Ik ben al een tijdje op zoek naar chloroform. Nu ben ik, zoals ik vaak heb gelezen hier, de apotheek binnen gestapt en gevraagd of ze chloroform hadden. Ze keken mij raar aan en zeiden dat ze dat niet verkochten want stel je voor dat je er iemand mee wil verdoven.... Dus ik naar de volgende apotheek. Chloroform zegt u? Ik zal het even navragen, en nee ook zij hadden het niet. Dus ik weer naar de volgende... Je begrijpt het wel, ik kan het hier in de buurt niet krijgen. Weet iemand een adres in leiden of den haag (daar moet ik toch nog heen om plexiglas te kopen) waar ik aan chloroform kan komen?
Nu wil ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om nog wat vraagjes te stellen:
1. Hoeveel kost dat nu eigenlijk?
2. Hoe lang doet het erover om te drogen?
Mijn huidige resevoir is de vernieling in geholpen omdat achteraf bleek dat de lijm 24 uur moest drogen en ik dat dus niet gedaan had. Doet chloroform er ook zo lang over? Ik heb eigenlijk geen zin om een dag te moeten wachten om te kijken of het wel goed gegaan is.
Nu wil ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om nog wat vraagjes te stellen:
1. Hoeveel kost dat nu eigenlijk?
2. Hoe lang doet het erover om te drogen?
Mijn huidige resevoir is de vernieling in geholpen omdat achteraf bleek dat de lijm 24 uur moest drogen en ik dat dus niet gedaan had. Doet chloroform er ook zo lang over? Ik heb eigenlijk geen zin om een dag te moeten wachten om te kijken of het wel goed gegaan is.
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld