Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Professioneel notebook laten spuiten. waar.

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Tuglio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 10:02
Had search gebruik, maar zag voornamlijk wat oude topics.
Misschien is er een bedrijfje opgedoken die laptops in nederland spuit.
Zodat je een one of a kind laptop heb.

Maakt mij niets uit als ik door het spuiten geen garantie meer heb.

Wanneer iemand die kan of een bedrijfje weet die dit kan (liefst niet al te duur), hoor ik het graag.

Het demonteren voor mij is ook geen probleem dus kan makkelijk de behuizing los geven.

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:02

Khaine

Python liefhebber

Ik weet zelf niet of er een bedrijfje voor bestaat, maar een maat van mij heeft gewoon aangebeld bij een lokale grafitti-spuiter (professional). En die heeft voor een aardig prijsje z'n laptop voorzien van een Warcraft 3 look.
Ik denk niet dat er bedrijfjes voor zijn, omdat het simpelweg geen gat in de markt is (vermoed ik hoor, kan er ook naast zitten).

Een lokale schilder/artiest geprobeerd al ?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Tuglio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 10:02
Nee nog helemaal niets geprobeerd. Las hier wel veel topics over autolak enzo wat me ontzettend vet lijkt. Zou absoluut niet willen dat je nieuwe laptop look binnen paar dagen al gaat bladeren ofzo.

Om zelf wat te proberen, daar pas ik voor :)

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Misschien een idee om te zoeken naar een airbrusher? In België toert Ribby wel eens rond op lanparty's,, die is professioneel airbrusher, mss eens googlen achter adressen van airbrushers en daar eens horen?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Nee nog helemaal niets geprobeerd.
:X
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
Da's dus niet de bedoeling. Bel eerst maar een rond. :)

Dit topic is gesloten.