[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 12)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.845 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Geduld hebben en proberen de politiewagens af te snijden zodat ze je niet kunnen inhalen. Ik arriveerde zelf ook met een rokende vrachtwagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Anoniem: 6317 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:43:
Geduld hebben en proberen de politiewagens af te snijden zodat ze je niet kunnen inhalen. Ik arriveerde zelf ook met een rokende vrachtwagen :P
offtopic:
smokey and the bandit :9

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:31

Nakebod

Nope.

Truck mission 7 is wel wat lastiger dan de eerdere truck missions.
Ik heb het gehaald door vrij langzaam te rijden, beuken ze niet je vrachtwagen als een veertje van de weg. Bespaard ook heel wat aankoppel frustratie.
Namelijk ook wel eens gehad dat ik de trailer kwijt was, en stond er zo een klote politiewagen voor.
En die kreeg ik maar niet aan de kant :(

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 19:35

Steve

Krokodil \o/

Mijn oplossing voor de laatste truck mission was de politiewagens niet af te snijden (daar gaan ze toch te hard voor), maar juist een beetje in te houden zodat ze je voorbij schieten. Verder moet je ook nooit scherpe bochten nemen en zodra je kunt de snelweg op naar Los Santos, daar even de ringweg op en dan weer via de Mulholland Intersection de snelweg naar Las Vanturas. En een beetje geluk is ook nodig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94892

Weet iemand of er een mod is om de ondertiteling in de cutscenes Nederlands te krijgen?
Het klinkt heel dom, maar mijn Engels is zeer dramatisch en ik wil heel graag het verhaal wel goed kunnen volgen.
Ik heb veel gezocht op internet, maar ik kan hier niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Anoniem: 94892 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:18:
Weet iemand of er een mod is om de ondertiteling in de cutscenes Nederlands te krijgen?
Het klinkt heel dom, maar mijn Engels is zeer dramatisch en ik wil heel graag het verhaal wel goed kunnen volgen.
Als er ooit een nederlandse vertaling uitkomt, dan zal je die waarschijnlijk hier vinden.
Momenteel zijn ze al begonnen aan de vertaling, maar ze zijn nog verre van klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:58

Haan

dotnetter

Was zo'n mod er voor de vorige delen wel? Zo niet, geef ik je weinig kans.. En anders zal je moeten wachten tot iemand zin heeft om alles te vertalen denk ik.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:11

TommyGun

Stik er maar in!

Uitgespeeld. Najah, 80 procent. Leuke missie die laatste. Gelukkig hoef je niet alles overnieuw te doen als je Sweet niet vangt. Wat een boel namen trouwens zeg. Echt onvoorspelbaar dat er zo veel mensen aan zo'n spel meewerken. Ik moet wel zeggen dat ik er niet zo verslaafd aan ben geraakt als aan Vice City maar het was zeker niet onder de maat. Op naar de volgende GTA. Top werk van Rockstar weer :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149449

Ik heb iets raars. Ik heb eerlijk een tank gejat van de legerbasis en ik ben daarmee de laatste hoods aan het veroveren. Dus ik parkeer de tank netjes in de garage in Grove St en dan save ik em. Maar nu zit mijn tank vast in de garage :( Dat wil zeggen, ik kan niet instappen. Hij staat ook net iets anders geparkeerd dan anders, normaal past ie eigenlijk niet en steekt zijn kont (bijna) door de deur, maar nu staat ie ook wat dieper in de garage.
Opblazen lukt me niet, heb er 15 van die bommen tegenaan geplakt maar helaas...

Iemand een idee??

En het lullige is dat een nieuwe tank jatten geen zin heeft want ik krijg die oude niet uit mijn garage. En er past geen tweede tank naast. Het was net zo makkelijk om over die sukkels heen te crossen })

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 149449 op 10-08-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Anoniem: 149449 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:40:
Ik heb iets raars. Ik heb eerlijk een tank gejat van de legerbasis en ik ben daarmee de laatste hoods aan het veroveren. Dus ik parkeer de tank netjes in de garage in Grove St en dan save ik em. Maar nu zit mijn tank vast in de garage :( Dat wil zeggen, ik kan niet instappen. Hij staat ook net iets anders geparkeerd dan anders, normaal past ie eigenlijk niet en steekt zijn kont (bijna) door de deur, maar nu staat ie ook wat dieper in de garage.

Iemand een idee??

En het lullige is dat een nieuwe tank jatten geen zin heeft want ik krijg die oude niet uit mijn garage. En er past geen tweede tank naast. Het was net zo makkelijk om over die sukkels heen te crossen })
Had ik ook een keer. De grap is dat CJ er maar vanaf 1 kant in kan klimmen (de linkerkant). Dus als je de linkerkant dicht tegen de muur heb geplaatst, kun je er niet meer in komen. Je kan eens proberen of je de tank niet een stukje naar rechts kunt schuiven, zodat je er wel bij kunt komen. Als je de tank op wil blazen, moet je molotov cocktails gebruiken, een tank is namelijk bullet- en explosionproof, maar niet fireproof. Of dit ook helpt is weer wat anders, maar misschien heb je mazzel dat de tank ergens in de deur komt, wat er regelmatig voor zorgt dat een auto verdwijnt, zeker als hij al ontploft is.

