[UD-Grid] hitparade van 18 juli Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 16:36
lol, en de 100e post in een UD hitparade :)

Ben benieuwd wanneer de stats het weer doen. De output van Division Brabant is niet meer boven de 4k gekomen na de problemen. Hopelijk gaat dat nog goed komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_man schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:51:
[...]

Wellicht een beetje te kort door de bocht van mij. We steken met z'n allen veel tijd in UD en als we dan zoiets zien gebeuren vreet dat aan iedereen. Als iemand andere horizonten wil opzoeken kan ik dat begrijpen. Maar het is jammer om een team dat 1/4 tot 1/3 van de dagelijkse output te horen zeggen dat ze naar een ander project kijken.
Al kan dpc puntengewijs overal hulp krijgen natuurlijk. En een andere project doet wellicht ook zijn best om ziektes/problemen uit de wereld te helpen.

Een raad aan de mensen die volharden bij UD: steek voorlopig nog niet te veel tijd in het herregistreren van clients. Morgen of overmorgen (of nu terwijl ik dit tik) ligt de server er wel opnieuw uit.

Het grid.org gedeelte bij UD is lange tijd verwaarloost geweest en daar betaalt iedereen nu een prijs voor.

Denk echter niet dat grid.org niets betekent voor UD want het is namelijk een bewegend immens reclamebord voor UD; maar je kind zo achterlaten is onaanvaardbaar.

May the force be with us :w

Edit: als iedereen een Duron 1GHZ had, dan had niemand last van timeouts ed...
ik overleef gewoon elke panne met 1 WU :D
Ach ja, zo nu en dan dan kan iedereen wel eens te snel reageren ;)

Dat een server plat gaat dat vind ik ook nog niet zo'n ramp, kan gebeuren.

Maar had in een maand tijd zo'n 120 dagen CPU tijd bijelkaar gesprokkeld en het is behoorlijk teleurstellend om dat kwijt te raken in een crash. Gelukkig zijn de resultaten zelf niet verloren gegaan.

Distributed computing tbv het vinden van medicijnen is absoluut iets waar ik in geloof, mits een project goed geleid wordt en goede apparatuur heeft. UD laat nu te veel steken vallen...

Mijn koetjes blijven hun werk doen, alleen dienen ze nu een ander goed doel.
En tenslotte zijn we allemaal van Team DPC }:O

Misschien, als UD de boel na enige tijd wél weer goed voorelkaar heeft, dat ik er weer eens over na ga denken om terug te gaan. Ik hou deze topics in ieder geval regelmatig in de gaten :)

Veel succes allemaal !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Blue_man schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:51:
[...]

<knip>

Edit: als iedereen een Duron 1GHZ had, dan had niemand last van timeouts ed...
ik overleef gewoon elke panne met 1 WU :D
* Resistor mept blauw mannetje nog bonter en blauwer met een Pentium 3 moederbord :+
Kan ik rustig doen, want die gaat hopelijk morgen toch vervangen worden door een 3GHz geval.

Hopelijk werkt alles morgen weer goed, want als mijn berekeningen kloppen krijg ik over 12 uur mijn eerste result, dan is eindelijk de oudste computer klaar, en kan ik rustig gaan slapen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 22:57
Jaja Allemaal mooie praatjes....... Maar de server is alweer plat!!!

En nog wat, omdat we dus opnieuw moesten aanmelden ben ik mij score van twee jaar kwijt!!!!! En dat dat doet zeer........HEEL erg zeer, Nu begin ik op onze eigen site binnen UD op nul.... Nee!!! Toch wel... En dit was voor ons de druppel, we gaan naar FAD,,,,,,, en hoop dat het daar wel beter geregeld is. En misschien wel leuk voor anderen, je kan daar aangeven waar je, je computer voor wilt laten denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEiHCS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022

MadEiHCS

[DPC]

ter informatie van het UD-Grid Forum
Dear members,

The grid.org database is presently being backed-up offline. Such an offline backup requires that all database connections be suspended during the backup process. As a result, agents will "back-off" for a short period during this backup cycle.

An update will be posted once the offline backup is complete.

Thanks for your patience,
Jonathon
&
Jonathon did not have a chance to post about this previously, but we have temporarily taken services offline. A fresh database backup is being taken, and some table reindexing is being performed. Things should be back up later this afternoon.
Bron: http://forum.grid.org/phpBB/viewforum.php?f=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Service is weer online...
Posted: Mon Jul 25, 2005 9:51 pm Post subject: grid.org official communication 7/25/2005 (back online)

Dear members,

Grid.org DB offline backup is now complete. All services are back online.

Thanks for your patience,
jonathon

[ Voor 3% gewijzigd door Pepper op 26-07-2005 09:06 . Reden: sorry ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cybertroy schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:57:
Jaja Allemaal mooie praatjes....... Maar de server is alweer plat!!!

En nog wat, omdat we dus opnieuw moesten aanmelden ben ik mij score van twee jaar kwijt!!!!! En dat dat doet zeer........HEEL erg zeer, Nu begin ik op onze eigen site binnen UD op nul.... Nee!!! Toch wel... En dit was voor ons de druppel, we gaan naar FAD,,,,,,, en hoop dat het daar wel beter geregeld is. En misschien wel leuk voor anderen, je kan daar aangeven waar je, je computer voor wilt laten denken.
Och dat hebben wel meer mensen gehad door eigen herinstallatie en die zijn toch ook niet gestopt.
Als ik kijk in onze team stats dan zie ik verschillende bakken meerdere keren in de stats staan.
Erg jammer om te zien dat we elkaar aan het aansteken zijn met een verlaat UD virus.
Ooit ging het duidelijk om het doen en niet om de stats, is dat allemaal dan zo veranderd :?

Kijk van Team BoGoH die 200+ clients moet gaan nalopen kan ik me wat voorstellen. (zeker als je weet dat ze dit pas terug ook al een keer hebben moeten doen)
Van alle anderen kan ik wel zeggen wat ik er van vind, maar 1 OW per week lijkt me genoeg :P

Het project blijft draaien om een ziekte die dagelijks heel veel mensen het leven kost en bij nog meer mensen het leven beïnvloed.
Nee dan gaan we lopen zeuren over cijfertjes.
En ik al die tijd maar denken *en trots zijn) dat juist bij het UD project de DPC leden verder keken dan alleen maar getallen. (buiten het elkaar uitdagen dan)

Dan maar even afsluiten met iets positiefs.
Laten we allemaal eens horen hoe goed we Blue_man vinden als PV, die met man en macht probeert de boel bij elkaar te houden.
Diepe respect voor het werk in deze moeilijke tijden. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
mijn clients doen zo lang over een workunit, dat ze nog niet eens doorhebben dat er een complete server downtime is geweest van dagen.. ik blijf dus wel ud-grid doen als bij project :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
We hebben www.wafred.nl ingehaald volgens de heeftdelangste _/-\o_ Congrats mede Brabo's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:55:
[...]

Och dat hebben wel meer mensen gehad door eigen herinstallatie en die zijn toch ook niet gestopt.
Als ik kijk in onze team stats dan zie ik verschillende bakken meerdere keren in de stats staan.
Erg jammer om te zien dat we elkaar aan het aansteken zijn met een verlaat UD virus.
Ooit ging het duidelijk om het doen en niet om de stats, is dat allemaal dan zo veranderd :?

Kijk van Team BoGoH die 200+ clients moet gaan nalopen kan ik me wat voorstellen. (zeker als je weet dat ze dit pas terug ook al een keer hebben moeten doen)
Van alle anderen kan ik wel zeggen wat ik er van vind, maar 1 OW per week lijkt me genoeg :P

Het project blijft draaien om een ziekte die dagelijks heel veel mensen het leven kost en bij nog meer mensen het leven beïnvloed.
Nee dan gaan we lopen zeuren over cijfertjes.
En ik al die tijd maar denken *en trots zijn) dat juist bij het UD project de DPC leden verder keken dan alleen maar getallen. (buiten het elkaar uitdagen dan)

Dan maar even afsluiten met iets positiefs.
Laten we allemaal eens horen hoe goed we Blue_man vinden als PV, die met man en macht probeert de boel bij elkaar te houden.
Diepe respect voor het werk in deze moeilijke tijden. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Niets aan toe te voegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Elke PV zou reageren zoals ik, niet?

En enkele teams eruit heeft ook zijn voordeel: ok we scoren minder punten maar stel je eens voor dat we eindelijk BoGoH in kunnen halen >:)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Blue_man schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:59:
Elke PV zou reageren zoals ik, niet?

En enkele teams eruit heeft ook zijn voordeel: ok we scoren minder punten maar stel je eens voor dat we eindelijk BoGoH in kunnen halen >:)
Division Brabant for # 1 :+ Ieder nadeel heeft z'n voordeel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Witlof schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:00:
[...]

Division BrabantThe Subspace Fighters for # 1 :D
Kan de race ipv 'om ter meest punten' omgebouwd worden naar 'om ter snelst op één' ;)

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue man is helemaal top als PV. _/-\o_

Proficiat brabo's als het inderdaad gelukt is ons in te halen. :)

www.wafred.nl blijft UD de komende tijd gewoon trouw. Ondanks de storingen van de laatste paar weken draaien wij sinds 2001 toch redelijk probleemloos mee. Het gaat ons minder om de stats en meer om het resultaat. Het is wel erg jammer dat alle clients opnieuw geregistreerd diende te worden. Dat gaat ten koste van de onderlinge teamstrijd op heeftdelangse.nl.

Daarom de vraag aan de makers van heeftdelangste.nl:
Kunnen jullie een functie inbouwen die het mogelijk maakt verschillende clients aan elkaar te koppelen? Precies zoals dat nu al kan op de servicepagina door clients aan subteams toe te wijzen. Dat zou de onderlinge strijd weer een beetje aan kunnen wakkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:56:
Blue man is helemaal top als PV. _/-\o_

Proficiat brabo's als het inderdaad gelukt is ons in te halen. :)

www.wafred.nl blijft UD de komende tijd gewoon trouw. Ondanks de storingen van de laatste paar weken draaien wij sinds 2001 toch redelijk probleemloos mee. Het gaat ons minder om de stats en meer om het resultaat. Het is wel erg jammer dat alle clients opnieuw geregistreerd diende te worden. Dat gaat ten koste van de onderlinge teamstrijd op heeftdelangse.nl.

Daarom de vraag aan de makers van heeftdelangste.nl:
Kunnen jullie een functie inbouwen die het mogelijk maakt verschillende clients aan elkaar te koppelen? Precies zoals dat nu al kan op de servicepagina door clients aan subteams toe te wijzen. Dat zou de onderlinge strijd weer een beetje aan kunnen wakkeren.
Dit is niet helemaal waar want op Heeftdelangste kun je ook weer sub-teams maken.
Kijk maar eens bij de stats van NGS.
En alle nieuwe devices knal ik toch weer gewoon onder mijn eigen team.
Dan is er eigenlijk niets aan de hand.
En wat is er nu mooier om dan ook nog eens een eigen dezive te moeten gaan inhalen die op #1 staat?
Als dat geen uitdaging is dan weet ik het niet meer.

Ik persoonlijk heb daar geen moeite mee hoor.
Daarbij backup ik de ud files al heel lang niet meer als ik een PC opnieuw installeer.
Lekker een frisse nieuwe naam en weer gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je DPC'er

Kom je naar FAD, The battle.

Yah, zal wel gekickt worden voor reclame,

Yo, ben ook maar een simpele DPC 'er

;)

DPC United _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

En als goed is vandaag voor het laatst officieel wat resultaten naar UD/Think terug gestuurd.
Zoals ik al aankondigde in [rml]Nakebod in "[ UD-Grid] hitparade van 18 juni"[/rml]
is het nu zover: ik stap over naar FaD, sterker nog, 4 pc's van de 7 draaien het inmiddels al.
Member Name: Nakebod
Registered Member Since: 4/4/2001
Totals
Total CPU Time (y:d:h:m:s) (Rank) 2:105:03:12:40 (# 37,184)
Points Generated (Rank) 449,033 (#25,019)
Results Returned (Rank) 2,336 (#26,592)
Het is mooi geweest, en bij FaD kom ik ook wel aan mijn doel: zoveel mogelijk onderzoek naar ziektes, waaronder dus ook kanker.

Misschien tot in de toekomst, en anders: see ya @ FaD :? :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:55:
En als goed is vandaag voor het laatst officieel wat resultaten naar UD/Think terug gestuurd.
Zoals ik al aankondigde in [rml]Nakebod in "[ UD-Grid] hitparade van 18 juni"[/rml]
is het nu zover: ik stap over naar FaD, sterker nog, 4 pc's van de 7 draaien het inmiddels al.

