Vacature Algemeen Crewlid

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 330 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:09:
Hmm, onmogelijke taak dus Pim...vervanger voor jou.....BLIJF! :P
En man een man een woord een woord. Ik heb gezegd dat ik zou stoppen en dat doe ik dus ook. Ik ben gevleid door de opmerkingen maar er is echt wel iemand die mijn plekkie kan opvullen hoor :)
Niemand is onmisbaar ! (of mag dat zijn)

Diegene die mijn plekkie opvult moet gewoon opgeleid worden in de kunst van het loempia eten ! :P

@soulmaster zelluf luie lelijke vent :P

ps. 100ste post en ik moet zeggen dat we compleet off-topic gaan ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pim. op 28-07-2005 11:10 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 08:37:
moet wel iemand zijn die enorm lang kan slapen en heel erg stil kan zitten.. ambtenaar like pim dus :D
* Kristof kijkt naar Soulmaster...
* Kristof ziet wel wat van bovenstaande beschrijving in Soulmaster
:D

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:52:
Ik had dit topic al gezien, maar zolang het moddergooien aan de gang was voelde ik me niet geroepen om erop te reageren.
<van onderwerp>Ik vond deze discussie zeer beschaafd terwijl er toch enige frustraties en irritaties speelden. In de nl tak van usenet zijn de 'discussies' van een heel ander niveau.</van onderwerp> :w

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Verwijderd

Pim, je doet er een heleboel mensen (me included) geen plezier mee om de crewfunctie neer te leggen. Natuurlijk ben je een man van je woord, maar jouw beslissing werd op een 'emotioneel' moment (relatief snel) genomen. Denk niet dat we je minder zouden waarderen als je deze keer geen man van je woord zou zijn. Graag zelfs.

/me Liz, knuft Pim een keertje (als het mag)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 09:19 ]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Liz mag me altijd knuffen!!!!
* Pim. knuft terug
Maar ik kan ook wel goed werk voor DPC doen buiten de crew. En met een beetje mazzel kan ik jullie zeer binnenkort nog wel verrassen >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Pim. schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:41:
Liz mag me altijd knuffen!!!!
* Pim. knuft terug
Maar ik kan ook wel goed werk voor DPC doen buiten de crew. En met een beetje mazzel kan ik jullie zeer binnenkort nog wel verrassen >:)
Succes dan Pim :w

offtopic:
* Verrassen met een IJSJE mss :9 ?

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Loempia-ijs 8)7

Morgen mag het weer :w

Forza Mucca!

Pagina: 1 2 Laatste