Verder is het in het vervolg misschien een idee om een tank in je El Corona of Santa Maria Beach garage te plaatsen (als je hem in Los Santos wilt bewaren tenminste), die zijn namelijk wat groter dan die in Ganton of de Countryside.
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Mijn engels is heel goed, maar af en toe verstond ik ook niks van dat ghetto-taaltje van hun ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 10-08-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 11:44

Bosmonster

*zucht*

TommyGun schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 15:39:
Uitgespeeld. Najah, 80 procent. Leuke missie die laatste. Gelukkig hoef je niet alles overnieuw te doen als je Sweet niet vangt. Wat een boel namen trouwens zeg. Echt onvoorspelbaar dat er zo veel mensen aan zo'n spel meewerken. Ik moet wel zeggen dat ik er niet zo verslaafd aan ben geraakt als aan Vice City maar het was zeker niet onder de maat. Op naar de volgende GTA. Top werk van Rockstar weer :)
M'n volgende GTA wordt die op de PSP. Nieuwe GTA in liberty city. Zou 1 september uit moeten komen, hopelijk is dat ook hier in nederland dus direct met de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Heeft iemand al de patch geïnstalleerd? Hij verwijdert in de eerste plaats de hot coffee-scènes maar zou ook een paar bugs verhelpen. Misschien onder meer de taxi-bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steve schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:22:
Heeft iemand al de patch geïnstalleerd? Hij verwijdert in de eerste plaats de hot coffee-scènes maar zou ook een paar bugs verhelpen. Misschien onder meer de taxi-bug?
Uit een paar van de posts eronder:
ADDITIONS
- Added support for 720p and 1080i HDTV resolutions (may also do 1080p, not sure).
- Version Number displayed on game title screen.

BUGS FIXED
- Issue fixed on machines where the OS has been updated (one OS installed over top of another) and has 2 registry keys that point to the users "My Documents" folder (we incorrectly used to assume the Win2000 folder, now correctly uses the last installed OS folder) - users know this as "user account period bug".
- Crash when entering advanced display options with only 32 meg of video ram (32 meg of video ram is not supported and will only allow use of 640*480 in 16 and 32 bit. At this resolution it is likely you will see the "Black Roads" LOD problem). We do NOT however disallow machines with 32 meg of video ram from running GRAND THEFT AUTO: San Andreas.
- Crash when entering advanced display options on a dual monitor machine after :- starting game on primary monitor in maximum resolution, exiting, starting again in maximum resolution on secondary monitor. Secondary monitor maximum resolution had to be greater than maximum resolution of primary monitor.
- Destroyed cars now are correct colour.
- Dirty cars now able to get clean.
- Numpad 5 key is now mappable when re-defining controls.
- Issue on all machines where certain collisions caused parts of the audio system to crash (sound effects, cutscene audio - only radio keeps going) - users know this as "Rain / Thunderstorm bug".
- Improvements to DVD streaming.
- Audio problems in interior / exterior transitions and getting in / out of cars fixed.
- Some fixes to ensure reverb is not present at certain save points.
- Improvements to dance game timings.
- Crash occuring when using "user radio files" while the frame limiter is disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Laatst online: 16-07 09:54

2mb

- Issue on all machines where certain collisions caused parts of the audio system to crash (sound effects, cutscene audio - only radio keeps going) - users know this as "Rain / Thunderstorm bug".
Betekent dat ook dat de geluidsproblemen/bsod's (die te verhelpen zijn door de hardwareacceleratie voor het geluid terug te zetten) gefixt zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door 2mb op 10-08-2005 20:53 ]

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:20

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

- Dirty cars now able to get clean.
betekent dat dat je de wasstraat nu kunt gebruiken?

Ik zat al een tijdje in Las Venturas maar had nooit de autoschool helemaal afgemaakt, nu heb ik dus die garage en krijg ik zo'n missie waarbij je een auto moet volgen via een zender.
Maar wat is dat irritant zeg :| , t duurt tijden voordat je bij die auto bent en daarna is t echt een hel om dat pit gebeuren toe te passen, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-07 08:43
Maar ik zie niks over de taxi bug vermeld staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Anoniem: 149449 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:40:

Iemand een idee??

ik had precies hetzelfde ( ook eerlijk gejat enzo ), en ik kreeg de tank er ook niet meer uit.
Hij stak met het instapluikje uit aan de achterkant.

Mijn oplossing was om de garage editor te downloaden en iets anders ( bike ofzo ) in je garage te zetten. Dan haal je die eruit en voila garage leeg.
Rechtstreeks een lege garage instellen zorgde er bij mij voor dat de garage niet leeg ging.

Nu zet ik de tank met het instapluikje bij de garagedeur naar binnen. Nooit meer problemen gehad.

Even terzijde: die garage editor is geen cheat-geval, ik kreeg iig geen melding dat er cheats waren geactiveerd. Voor de zekerheid zou ik toch maar saven in een nieuw slot ( als je ooit terug wilt )

owja, een link: garage edit 0.2
als die link hier niet maar staan, dan haal ik m wel weer weg. Het is ook gewoon via google te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 05:11

TommyGun

Stik er maar in!

Pendaco schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:54:
[...]

betekent dat dat je de wasstraat nu kunt gebruiken?

Ik zat al een tijdje in Las Venturas maar had nooit de autoschool helemaal afgemaakt, nu heb ik dus die garage en krijg ik zo'n missie waarbij je een auto moet volgen via een zender.
Maar wat is dat irritant zeg :| , t duurt tijden voordat je bij die auto bent en daarna is t echt een hel om dat pit gebeuren toe te passen, iemand tips?
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij bedoelen ze gewoon dat je auto schoon word in de p&s.

Over die missie, gewoon volgen en elke keer tegen de achterkant aan beuken zodat ie tolt. Dit vaak herhalen en ze stapt uit en rent weg. Niet schieten op de wagen want dan is je missie over. Heb dit een paar keer moeten doen. Hoe harder je haar beukt hoe eerder ze uit stapt.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:31

gws24

Thinking is hard!

Bartolomew85 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:22:
[...]

ik had precies hetzelfde ( ook eerlijk gejat enzo ), en ik kreeg de tank er ook niet meer uit.
Hij stak met het instapluikje uit aan de achterkant.

Mijn oplossing was om de garage editor te downloaden en iets anders ( bike ofzo ) in je garage te zetten. Dan haal je die eruit en voila garage leeg.
Rechtstreeks een lege garage instellen zorgde er bij mij voor dat de garage niet leeg ging.

Nu zet ik de tank met het instapluikje bij de garagedeur naar binnen. Nooit meer problemen gehad.

Even terzijde: die garage editor is geen cheat-geval, ik kreeg iig geen melding dat er cheats waren geactiveerd. Voor de zekerheid zou ik toch maar saven in een nieuw slot ( als je ooit terug wilt )

owja, een link: garage edit 0.2
als die link hier niet maar staan, dan haal ik m wel weer weg. Het is ook gewoon via google te vinden.
Ik had op een gegeven moment hetzelfde probleem maar met een beetje duwen krijg je de tank de garage uit. Het duurde even maar het werkte.

Trouwens wel vaag, een tank van 20 ton ofzo even duwen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 10-08-2005 23:59 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 00:20
Mooie site voor in de startpost:
GTA SA Full Game Video Walkthrough

Systeem Specs

• Bartolomew85
gws24 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:57:
[...]
Ik had op een gegeven moment hetzelfde probleem maar met een beetje duwen krijg je de tank de garage uit. Het duurde even maar het werkte.

Trouwens wel vaag, een tank van 20 ton ofzo even duwen 8)7
Bij mij helpte duwen niet want de tank zat muurvast (letterlijk).
Maar wel raar idd dat je zo'n tank kunt duwen.

Anoniem: 111246

Bartolomew85 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:36:
[...]

Bij mij helpte duwen niet want de tank zat muurvast (letterlijk).
Maar wel raar idd dat je zo'n tank kunt duwen.
Moet je zo'n tank eens voor een tram of een trein zetten, die duwen em ook gewoon weg...
Die trein/tram kun je ook niet eens kapot schieten. :(

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Misschien een hele simpele vraag, maar waar kan je zien welke dag het is in het spel? (ivm met bepaalde missies) Kijk er ik nu gewoon lomp overheen?

:X

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• Haan
  • Laatst online: 13:58

Haan

dotnetter

Ik denk het wel ja :P (druk op TAB)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Bartolomew85
Mobie schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:02:
Misschien een hele simpele vraag, maar waar kan je zien welke dag het is in het spel? (ivm met bepaalde missies) Kijk er ik nu gewoon lomp overheen?

:X
dat staat ergens in de stats in het (pauze) menu

edit: hmm raar: ik wou het even opzoeken waar het precies stond, maar nou kan ik het zelf niet meer vinden :+

edit2: blijkbaar heb ik me toch vergist, maar idd met tab zie je het ook

[ Voor 25% gewijzigd door Bartolomew85 op 11-08-2005 18:18 ]

• Peter_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-07 19:54
Zou iemand voor mij de missie " Farewell My Love" willen uitspelen. Ik kom er niet verder mee. De missie "Wu Zi Mu" was nog net te doen, maar hierbij kom ik in het begin al niet ver en lig ik uiteindelijk zo ver achter dat er geen inhalen meer aan is. Dus als iemand mij zou willen helpen, heeeeeel graag _/-\o_

Alvast bedankt, het resultaat kun je mailen, mijn adres staat in mijn profiel.

Mijn savegame: http://rapidshare.de/files/3880338/GTASAsf6.b.html

Discoveries are made by not following instructions.

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Als ik gebieden aan het overnemen ben heb ik last van een vervelende bug :{ af en toe rennen de Ballas van me weg, zo ver dat ze ergens vast komen te zitten (in een kanaal bijvoorbeeld). Aangezien er geen auto's meer rijden tijdens een gang war kan ik niet snel genoeg bij ze komen om ze dood te maken, omdat ik dan te lang uit de warzone ben :{ iemand een oplossing?

ifconfig eth0 down

Peter_B schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:14:
Zou iemand voor mij de missie " Farewell My Love" willen uitspelen. Ik kom er niet verder mee. De missie "Wu Zi Mu" was nog net te doen, maar hierbij kom ik in het begin al niet ver en lig ik uiteindelijk zo ver achter dat er geen inhalen meer aan is. Dus als iemand mij zou willen helpen, heeeeeel graag _/-\o_

Alvast bedankt, het resultaat kun je mailen, mijn adres staat in mijn profiel.

Mijn savegame: http://rapidshare.de/files/3880338/GTASAsf6.b.html
Is gedaan. Was nog makkelijker dan ik me herinnerde, het lukte zelfs in 1 keer. Ik weet nog wel dat de eerste keer dat ik die race deed dat ik flink wat gevloekt heb omdat het niet lukken wilde.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:08
JeRa schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:36:
Als ik gebieden aan het overnemen ben heb ik last van een vervelende bug :{ af en toe rennen de Ballas van me weg, zo ver dat ze ergens vast komen te zitten (in een kanaal bijvoorbeeld). Aangezien er geen auto's meer rijden tijdens een gang war kan ik niet snel genoeg bij ze komen om ze dood te maken, omdat ik dan te lang uit de warzone ben :{ iemand een oplossing?
Schiet ze met een sniper rifle?

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Zo, hehe, ook eens uitgespeeld. Met een krappe 60%. :/ Dus moet nog maar wat extra dingetjes gaan doen, zolang ik daar in in heb.

