Toon posts:

Gedownloade films compatible maken voor branden op dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb nu al een aantal films gedownload en nu zou ik deze graag branden op een
dvd! Ik zou echt niet weten hoe dit moet, ik weet alleen dat ik Vob,ifo en bup bestanden nodig heb om ze te kunnen branden!

kan iemand mij vertellen hoe ik de films die ik gedownload heb kan omzetten in die bestanden zodat ik ze kan branden op dvd??????

alvast bedankt!!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
www.vcdhelp.com En aub een beetje zoeken wil ook nog wel eens helpen, want je bent echt niet de enige die dit wil.

En voor iemand zegt dat een vcd geen dvd is, hij heeft gelijk. Maar als jij een goeie svcd encode is dat nog altijd 100x makkelijker dan een goede dvd te encoden.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 23:01
Tjeezz ik sta ervan te kijken dat dit topic al 8 minuten openstaat zonder slotje. Het is nl illigaal om films te downloaden en wordt het zeker niet gewaardeerd dat dit soort vragen worden gesteld op GoT.

Maar om je enigzins tegemoet te komen kun je een kijkje nemen op http://www.vcdhelp.com
suc6 verzekerd.

Het slotje kan erop ;)

Gomez12 was me net even voor :)

[ Voor 7% gewijzigd door renzo4000 op 18-03-2003 13:31 . Reden: Gomez12 was net iets sneller met replien ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:01

Zoefff

❤ 

Ten 1e, dit is al heel vaak langsgekomen, en goed met de search te vinden, of op www.vcdhelp.com (zoals andere mensen ook al zeiden).

Ten 2e, je moet wel even goed weten wat je wilt.

Je kan namelijk 2 dingen doen. Óf je maakt een DVD van je gedownloadde film, óf je maakt er een SVCD van, die je dus ook kan afspelen in je DVD speler.

SVCD is wel van slechtere kwaliteit dan DVD, maar dat maakt in dit geval niet uit. Omdat je een film van internet hebt gedownload, loont het niet de moeite om hem om te zetten naar DVD, je zal er geen kwaliteit mee winnen, en het is even mooi als je het op SVCD zet. (bovendien kost het minder geld ;) )

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

DivX / VCD / DVD sites
Uit de SA-FAQ.

Misschien slim om eerste zelf een aantal dingen te proberen en uit te zoeken voordat je je vraag hier stelt. Er is hierover genoeg te vinden, zo kun je bijvoorbeeld [search=film branden dvd]. Je geeft niet aan wat voor type bestand het omgaat, maar als het een SVCD betreft, kun je dit gewoon direct branden en afspelen indien je DVD-Speler hiermee kan omgaan. Maar bezoek eerst een aantal sites, lees een aantal Tutorials en probeer zelf een beetje te zoeken. Mocht je een aantal specifieke vragen hebben, kun je een topic openen, maar geef dan wel aan in je openingspost aan wat je zelf hebt geprobeerd :).

renzo4000
Als jij denkt dat een topic op slot kan, kun je dit melden in Schop een Modje of via Topicreport (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif). In het topic zelf om een slotje vragen zal niet sneller leiden tot het sluiten van een topic ;).

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
renzo4000 schreef op 18 March 2003 @ 13:30:
Tjeezz ik sta ervan te kijken dat dit topic al 8 minuten openstaat zonder slotje. Het is nl illigaal om films te downloaden en wordt het zeker niet gewaardeerd dat dit soort vragen worden gesteld op GoT.

* blackd moet ook af en toe huiswerk doen 8) }:O

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.