[...]

Het is mooi geweest, en bij FaD kom ik ook wel aan mijn doel: zoveel mogelijk onderzoek naar ziektes, waaronder dus ook kanker.

Misschien tot in de toekomst, en anders: see ya @ FaD :? :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:19:
[...]

Dit is niet helemaal waar want op Heeftdelangste kun je ook weer sub-teams maken.
Kijk maar eens bij de stats van NGS.
En alle nieuwe devices knal ik toch weer gewoon onder mijn eigen team.
Dan is er eigenlijk niets aan de hand.
En wat is er nu mooier om dan ook nog eens een eigen dezive te moeten gaan inhalen die op #1 staat?
Als dat geen uitdaging is dan weet ik het niet meer.

Ik persoonlijk heb daar geen moeite mee hoor.
Daarbij backup ik de ud files al heel lang niet meer als ik een PC opnieuw installeer.
Lekker een frisse nieuwe naam en weer gaan met die banaan.
Je hebt mijn tekst waarschijnlijk niet helemaal begrepen, ik doel juist op de mogelijkheid om subteams te kunnen maken op heeftdelangste.nl. :)

Datzelfde zou je kunnen toepassen voor devices. Je maakt een hoofd pc aan en koppelt die met de verschillende accounts waaronder die pc draait cq gedraaid heeft.

Op die manier is het makkelijker te zien hoeveel punten een pc in totaal heeft gedraaid. Niet ter vervanging van de subteams maar puur als extra mogelijkheid.

De strijd op subteam niveau is best aardig en kan zeer spannend zijn maar dat is niet bij ieder lid binnen DPC zo. Er zijn subteams binnen een team waar een dermate groot verschil in dagelijkse output is dat de strijd per pc een stuk boeiender is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Statistieken op heeftdelangste draaien al een tijd zonder enige aanpassingen. Laatste dat ik gehoord had is dat ze nog eens gingen kijken of er nog iets aan gedaan kon worden, blijkbaar niet genoeg tijd ofzo :) Het draait perfect zoals het nu is ...

Voor de mensen die UD meer als reclamebord zien voor FaD: gelieve te roepen dat je naar FaD gaat in de FaD DPCH. Deze dpch is van een ander project. De redenen voor je vertrek zijn ondertussen talloze keren herhaald en zijn zelfs voor deze 'domme' Belg duidelijk. Danku

Back to UD: heeft er nog iemand last van time-outs? Zoniet ga ik dit weekend gebruiken om eens naar de stats te vragen. En dan kunnen we de schade eens opmeten wat we verloren zijn aan actieve accounts (en hoe we nieuwe bijkrijgen).
Tevens wordt deze draad als sticky aangemerkt als meest 'populaire' draad van UD-Grid :)

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn weide draaid de client al weer een paar dagen stabiel....bij de langste zijn de teamstats ook duidelijk....wat ik mis ( zonder verwijten bedoeld) zijn de stats hier.Dus als dat alles is....dan kunnen die 7 slaven van mij nog wel ff een poos doorwerken :P

Wat ik me wel afvraag.......nu onze boer straks op vakantie gaat......wie is dan de loonwerker,die onze stallen komt schoonmaken?

O-ja.....en weet iemand of er ook nog andere smaken bix op de markt te vinden zijn.....de smaak die we nu hebben,smaak net als Hoby's zijn klep na een nachtje doorzakken ruikt!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Ik kom net terug van een weekje vakantie...
Wachtwoord wordt niet meer geaccepteerd :(
Ikke wachtwoord opvragen, is mijn ID niet meer bekend....
Moet me waarschijnlijk weer opnieuw registreren en ben mijn output kwijt :( :( :(

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
hmm, zouden ze zoveel problemen hebben gehad dat ze een oude backup terug gezet hebben? Ik weet het niet maar zonder stats is het een stuk minder leuk :( Zelfs heeftdelangste heeft vandaag geen stats :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Wolfje666 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:20:
Ik kom net terug van een weekje vakantie...
Wachtwoord wordt niet meer geaccepteerd :(
Ikke wachtwoord opvragen, is mijn ID niet meer bekend....
Moet me waarschijnlijk weer opnieuw registreren en ben mijn output kwijt :( :( :(
Klopt:
Unfortunately, member/team/device add/changes/deletes between June 11 and July 18 are gone and will have to be recreated if you want them back.
Las dit net:
Posted: Thu Jul 28, 2005 9:35 pm Post subject: grid.org official communication 7/28/2005
--------------------------------------------------------------------------------
Dear members,

Two new Human Proteome Folding jobs are being uploaded to grid.org. Thank you very much for your continued participation.

grid.org team
Ze kunnen beter eerst die stats eens fixen. :(

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Witlof schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:34:
hmm, zouden ze zoveel problemen hebben gehad dat ze een oude backup terug gezet hebben? Ik weet het niet maar zonder stats is het een stuk minder leuk :( Zelfs heeftdelangste heeft vandaag geen stats :|
Vaag, als ik ze update bekijkt hij wel de clients op die gisteren wat gedaan hebben, maar hij krijgt er geen stats van :?
Was in mijn geval makkelijk om te zien omdat ik wat UD_Mon buffer geupdate heb en dus een hele zwik nieuwe taken heb gehaald en oude niet meer geldige taken heb terug gegeven.

Heb vanmorgen al gevraagd wanneer de teamstats het weer gaan doen gezien er als laatste op het grid forum staat:

Dear members,

Two new Human Proteome Folding jobs are being uploaded to grid.org. Thank you very much for your continued participation.

grid.org team

Ze zullen dus nog wel met wat dingen bezig zijn, maar toch maar weer eens kijken of ze prio kunnen geven aan de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:32:
[...]
Heb vanmorgen al gevraagd wanneer de teamstats het weer gaan doen...
Aan wie vraag je zoiets?
aan Jeff of jsimon van Grid.org?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik kom net terug van vakantie, ik schrok me kapot toen ik zag dat de stats nog steeds op de 18e stonden! :o Net voordat ik op vakantie ging heb ik nog wat geflushed, dus dat zie ik nog wel een keer terug. Jammer van al die leden die weggaan, maar ik blijf, 't is voor een goed doel en ik heb toch maar 1 device te onderhouden, in tegenstelling tot Bogoh bijvoorbeeld.
Heeft er iemand eigenlijk al gehoord wat de Prutsertjes gaan doen?

En dat de score van DPC nu omlaag gaat boeit helemaal niets, want alle andere teams hebben dezelfde problemen, als we een mooie race houden kunnen we er relatief gezien zelf op vooruit gaan!

[ Voor 19% gewijzigd door PhoenixT op 30-07-2005 14:53 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cold_Phoenix schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:52:
Heeft er iemand eigenlijk al gehoord wat de Prutsertjes gaan doen?
We blijven nog wel ff doorgaan. Via een AutoIt scriptje onze devices opnieuw geregistreerd en gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Mooi zo!! :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Waarom zitten we nog op de 18e? de 25e waren er ook 'stats' :+
Niemand heeft punten, maar het zijn 'stats'.

Heeft al iemand weer punten er bij gekregen (volgens zijn client)? zo niet dan laat ik de laptop even rustig aan doen (zelf niet actief gaan zitten 'internetten'), maar ga ik rustig achter mijn P233 zitten (mijn nieuwe is nog niet binnen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistor schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 19:47:
Waarom zitten we nog op de 18e? de 25e waren er ook 'stats' :+
Niemand heeft punten, maar het zijn 'stats'.

Heeft al iemand weer punten er bij gekregen (volgens zijn client)? zo niet dan laat ik de laptop even rustig aan doen (zelf niet actief gaan zitten 'internetten'), maar ga ik rustig achter mijn P233 zitten (mijn nieuwe is nog niet binnen :( )
KletsCows ziet vandaag weer punten binnenkomen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 20:29:
[...]

Aan wie vraag je zoiets?
aan Jeff of jsimon van Grid.org?
Jsimon vraag ik meestal ja, alleen echter nog geen reactie dit keer, normaal geeft hij wel vlot antwoord.
Kan altijd nog komen door het weekend, dus maandag wachten we nog af en dan dinsdag weer een nieuwe mail ;)
Voor zover ik kan zien heeft hij het ook nog niet gelezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:36
P3PP3R schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:43:
[...]

Ja, nutteloze statistieken zijn echt het belangrijkst bij het onderzoek naar kanker :X

(Ja als iedereen er mee stopt omdat ze geen statistieken krijgen dan wel ja)

[ Voor 14% gewijzigd door Hertog_Martin op 31-07-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
P3PP3R schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:43:Las dit net:

[...]

Sorry dat ik je moet corrigeren maar hier heb je het fout :)
De server van de stats en de server van de WU distributie zijn twee verschillende machines. Als de tweede alles goed bijhoudt ben je geen enkele credit kwijt en staat binnenkort alles weer op jouw naam. Sinds de vorige panne zaten we Werk in een loop te draaien om hun netwerk/servers te testen, dus lijkt het mij net wel belangrijk dat er nieuw werk in het grid geladen wordt, aangezien al het gedane werk uiteindelijk toch bij jouw naam gezet wordt. En het feit dat er nieuw werk geladen wordt lijkt mij een kenteken dat zij er zeker van zijn dat er geen panne meer komt (hout vasthouden) want anders hadden ze wel verder hun loop laten draaien.
De eerste 'stats'bak leest gewoon wat logs uit van die tweede en spuwt enkele grafiekjes uit en nog wat getalletjes. Dus dat die uit de lucht ligt is een akkefietje (zegt niet dat ik niet probeer om die ook nog in orde te krijgen natuurlijk; ik niet alleen trouwens)
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 16:45:
[...]
We blijven nog wel ff doorgaan. Via een AutoIt scriptje onze devices opnieuw geregistreerd en gaan...
Leg uit wil je, er zijn hier nog mensen die een groot aantal machines moeten aanmelden :) *hint*

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_man schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:32:
[...]

Sorry dat ik je moet corrigeren maar hier heb je het fout :)
De server van de stats en de server van de WU distributie zijn twee verschillende machines. Als de tweede alles goed bijhoudt ben je geen enkele credit kwijt en staat binnenkort alles weer op jouw naam. Sinds de vorige panne zaten we Werk in een loop te draaien om hun netwerk/servers te testen, dus lijkt het mij net wel belangrijk dat er nieuw werk in het grid geladen wordt, aangezien al het gedane werk uiteindelijk toch bij jouw naam gezet wordt. En het feit dat er nieuw werk geladen wordt lijkt mij een kenteken dat zij er zeker van zijn dat er geen panne meer komt (hout vasthouden) want anders hadden ze wel verder hun loop laten draaien.
De eerste 'stats'bak leest gewoon wat logs uit van die tweede en spuwt enkele grafiekjes uit en nog wat getalletjes. Dus dat die uit de lucht ligt is een akkefietje (zegt niet dat ik niet probeer om die ook nog in orde te krijgen natuurlijk; ik niet alleen trouwens)

[...]

Leg uit wil je, er zijn hier nog mensen die een groot aantal machines moeten aanmelden :) *hint*
Ja :D Auto IT werkt perfect, http://www.hiddensoft.com/AutoIt/ werkt goed met udmon enzo, wat voor mij erg makkelijk was is een hulpje: http://www.autohotkey.com/ daarmee kun je alles realtime opnemen en hij maakt er zelf een script van.

Wat ook werkt is nMacrorecorder, http://www.softpedia.com/...ing/nMacro-Recorder.shtml alleen als je hiermee een programma op je bureaublad wilt laden, dan moet die link ten alle tijden op dezelfde plaats staan(gebruikt scherm coordinaten, om het terug te vinden) voordeel hiervan is dat je geen script hoeft te programmeren, alles kan je realtime opnemen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het de bedoeling is, maar TEAM Cybertroy staat in de stats dat die DPC verlaten hebben op 30-7-2005.
Hopelijk foutje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:43:
Ik weet niet of het de bedoeling is, maar TEAM Cybertroy staat in de stats dat die DPC verlaten hebben op 30-7-2005.
Hopelijk foutje???

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

(Nou, sry voor de 2e posting, maar kan de eerste niet corrigeren :( )

Volgens UD Grid hebben ze vandaag nog een WUtje ge-upload.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Retiren zal normaal wel per ongeluk zijn.