Wel een vette afsluitende missie. Wel een beetje framerate-killer af en toe. :|

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Heb juist een andere manier gelezen voor de triatlons: tijdens het fietsen zoveel mogelijk inhouden (zeker geen enorme voorsprong nemen) en dan juist tijdens het lopen de anderen inhalen, dan zou je nog genoeg sprint over moeten houden. Dadelijk maar eens proberen, want zeker de triatlon naar Missionary Hill lukt me maar niet.

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
zo, uitgespeeld.

is er al iets bekend over een vervolg of stopt het na deze versie?

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Skoelat schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:32:
zo, uitgespeeld.

is er al iets bekend over een vervolg of stopt het na deze versie?
Misschien GTA London :) Of Anders GTA 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

babba schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:37:
[...]

Misschien GTA London :) Of Anders GTA 4 :D
Londen, daar was al wel een mod voor (of in ieder geval mee bezig),
*dreams *zou wel cool zijn als ze amsterdam of rotterdam namen ¨*dreams*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Zo, heb juist de 'Beat The Cock' van Santa Maria Beach gewonnen. Mijn truc was om bij het fietsen voluit te gaan (altijd sprinten, nooit uit de bocht gaan of van je fiets vallen), en als het goed is heb je dan nét genoeg voorsprong op de top van de Missionary Hill. Als je ziet dat de anderen je bijna inhalen op weg naar de top moet je even recht voor ze gaan lopen, dan lijken ze rechtsomkeert te maken voor een paar meter 8)7. Dat doen ze trouwens ook (althans, sommigen) bij een van de checkpoints. Vaag.

[ Voor 9% gewijzigd door Steve op 12-08-2005 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-07 19:54
Anoniem: 41542 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 20:36:
[...]

Is gedaan. Was nog makkelijker dan ik me herinnerde, het lukte zelfs in 1 keer. Ik weet nog wel dat de eerste keer dat ik die race deed dat ik flink wat gevloekt heb omdat het niet lukken wilde.
Bedankt voor de hulp, kan ik weer verder. Werd het een beetje zat om tig keer dezelfde race te moeten en elke keer achterste voren op de baan te komen staan en de tegenstand voorbij te zien komen :(

Nogmaals bedankt _/-\o_

Discoveries are made by not following instructions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 10:09

Jake Bullet

Wise Scripter

Peter_B schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:36:
[...]

Bedankt voor de hulp, kan ik weer verder. Werd het een beetje zat om tig keer dezelfde race te moeten en elke keer achterste voren op de baan te komen staan en de tegenstand voorbij te zien komen :(
Nou, je kan je lol nog op als je straks race tournaments gaat doen. De races in de stad kunnen erg irritant zijn. Het drukke verkeer is daar je grootste tegenstander. Lig je eindelijk eens op kop rijdt er weer een schele taxi in de weg :(

Wat ik laatst mee maakte... Politie zat achter een auto aan, trekken de bestuurder er uit en knallen hem neer. Mooi denk ik, ik ben toch te voet, ik pak die auto. Krijg je meteen een ster aan je broek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Jake Bullet schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:45:
[...]

Wat ik laatst mee maakte... Politie zat achter een auto aan, trekken de bestuurder er uit en knallen hem neer.
Dit is één van de redenen waarom ik GTA speel, de briljante onverwachte acties van de mensen om je heen _O_ zowel van de pedestrians als in het verkeer. :D
Mooi denk ik, ik ben toch te voet, ik pak die auto. Krijg je meteen een ster aan je broek!
Voor zover ik kan bepalen wordt er voor vrijwel elk voertuig een boolean bijgehouden die true is wanneer een auto al eens is gestolen door jou, en false indien dat niet zo is (of andersom :+). Als de politie jou een voertuig ziet instappen zonder dat die flag op true staat voor dat betreffende voertuig, heb je een grote kans dat ze de zwaailichten aanzetten :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Laatst online: 17-06 10:09

Jake Bullet

Wise Scripter

JeRa schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:57:
Dit is één van de redenen waarom ik GTA speel, de briljante onverwachte acties van de mensen om je heen _O_ zowel van de pedestrians als in het verkeer. :D
Precies! In Vice City stopte ik een keer braaf bij het stoplicht (..) word ik zelf door een ventje uit de auto getrokken, auto weg :) Fantastisch. Tot nu toe nog niet meegemaakt in SA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Ik maakte gisteravond iets vervelends mee ;(

Ik had twee homies in m'n wagen zitten, en besloot dat het wel eens leuk zou zijn als ik m'n girlfriend zou ophalen en we met z'n vieren naar de bar zouden gaan. Dus ik stop voor het huis van m'n girlfriend, laat haar instappen en rijd rustig weg.

Wat doen die twee hufters achterin m'n wagen? Ze springen eruit, schieten m'n twee rechterbanden lek, resultaat: ik ram een andere wagen en vlieg over de kop, auto ontploft maar m'n girlfriend kon niet wegkomen :{ van je homies moet je 't hebben...

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:03
Anoniem: 111246 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:43:
[...]

Moet je zo'n tank eens voor een tram of een trein zetten, die duwen em ook gewoon weg...
Die trein/tram kun je ook niet eens kapot schieten. :(
De trein kan wel degelijk kapot hoor, moet je maar is een trein jatten en dan volgas heel lang gaan rijden. Krijg je een keer een scherpe bocht en dan gaat hij op z'n kant, na een tijdje ontploft hij dan... >:)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 02-07 10:54
Euhm...ik denk dat hij de tram in san fierro bedoelt, en die kan inderdaad niet kapot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 15:26

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo, gisteravond eindelijk de storyline uitgespeeld. Ik had hem de vorige keer op het tweede gedeelte verknald door met de auto net naast de weg te geraken en klem te komen te zitten. Het eerste gedeelte was supersimpel met een beetje beleid. Helaas raakte ik een beetje ongeduldig, dus heb ik het laatste gedeelte naar de uitgang gewoon gerend, met als gevolg dat ik bij het tweede gedeelte alleen nog een knipperend health-balkje had (helemaal leeg dus 8)7 ). Ik was dan ook heel blij dat er geen schiet-dingen meer volgden :).
Ik zit nu op 83 %, ik moet nog wat taxi-missies, races en collectables. Ik vermaak me dus nog wel ff _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151992

Zou iemand voor mij de missie "End of the Line" willen doen? Ik zit er al een week vast en krijg m maar niet uitgespeeld :|
mijn savegame is hier te vinden.

