwa timings wat amd wel lekker vind alleen de keerzijde van de medaille is dat je er veel voltage op moet zetten en ze even moeten wennen/inbranden.

Gskill kan erg hoog idd maar heb je niet altijd veel aan vanwege de slappe timings, lager maar dan op 2-2-2-5 t1 heb je meer aan.

ooh en vergeet niet het belangrijkste........een goede stabiele voeding.....nr1 priority

.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
racoontje schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:14:
En hoe rijdt ie(vooral op een nat wegdek)? EN hoe zit het met vibraties?
Brainless-NL schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:26:
Weinig mensen hebben kaas gegeten van océn van X2's, daarom kan ie beter het voortouw nemen en zelf een review in elkaar knutselen...daarvoor heb je wel alle drie de mobo's nodig :+

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Wat wil je eigenlijk met de pc gaan doen? Gamen? Programmeren? Videobewerken?

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Go3s1m4n schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 08:22:
Wat wil je eigenlijk met de pc gaan doen? Gamen? Programmeren? Videobewerken?
1.
Er zijn mensen die het leuk vinden om uit een PC alles te halen wat er in zit.

2.
Er zijn óók mensen die hun kast tot in het extreme modificeren.

3.
Tot slot zijn er mensen die een PC gewoon gebruiken waarvoor hij is bedoeld.

De TS behoort tot de 1e categorie. Dus is je vraag niet relevant. De vraag staat niet voor niets in DOC.

[ Voor 5% gewijzigd door Guardian Angel op 21-07-2005 08:33 ]

ARME AOW’er

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-02 21:19

McGryphon

Veul vrouwkes!

Waarom zou je niet voor GeIL Golden Dragon series gaan? Dat zijn naar mijn weten ook zeer goede OC-reepjes. En als je handig bent met Arctic Silver Adhedive, en met oude koelblokjes kan je ook zelf memcooling maken. Of gewoon kopen :+ .

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Verwijderd

El Psycho schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 08:56:
[...]

bij de fx-57 word nu ook ddr2 geheugen ondersteunt.

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Hi Tweakers,

Ik heb op dit moment een AMD 64 X2 4800+ en een Athlon 64 FX57 op de plank liggen op ingebouwd te worden. Ze zullen ingebouwd worden in een Asetek Vapochill XEII en een opgevoerde Promiteia MACHII GT (Chill1 Extreme). Beide zijn phase change coolers.

Ik heb 2x XFX Geforce 7800GTX liggen, dus het moederbord moet SLI hebben. Ik heb een drietal gegadigden:

Asus A8N Deluxe
Asus A8N Premium
DFI Lanparty

Waar ik jullie mening over wil hebben is het volgende:

1. Welk moederbord moet ik gaan gebruiken voor de FX 57 en welke voor de 4800+?
4. Is er memory wat beter/sneller is om te gaan gebruiken in mijn overklokte systeem?

Nico
Nico

Vraag1: DFI, Asus, EPox, Chaintech en Abit moboos heb ik hier. Mij bevalt tot op heden de DFI het beste. Echter met ander dan me ocz 4000 gold lopen de Asus en de Epox ook super.
Vraag 2: Geen probleem. Ga zelf ook een X2 4800 halen en deze op de DFI testen
Vraag 3: Ik zou inderdaad wat ander mem gebruiken maar goed dat kan je gewoon testen , als je ze toch al heb. Al zal het lastig worden met eerst genoemde Mems in samenwerking met je genoemde moboos.
Vraag 4: Ik zweer nog steeds bij good old BH-5 heb ongeveer een set of 20 hier aan dual channel mem. Ook tccd's en UTT's chippies zijn erg goed.
Stakke timings houden de FX-jes van De X2 kan ik nog niks zinnigs over zeggen.

post eens een pic van je chilly GT ;) dat wil ik met de mijne ook gaan doen eigenlijk of met de Mach2. Op mijn cascade komt die kop ook trouwens.
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:14:
[...]

