CHIPPC XTREME PC FIRMWARE 6 + Xcalibur XP V3.7

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Beste mede xtreme pc gebruikers. Momenteel ben ik bezig met het upgraden van chippc's. Het gaat hier om de upgrade van firmware 5 naar firmware 6. Opzich werkt het goed de Xcalibur license wordt netjes overgenomen. Het enige probleem wat ik heb is dat ik in Xcalibur aangeef dat bijvoorbeeld de connection manager verborgen moet blijven dat dit niet gebeurd. Ook de taskbar krijg ik niet weg. In Firmware 5 was dit geen probleem.

HELP! ! !! ! Wie kan mijn helpen?

Groeten Davy

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37

Groeten Davy
Hmm dit zijn niet de dingen die we zo vragen in PNS.

Wat heeft dit trouwens met PNS te maken :?

heb je de KB van de fabrikant al eens geraadpleegd?

Wat heb je zelf al gedaan om te kijken waar dit probleem misschien in kan zitten?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36

Stewie!

Keen must die!

Achja, als je de topichistory bekijkt van PNS zie je dat er structureel foutief hier wordt gepost. De helft van de topics heeft een slot erop, en er zullen ook wel een aantal zijn verplaatst van PNS naar een ander subforum.
Ik kan me voorstellen dat Koffie en JSS zich hier wel aan beginnen te storen.
Waarom leest me de ondertitel gewoon niet eens: "Exotische netwerken en professionele beheerderskwesties. Voor als je méér hebt dan 'gewoon een vraag' over netwerken."
d-illusion schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:31:
Beste mede xtreme pc gebruikers.

Groeten Davy
Hier zal je een hoop (verplichte) informatie vinden:
Algemene gedragsregels (Netiquette)

[ Voor 26% gewijzigd door Stewie! op 19-07-2005 10:14 ]

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Heb vanalles al geprobeerd ;

Nieuwe groepen aangemaakt in Xcalibur met daarin de juiste rechten.
Lokaal op de xtreme pc thin client rechten ingezet.
Fabrieks instellingen terug gezet en alle plugins enzo opnieuw geinstalleerd vanaf een nieuwe ftp.

Eigenlijk alles wat je maar kan verzinnen.

Van de klanten service krijg je maar heel weinig response. Eigenlijk weten zij het ook niet :-(
Rolfie schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:36:
[...]

Hmm dit zijn niet de dingen die we zo vragen in PNS.

Wat heeft dit trouwens met PNS te maken :?

heb je de KB van de fabrikant al eens geraadpleegd?

Wat heb je zelf al gedaan om te kijken waar dit probleem misschien in kan zitten?

Verwijderd

Mja, dit ga ik niet eens verplaatsen. Ik vind dit VEEL te onduidelijk. Ik raad je aan http://gathering.tweakers.net/forum/faq en m.n. Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door te nemen. En over PNS: Policy - Professional Networking & Servers

Dit topic is gesloten.