Savegame kun je mailen naar het adres in mn profiel. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-07 11:51

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

BMW M6 toegevoegd:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/massiv/SA/M6.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door TwistedAnimator op 12-08-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149599

Anoniem: 151992 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:35:
Zou iemand voor mij de missie "End of the Line" willen doen? Ik zit er al een week vast en krijg m maar niet uitgespeeld :|

Dat is de allerlaatste missie! Ik ben er ook wel even mee bezig geweest (ik was niet fireproof), maar het is echt veel leuker als je juist deze zelf doet. Zorg er wel voor dat je de firetruck-missies al gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664

TwistedAnimator schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:49:
@pendaco:
aan je safehouse op dat airplane graveyard na de area69 missie

@jerry:
http://www.gtagaming.com/...php?action=category&id=49
http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=116
http://download.gtasa.cz/...96f548a66f13eae7c&start=0
en voor ik het vergeet, als je wielen een beetje in de grond zakken bij die M5; gebruik deze settings:
verander -1, 0.7, 0.7, naar 0, 1.0, 1.0, in vehicles.ide (modshop wielen zullen wel TE groot zijn dan maja)

@gwystyl:
het is 150hp; die krijg je na de ambulance lvl12, 150 armor krijg je na vigilante lvl12, bekijk je stats maar eens goed ;) (maar het kan zijn dat je balk al vol was en toch 100 aangaf voor die ambulance missies, dit omdat als je iets drinkt uit die machines terwijl je hp vol is op 100; komt er elke keer je drinkt een stukje bij tot het maximum, maar je blijft idd 100 hebben (terwijl je balk zo groot is als die van 150, daarom dat je het verschil niet ziet maar in je stats zal het veranderd zijn), een bug wss)
Hoe krijg je die auto's in de game dan..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Oe, hij is klaar! Vet! Ik zag een tijdje geleden in een topic op een gta forum dat ie ermee bezig was :). Dit wordt mijn volgende import :9.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Jerry schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:02:
[...]

Oe, hij is klaar! Vet! Ik zag een tijdje geleden in een topic op een gta forum dat ie ermee bezig was :). Dit wordt mijn volgende import :9.
OMFG wat een uberdikke geslaagde mod, dees wordt zeker geimporteerd :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151992 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:35:

Is gedaan. Was een stuk makkelijker geweest als je al eerst de Firetruck missies had gedaan, maar toch vond ik het wel redelijk te doen (in 2x, eerste keer liet ik me te lang door het vuur ophouden). Het was leuk om die missie weer eens te doen. Je hebt nu alleen wel het mooie bijbehorende filmpje gemist, dus misschien is het een idee om je oude savegame ergens te back uppen, zodat je het later nog eens kunt proberen, als je er weer zin in hebt. Zoals gezegd, het is wel de laatste missie, dus misschien dat je hem toch nog een keer zelf wil doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 41542 op 12-08-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt henkie196 _/-\o_
Ik zal mn oude wel een backup maken van mn oude savegame zoals je al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Vond End of Line vrij makkelijk, heb geen enkele Firetruck missie dus ben behoorlijk vuuronvast :P maar heb het eigenlijk gewoon rustig aan gedaan, headshotjes geschoten en that's it. Wel een keer in de fik gestaan en toch wat kogels gehapt dus had nog 20% health over, maar dat was genoeg. Heb wel een maximale health bar (lekker veel gelopen steeds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73464

De vliegschool, ik haat ze.

Als er mensen zijn die deze missie dolgraag doen : Mijn savegame

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
Eindelijk de laatste reguliere missie voor mij gehaald ( the heist ).

Ik ben nu op zo'n 80 %, op naar de 100 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73464 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:29:
De vliegschool, ik haat ze.

Als er mensen zijn die deze missie dolgraag doen : Mijn savegame

Alvast bedankt :)
Is gedaan, hij staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Anoniem: 115664 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:58:
Hoe krijg je die auto's in de game dan..??
met IMG Tool 2.0 open je gta3.img, je "replaced" de .txd en .dff met die van de mod, (extract eerst de originele als backup) en doe dan "rebuild archive" voor de zekerheid, dan eventueel de carcols.dat, vehicles.ide, handling.cfg of carmods.dat aanpassen zoals het in de readme staat van de mod

btw, de M6 kan je hier downloaden:
http://gta.gamigo.de/down...&start=7&id=5113&orderBy=

heb ook al die Hummer H² limo geprobeert maar de textures mochten wel beter, dus eraf gegooid :)

[ Voor 27% gewijzigd door TwistedAnimator op 12-08-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Afbeeldingslocatie: http://img327.imageshack.us/img327/8819/gtasa20050624005226101jq.th.jpg

That's one big nigga... :+

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Where the cars mate....

