Toon posts:

Dvd film branden,,

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb laatst een dvd gedownload maar weet niet precies meer hoe ik hem moet branden, ik heb het wel eens eerder gedaan maar ben alles weer vergeten.
Ik heb gewoon een video_ts map binnen gekregen

Welke programmas heb ik ook alweer nodig en hoe brand ik hem dan precies op een dvd'tje?

Ik heb ook al via google gezocht maar kan er niet echt wijzer op worden

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 20:30

@r!k

It is I, Leclerq

als film branden in nero

Een hele rij microsoft certificeringen.

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Nero; En dan Burn video files kiezen in smartstart of Nero Burning Rom.

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Pffff dit ruikt naar illegale praktijken :(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

goed.. het beetje zoeken was je zeker ook "vergeten"?

hier dan maar...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Jij hebt gezocht op internet... :Z

google

it's google time!!!

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Jaeger schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:37:
Pffff dit ruikt naar illegale praktijken :(
Dan moet je eens goed je neus snuiten want er ruikt niets illegaals hieraan, of weet jij waar ie hem heeft gedownload ? :+

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jaag voortaan eens o.a. de "topictitel" van een eventueel aan te maken topic door de GoT search heen, voordat je een topic start:

[search=dvd film branden] met als de resultaten o.a.
Film downloaden en op dvd branden mogenlijk?
Gedownloade films compatible maken voor branden op dvd

Op de eerste pagina van de hits worden de volgende websites veelvuldig genoemd: www.videohelp.com en www.doom9.org. Daarmee moet je echt wel uit de voeten kunnen komen ;)

In ieder geval wordt hier op GoT van je verwacht dat je over inzet, inzicht, voldoende researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Dit staat ook uitgelegd in o.a. de [faq]Registratievoorwaarden[/], waamee je zojuist akkoord bent bevonden. Ergo: probeer eens gebruik te maken van de op het Internet beschikbare naslagwerken, zoals de websites van de fabrikanten, Google (www.google.nl), de Search hier op GoT, de FAQ's hier op GoT (check de FAQ's van Audio, Video & HiFi Forum, het juiste subforum voor dit soort vragen), etcetera ;)

Nog veel plezier verder op GoT :) maak er goed gebruik van, dan zullen we meer profijt van elkaar hebben ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 19-07-2005 20:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.