Allied: krijgen we (halve) maandstats? Dan hebben we toch een nieuw topic om in te zeveren, en nu iedereen tijd heeft hebben we waarschijnlijk wel tonnen grafiekjes die op ons zitten te wachten. ;)

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blue_man schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:38:
Retiren zal normaal wel per ongeluk zijn.

Allied: krijgen we (halve) maandstats? Dan hebben we toch een nieuw topic om in te zeveren, en nu iedereen tijd heeft hebben we waarschijnlijk wel tonnen grafiekjes die op ons zitten te wachten. ;)
Die zal ik een gaan bakken.
Moet nog wel wat 0000 in de DB zetten dus ze zullen vanavond wel klaar zijn (mist ik ze direct omgebouwd krijg om op de 1e te kunnen draaien) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Shit ey.... wilde al gaan kijken waarom ik amper (lees niets) meer inlever... en dan lees ik dit draadje...

Heel voorzichtig dan toch nog de katten feliciteren met hun eerste jaar UD?

En voor de rest... ik begrijp ieder zijn frustratie's, kamp er zelf ook mee....
Toch bedankt voor al jullie tijd en inzet voor UD en hier op GOT, en hopelijk toch tot snel?

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Allied: hou je vast aan de takken van de bomen er komt werk voor je.
Er zijn al een aantal statsruns geweest gisteravond/vannacht/nu bezig (taalkundig niet correct deze zin, maar je begrijpt me wel ;) .

Ik ben er deze ochtend niet om alles op te volgen maar deze draad op grid.org kan je zeker verder helpen.

Het einde van de problemen lijkt nabij?

Tevens is er gemeld dat er drie nieuwe taken aan het Human Proteome Folding zijn toegevoegd, het alvleesklierkankerproject (beat that in scrabble ;) ) wordt normaliter binnenkort ook hernieuwd.

lol 2bme komt ook vanonder zijn steen gekropen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Blue_man op 02-08-2005 08:17 ]

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blue_man schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:16:
Allied: hou je vast aan de takken van de bomen er komt werk voor je.
Er zijn al een aantal statsruns geweest gisteravond/vannacht/nu bezig (taalkundig niet correct deze zin, maar je begrijpt me wel ;) .

Ik ben er deze ochtend niet om alles op te volgen maar deze draad op grid.org kan je zeker verder helpen.
Ik hou het in de gaten.
Echter kan ik de stats niet helemaal schoppen vanaf mijn werk en ik wacht nog heel even met 0000 invoegen tot ik weet welke stats er klaar staan.
Het zou namelijk kunnen zijn dat de stats niet in 1 keer bijzijn, maar dat ze iets minder ver achter lopen.
Als dat het geval is dan moet ik al weer 000 uit de DB halen en de getallen inlezen, dit kan echter alleen als ik ook echt direct achter mijn PC zit.
Ik hou het in de de gaten en als er stats zijn dan bak ik ze meteen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Statistics Last Updated:
07/19/2005 23:59:59 (UTC)
[ 321 hour(s) ago ]

Dus niet echt wat mee opgeschoten he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 22:57
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:43:
Hopelijk foutje???
Nee hoor, Zoals ik al eerder had aangegeven dat de UD wat ons betreft wel mooi is geweest. De bekende druppel was natuurlijk wel de laatste uitval. en dus hebben wij besloten om bij de UD weg te gaan en bij FaD opnieuw te beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Cybertroy schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:24:
[...]

Nee hoor, Zoals ik al eerder had aangegeven dat de UD wat ons betreft wel mooi is geweest. De bekende druppel was natuurlijk wel de laatste uitval. en dus hebben wij besloten om bij de UD weg te gaan en bij FaD opnieuw te beginnen....
Als je stopt met UD hoef je DPC nog niet te verlaten ... Als er dan ergens een client blijft staan met UD erop dan komen die punten tenminste bij ons terecht.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

Blue_man schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 08:16:

lol 2bme komt ook vanonder zijn steen gekropen :P
EHmm, onder die steen was het zo slecht nog niet... toen ik daaronder kroop was iedereen hier nog vrolijk aan het crunchen in de strijd tegen kanker en kregen we er meer leden bij dan dat er weggingen... :X

Laten we hopen dat alles snel weer werkt (en stabiel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Als de UD mensen nou naar FAD gaan en daardoor de output enorm laten stijgen kunnen zij het voor elkaar krijgen om DPC in het FAD-project op de 1e plaats te slepen.

Zullen we dan afspreken dat jullie daarna weer naar UD terugkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:36
Wat is er nou eigenlijk precies nog mis dan? want mij draait UD constant, werkt meerdere targets af en ik krijg gewoon punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Hertog_Martin schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 14:21:
Wat is er nou eigenlijk precies nog mis dan? want mij draait UD constant, werkt meerdere targets af en ik krijg gewoon punten
Het probleem is dat voor de tweede maal op korte tijd de servers lang niet bereikbaar waren. Sommige mensen kunnen hier niet tegen, of hebben teveel werk om alles opnieuw na te kijken/herregistreren. Daarom hopen die bij een ander project hun heil te vinden :) .

Uiteraard blijft UD het beste project >:) en komt iedereen terug met hangende pootjes wanneer de kleine projectjes ( :P ) problemen krijgen als er UD-crunshers voorbij komen.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Ze zijn er dus aanbezig.. :)
Las dit net op het Grid.org forum in Member-to-Member Support
Posted: Wed Aug 03, 2005 6:15 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------

The stats are 15 days behind as you know. The problem currently is getting the synchronization to happen between the server running MP and the server that handles the statistics. This has nothing to do with the upgrade which is scheduled for sometime in the near future.

We are actively working this issue and you may have noticed the "Stats are currently being updated" message showing up more frequently as we work to debug this problem. We will get the stats back to being current as soon as we can.

Thank you for your patience.
United Devices
link

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterH75
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:12
Klopt het dat www.stampertjes.nl uit de lucht is ??
ik krijg in iig geval spul van digitus voor mijn neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
P3PP3R schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:15:
Ze zijn er dus aanbezig.. :)
Las dit net op het Grid.org forum in Member-to-Member Support

[...]

link
Als straks de stats per dag geupdate worden krijgen we dan alle stats nog hier op /5 :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MisterH75 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:17:
Klopt het dat www.stampertjes.nl uit de lucht is ??
ik krijg in iig geval spul van digitus voor mijn neus
UD stats zijn verhuist naar http://ud.dpch.nl ;)
Member inhaalstats moeten nog aangepast worden en alles zal weer werken als de UD stats weer up zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:50
Lekkere terugkomst van 4wk vakantie....... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
InSPiRE schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 01:00:
echt nie! ;)

Nou ja, hopelijk is het nu snel opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme

2bme

Oude Tweakers addict...