Mmm leuk maar het ziet er errug leeg uit, behalve wat voetgangers...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

?? Hoe doe je dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

:P
Is een bug in GTA, ik zit stiekem nog op een randje op het dak van een gebouw, die rand die je linksonder in beeld ziet. En ja, er zijn wat weinig auto's in beeld, omdat net een lading auto's heb opgeblazen rechts buiten beeld. :Y)

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

O ik dacht al :)

Ik krijg zomaar inspiratie voor een player-mod :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152100

hmm Die klote-Circle Airstrip. Zit nu al een dikke week te klooien en ben het echt ****-beu! Bederft heel mn spelplezier! Gr! En je moét ervoorbij!

Daarom: hier staat mn savegame http://users.telenet.be/tiels/GTASAsf2.b

(kleintjes) wil iemand voor mij aub de vliegschool uitspelen? (hoeft niet gold te zijn, ik speel niet voor 100%)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-07 22:01

K-Jay

Klaas Jan

Iedereen die moeite heeft met de vliegmissies: hoe vliegen jullie? Keyboard? Dat lijkt mij ook bijzonder lastig. Ik gebruik een gamepad, dat gaat heerlijk. Die airstrip missies hebben me een half uurtje gekost, zonder vliegervaring.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vlieg gewoon met keyboard, vind het eigenlijk ontzettend simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Laatst online: 19-07 00:26

nAffie

...

hmm Die klote-Circle Airstrip. Zit nu al een dikke week te klooien en ben het echt ****-beu! Bederft heel mn spelplezier! Gr! En je moét ervoorbij!

Daarom: hier staat mn savegame http://users.telenet.be/tiels/GTASAsf2.b

(kleintjes) wil iemand voor mij aub de vliegschool uitspelen? (hoeft niet gold te zijn, ik speel niet voor 100%)
_/-\o_
Ghehe... Heb alleen de vliegtuig school dingen voor je gedaan...

Wat rest zijn de helicopter dingetjes, en wat stuntwerk.. dat lijkt me leuker om dat zelf te doen (anders leer je nooit vliegen, want later heb je die skills toch echt wel nodig.. )
Je pilot licence heb je in ieder geval..

have fun.. ;)

http://www.djnaffie.com/temp/GTASAsf2.b

edit:
Ik speel met een playstation 2 controller kloon, met dezelfde instelling als die ik op me ps2 had, dus verder geen problemen met controls enzow

[ Voor 46% gewijzigd door nAffie op 13-08-2005 16:40 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149315

hoe kan je die trein-missie's ofzo doen... Heist ofzo heten die ? hoe kan je de trein jatten en waar ? en wat kan je allemaal doen als je hem hebt uitgespeelt .. (niet 100% maar wel de Story-Line missie's)

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 13-08-2005 20:02 . Reden: Die bold tag is nergens voor nodig ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-07 19:42

Booth

¯¯¯¯¯¯

K-Jay schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:28:
Iedereen die moeite heeft met de vliegmissies: hoe vliegen jullie? Keyboard? Dat lijkt mij ook bijzonder lastig. Ik gebruik een gamepad, dat gaat heerlijk. Die airstrip missies hebben me een half uurtje gekost, zonder vliegervaring.
Bedankt voor de tip :/ ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

Anoniem: 149315 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:41:
hoe kan je die trein-missie's ofzo doen... Heist ofzo heten die ? hoe kan je de trein jatten en waar ? en wat kan je allemaal doen als je hem hebt uitgespeelt .. (niet 100% maar wel de Story-Line missie's)
kijk hier ff

http://www.gta-sanandreas.com/guides/sub-missions/index.php en dan bij freight missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of je nog aangevallen wordt als je alle gebieden hebt overgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 08:46
Jake Bullet schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:15:
[...]

Precies! In Vice City stopte ik een keer braaf bij het stoplicht (..) word ik zelf door een ventje uit de auto getrokken, auto weg :) Fantastisch. Tot nu toe nog niet meegemaakt in SA....
Ik wel zoiets, ik had een mooie gemodde lowrider, stap uit, probeer een paar bendeleden mee te nemen, draai me om en zie iemand m'n auto meenemen |:(

Gelukkig wist ik nog net een van de banden lek te schieten waardoor hij tegen een muurtje of zoiets reed, waarna hij ter plaatse geexecuteerd werd.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 151992 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:11:
Weet iemand of je nog aangevallen wordt als je alle gebieden hebt overgenomen?
Volgens mij stopt het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
is al vaker gesteld die vraag, volges mij stopt het als je alle gebieden hebt, ik weet het niet zeker (heb zelf nog niet alle gebieden) maar dat lijkt me in ieder geval wel het meest logische ;)
NHJ BV schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 00:03:
[...]

Ik wel zoiets, ik had een mooie gemodde lowrider, stap uit, probeer een paar bendeleden mee te nemen, draai me om en zie iemand m'n auto meenemen |:(
is mij nog nooit overkomen, dat mijn auto gejat werd :P gebeurde volges mij veel vaker in gta 2/3/vice city

[ Voor 50% gewijzigd door -Eraser- op 14-08-2005 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-Eraser- schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 01:14:
is al vaker gesteld die vraag, volges mij stopt het als je alle gebieden hebt, ik weet het niet zeker (heb zelf nog niet alle gebieden) maar dat lijkt me in ieder geval wel het meest logische ;)

[...]

is mij nog nooit overkomen, dat mijn auto gejat werd :P gebeurde volges mij veel vaker in gta 2/3/vice city
Ik ben nog nooit mijn auto uitgesleurd zoals in eerdere GTA's, maar heb ook wel eens gehad dat mijn auto werd gejat toen ik even uitstapte.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
1. ik heb nu 100% van de hoods en ik heb nog geen 'last' gehad van gangs die weer aanvallen.
Ik durf gerust de conclusie te trekken dat nadat je alle hoods hebt, dat je dan met rust wordt gelaten.

