Cybertroy schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:57:
Jaja Allemaal mooie praatjes....... Maar de server is alweer plat!!!
En nog wat, omdat we dus opnieuw moesten aanmelden ben ik mij score van twee jaar kwijt!!!!! En dat dat doet zeer........HEEL erg zeer, Nu begin ik op onze eigen site binnen UD op nul.... Nee!!! Toch wel... En dit was voor ons de druppel, we gaan naar FAD,,,,,,, en hoop dat het daar wel beter geregeld is. En misschien wel leuk voor anderen, je kan daar aangeven waar je, je computer voor wilt laten denken.
Och dat hebben wel meer mensen gehad door eigen herinstallatie en die zijn toch ook niet gestopt.
Als ik kijk in onze team stats dan zie ik verschillende bakken meerdere keren in de stats staan.
Erg jammer om te zien dat we elkaar aan het aansteken zijn met een verlaat UD virus.
Ooit ging het duidelijk om het doen en niet om de stats, is dat allemaal dan zo veranderd
Kijk van Team BoGoH die 200+ clients moet gaan nalopen kan ik me wat voorstellen. (zeker als je weet dat ze dit pas terug ook al een keer hebben moeten doen)
Van alle anderen kan ik wel zeggen wat ik er van vind, maar 1 OW per week lijkt me genoeg
Het project blijft draaien om een ziekte die dagelijks heel veel mensen het leven kost en bij nog meer mensen het leven beïnvloed.
Nee dan gaan we lopen zeuren over cijfertjes.
En ik al die tijd maar denken *en trots zijn) dat juist bij het UD project de DPC leden verder keken dan alleen maar getallen. (buiten het elkaar uitdagen dan)
Dan maar even afsluiten met iets positiefs.
Laten we allemaal eens horen hoe goed we Blue_man vinden als PV, die met man en macht probeert de boel bij elkaar te houden.
Diepe respect voor het werk in deze moeilijke tijden.