InSPiRE schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 01:00:
[jaloerse modus]

Wat zaag je nou :+ .... niet iedereen heeft 4 weken vakantie :9~

[/jaloerse modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterH75
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:12
Ok bedankt nieuwe pagina gebookmarked en volgens mij liggen ze er weer uit althans heb 2 pc's die weer niks aan het doen zijn wordt er zolangzamerhand wel erg moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Dat je pc niets te doen heeft kan met het volgende te maken hebben:
Dear members,

Thanks for being so patient. Below is a current update on grid.org:

A new LigandFit Pancreatic Cancer job is still pending new data from our European partner. In the meantime, the grid.org team will be performing some LigandFit post-processing script improvements on our LigandFit grid infrastructure in order to prepare for the new Cancer project data soon to arrive from our European partner. As a result, the old LigandFit Cancer job that is currently running will be suspended briefly in order for our team to make the necessary preparations offline.

The Rosetta Human Proteome Folding batches of jobs on grid.org continue to run well, and results are being post-processed nicely. Thanks for contributing your compute time.

Kindest Regards,
grid.org team
Waar mogelijk schakel je profielen over op Human Proteome Folding! Hoe je dit doet staat mooi uitgelegd in de FAQ (link in sig).

Over de stats hebben ze het volgende te melden:
Dear members,

We forgot to mention that we continue to work diligently at repairing the Team Stats figures. The problem appears to be related to a corrupted table, which just so happens to host the team statistics; the data is ok - it's just the table that seems to be problematic. To fix, we are going through a process of 1) exporting all team stats data from the corrupted table, 2) recreating a new team stats table, 3) importing team stats data back into new table.

The explanation above sounds rather simplistic, but it's very intensive due to the enormity of the data contained in this table. Just the exercise of moving the data around via the export/import is very time consuming - so we beg for your continued patience. Thank you very much.

Kindest regards,
grid.org team
Hopelijk halen ze de 20 dagen niet :X

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Hopelijk halen ze de 20 dagen niet
Voor degenen die dit niet begrijpen: check de forums van grid.org. ;)
Will we finaly see him without the mask....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
"Ik heb alweer niets te melden".
Niet alleen een openingszin uit het boek van Herman Brusselmans, maar ook een zin die vandaag perfect bij me past :)

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Sja, het duurt nu wel erg lang .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Blue_man schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:54:
"Ik heb alweer niets te melden".
Niet alleen een openingszin uit het boek van Herman Brusselmans, maar ook een zin die vandaag perfect bij me past :)
Het melden dat er niets te melden is, is ook een goede melding hoor :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Pim. schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:13:
[...]

Het melden dat er niets te melden is, is ook een goede melding hoor :)
Zei de vakantiemod :D Deze reply ga ik bookmarken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Witlof schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:16:
[...]

Zei de vakantiemod :D Deze reply ga ik bookmarken :+
Je neemt beter een screenie, na een aantal weken zie je niet meer dat Pim mod was :)
Wat zeg ik mod? * Blue_man ziet Pim rappersgewijs omringt door ho3rige dames gedrapeert met gouden snuisterijen.

Pim = PimP?

Edit: zie mijn vorige post ivm cancer dat niet meer verdeeld wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Blue_man op 07-08-2005 16:31 ]

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Maar uhm, liggen de servers er weer uit :? Kan nu helemaal niets meer versturen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 16:29:
Maar uhm, liggen de servers er weer uit :? Kan nu helemaal niets meer versturen :|
;( ook al geen WU's meer ophalen
gelukkig zat er nog 1 in mijn cache... dus hopelijk haalt mn koetje het om straks niet zonder gras te zitten... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik kom net terug van een weekendje-weg en zie ook mijn laptop weer eens idlen ipv te crunchen....
Okee dat de statsbak down is, maar nu ook nog de WU-load machien..... tssssss
GUYS, you are wearing my patience!!!!!!!
(En NEE, ik schakel niet over op Rosetta's.)
Ik kijk het nog aan tot september, en als het gedonder dan nog niet over is schakel ik ook om.
(Naar FaD dan, want kankerbestrijding vind ik belangrijk.)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacebull01
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-10-2024

Spacebull01

La Petite Cows

Op dit moment heb ik er geen last van, want er is nog een Roseta WU bezig en die duren bij mij meestal meer dan een dag. Waarschijnlijk is die morgenmiddag pas klaar. Lastig is het wel.

Mocht mijn koetje toch te koud worden door gebrek aan crunchingmateriaal, dan ga ik ook weer even over op FaD. Zoals Tao al zei, kankerbestrijding is heel belangrijk!

Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdivaneeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 15:18

ferdivaneeten

zo gaat dat

Heb al drie lege cache slots... ik hoop dat het snel gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik mag dan wel een nieuwe computer hebben, maar ik schakel UD af en toe maar in de snooze omdat een Intel koeler nou niet echt stil te noemen is :X
Jammer genoeg is de snooze functie op een half uur is niet voldoende, maar te lui om het te verlengen.
Ik heb wel een nieuwe Zalman koeler liggen, alleen heb ik met mijn stomme kop niet op zitten letten en er vergeten de voet voor S775 CPU's bij te bestellen, die komt woensdag pas :(

Best wel erg, bijna 2 weken geen nieuwe hitparade, maar ik ben maar 1458 punten opgeschoten :X
Vooral omdat er wat punten verloren(?) zijn gegaan door te flushen wanneer dat niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Resistor schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:24:
Best wel erg, bijna 2 weken geen nieuwe hitparade, maar ik ben maar 1458 punten opgeschoten :X
Vooral omdat er wat punten verloren(?) zijn gegaan door te flushen wanneer dat niet kon.
Idem hier, gelukkig heb ik maar weet van één WU in mijn team die verloren gegaan is, maar dat staat natuurlijk in evenredigheid met mijn teamgrootte :)