2. in San Andreas ben ik wel een keer uit m'n auto gesleurd. Daar kijk je toch wel even van op: hoe durven ze })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Bartolomew85 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:15:
1. ik heb nu 100% van de hoods en ik heb nog geen 'last' gehad van gangs die weer aanvallen.
Ik durf gerust de conclusie te trekken dat nadat je alle hoods hebt, dat je dan met rust wordt gelaten.

2. in San Andreas ben ik wel een keer uit m'n auto gesleurd. Daar kijk je toch wel even van op: hoe durven ze })
je word normaal met rust gelaten als je al die hoods hebt, maar er is een bug die ze laat aanvallen na alle hoods te hebben ingenomen, volgens mij ligt heeft die bug iets met een gebied te zien dat grijs was geworden als je eens bent weggelopen, en als je die later terug inneemt met derest; hij die niet als ingenomen ziet, rare bug, had die ook, maar heb een savegame gedownload :)

nieuwe auto; zeer schoon model, heb ook een deftige handling ervan;

Toyota Supra TRD:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/massiv/SA/supra.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Laatst online: 27-06 10:54
&^$&^% ik wordt helemaal gek van die vliegschool... besturen gaat allemaal best aardig al zeg ik het zelfs, maar ik krijg bij Circle the airstrip mijn vliegtuig maar niet hoog genoeg voor de eerste corona :s heel vreemd...

Is er mischien iemand die mij door Circle Airstrip en Circle Airstrip and land kan loodsen, zou erg tof zijn!

(niet meer nodig heb savefile ook weggehaald)

[ Voor 32% gewijzigd door ezwizard op 14-08-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
trek je je landingsgestel wel in? default toets is 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

-Eraser- schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:40:
of "S"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
-Eraser- schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:40:
:) yep dat was het... nu lukt het wel om op tijd hoog te komen (maar is het nog steeds moeilijk), maar ok ik ga het zelf weer even verder proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:31
ezwizard schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:36:
&^$&^% ik wordt helemaal gek van die vliegschool... besturen gaat allemaal best aardig al zeg ik het zelfs, maar ik krijg bij Circle the airstrip mijn vliegtuig maar niet hoog genoeg voor de eerste corona :s heel vreemd...

Is er mischien iemand die mij door Circle Airstrip en Circle Airstrip and land kan loodsen, zou erg tof zijn!

(niet meer nodig heb savefile ook weggehaald)
Ik zal er over een kwartiertje aan beginnen, ik ben nu even bezig. Ik vind de vliegschool missies altijd wel leuk, moet ik de complete vliegschool voor je halen?

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
josvg schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:23:
[...]

Ik zal er over een kwartiertje aan beginnen, ik ben nu even bezig. Ik vind de vliegschool missies altijd wel leuk, moet ik de complete vliegschool voor je halen?
hehe... mocht het na vandaag ECHT niet lukken, dan zal ik het je alsnog vragen :) nu heeft het intrekken van mijn landingsgestel geholpen en kan ik weer wat verder, maar het blijft lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartolomew85 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:15:
... 2. in San Andreas ben ik wel een keer uit m'n auto gesleurd. Daar kijk je toch wel even van op: hoe durven ze })
Ik liep een keer mn garage in. Stonden twee auto's in, dus ik pak er 1, loopt er een ventje mn garage in en jat de andere auto }) Heb m toen maar ff uit mijn auto gesleept en overhoop geknalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
ok, ok genoeg ge-Circle and Land airstripped!!!! :( als er iemand zo aardig zou willen zijn om mijn vliegtuig gedeelte van de vliegschool te doorlopen?

Linkje: members.chello.nl/~e.verboven/GTASAsf8.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Maakt het trouwens uit voor de inkomsten van je garage wat je met de auto's die erin staan doet? Hoewel ik het sowieso zonde vind om daarmee te gaan rijden/racen en dus onvermijdelijk een keer crashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

ezwizard schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 13:58:
ok, ok genoeg ge-Circle and Land airstripped!!!! :( als er iemand zo aardig zou willen zijn om mijn vliegtuig gedeelte van de vliegschool te doorlopen?

Linkje: members.chello.nl/~e.verboven/GTASAsf8.b
Voor: ezwizard
Wat: Vliegtuigmissies Verdant Meadows
Opmerkingen: Ik heb al je andere vliegtuig opdrachten ff op Gold gevlogen, Air strip & land krijg ik niet hoger dan 98%, bij mijzelf ook niet, hoop dat je er genoegen mee neemt :). Ik kom gewoon simpel niet onder de 80 seconden terwijl ik de strip foutloos vlieg.
Verder ben ik van mening dat je het vanaf hier zelf weer moet proberen. Je gaat nu met helicopters werken en later nog wat stuntvliegtuig werk. Maar je zult je vliegskills later zeker nog wel nodig hebben. Bovendien kan ik het ook, met 1 hand vanwege ziekte.

http://bluehydraro.hostnm...f0174fd6139fd252a7baedcbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
Acolyte schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:35:
[...]

Voor: ezwizard
Wat: Vliegtuigmissies Verdant Meadows
Opmerkingen: Ik heb al je andere vliegtuig opdrachten ff op Gold gevlogen, Air strip & land krijg ik niet hoger dan 98%, bij mijzelf ook niet, hoop dat je er genoegen mee neemt :). Ik kom gewoon simpel niet onder de 80 seconden terwijl ik de strip foutloos vlieg.
Verder ben ik van mening dat je het vanaf hier zelf weer moet proberen. Je gaat nu met helicopters werken en later nog wat stuntvliegtuig werk. Maar je zult je vliegskills later zeker nog wel nodig hebben. Bovendien kan ik het ook, met 1 hand vanwege ziekte.

http://bluehydraro.hostnm...f0174fd6139fd252a7baedcbb
Met 1 hand? RESPECT!!