Het zou prettig zijn als je wat beter leest. B) Er staat in mijn vragen onder andere dat ik bij DFI gezocht heb. Daarnaast heb je volgens mij het doel van een forum gemist.. hier stel je vragen, wissel je gegevens en kennis uit etc. etc.
Daarnaast heb je geen flauw idee wat ik wel en niet aan research gedaan heb.
Omdat je met zeer leuke spullen aan de slag gaat, kijk ik in je profiel en daar viel me dat gewoon op. Wisselen van kennis is waarom ik hier ook zit. Echter zien wij hier genoeg mensen verschijnen die alla minuut antwoord willen en eigenlijk nooit wat terug doen. Ik hoop dus dat je een topic open met pics van genoemde onderdelen. Leuk voor een ieder die hiervoor niet de poen heeft.

Meestal zijn op Extreme de gasten wat eerder met dit soort Hard-ware. Dit is dan ook zeker een aanrader.

[ Voor 22% gewijzigd door petervandamned op 21-07-2005 12:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
We zijn dit weekend druk doende geweest om de Chilly1 op te tuigen. Ik heb van het hele proces foto's gemaakt en zal deze zeer binnenkort posten.

Ik doe dit overigens nadat ik een condensatieprobleempje opgelost heb. Nadat de pc 5 uur (op -70!!!!!!!) gedraaid had zagen we ijsvorming tussen de slang en de schuimen ring ontstaan. Er zat een nieuw "kop" bij en daar was Phil van extremepromiteia vergeten een foam ring bij te doen. Als ik deze binnen heb ga ik verder.

Ik heb overigens gekozen om de FX57 op het DFI moederbord Lanparty te gaan gebruiken omdat ik in diverse reviews gelezen heb dat deze combinatie het best te overklokken is.

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

• Syngrow
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:19:
We zijn dit weekend druk doende geweest om de Chilly1 op te tuigen. Ik heb van het hele proces foto's gemaakt en zal deze zeer binnenkort posten.

Ik doe dit overigens nadat ik een condensatieprobleempje opgelost heb. Nadat de pc 5 uur (op -70!!!!!!!) gedraaid had zagen we ijsvorming tussen de slang en de schuimen ring ontstaan. Er zat een nieuw "kop" bij en daar was Phil van extremepromiteia vergeten een foam ring bij te doen. Als ik deze binnen heb ga ik verder.
Duw eens een professionele tempmeter op de kop van die Chilly1 Prometeia, want -70 haalt dat ding dus nooit van z'n leven.

Ik heb hier een normale Mach II r507 staan, en -70 op het display heb ik ookal gehaald met dit ding, maar dit is eerder in de buurt van de -40/-45 evap temp dan de -70 die dat display aangeeft.

Blijft overigens een mooie machine die Chilly1 Prom :)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-02 22:31

Epsilon

Syngrow schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:45:
[...]

Duw eens een professionele tempmeter op de kop van die Chilly1 Prometeia, want -70 haalt dat ding dus nooit van z'n leven.

Ik heb hier een normale Mach II r507 staan, en -70 op het display heb ik ookal gehaald met dit ding, maar dit is eerder in de buurt van de -40/-45 evap temp dan de -70 die dat display aangeeft.

Blijft overigens een mooie machine die Chilly1 Prom :)
mwa, -60 trekt dat ding wel unloaded, maar loaded maakt het maar 5c uit. Overigens is chilly1 niet degene geweest die dat ding verbouwt heeft, die heeft die units nooit in zn handen gehad ;).

• Syngrow
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

Epsilon schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:24:
[...]

mwa, -60 trekt dat ding wel unloaded, maar loaded maakt het maar 5c uit. Overigens is chilly1 niet degene geweest die dat ding verbouwt heeft, die heeft die units nooit in zn handen gehad ;).
Dat weet ik ;), die machines worden gemaakt door extremeprometeia
Maar dannog lijkt het me sterk dat dat ding tot -60 unloaded komt, maarja dat zal wel aan mijn gebrek aan phase-change kennis liggen :P

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Pagina: 1