Komt omdat er een paar logs kapotski waren en er zo registratiegegevens en WU informatie verloren ging.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hier netjes nieuwe taken binnen.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Neeeeeee!!! Ik ben net 3 WU's kwijtgeraakt! Ze waren klaar, dus ik klik in UD_Mon op Send/Receive. Nog niet alle slots waren klaar, maar de 14 dagen waren zo om. Dus hij begint te versturen, na een paar seconden staat er:"no connection, backing off" en er kwam "empty" in m'n slots te staan!
3 WU's weg |:( |:( |:( :X
1'tje gered ;(

[ Voor 10% gewijzigd door PhoenixT op 08-08-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:30:
Ik krijg hier netjes nieuwe taken binnen.... :?
Tja, das weird. M'n laptop krijgt sinds zaterdag al nix meer binnen. M'n andere PC's gewoon weer wel. Ik heb het nog niet zo zout gevreten..... 8)7

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cold_Phoenix schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:53:
Neeeeeee!!! Ik ben net 3 WU's kwijtgeraakt! Ze waren klaar, dus ik klik in UD_Mon op Send/Receive. Nog niet alle slots waren klaar, maar de 14 dagen waren zo om. Dus hij begint te versturen, na een paar seconden staat er:"no connection, backing off" en er kwam "empty" in m'n slots te staan!
1'tje gered ;(
Probeer nog eens met FUDC (staat in de FAQ waar te downloaden)
Kan zijn dat die alsnog je taak gaat versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Tao schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:31:
[...]

Tja, das weird. M'n laptop krijgt sinds zaterdag al nix meer binnen. M'n andere PC's gewoon weer wel. Ik heb het nog niet zo zout gevreten..... 8)7
Ik heb ook problemen. Zou het met de netwerktweak te maken hebben? 127.0.0.1 download.ud.com of zoiets :? Begin nu wel overal aan te twijfelen. Ze mogen wel eens opschieten met de stats want anders ga ik straks nog iets anders zoeken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je zou bijna denken dat ze stilletjes die cheat (zo zie ik het) er uit hebben gehaald, en nu gewoon eerlijk op basis van wat je hebt je scoreberekening krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Cold_Phoenix schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:53:
1'tje gered ;(
Inderdaad raar dat ud_mon aangeeft dat er geen WU's meer zijn. Wat wel kan zijn is dat de WU's verstuurd zijn maar de client geen nieuwe kan opvragen. Hopelijk is het dat en ben je niets kwijt :?

Over de koud wordende pc's: er worden op de moment geen cancerunits verstuurd.
Wat moet ik dan doen denk je :) Wel schakel je profielen (tijdelijk) over op beide projecten en laat de client minstens een uur met rust (niet openen, sluiten, prutsen...). Als je pc voldoet aan de minimumvereisten van Human Proteome Folding (256 MB RAM) dan gaat de client automatisch een nieuw WUtje binnenhalen. Komt je pc niet in aanmerking voor HPF dan kan je van de gelegenheid gebruik maken om die oude pc open te doen en je fans te reinigen en meteen een geheugenslotje te vullen met een geliefd RAM-modulletje.

Zie ook dit bericht: [rml]Blue_man in "[ UD-Grid] hitparade van 18 juli"[/rml] (maar dat hebben sommigen blijkbaar nog niet gelezen).

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Wanneer begint de race? :+ Willen ook weer eens wat leuks gaan doen bij UD, krijg je dit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Resistor schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:56:
Je zou bijna denken dat ze stilletjes die cheat (zo zie ik het) er uit hebben gehaald, en nu gewoon eerlijk op basis van wat je hebt je scoreberekening krijgt.
Dat klopt dan niet met mijn bevindingen. Ik heb op al m'n PC's die tweak/cheat/devious methos/truc ingevuld :)
En alleen op m'n laptop laadt UD geen WU's meer :'(

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Tao schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:45:
[...]

Dat klopt dan niet met mijn bevindingen. Ik heb op al m'n PC's die tweak/cheat/devious methos/truc ingevuld :)
En alleen op m'n laptop laadt UD geen WU's meer :'(
Wat heeft ie zitten van geheugen? Laadt ie al langer dan 24 uur geen WU's? Wat voor een CPU heeft hij?

Eneuh: * Blue_man slaps Witlof around met een brakke statsbak.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Blue_man schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:53:
[...]

lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Wat heeft ie zitten van geheugen? Laadt ie al langer dan 24 uur geen WU's? Wat voor een CPU heeft hij?

He we gaan niet meppen met statsbakken he.
Zeker niet als je per ongeluk met mijn bak slaat i.p.v. met die van UD. :(

/me slaat Witlof wel gewoon met een andere brabo om de oren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:09:
[...]

He we gaan niet meppen met statsbakken he.
Zeker niet als je per ongeluk met mijn bak slaat i.p.v. met die van UD. :(

/me slaat Witlof wel gewoon met een andere brabo om de oren >:)
Heej heej, das nie aardig ;) Probeer het topic nog levendig en gezellig te houden zodat we nog weten dat we ook nog een project van United Devices draaien ;) Het zou bijna in de vergetelheid raken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

[...]
M'n laptop heeft 512 MB Ram, laadt al vanaf zaterdag geen WU's meer, en er zit een P4 2.8Ghz Mobile cpu in.
Vervanging van UD.exe heeft geen ander resultaat tot gevolg. Het proggie laadt elke keer 1 bestandje van ongeveer 4 kb en geeft daarna de 'kan-niet-connecten' boodschap.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Het is gewoon de ideale tijd om de FAQ op te smukken, stats te verplaatsen en pc's te upgraden en te reinigen, profiteer er even van :)

[rml]Tao in "[ UD-Grid] hitparade van 18 juli"[/rml]
Je draait geen Human Proteome Folding en Cancer ligt er nog steeds uit: geen wonder dat je laptop koud wordt! Wie WU's download werkt nu aan HPF en niet aan cancerunits.

