"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
* Kristof kijkt naar Soulmaster...Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:37:
moet wel iemand zijn die enorm lang kan slapen en heel erg stil kan zitten.. ambtenaar like pim dus
* Kristof ziet wel wat van bovenstaande beschrijving in Soulmaster
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
<van onderwerp>Ik vond deze discussie zeer beschaafd terwijl er toch enige frustraties en irritaties speelden. In de nl tak van usenet zijn de 'discussies' van een heel ander niveau.</van onderwerp>Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:52:
Ik had dit topic al gezien, maar zolang het moddergooien aan de gang was voelde ik me niet geroepen om erop te reageren.
For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.
Verwijderd
/me Liz, knuft Pim een keertje (als het mag)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 09:19 ]
* Pim. knuft terug
Maar ik kan ook wel goed werk voor DPC doen buiten de crew. En met een beetje mazzel kan ik jullie zeer binnenkort nog wel verrassen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Succes dan PimPim. schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:41:
Liz mag me altijd knuffen!!!!
* Pim. knuft terug
Maar ik kan ook wel goed werk voor DPC doen buiten de crew. En met een beetje mazzel kan ik jullie zeer binnenkort nog wel verrassen
* Verrassen met een IJSJE mss
Morgen mag het weer
Forza Mucca!