En bedankt natuurlijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-07 14:42
bassGunner schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 14:04:
Maakt het trouwens uit voor de inkomsten van je garage wat je met de auto's die erin staan doet? Hoewel ik het sowieso zonde vind om daarmee te gaan rijden/racen en dus onvermijdelijk een keer crashen...
Je bedoelt de inkomsten van Wang Cars?
Maakt niks uit, je kan ze er gewoon uit halen, even later staat er weer een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
T7D_Sneezy schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:45:
[...]

Je bedoelt de inkomsten van Wang Cars?
Maakt niks uit, je kan ze er gewoon uit halen, even later staat er weer een nieuwe
Ja idd. Ok thx, dat hoopte ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143448

xh.*>&^%$##@@ wordt helemaal gek van Freefall. Iemand nog goed tips. Zit bij de approach flink hoger dan het hitman toestel maar kom er gewoon niet bij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je begint te draaien zodra je het vliegtuig op de radar ziet vliegen, kom je er vlak achter.
Oefen anders een paar keer met het draaien, heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

En ga niet precies op dezelfde hoogte vliegen maar iets hoger. Dan kan je omdraaien en als je in de buurt bent dalen richting de ring zodat je wat sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

je vliegt gewoon naar de rechterbovenhoek van het desbetreffende eiland en je zorgt ervoor dat je ze hoog mogelijk zit. Vanaf daar vlieg je ongeveer recht op de target af en als ie eenmaal in de buurt is dan rustig draaien en je vliegt er zo doorheen :)

tips voor 't overnemen van hoods: als er niemand is om neer te knallen dan moet je beetje rondrijden, aimen met je wapen (vooral rondkijken met je sniper rifle met zoom), gebouwen binnengaan en even later weer eruit gaan. Uiteindelijk komen er wel wat gangleden om een war te veroorzaken. Khad een keer dat ik met m'n gun aimde en ineens stond ik middenin een groep 8)7 en toen ik gebouw inging en weer eruit toen stonden er ook ineens een aantal. dat gebouw was btw dat hotel waar je je maat moets bevrijden (en dat die andere 2 niet meegingen). En toen ik daarnet in dat gebouw was zag ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/7654/save0np.th.jpg
wtf doet die savegame daar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

-RazieL- schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:13:
[...]
En toen ik daarnet in dat gebouw was zag ik dit:
[afbeelding]
wtf doet die savegame daar? :P
doet me denken aan dit maar goed, er zijn genoeg foutjes in gta verder...

spoiler:
damn wat haat ik het spelen als los santos overhoop ligt vlak voor het eind. kan nergens fatsoenlijke auto's krijgen meer.. om maar niet te spreken over motors... ben ik ook nog eens glad vergeten om die brandweermissies te voltooien. maar ff doen voor die laatste missie...
Anoniem: 6317 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:11:
En ga niet precies op dezelfde hoogte vliegen maar iets hoger. Dan kan je omdraaien en als je in de buurt bent dalen richting de ring zodat je wat sneller gaat.
ik heb het al stijgend ook nog wel gehaald overigens, maar dat is erg pittig... zonde dat je na afloop een aantal missies niet gewoon over kan doen, just for the fun of it...

[ Voor 25% gewijzigd door iain op 14-08-2005 22:25 ]

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

hoeft toch niet per se voor die laatste missie? En je kan altijd naar san fierro of los santos gaan voor de bandweermissies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151158

ik was mn auto aan het opknappen bij transfender , en opeens kon ik rijden in die garage, ik een btje rondrijden daarna ging ik eruit en stond mn auto in de fik, Boem --> dood. Word ik weer levend zijn er geen auto's meer, geen eentje rijdt er meer rond :/ wtf, wel nog geparkeerde auto's maar geen auto's die rondrijden, :P
wel een btje kut, nu moet ik veel over nieuw gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 22:06
Voor de mensen die last hebben van de gym glitch (sportschool geeft altijd de melding dat je voor die dag al teveel hebt getraind, ook als een aantal keer achter elkaar saved) of de basketball glitch (geen basketballen meer te bekennen op welk basketbalveld dan ook) op de PC versie zijn er nu patches verschenen:

http://suchy63.rhlmod.ru/gtasa.html

Ze zijn niet officieel, maar werken uitstekend (ik had van allebei last en het is nu allebei opgelost) en worden niet als cheat oid gezien, dus hebben geen invloed op het verdere spelverloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

[PC]Net tijdens het spelen kwam er ineens Cheat Activated in beeld. Nu wil ik mijn game opslaan, maar kan het niet, omdat er een cheat aanstaat. Is er een manier om alle cheats uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:31
Het spel begint me nu te vervelen, de side-missies zijn veel minder leuk dan in Vice City vind ik, het is nu alleen maar op en neer rijden door de stad voor bijv. die truck-missies etc, en niks uitdagends of verschillends meer..

Ik laat mijn eigen save voorlopig voor wat het is, ik doe liever andermans problemen hier op GoT dus als je problemen hebt wil ik graag even spelen :)

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:12

Polycom

Poes van goud

mr_obb schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:14:
[PC]Net tijdens het spelen kwam er ineens Cheat Activated in beeld. Nu wil ik mijn game opslaan, maar kan het niet, omdat er een cheat aanstaat. Is er een manier om alle cheats uit te zetten?
nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

mr_obb schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:14:
Gewoon door het loaden van de game voordat je per ongeluk de cheat activeerde.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.