[ Voor 49% gewijzigd door Blue_man op 09-08-2005 11:29 ]

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Blue_man schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:24:
Het is gewoon de ideale tijd om de FAQ op te smukken, stats te verplaatsen en pc's te upgraden en te reinigen, profiteer er even van :)

Je draait geen Human Proteome Folding en Cancer ligt er nog steeds uit: geen wonder dat je laptop koud wordt! Wie WU's download werkt nu aan HPF en niet aan cancerunits.
Tja, ik ga niet 'overlopen' naar Folding. Ik blijf bij kankerbestrijding, dus zal die laptop wel inzetten op FaD tijdelijk (totdat UD z'n zaakjes op orde heeft).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Blue_man schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:24:

Kijk, dan is het mij ook meteen duidelijk :P

Sja, ben bezig met een nieuwe server (Dual Xeon 2,4GHz met 2GB geheugen) maar die wil niet helemaal meewerken :| Verder wacht ik nog op mijn nieuwe internetverbinding op mijn nieuwe adres :| Kan nog zo'n 3 weken duren voor ik dat heb en dan ga ik alle PC's verhuizen, voorzien van clean install en nieuwe clients en dan ga ik weer voor de volle 100% :P Hopelijk alleen wel dat ik eerder alweer wat output kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Probeer nog eens met FUDC (staat in de FAQ waar te downloaden)
Kan zijn dat die alsnog je taak gaat versturen
Ik heb FUDC in dezelfde map als UD_Mon.exe gezet. Ik heb "cycle all cache slots" aangevinkt en op Start gedrukt. Hij is nu iets aan het doen, maar in de UD agent zelf zie ik weer het bekende "Unable to connect, backing off'" staan.

edit: FUDC is klaar en m'n score in de cliënt is omhooggegaan, dat betekent dat hij iig iets heeft verstuurd! Thanks Allied! :) :) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door PhoenixT op 09-08-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cold_Phoenix schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:41:
[...]

Ik heb FUDC in dezelfde map als UD_Mon.exe gezet. Ik heb "cycle all cache slots" aangevinkt en op Start gedrukt. Hij is nu iets aan het doen, maar in de UD agent zelf zie ik weer het bekende "Unable to connect, backing off'" staan.

edit: FUDC is klaar en m'n score in de cliënt is omhooggegaan, dat betekent dat hij iig iets heeft verstuurd! Thanks Allied! :) :) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
YWC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Zo, m'n koetje is nu rustig HPF gras aan het grazen, maar m'n koetje vindt cancer gras toch lekkerder, ik hoop dus dat ze die snel weer beschikbaar stellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie! Nog steeds 18 juli...
Gaan ze de maand volmaken denk je? En gaan we dan een BBQ houden om 't te vieren?

Ik heb via m'n werk al wel heftige systeemcrashes meegemaakt, ook in grotere netwerken, maar de langste 'out' is tot nu toe 8 dagen geweest. En de verantwoordelijke IT-manager is daarna voor een week of 2 onder een grote steen gekropen. :)

Diep en diep triest. "Thank you for your patience", is dat hetzelfde als "Fuck you, we don't care"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:56:
Joepie! Nog steeds 18 juli...
Gaan ze de maand volmaken denk je? En gaan we dan een BBQ houden om 't te vieren?
Jup, 30 dagen is een BBQ op de parking van UD, ik zie wel rond voor sponsoring voor vliegtuigtickets. We moeten alleen bier/wijn/sterke drank meenemen is me verteld :D

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ach ja, ben benieuwd of we binnenkort maandstats krijgen ;) Als de stats terug online zijn kan dan het verschil met deze stats (van de 18e) gemaakt worden en dat in een topic gepost worden? Hebben we toch nog een idee dat we het niet helemaal voor niets doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Witlof schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 08:30:
Ach ja, ben benieuwd of we binnenkort maandstats krijgen ;) Als de stats terug online zijn kan dan het verschil met deze stats (van de 18e) gemaakt worden en dat in een topic gepost worden? Hebben we toch nog een idee dat we het niet helemaal voor niets doen :P
De statsbak snapt niet dat er 13 dagen in 1 maand zitten waarbij we niet hebben gedaan.
De maandstats geven dus allemaal 000 aan.
Dit komt met name door de mannier van stats bakken en gegevens die van UD afkomen.
Wat ik wel kan doen is maandstats maken van 1 t/m 18 juli.
In de stats word er namelijk gerekend met de huidige score en de score van het begin van de maand.
Het verschil word dan berekend en dan hebben we stats.
Gezien nu iedereen op 0 staat (met de hand ingevoerd) gaat hij niet berekenen omdat de stats geen -score kan handelen (to pproject he, bij sommige wel anders :P)
Maar als jullie willen maak ik vanavond wel even stats die van 1 t/m 18 juli lopen hoor ;)
Maar dan verwacht ik wel een nieuw topic (o ja als statsposter doe ik dat wel zelf :X) en jullie moeten hem gaan volspammen met mooie balken, lijnen enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net nog even zitten zoeken maar volgens mij is dit de langste officiele DPCH all Time High >:)
Heeft UD toch nog iets voor elkaar gekregen :P

Tevens zijn de stats pagina's op dit moment geheel niet bereikbaar wat de goede hoop geeft dat er hard aan gewerkt word.
De hele tijd staan er al oude stats, en nu een pagina met de melding om het later nog eens te proberen.
Allemaal dus even hard met de duimen draaien (dat zijn die vingers waarmee de meeste mensen op de spatie balk mee rammen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:57:
Net nog even zitten zoeken maar volgens mij is dit de langste officiele DPCH all Time High >:)
Heeft UD toch nog iets voor elkaar gekregen :P

Tevens zijn de stats pagina's op dit moment geheel niet bereikbaar wat de goede hoop geeft dat er hard aan gewerkt word.
De hele tijd staan er al oude stats, en nu een pagina met de melding om het later nog eens te proberen.
Allemaal dus even hard met de duimen draaien (dat zijn die vingers waarmee de meeste mensen op de spatie balk mee rammen :+)
Tja. Nu staan AL m'n PC's te idlen; dus het is niet alleen de statsbak die offline is gehaald......

Diablo3

Verwijderd

Topicstarter
Tao schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:23:
[...]

Tja. Nu staan AL m'n PC's te idlen; dus het is niet alleen de statsbak die offline is gehaald......
Die van mij staan allemaal netjes UD te doen hoor :D
Waarschijnlijk nog wel nog maar 2 dagen, maar op 28 juli heb ik effe buffer binnen gehaald ;)

• Witlof
Grr, het lijkt erop dat er weer een 3-tal PC's opnieuw geregistreerd zijn :| Voor de 2e keer sinds 22-7. Ze zijn goed bezig. Denk dat ik UD vaarwel zeg tot de problemen opgelost zijn :(
Pagina: 1 2 3 4 Laatste